huhtikuun 2014 vauvat
Ihanaa!! Sain tänään tietää olevani raskaana vaikka olin saanut kahden lääkärin tuomion raskauden epätodennäköisyydestä pcon takia. Pco vaikeaa laatua kuulemma mut nyt silti luomusti raskaana!! Olin jo saanut clomit seuraavaa kiertoa varten, mut ei ikinä tarvinnut niitä napsia kun beibi on tulossa :) Oltiin jätetty ehkäisy alkuvuodesta ja sain tietää monirakkulaisista munasarjoista vahingossa kun menin ultraääneen positiivisen raskaustestin takia joka osoittautui kuitenkin virheelliseksi!
Raskauslaskurin mukaan vauva syntyisi 1.4.2014
olen rv 4+5 :)))
Onko mulla jo kanssatovereita!?
Kommentit (168)
Täällä ilmottautuu kans yksi varovaisesti mukaan. Ensimmäinen kerta meni kesken alussa ja toinen kerta 15+5 viikolla :( nyt sitten tärppäsi kolmannen kerran ja onnellisia ollaan. Toivottavasti kolmaskerta tuo meille onnen ja saamme esikoisen :) Tällä kertaa raskaudesta tietää vain minun äiti ja muut saa tietää sitten, kun saamme varmistuksen, että kaikki on hyvin. Vaikeaa on pitää tätä salaisuutena ja haluttais kertoa lähimmille sukulaisille uutinen. Olen luvannut miehelle, että en kerro.
FB-ryhmä olisi kiva :)
Yritin luoda tuota ryhmää, mutta se käskee lisätä sinne ihmisiä.. Ei saa tehtyä, jos ei oo ketään ketä sinne lisätä. Ja halutaanko siitä suljettu vai salainen? Suljetussa kuka tahansa voi katella, ketä siellä on ja salaisessa ei näe. Suljetun etu on siinä, että sinne voi pyytää pääsyä itse nappia painamalla, salaisessa ryhmän jäsenet täytyy lisäillä kaikkea. Ite ehkä haluaisin ton salaisen, jotta ihan kaikki ei tässä vaiheessa vielä näe mihin ryhmään olen liittynyt;)
Näppis84 onpa tosi harmi:/
Mäpä teen sen ja laitan sähköpostiosotteen tähän, johon saa laittaa pyyntöjä päästä ryhmään.. Muuta keinoa en tällä hetkellä keksi:D
Eli osote on joo80@outlook.com. Laittakaa mielellään linkki profiiliin, jos teitä on useampi samanniminen, niin tiedän kuka niistä olette.
Eli toi ryhmä on nyt semmonen et minnekkään fb:n etusivulle et pamahda et " .... liittyi ryhmään..."?
Täältä yksi onnellinen lisää mukaan, LA 10.4. Itselle kolmas lapsi (tyttö 7,poika9, itse 34), miehelle ensimmäinen. Olo on taas yhtä innostunut ja rakkautta täynnä kuin 10 vuotta sittenkin, joskin myös väsynyt ja yökkäilevä ;) Liityn myös mielelläni FB-ryhmään jos salainen.
Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille :)
Moii, löysinhän tämän ryhmän viimein. : ) Oon jo odotellutkin.
Muutaman kerran kirjoitin tuonne huhtikuun kuumeilijoihin, mutta enimmäkseen taustailin. Oon niin onnesta soikeena tulevasta vauvasta, etten tohtinut siellä liikoja hehkuttaa, kun monella raskaus vielä toiveissa
Meillä esikoinen on jo neljä, joten tuntuu melkein kuin olisi ekaa kertaa raskaana. Kutkuttava fiilis! Nyt jo jotenkin rento ja varma fiilis tämän raskauden suhteen. Uskon ja toivon, että kaikki menee hienosti. Kohdun sisällä löi vahva sydän viikko sitten. <3 Sen näkeminen vei mennessään pelot keskenmenosta.
Mulla raskausoireita tuntuu olevan ihan kamalasti. Suurimpana tällä hetkellä muutama päivä sitten alkanut pahoinvointi. Heti syömisen jälkeen tulee ihan järkky olo ja erityisesti illalla. Oksennan vähintään sen kerran päivässä. Ekasta mulla ei muistaakseni ollut tällaista, tai sitten olen jo autuaasti unohtanut. L
Mun pitäis lopettaa tää tabletin käyttö, kun en vaan osaa!
Mut siis joo. Toivon pahoinvoinnin helpottamista, kun ollaan lähdössä lauantaina Kreikkaan ja kurja siellä olisi näin tuskissaan kärvistellä. Mentiin juhannuksena naimisiin ja tuo olisi meidän häämatka, tosin haluttiin meidän pikku-ipana mukaan.
Musta on periaatteessa hauska, kun esikoisen ja tämän toisen raskaus menee ajankohdallisesti yks yhteen. Ekassa mun la oli 14.04 ja nyt taitaa mennä
maaliskuun loppuun. Hyvä ajankohta. Ainoa minkä muistan, niin hitto
etätuskailin talvitakku
Hitto! Nyt lupaan lopettaa.
Tosiaan talvitakin löytäminen oli ihan hirveetä, kun oot viimeisilläs raskaana. Kävelin takki auki koko talven turhamaisena. Mutta kevätvauva on ihana.
Mäkin voisin liittyä sinne feissariin. En ehkä mokailis siellä samallalailla : D
Ciia rv 7+4
Eli lähettäkää mulle sähköpostia osoitteeseen joo80@outlook.com, niin lähetän teille kutsun ryhmään sähköpostitse. En voikkaa lisäillä Facen profiileja, jos ette ole mun kavereita:)
Hei kaikki!
Mä kirjoittelin kans tonne huhtikuun kuumeilijoihin... Ja niinhän siinä sitte kävi, että tänään sain ensin Prisman halppistestillä haamuplussan... Ja pari tuntia myöhemmin Clearbluen digitaalisella "raskaana 2-3". Vielä vaikeuksia tajuta ja sitä kuuluisinko tosiaan tähän ryhmään, mutta pakko täpinöissään kirjoittaa kun mieskin lähti yöksi töihin.
Yk vasta 2 niin vaikea uskoa, kun niin moni pitkään yrittää. Viime kierto oli 34 ja suunnitelma oli että testaan vasta loppuviikosta jos tätiä ei kuulu. Oireena kun oli vaan menkkamaiset kivut, kunnes tänään päivällä töissä tajusin ravanneeni kaksi yötä vessassa parin tunnin välin ja olevani melko itkuherkkä/suuttumisherkkä. Ja lämpöäkin oli vähän. Ja etoi. Laskeskelin kotiin päästyäni "kirjanpidostani" koska ovis olis saattanu olla ja päätinkin testata. Ilmeisesti siis tänään oli kp31/29-30.
Olen siis 28 v ja esikoinen kyseessä.
Huh. Miten tän uskois todeks kun ei ole käsin kosketeltavaa?
Hei,
täälläkin on yksi la 6.4.2014 :) Ensimmäinen raskaus, jännittävää!
Ekassa ultrassa käyty yksityisellä, todettu että ihan normaaliraskaus alussa , tuossa 1,5 viikon päästä pitäisi päästä kuuntelemaan sydänääniä, odotan että se tekee tästä odotuksesta vähän konkreettisempaam nyt on vielä hankala käsittää, että tämä on todellista.
Uutinen on vain mun ja mieheni yhteinen salaisuus, tarkoitus olisi selvitä rv 12 asti ilman että kukaan muu saa tietää... puolet tuosta ajasta vielä jäljellä, vaikeaa tulee olemaan, koska yllätys oli positiivinen molemmille ;)
Oireista kauhulla odotan pahoinvointia... millonkohan sen kuuluisi alkaa... vähän on sellainen ällöolo satunnaisesti, mutta ei nyt mitenkään arkea haittaava olo kuitenkaan, tuntuu epänormaalilta, vaikka ei saisi valittaa tuollaisen puuttumisesta :D
oireina tähän asti ollut vain rintojen arkuus, pieniä vatsakipuja, lisääntynyt janontunne/vessassa käynti, hajuaistin parantuminen, väsymys, mielialan heittely/itkuisuus, palelu/mahdollisesti pientä lämpöä.
Tuntuu ,että ajatukset pyörii vaan tässä muuttuvassa elämäntilanteessa :)
Heippa, kyllä sinulla on ihan pco lainenkin kohtalotoveri. Mulla 2.4 la. Ensimmäin lapsi olisi tulossa, ja häntä tehny jokunen aikaa. Koko kevät syöty kolmen lääkkeen coktailia, ja nyt heinäkuussa sitten kuitenkin ilman lääkekiertoa tärppi. Toiv. koko sydämestäni että pysyy kyydissä, kun meillä pco laisilla tiedettävästi suurempi km riski, en ole kyllä siihenkään saanu mitää varmaa vastausta, että mistä johtuu. Onnea teille, ja toivotaan ihanaa raskausaikaa kaikelle <3
Täällä kans ilmottautuu yks huhtikuinen, perjantaina päätin tehä testin, kun oli ollut niin huono olo pari päivää ja plussahan se sieltä tuli!