Uikuta tänne first world -ongelmasi.
Aloitan. Vittu kun on nälkä muttei jaksa raahautua jääkaapille.
Kommentit (161)
Hävettää käyttää tavislaukkua mutta pihiys estää ostamasta aitoa. Kärsin joka päivä :-(
Huippu ketju! Vituttaa, ku ei oo mitään tekemistä. Ja mikään ei kelpaa, vaikka oikeasti on kyse siitä, ettei edes kiinnosta tehdä mitään. Jo helpotti.
Ostan niin paljon vaatteita, kenkiä ja laukkuja, ettei ne mahdu siististi mihinkään. En jaksa viedä vanhoja Uffiin tms. Hukun tavaraan.
Olen viimeisilläni raskaana eikä ole mitään tekemista kuin odotella vauvan syntymää puhtaassa kodissa ja nyt tekis mieli ottaa päiväunet, mutta sitä varten pitäis raahautua yläkertaan. Hohhoijaa.
Äh, pitää hommata vuokralainen sijoitusasuntoon. Haastatella niitä ja toivoa, että tulee valittua oikein. Sitten se paperisota ja pitää ottaa selvää kaikenmaailman asioista joista ei tähän asti ole tarvinnut tietää mitään.
Telkkarista ei tuu ikinä mtn hyvää ja sit tulee katottua kaikkea hömppää vaan.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 00:30"]
Laakarin vastaanottohuoneeseen kutsuttiin mun nimella! Nyt ne kaikki 2 ihmista tietaa etta kavin laakarilla!!! Iik.
[/quote]
Entäs jos se lääkäri olisi huikannut: Ja seuraavaksi se nainen, jolla on virtsarakkotulehdus! Tai mikä tauti sulla sitten onkaan...
Vituttaa kun pesin eilen illalla hiukset ja tänään ne on vielä liian puhtaat laitettavaksi. Arghh.
Mulla on ens viikon la juhlat ja olin suunitellut, että käym kosmetologilla ja suihkurusketuksessa ennen juhlia. En oo saanut aikaseksi varaa aikaa ajoissa ja nyt en kehtais enää mennä kinumaan jotain peruutusaikaa...
kieilkurssi jolle halusin on mennyt täyteen, en mahdu, perkele...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 11:46"]
Telkkarista ei tuu ikinä mtn hyvää ja sit tulee katottua kaikkea hömppää vaan.
[/quote]
telkkariohjelmat on ihan paskoja nykyään.
Naapurin teini popitti yömyöhään ja sen äiti pesi pesukoneella klo23. Meillä lapset herää klo 6. Lähdettiin puistoilemaan klo9 ja tultiin kotiin klo12.30 naapurin äiti valitti meidät nähdessään,että heräämme liian aikaisin. Laitoin lapset päikkäreille niin hän alkaa imuroimaan. Ei siinä mitään,mutta pitäisi valittamiset itsellään.. kiitos
söin pullan vaikka olen laihiksella
Ärsyttää kun aurinkolasit pölyyntyy avoautolla ajaessa.
hamittaa kun käsi ei mahdu pringles purkkiin :(
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 00:30"]
Laakarin vastaanottohuoneeseen kutsuttiin mun nimella! Nyt ne kaikki 2 ihmista tietaa etta kavin laakarilla!!! Iik.
[/quote]
Entäs jos se lääkäri olisi huikannut: Ja seuraavaksi se nainen, jolla on virtsarakkotulehdus! Tai mikä tauti sulla sitten onkaan...
[/quote]
REPS!!!!!!!!
En koskaan saa peukutuksia kommentteihini AVlla :(