Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huhtikuun 2014 vauvat

28.07.2013 |

Ihanaa!! Sain tänään tietää olevani raskaana vaikka olin saanut kahden lääkärin tuomion raskauden epätodennäköisyydestä pcon takia. Pco vaikeaa laatua kuulemma mut nyt silti luomusti raskaana!! Olin jo saanut clomit seuraavaa kiertoa varten, mut ei ikinä tarvinnut niitä napsia kun beibi on tulossa :) Oltiin jätetty ehkäisy alkuvuodesta ja sain tietää monirakkulaisista munasarjoista vahingossa kun menin ultraääneen positiivisen raskaustestin takia joka osoittautui kuitenkin virheelliseksi! 

Raskauslaskurin mukaan vauva syntyisi 1.4.2014 

olen rv 4+5 :))) 

Onko mulla jo kanssatovereita!?

Kommentit (168)

161/168 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, viime neuvolassa asiasta puhuttiin. Olin ensin enemmin sitä mieltä, etten ottaisi, mutta esitteen lukemisen jälkeen päädyin lähtemään piikille, mm. koska se suojaa vielä ensimmäiset kuukaudet vauvaakin.

162/168 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.. itse olin aluksi (ja tuota kirjoittaessa) melkein jo sitä mieltä, että otan.. mutta en kyllä otakaan. Vauva syntyy huhtikuussa jolloin ei mitään influenssaa ole liikkeellä edes. Enkä kyllä pidä nykyistä rokotemeininkiä yhtään viisaana muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/168 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä enää moni kirjoittele :)

Vauvalla on rakenneultran ja tän päivän neuvolan sydänäänien ja pikaultran mukaan kaikki hyvin :)

Potkinut on viikon päivät jotakuinkin, niin ettei epäilystäkään liikutaanko siellä :) Väsymys on enemmän normaalia ja olo kohenutunut muutenkin. Hemoglobiinikin oli palannut lähes normaalille tosi hyvälle tasolleen :) Maha kasvaa enempi ylöspäin kuin sivuille :)

Yhtäkkiä tajuaa, että hirveen nopeasti menee aika ja kohta meillä on vauva, apua!! :) Ihanaa.

Ihanaa odotusta ja joulunodotusta kaikille jotka täällä kenties vielä pyörähtää! :)

164/168 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemassa olen käynyt, mutta laiskuuttani en ole jaksanut kirjautua :P

Olen samaa mieltä, aika mennyt todella nopeasti tähän asti. 

Kovasti jo odottelen huhtikuuta, ihanaa päästä vielä kerran vauva-arkeen mukaan.

Hyvää joulunaikaa kaikille huhtikuun odottajille!

165/168 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, multa on kans toviksi jäänyt kirjoittelu. Mutta samoilla tuntemuksilla täällä. Ihan käsittämätöntä, mihin tämä aika meni! Yhtäkkiä sitä huomaa, että töitäkin jäljellä vain pari kuukautta ja ilmeisestikin piakkoin tapahtuu jotain muutakin :) Tuntuu toisaalta uskomattomalta. Edelleen. Ja toisaalta ei millään enää malttaisi odottaa tuon tyypin näkemistä. Toka ultrasta lähtien hän on ollut jotenkin niin paljon todellisempi (ihana kasvokuva) ja nyt viime päivinä taas uudelleen, kun liikettä on tosiaan niin paljon. 

Synnytysjuttuja en ole vielä miettinyt yhtään, mutta jotain näkemyksiä pitäisi vissiin kehittää esim. kivunlievitysvaihtoehdoista. 

Onko teillä muilla jo tarvikkeet ja varusteet ajateltuna? Me taidetaan saada suht koht kaikki muu tuttavilta, mutta vaunut ja istuin täytyisi hommata. Onko kenelläkään kokemuksia juoksurattaista? Käyttökokemuksia eduista/haitoista?

166/168 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu ensimmäistään odottava mamma, LA 13.4 :) Eileen oltiin lääkärissä ja kohdunkaulan suppiloituminen saatiin diagnoosiksi + hurjasti on supistellut varsinkin töissä. Kohdunkaula siis 3cm, ärsytyksessä lyheni 2,6cm:iin. Ensisynnyttäjien kanssa ovat kuulemma tarkkoja näiden kanssa. Nyt täyslepo päällä kotosalla- meinasivat jättää osastolle lepäilemään :( Onko muilla vastaavaa tilannetta?

167/168 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä yks huhtikuu lisää. Meille tulee kolmas, odotettu vauva. Esikoinen menehtyi synnytyksessä, toinen leikattiin. Nyt on tulossa sektio rv 38 tai 39. Viikon päästä tulee tieto milloin vauva syntyy. Toivottavasti saamme pitää lapsen!♥

168/168 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon etuistukkaan sanoisin, että tunsin liikkeet 4vko myöhemmin kun edellisistä vauvoista. Ja sydänäänet kuului neuvolassa vasta rv 24. Vielä rv 20 minua juoksutettiin ultraan. Ultrassa on käyty jo 20 kertaa, että huoli on toki puolittunu!