Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua käyttää vagifemia, pelkään syöpää

Vierailija
13.06.2026 |

Mitä muita ei-syöpää aiheuttavia vastaavia tuotteita on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagisan on hyvä vaihtoehto, turvallinen, hormoniton. Todella hyvä tuote kun ottaa käyttöön voiteen ja puikot. 

Vierailija
2/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vagisan on hyvä vaihtoehto, turvallinen, hormoniton. Todella hyvä tuote kun ottaa käyttöön voiteen ja puikot. 

Tuohon jelly jortikka kaveriksi niin muuta ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten käytä, mun puolesta voit tunkea sinne vaikka sitruunan.

Vierailija
4/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella mieto estrogeenivalmiste. Mä oon 40v ja käytän, eikä ole tullut haittavaikutuksia. 

Vierailija
5/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Jos et halua hormoneja, voit käyttää vaikka oliiviöljyä, mutta ei se missään tapauksessa ole yhtä tehokas tai Vagifemia vastaava. 

Vierailija
6/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hormonikorvauspillereitä Femoston Conti 1/5, ja gyne sanoi että olisi hyvä käyttää Vagifem lisäksi. Kirjoitti jopa reseptin siihen. 

Vagifem vaikuttaa paikallisesti, eikä ole hormonikorvaushoito. Turhaan pelkäät Ap! 

T. 56v

Vierailija
7/7 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän hormonikorvauspillereitä Femoston Conti 1/5, ja gyne sanoi että olisi hyvä käyttää Vagifem lisäksi. Kirjoitti jopa reseptin siihen. 

Vagifem vaikuttaa paikallisesti, eikä ole hormonikorvaushoito. Turhaan pelkäät Ap! 

T. 56v

Turha tuollaisille on mitään selittää siitä, että paikallisestroreenin annokset ovat häviävän pieniä. Samoilla tyypeillä ovat olleet moninkertaiset estrogeenitasot hedelmällisessä iässä mutta he eivät osaa suhteuttaa asioita pienissä päissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän