Uikuta tänne first world -ongelmasi.
Aloitan. Vittu kun on nälkä muttei jaksa raahautua jääkaapille.
Kommentit (161)
se että av ei taaskaan toimi. prkl.
Mies ja lapsi viikonlopun mummolassa. Mitä ihanin ja lämpimin kesäviikonloppu ja tekis mieli lähteä terassille. Mutta kun ei nyt satu oleen kaveria juuri, kaikilla on jotain muuta menoa. Pöh. No joo yksinkin vois mennä ja olen monesti mennytkin mutta jostain syystä vedän puoleeni silloin kaiken maailman spedejä ja hyypiöitä.. Niitä pois potkiskellessa meneekin se ilta sitten. :( Eikä mulla olis kyllä mitään kivaa (uutta) päälle pantavaakaan. Valivalivali..
Kuinka joku voi olla niin julkea että rakentaa uuden vuokratalon ja jättää laittamatta lattialämmityksen kylpyhuoneeseen? Jalat prkl jäätyy tuolla helkkari.
Tänään en myöskään tiedä mitä katsoisin 52" telkkaristani. Tänään vein sossuun sähkölaskun ja ens kuussa pamahtaa vajaa 1200€/kk työkyvyttömyyseläkettä tilille. Kyllä tuollakin summalla elämä on aika köyhää näin kalliissa maassa, eikä edes ole saunaakaan tässä vuokraläävässä. Talvisin kun on vieläkin kylmempää otan puolen tunnin kuumia suihkuja.
Söin liikaa ja nyt turvottaa. Myös ärsyttää kun rakennetaan 300 neliön omakotitaloo ja alan väsyä raksan siivoamiseen ja kaappien kokoamiseen yms puuhaan. Ahdistaa että miten jaksan aikanaan siivota sitä lukaalia.
Yksin kotona, lapsi yökylässä, toinen masussa ja mies töissä. Kerrankin kun olisi omaa aikaa rentoutua ja nauttia yksinolosta täysillä, niin valitan kun on tylsää!
Aikainen herätys ja pitäs mennä nukkuu mut ei huvita eikä väsytä.
Viini on loppu. Nyt olisi voinut rentoutua hieman enemmänkin.
Tilasin alesta neljä mekkoa, ja vain yksi oli tosi hyvä. Yksi melkein ihana, mutta kainaloista vähän kiristää, mutta pitää sitä kuitenkin päällä.
Ärsyttää kun tykkään itse ostaa nättejä vaatteita tyttärelleni, mutta joka kerta kun hän on ollut yökylässä isän vanhemmilla, hänet tuodaan kotiin kassi-alman näköisenä ja nätit vaatteet jääneet jonnekin heidän nurkkiin lojumaan. Sitten vielä uikuttavat että toivottavasti pesen ja palautan tytön marimekkokledjut takaisin mummolaan, koska he haluavat että heidän ostamat tavarat on siellä jne. Ei olisi niin paha jos tulisi aina suoraan kotiin, mutta kun välillä teemme ns "vaihdot" kaupungilla ja se on raskasta nähdä oma nätti tyttö ihan jäätävissä sekametelisoppa-ryysyrantakledjuissa ihan hölmönä, julkisilla alueilla. Onneksi talvella sentään talvivaatteet peittää tälläset mokat.
Huulet kuivaa jatkuvasti, vaikka kuinka rasvailisi..
Ärsyttää, kun tuikkukippoon jää ne foliokuoret kynttilän sammuttua ja ne pitää kerätä aina pois ennen uuden laittamista. Eikä niitä voi laittaa palavaan jätteeseen.
Mulla on toinen tissi vähän isompi kuin toinen. Aina saa olla vahtaamassa ettei se näy ja nykimässä toista ylemmäs liiveissä.
Toinen juttu on se, että mulla on tuolla nyt ainakin kolme koneellista pyykkiä huomiseksi.
Ehkä isoin ongelma tällä hetkellä on kuitenkin se, että kesäloma loppuu ihan pian :( Siis ei neljä viikkoa palkallista joutenoloa vaan kerta kaikkiaan riitä!
Ottaa aivoon, kun mieheni ei välitä minusta tai mistään mitä yritän puhua hänelle.
KALMAkurvoja olisi nyt pakko jaksaa nyppiä...on se työlästä, pitää keskittyä ja peilin edessä joutuu viäntelemään naamaansa. Valaistuksenkin on oltava sopiva - yliammuntoja on vältettävä, mutta liian vähääkään ei voi nyppiä, koska miksi vaivautua siinä tapauksessa lainkaan, antaa rehottaa sitten kamalana - onhan se lopulta ihan sama kuin jos ottaa liian vähän?
Jos ihmisten ilmoille on pakko tänään mennä, ei halua ihan monsterina sinne ilmestyä. Luulevat vielä aavemammaksi😒 🍸🍸🍸🍸🍸🍸
äitin leipoma tiikerikakku olikin pahaa... yleensä se on taivaallisen ihanaa... meni aamukahvit pilalle ja yleensä se tarkottaa sitä että koko päivä menee ahteriin