Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tullut kiusatuksi/syrjityksi hengellisessä/henkisessä/uskonnollisessa yhteisössä

Vierailija
07.08.2020 |

Kerro tästä!

Kommentit (351)

Vierailija
181/351 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin ketjuun googlella ja en ole hämmästynyt lukemastani. Sen sijaan hämmentää ihmisten sokeus omaa pahuuttaan kohtaan, se oikeutus, jonka he sallivat itselleen pyhän nimissä. Ammalaisuuden tämä puoli kovasti näennäisen ”hyvyyden” takana oli uutta, mutta oppia ikä kaikki.

Vierailija
182/351 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset sortaa ja syrjii koko ajan vääräsukoisia ja uskonnottomia.

Ihmettelen samaa asiaa, vaikka Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan kanssa. Uskovaiset käyttäytyvät aivan kuin vain heidän syntinsä olisi sovitettu. Tässä suhteessa olemme kaikki samassa asemassa. Minäkin olen kokenut syrjintää ja minua on yritetty alistaa, kun olen sanonut, että uskon Jumalaan, minulle on naurettu, että ethän sinä ole "meikäläisiä". Esimerkiksi ns. "körtit" palvovat pappeja ja vanhoja pappissukusa, ei niinkään Jumalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/351 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. En tajunnut hierarkiaa ja luokkajakoa vaan menin ja perkele _tervehdin_ ”valaistunutta henkilöä” (!) Sitä halveksunnan määrää! Mikään ei ole sairaampaa kuin ”rakkaudelliset” hörhöpiirit. Näissä menee jopa kovien tieteiden ammattilaiset helvetin sekaisin ja totaalisen pilalle.

”Pyyteetön rakkaus” on demoninen kirous jola peitellään ihmisyyden karmeimpia puolia.

Ammalaisia? Ne ovat kaameaa, teeskentelevää kiusaajasakkia.

Sama kokemus. Kovasti maistuu materia ja yrittäjyys näille pyyteettömille hyvinvointivaltiossa. Tämä totaalinen kusetus.

Vierailija
184/351 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa asiaa, vaikka Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan kanssa. Uskovaiset käyttäytyvät aivan kuin vain heidän syntinsä olisi sovitettu. Tässä suhteessa olemme kaikki samassa asemassa. Minäkin olen kokenut syrjintää ja minua on yritetty alistaa, kun olen sanonut, että uskon Jumalaan, minulle on naurettu, että ethän sinä ole "meikäläisiä". Esimerkiksi ns. "körtit" palvovat pappeja ja vanhoja pappissukusa, ei niinkään Jumalaa.

No uuu kerros körteistä lisää. Itse olen körttien sukua mutta perinteet katkesivat isoäitiini. Sen mitä tunnen oman suvun körttejä niin olivat vanhempi polvi ainakin lempeää porukkaa.

Vierailija
185/351 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
186/351 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa toimii pieni vapaamuurarijärjestö Le Droit Humain. Siellä pärjää hyvin, jos kiltisti maksaa jäsenmaksut, eikä liikaa kyseenalaista toimintatapoja tai esitä kritiikkiä.

Toisaalta pyydetään kehitysehdotuksia ja keinoja uusien jäsenten saamiseen, mutta käytännössä mikään ei muutu, koska Suomen liiton toiminnan organisointi on vain muutaman jääräpään käsissä.

Jos erehdyt ääneen sanomaan, että jokin toimintatapa pitäisi uudistaa, sinulle hymyillään vinosti ja aletaan suhtautua kuin uhmaikäiseen lapseen, joka ei vielä ymmärrä aikuisten maailmaa.

Järjestön sisäisillä verkkosivuilla roikotetaan jäsentietoja jopa 1940-luvulla kuolleista henkilöistä, sekä entisistä jäsenistä, jotka ovat pyytäneet nimensä poistamista järjestön rekisteristä; siis rikotaan nykyisiä asetuksia henkilörekistereistä.

Itse vapaamuurariudesta ja siihen liittyvästä moraaliopetuksesta kerrotaan verrattain vähän. Kokoukset keskittyvät enemmälti järjestöbyrokratian toimittamiseen. Välillä kuunnellaan musiikkia, sitten kertoillaan (usein teosofia-painotteisesti) omista oivalluksista. Järjestöön kuuluu myös ainakin yksi ”valaistunut” henkilö, siis omien sanojensa mukaan.

Vierailija
187/351 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
188/351 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen normaalijärkinen ihminen tunnistaa kusetuksen, jos tällaisen ”valaistuneen” yksilön ihmisyys on pelkkää läpinäkyvää hyvyyden teeskentelyä, tuuliviirimäisyyttä ja huonoimpina hetkinä suoraa halveksuntaa pyytettömän rakkauden vastapainona.

(Oikeasti tiedän ettei tunnista; ihmisen pyhän ja rakkauden kaipuu on niin syvää. Siksi sillä on myös niin kovin helppo hyväksikäyttää ja huijata.)

