Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko kertoa että miten niiden yyhoiden ajatuksenjuoksu menee, jotka seuraa hakiessaan kertovat että "en hae lapsille isää"?

Vierailija
07.08.2020 |

Eli he kuvittelevät että mies on jotenkin irrallinen yksikkö lapsista tuon kuvauksen perusteella.
Jotenkin olen kuvitellut että pakostihan siinä joutuu lapsien isäpuoleksi, vai miten ihmeessä tuo voi muka toimia käytännössä?

Voisiko joku joka tuolla fraasilla hakee seuraa valaista minua?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen/lasten isä on kuollut, tai muuten poissa kuvioista, voi äiti toivoa lapselle sitoutumishaluista isäpuolta. Jos taas isä on vahvasti kuvioissa mukana, ei siihen välttämättä tarvita mitään kakkosisää, vaan riittää että on ihan kaveripohjalla lapsen kanssa.

Vierailija
22/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Yhärit hakee lompakkoa joka nosta ne mamulähiöstä keskiluokkaan.

Aika harvoin enää on yksinhuoltajia koska erossa yleensä suositaan yhteishuoltajuutta. Rahallisesti yksinhuoltaja voi pärjätä jopa paremmin kuin matalapalkkaisen puolison kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät pissiä silmään minkä kerkeevät. Seuraavaksi sitten pitääkin miehen olla kuskaamassa kersoja harrastuksiin ja maksella matkoja koko perheelle.

Vierailija
24/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat hakea suhdetta muttei oleta et uusi mies rupeaa ottaa vastuuta lapsista. Toki mies helposti joutuu vähä kaitsemaan muttei niin paljoa et leikkis isää. On vaa aikunen talossa joka vähä kattoo ettei lapset ny henkeään menetä muttei kasvata tai ota vastuuta heistä.

Vierailija
25/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes miestä enää riesakseni huoli.

Ihanaa elämää sinkkuna , hyvä työpaikka ja vain yksi lapsi jota voin hemmotella ilman miehen narinaa rahan menoista. Seksiäkään ei ole kukaan vonkaamassa koko ajan vaan saa nukkua ja herätä rauhassa.

Kämppä pysyy myös siistinä , eikä jääkaappi ammota tyhjyyttään tai täyty lonkerotölkeistä.

Sinkku äitinä on ihanaa olla!!!

Terv itsenäinen yh nainen

Vierailija
26/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäpuoli on eri asia kuin isä.

Miesystävä on eri asia kuin isä.

Taidat olla melkoinen ruudinkeksijä. Tiedän kyllä että biologiseksi isäksi ei uusi mies voi muuttua...

ap

Eläs nyt.

Nainen kun käy tyttöjen illassa tai työreissulla tai vaikka ulkomailla, niin hyvin usein vatsakummun ilmaantuessa se kiltti oma mies muuttuukin biologiseksi isäksi, vaikkei siittämishetkellä ollut edes paikalla...

No niin, taas yksi neropatti joka ei ole vieläkään tajunnut että se ei pidä paikkaansa, että suurin osa lapsista olisi biologisesti jonkun muun jälkeläisiä kuin papereihin merkityn isän.

/16

Kovin alentavalla asenteella olet liikenteessä. Ei noin käyttäydytä, Ilmoitin Viestisi asiattomaksi.

Vierailija
27/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa elämää sinkkuna , hyvä työpaikka ja vain yksi lapsi jota voin hemmotella ilman miehen narinaa rahan menoista. Seksiäkään ei ole kukaan vonkaamassa koko ajan vaan saa nukkua ja herätä rauhassa.

Kämppä pysyy myös siistinä , eikä jääkaappi ammota tyhjyyttään tai täyty lonkerotölkeistä.

Mitä kaikkia tukiaisia saat?

Vierailija
28/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies siivoaa, käy kaupassa, kokkaa, käy töissä (johtaja) , ei juo alkoholia, harrastaa liikuntaa/näyttää syötävän hyvältä/antaa minulle seksiä eikä mun tarvi vongata..

En ymmärrä miten moinen ihminen voisi olla riesaksi..

Vierailija
29/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että miestä kielletään kasvattamasta lapsia. Asuu siis saman katon alla lasten kanssa, mutta ei saa puuttua lasten tekemisiin mitenkään.

Vierailija
30/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehet käyttävät fraasia "lapsilla on jo äiti". Olen asiasta samaa mieltä kanssasi, ap. Väkisinkin uusi kumppani on extravanhempi ja jonkinlainen kasvattaja.

Vierailija
31/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäpuoli on eri asia kuin isä.

Miesystävä on eri asia kuin isä.

Taidat olla melkoinen ruudinkeksijä. Tiedän kyllä että biologiseksi isäksi ei uusi mies voi muuttua...

ap

Taidat itse olla todella yksinkertainen, kun et ymmärtänyt mitä tuon sanoja tarkoitti.

Vierailija
32/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten odota mieheltä että hän hoitaa lapsiani, rakastaa heitä kuin omiaan ja maksaa heidän kulujaan. Ja että heillä on jo isä ja että meillä ei käytetä mitään isäpuoli/äitipuoli-nimityksiä.

Kaikesta sitä saakin valitusta aikaiseksi...

T. “Yh”

Vierailija
33/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat hakea suhdetta muttei oleta et uusi mies rupeaa ottaa vastuuta lapsista. Toki mies helposti joutuu vähä kaitsemaan muttei niin paljoa et leikkis isää. On vaa aikunen talossa joka vähä kattoo ettei lapset ny henkeään menetä muttei kasvata tai ota vastuuta heistä.

Tämä. Hyvä määritelmä.

Vierailija
34/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä yh tekee niin se on aina väärin, etenkin se jos yh on fiksu, tulee omillaan toimeen ja löytää uuden suhteen, se on toisille ihan kestämätöntä. Huvittavaa.

Vierailija
35/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä miehen kannalta todella kurja tilanne, varsinkin jos on pieniä lapsia.

Mikä?

Se, että nainen etsii itselleen puolisoa, mutta ei halua tuntematonta miestä määräilemään omia lapsiaan?

Hyviäkin isäpuolia varmasti on, mutta minun äitisini meni naimisiin ilkeän ja määräilevän häntä 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Iäkäs isäpuoli oli rasittava narisija. 

Vierailija
36/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä miehen kannalta todella kurja tilanne, varsinkin jos on pieniä lapsia.

Mikä?

Se, että nainen etsii itselleen puolisoa, mutta ei halua tuntematonta miestä määräilemään omia lapsiaan?

Hyviäkin isäpuolia varmasti on, mutta minun äitisini meni naimisiin ilkeän ja määräilevän häntä 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Iäkäs isäpuoli oli rasittava narisija. 

Mietipä mitä se käytännössä tarkoittaa, jos asuu joidenkin lasten kanssa mutta ei saa määräillä näitä?

Vierailija
37/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä?

Mietipä mitä se käytännössä tarkoittaa, jos asuu joidenkin lasten kanssa mutta ei saa määräillä näitä?

Sitä ettei homma pelitä.

Vierailija
38/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin.

Vierailija
39/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yh, minulle oli päivänselvää, että vaikka rakastaisin ja haluaisin olla miehen kanssa, emme muuttaisi yhteen niin pitkään kuin jommalla kummalla olisi kotona asuvia lapsia.

Sitä se omalla kohdallani tarkoitti. Seurustelukumppanini tapasi kyllä minun lapseni ja minä hänen lapsensa ja vietimme jopa kesälomaa koko porukalla. Mutta pääsääntöisesti tapailimme toisiamme ilman lapsia.

Vierailija
40/88 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole oletuksena että miehen kanssa muutetaan yhteen. Mies ei osallistu lasten arkeen. Näin itse tekisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän