Uikuta tänne first world -ongelmasi.
Aloitan. Vittu kun on nälkä muttei jaksa raahautua jääkaapille.
Kommentit (161)
Kälyni on raskaana ja saa tehdä mieheni vanhemmat isovanhemmiksi ennen minua!
Av:lla ei ole pitkään aikaan ollut hyviä ketjuja.
vanhat silmälasit ovat naarmuiset! Mutta en löydä itselleni uusia laseja koska optikot eivät ymmärrä, että 70`s pullonpohjat eivät sovi minulle!
En osaa päättää ostaisinko ihanan unelmientäyttymystalon kun sieltä on lähikauppaan 1,5 km ja bussillekin lähes kilsa :(
valkovuoto on kamalan hajuista, yök.
Olen lyhyt nainen ja viime aikoina lihonnut ihan hulluna. En tiedä miksen osaa säännöstellä syömistäni. Itsetunto on nollassa ja pms päällä. Voi vit*u!!!
Laakarin vastaanottohuoneeseen kutsuttiin mun nimella! Nyt ne kaikki 2 ihmista tietaa etta kavin laakarilla!!! Iik.
Mulla ei oo sopivaa aurinkotuolia laittaa meidän pihalle, jossa röhnöttää vahtimassa altaalla leikkiviä lapsia. Ulkona on +37°C. Nyt pitää istua epämukavasti kovassa tuolissa tai vaihtoehtoisesti maata riippumatossa, josta on kauhean raskas nousta ylös :(
tekee mieli karkkia mutta pesin jo hampaat
vituttaa kun av hiljenee aina yöksi
Katsastin kakkosauton ja vitutti kun katsastusmies kuulutti aulassa kovaan ääneen että Virtasen Corolla.
Lapsettomuus. Miten terve ja hyvinvoiva kolmikymppinen ei saa lasta mutta jossain kehitysmaassa onnistuu?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 00:24"]
Olen lyhyt nainen ja viime aikoina lihonnut ihan hulluna. En tiedä miksen osaa säännöstellä syömistäni. Itsetunto on nollassa ja pms päällä. Voi vit*u!!!
[/quote]
Komppaan. Paitsi tuo PMS.
ärsyttää kun mun kynnet kasvaa niin hitaasti
Lapsi ravisteli kivennäisvesipullosta kaikki hiilihapot pois. IHAN olis sama juoda hanavettä >:(
Tulen riippuvaiseksi av:sta, koska töissä on heinäkuussa niin hiljaista että tänne on liian helppo tulla.
Mammapalstalla on niin paljon väärässä olevia ihmisiä ettei aika riitä mitenkään kaikkien kouluttamiseen:(
läski olo