Vierailija
189/351 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen,, olen ei uskova, missä ne uskovat jotka välittää ja seuraa Jeesusta,, ei missään,, törmää tänä päivänä todella harvoihin,, paremmin tulee tosiaan toimeen ei uskovien kilttien, hyväsydämisten kuin sellaisen henkilön kanssa jonka rakkaus on kylmennyt Jumalaa ja maailmaa kohtaan

Liian monta kertaa pettynyt, ja kun itse joskus välillä nousee kysymyksiä liittyen uskonasioihin niin eräs henkilö suuttuu minulle, on uskova, mutta kamppailee uskonsa kanssa.

Itse yritän ajatella että eteenpäin vaan,, kun kysyn uskovien sivustolla että eikö kukaan uskova välitä, niin vastaus on et Jeesus välittää, eikö uskovan sitten kuulu välittää ainoastaan Jeesus? Uskon kyllä että Jeesus välittää mutta tuskin Jeesus tarkoittaa sitä et uskovien pitää olla välinpitämättömiä muita kuin kanssa veljiä ja sisariaan kohtaan

Vierailija
190/351 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä uskovaiset ovat niitä kovimpia koulukiusaajia. Ainakin Pohjois-Pohjanmaalla lestadiolaiset ovat pahimpia koulukiusaajia, todella ilkeitä. Olen miettinyt mistä tämä voi johtua?

Vierailija
191/351 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaisuus (marxistit) kiusaa vainoaa toisinajattelijoita kuten Räsästä.

Vihervasemmistolaisuus on marxixtien ja humanistien yhdistelmä, jossa aina mennä totalitäärisyydella maailmaa parantamaan hehkuttaen oma hyvyttä, hyvesignaloidaan ja toisinajattelijoita syytetään.

Kuka haluaa elää holhous, kyttäysyhteiskunnassa, jossa valtiovalta/poliitikot hamuaa enemmän valtaa/rahaa parantaakseen maailmaa.

Eikö kommunismin historia jo kerro ettei se toimi,  totalitäärisyys lopettaa/tuhoaa ihmisiä

Vierailija
192/351 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä uskovaiset ovat niitä kovimpia koulukiusaajia. Ainakin Pohjois-Pohjanmaalla lestadiolaiset ovat pahimpia koulukiusaajia, todella ilkeitä. Olen miettinyt mistä tämä voi johtua?

Myös muualla. Tämä johtunee kateudesta muiden vapautta kohtaan.

Vierailija
193/351 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös muualla. Tämä johtunee kateudesta muiden vapautta kohtaan.

Tämä siis lasten keskuudessa.

Vierailija
194/351 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut eristettiin paikallisessa AA-kerhossa, kun en suostunut ottamaan korkeimpaa voimaa omakseni.

En ole kuulema mukana ohjelmassa, kun kiellän Jumalan ja raittiuteni ei voi alkaa ilman sitä.

Vierailija
195/351 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn kyllä muiden uskon,, kunhan ei kukaan pilkkaa toista usko sitten tai ei

Uskovien tulisi olla esimerkkejä tässä pahassa maailmassa, näin ei valitettavasti ole monilla

Vierailija
196/351 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
197/351 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vaikka Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan kanssa. Uskovaiset käyttäytyvät aivan kuin vain heidän syntinsä olisi sovitettu."

Siinä täytyy olla alunperin joku käännösvirhe, koska se sovittaminen liittyy siihen, kun tapahtui kuunpimennys, joka osattiin kyllä jossakin paimenien porukoissa laskea ennalta, koska sehän tapahtuu aina joskus ja varsinkin se verikuuksi nimitetty ilmiö on punainen, valtavan erikoinen. Kyllä se varmasti on osunut useinkin just pääsiäiselle. Mut ihminen on keksinyt sanan s y n t i .

Vierailija
198/351 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vaikka Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan kanssa. Uskovaiset käyttäytyvät aivan kuin vain heidän syntinsä olisi sovitettu."

Siinä täytyy olla alunperin joku käännösvirhe, koska se sovittaminen liittyy siihen, kun tapahtui kuunpimennys, joka osattiin kyllä jossakin paimenien porukoissa laskea ennalta, koska sehän tapahtuu aina joskus ja varsinkin se verikuuksi nimitetty ilmiö on punainen, valtavan erikoinen. Kyllä se varmasti on osunut useinkin just pääsiäiselle. Mut ihminen on keksinyt sanan s y n t i .

https://www.sanakirja.org/search.php?q=sin&l=3

Olisko joku muu sana parempi?

S o v i t u s kyllä matchaa tuohon ohimenevään hetkeen tosi hyvin: "se on täytetty!"

Vierailija
199/351 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.sanakirja.org/search.php?q=sin&l=3

Olisko joku muu sana parempi?

S o v i t u s kyllä matchaa tuohon ohimenevään hetkeen tosi hyvin: "se on täytetty!"

https://en.wikipedia.org/wiki/September_2015_lunar_eclipse

Vierailija
200/351 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VeeraSulin kirjoitti:

Olen täysin alasti. Haluatko nähdä kuvan? - http://suomi24.site/id129378

No hyi helvetti en. Mene pois, olet kuvottava haisuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän