Voisitteko kertoa että miten niiden yyhoiden ajatuksenjuoksu menee, jotka seuraa hakiessaan kertovat että "en hae lapsille isää"?
Eli he kuvittelevät että mies on jotenkin irrallinen yksikkö lapsista tuon kuvauksen perusteella.
Jotenkin olen kuvitellut että pakostihan siinä joutuu lapsien isäpuoleksi, vai miten ihmeessä tuo voi muka toimia käytännössä?
Voisiko joku joka tuolla fraasilla hakee seuraa valaista minua?
Kommentit (88)
Etsivät jotain vakihoitoa, joka ei tuppaudu arkeen.
Tuo on kyllä miehen kannalta todella kurja tilanne, varsinkin jos on pieniä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat panoseuraa.
Nämä kyseistä fraasia käyttäneet ovat hakeneet ihan vakituista seurustelusuhdetta, ja jopa avioliittoa
Isäpuoli on eri asia kuin isä.
Miesystävä on eri asia kuin isä.
Vierailija kirjoitti:
Etsivät jotain vakihoitoa, joka ei tuppaudu arkeen.
Ovat hakeneet ihan vakituista seurustelusuhdetta
ap
Ihan hyvin on meillä ainakin toiminut. Emme asu yhdessä ja näemme enimmäkseen silloin, kun lapset eivät ole kotona. Emme aio edes muuttaa yhteen ennen kuin lapset ovat muuttaneet pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melkoinen ruudinkeksijä. Tiedän kyllä että biologiseksi isäksi ei uusi mies voi muuttua...
ap
Jos mies kuvittelee että yh hakee vain lapsille isä hahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten sen isähahmoksi joutumisen voi välttää? En ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lapsilla on oma isä
Ihanko itse tajusit että biologinen isä on myös jossakin olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten sen isähahmoksi joutumisen voi välttää? En ymmärrä
Minä olen välttynyt siten, että lapsilla on jo isä. Toinen lapsi harrastaa ratsastusta ja toinen jääkiekkoa. Lasten isä kuskaa heitä ja maksaa heidän harrastukset. En käy vanhempainilloissa jne. Tietenkin vien lääkäriin jos jotain akuuttia ja kumpikaan vanhempi ei ole läsnä tai pitää soittaa ambulanssi, mutta ei se tee minusta isähahmoa. Jos lapsilla on lääkäriin aika, niin isä tai äiti vie eikä minulla olisi muutenkaan sinne mitään asiaa.
Mä tulkitsen ton niin, että on tarkoitus jo etukäeen rauhoitella mahdollista treffiseuraa että haussa ei ole lapsia hoitava mies vaan puoliso. Siis että miehen ei odoteta osallistuvan lasten elatukseen ja hoitoon ainakaan samalla panoksella kuin mitä isältä odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melkoinen ruudinkeksijä. Tiedän kyllä että biologiseksi isäksi ei uusi mies voi muuttua...
ap
Eläs nyt.
Nainen kun käy tyttöjen illassa tai työreissulla tai vaikka ulkomailla, niin hyvin usein vatsakummun ilmaantuessa se kiltti oma mies muuttuukin biologiseksi isäksi, vaikkei siittämishetkellä ollut edes paikalla...
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eläs nyt.
Nainen kun käy tyttöjen illassa tai työreissulla tai vaikka ulkomailla, niin hyvin usein vatsakummun ilmaantuessa se kiltti oma mies muuttuukin biologiseksi isäksi, vaikkei siittämishetkellä ollut edes paikalla...
No niin, taas yksi neropatti joka ei ole vieläkään tajunnut että se ei pidä paikkaansa, että suurin osa lapsista olisi biologisesti jonkun muun jälkeläisiä kuin papereihin merkityn isän.
/16
Lapsilla on jo isä, joten miksi sitä pitäisi hakea.
Näin nyt jo aikuistuneena erolapsena, ei mun äidin mies ole ikinä ollut mikään isäpuoli mulle vaikka hyvissä väleissä ollaankin. Olin neljä, kun alkoivat seurustella, joten en edes muista aikaa ilman häntä. Mut mulla on ihan oma isä, ja äidin mies ei koskaan esim. sanellut mulle mitään sääntöjä, vaan kyllä äiti oli se auktoriteetti äidin luona ollessa ja huolehti mun asioista. Ihan sama homma isän vaimon kanssa. Näin homma toimi loistavasti.
Haluavat panoseuraa.