huhtikuun 2014 vauvat
Ihanaa!! Sain tänään tietää olevani raskaana vaikka olin saanut kahden lääkärin tuomion raskauden epätodennäköisyydestä pcon takia. Pco vaikeaa laatua kuulemma mut nyt silti luomusti raskaana!! Olin jo saanut clomit seuraavaa kiertoa varten, mut ei ikinä tarvinnut niitä napsia kun beibi on tulossa :) Oltiin jätetty ehkäisy alkuvuodesta ja sain tietää monirakkulaisista munasarjoista vahingossa kun menin ultraääneen positiivisen raskaustestin takia joka osoittautui kuitenkin virheelliseksi!
Raskauslaskurin mukaan vauva syntyisi 1.4.2014
olen rv 4+5 :)))
Onko mulla jo kanssatovereita!?
Kommentit (168)
heipparallaa kaikki pynäkän pönäkät mammat <3 täällä vissiin viimosten menkkojen alkamispvä ollut 28.6 ja loppunut joskus kesäkuun alussa (EHKÄ)- ollut kaikenmaailman kissanristijäisiä ja nuppi ollut aika lomalla.. 5.8 tein glearblue testin ja näytti "raskaana 1-2 viikkoa" ja tässä nyt on tullut kotvasen aikaa sulateltua uutista- huhhhu. kaksi typyä jo omistankin ja tytöillä ikää 3 ja 5, että eiköhän se kolmas jo ala aikas tervetullut olemaan <3 nännit on kun kaksi kranattiomenaa ja kaaaamee alku turvotus ja väsymys ja ja ja yäk. loppukuusta olisi eka neuvola aika <3
Heippa!
Täältä liittyy uusi EHKÄ tuleva mamma mukaan.
Oireet: etova olo, tissit arat, huimaus, päänsärky, koko aika pissahätä, nippailu, palelu, jano, alaselkä jomottaa, turvotusta, parina päivänä tullut veristä vuotoa niukasti ja se on "laimeampaa" kuin normaali menkkavuoto.
Testit olen tilannut, toivottavasti huomenna saapuvat ni voin testailla!
Jos plussaan niin haluaisin myös liittyä tuonne fb ryhmään :)
Heippa! Olin tuolla maaliskuun kuumeilijoissa viimeksi, huhtikuun "ohitin", ja kappas vaan plussa tuli maanantaina! :) Eli olen 23-vuotias ensimmäistään odottava ja mieheni on 28-vuotias. Oireita on ollut mm. yökötystä, jatkuva vessa hätä, väsymys, nälkä, selässä ja vatsassa menkkamaista jomotusta ym... Laitoin pyynnön sähköpostilla fb-ryhmään :)
mukaan mukaan..25.4.2013 kalenterin laskuopilla.. raskaustesti plussaa .. kuudes tulossa suunnittelematta ja pelottaa helkatisti.. synnytykset kaikki erillaisia ollut ja viimeisin kesti kaikkineen 43 min saa nähä kuinka nopee urakka nyt tiedossa. raskaudet olleet hankalia huimauksen takia..syytä ei saatu selville..toivotaan et kaikki menee great ja ei muuta ku mahaa kasvattamaan.
Hei!
Liityn tänne kans. Pari pv sitten tein raskaustestin ja näytti plussaa. Tunteet heitelly vuoristorataa vaikka toki toivottu on. Mentiin naimisiin kuukausi sitten :D ja nyt jo pienokainen ilmoittaa tulostaan. Kaikki tuntuu menevän niin nappiin. On oma asunto, vakityöt. Mutta silti ehkä tyhmääkin että tunteet heittää laidasta laitaan? Olenhan valmis? tuleeko musta hyvä äiti? mitä kaikki sanovat? miten ihmiset ottavat asian? miten työ jne?
Olen kertonut vain parhaammalle kaverilleni, sovin mieheni kanssa että muille emme vielä kerro.Tämä on meidän esikoinen. Sitten myöhemmin kun itsekkin on rauhoittunut :D.
Oireina olivat menkat tottakai myöhässä, rinnat arat, nännit töröttävät :D ja etova olo, jopa kerran oksensinkin kahvin juonnin jälkeen.
jos tänne nyt kukaan enää kirjoittaa niin olisi kiva kuulla miten teidän mielialat? oliko alkuun vuoristorataa? mietittekö kaikkea mm. toisten mielipiteitä jne?
Mä en itse pääse tuonne fb:hen.. mutta ehkä tulen myöhemmin sinne :).
Laskettu aika olisi 21.8. :)
Näinkin voi käydä... Juur sain itkettyä silmät päästä kun nuorin lähti eskariin ja nyt sit todella odottamatta plussalla. Aika olis 17.4 ja järjestyksessään viides :-D
Moikka!
Minä liityn tänne myös. Tein testin torstaina. Silloin oli melko haalea viiva, mutta tänään oli jo kaksi vahvaa punaista viivaa, joten raskaana ollaan. Laskureiden mukaan la olisi 13.4. Nyt vaan peukut pystyyn, että kaikki menisi hyvin jatkossa.
Täytän kohta 26 ja esikoinen olisi kyseessä. Oireena on ollut etova olo, nippailua mahassa, turvotusta mahassa, väsyttää, huimaa ja alaselkä kipuilee. Vessassa pitää myös juosta entistä useammin.
Olen kertonut vasta yhdelle kaverilleni ja tottakai miehelleni. Muille kerromme varmaankin vasta kolmen kuukauden jälkeen....jos maltamme.:) Tuntuu että alavatsa nyt jo turvottaa melkoisesti. En ihmettelisi jos nyt jo joku alkaisi ihmettelemään raskauttani. :D Onneksi vielä voi laittaa grilliherkkujen piikkiin. :)
Täällä yks odottaja ilmottautuu. Testi tehty jokunen aika sitten ja selkee plussa. LA olis sittet 4.4. Taisi jollakulla muullakin olla sama aika. Oireita ei täällä juuri kärsitä, ellei tuota tissiasiaa lasketa, väsymyksestä en sanoisi mitään, koska se on muutenkin arkipäivää.
Neuvola-aika olisi perjantaina. Niin ja toista tässä siis ootellaan. :)
Moikka!
Myös täällä esikoistaan odottava. Nyt viikot noin 5+4-0, riippuen vähän millä kuukautiskiertomäärällä laskee, mulla kun kierto on vähän vaihdellu kp 30-35. Kuukautiset on nyt kuitenkin myöhässä ja kaksi testiäkin on näyttänyt plussaa :) Alavatsa ollut välillä ihan älyttömän kipeä ja tissit arat.
Mulla myös mieli myllertänyt, vaikka vauva onkin tervetullut meidän perheeseen. Nyt alkaa jo tasottua. Mieskin ollut ihanana tukena.
Laitan myös s.postia fb-ryhmään liittyäkseni! :)
Täällä yksi tänään plussaillut, la 17.4 näillä tiedoilla. Neljäs lapsi, kovin toivottu, joten toivotaan että pysyy mukana. :) Onnea meille kaikille!:)
Hei kaikille!
Ajattelin nyt uskaltavani liittyä tänne :) Olen 23-vuotias ja mieheni 28-vuotias. Tämä olisi esikoisemme, jota yritimme lähes 2-vuotta. Kesällä pidimme tauon lääkkeistä ja lääkäreistä, kun tämä pikkuinen päättikin positiivisesti yllättää meidät :D Olin ihmetellyt rintojen arkuutta ja kasvamista. Vatsassa nipisteli ja särki koko ajan ( ajattelin kuukautisten kohta alkavan). Niin ja ihmeelliset tunne kuohut.
Naistenklinikalla kävin tarkistamassa 6.8 ja siellä näkyikin pienen pieni pilkku. Varasimme uuden ajan 20.8 ja nyt siellä olikin jo huomattavasti isompi ( melkein vauvan näköinen).
Nyt olen rv 7+6 eli pikkuisemme näkee maailman luultavimmin 3.4.2014 <3
Myös paljon onnea kaikille! :)
Hei kaikki huhtikuun odottajat!
Täällä yksi äippä ehdokas lisää huhtikuulle. LA 18.4 ja osuu juuri hienosti mieheni syntymäpäivälle ;o)
Ensimmäisen lapsen odotus on siis käynnissä ja tunteet on heitellyt kyllä kunnolla vuoristorataa ensimmäisestä positiivisesta raskaustestistä lähtien.
Ensimmäinen neuvola aika on jo varattu mutta haluaisin tietää kuinka moni teistä on aiko massa mennä varhais ultraan vai onko joku jo käynyt?
Omat raskaus oireeni ovat muistuttaneet hyvin paljon menkkakipuja ja rinnat ovat olleet todella kipeät. Minkäänlaista pahoinvointia ei itselläni vielä ole ollut joten sitä odotellessa.
Laitan myös viestiä ja liityn fb-ryhmään.
Hei kaikille! Varovaisesti yksi täälläkin ilmoittautuu joukkoon mukaan. Viikon verran tässä on ehtinyt hämmästellä ja epäillä testitulosta... Ensimmäinen on, joten tunne on huikea... Laskettu menisi huhtikuun puoleenväliin.
Ensimmäiset päivät menivät suuren epäuskon vallassa, mutta onneksi nyt on joitain tuntemuksia ilmentynyt, joten ehkä siellä joku asukki on... Väsymystä on jonkin verran ja vatsassa tuntuu monenlaista uutta aistimusta. Pahoinvointia on vaihtelevasti, usein enemmän aamulla ja illalla. Sillä välillä tuntuu erityisen hienolta :) Iloa ja onnea kaikille kanssaodottajille!
... ai niin ja palelua on kans ollut. Mielialat ei heittele sen enempää kuin normaalisti :) (=paljon)
Kahdelle läheiselle ystävälleni olen kertonut, mutta muuten olemme yrittäneet pinnistellä kertomisen kanssa ehkä tuonne syyskuun loppupuolelle tai jotain... Vaikeetahan se vähän on, kun ajatus kiertää aika paljon tämän ympärillä.
Täällä ilmoittautuu tänä aamuna positiivisen testin tehnyt! Menkat ollut viikon myöhässä ja nyt se sitten plussaa näytti :)
Rinnat ollut kipeet ja huono olo, tälläkin hetkellä.
Lasta ollaan haluttu ja nyt sit odotellaan miestä kotiin illalla, että saa iloiset uutiset kertoa :) Lasketuksi ajaksi netin raskauslaskuri näyttää 23.4.2014 ja viikkoja 5, päiviä 1 eli onko tuo nyt sitten 5+1? En oikeesti tiedä oikeestaa mistään mitää, pelottaa sen vuoksi.
Täällä olisi yksi tuore odottaja! Yritystä takana muutama kierto. Viime viikolla tein pari raskaustestiä, joihin molempiin ilmestyi haalea viiva. Tänään menossa kp 39 eikä menkkoja näy. Soitinkin sitten neuvolaan tänään, ja vasta nyt kun terveydenhoitajakin sen ääneen sanoi, alan uskoa että olen tosiaan RASKAANA! Nyt menossa rv 5+3 ja laskettu aika olis 11.4.2014.
Olen 24-vuotias ja esikoista odotan. Jännittää ja pelottaa että meneekö kaikki hyvin. Mietin hetken, että uskallanko edes kirjoittaa tänne raskaudesta, jos se viedäänkin meiltä pois. Terkkarin mukaan siihen ei kuitenkaan voi oikeen vaikuttaa, pysyykö se mukana vai ei. Ja nyt kannattaakin vain yrittää nauttia kun näon pitkälle jo päästy :)