Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uikuta tänne first world -ongelmasi.

Vierailija
22.07.2013 |

Aloitan. Vittu kun on nälkä muttei jaksa raahautua jääkaapille.

Kommentit (161)

Vierailija
41/161 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan voittanut lotossa :(  On jatkettava asumista tässä muuten täydellisessä asunnossa, maiseman pilaa vain naapurin viime kuussa rakennuttama autotalli, suoraan mun näkökentässä tästä työhuoneesta. Jos olisin voittanut lotosta, olisin joko ostanut uuden asunnon tai posauttanut ton naapurin autotallin huitsinnevadaan tosta.

Vierailija
42/161 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun kastelukannuni on niin pieni, että siihen menevä vesimäärä ei riitä kaikkien kasvien kastelemiseen, vaan välillä pitää käydä hakemassa lisää vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/161 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa varata hammaslääkäriä

Vierailija
44/161 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 11:46"]

Paarma puri pakarasta eilen ja nyt kirvelee.

[/quote]

vituttaa paarmat.

Vierailija
45/161 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli hyvä mieli, olen aina ajatellut että olen negatiivinen ihminen ja kauhea valittaja, mutta en keksi mitään tähän sopivaa vaikka kuinka yritän. :D

Vierailija
46/161 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kun mun vasen jalka on n. puoli numeroa isompi kuin oikea. Kenkien valinta ihan helvettiä.

Vierailija
47/161 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt keksin yhden! Kaipasin yhtenä iltana lohtua ja rentoutusta. Laitoin pyörimään mukavan tv-sarjan DVD:ltä, mutta levy pakkokatselutti heti ensialkuun kamalan tietoiskun siitä kuinka PIRATISMI ON RIKOS. :´´´( En harrasta piratismia ja koin tuona haavoittuvaisena hetkenä tulleeni täysin viattomana kuluttajana uhatuksi ja syytetyksi...

Vierailija
48/161 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kaikki herkut joka paikassa eikä mulla ole itsekuria kieltäytyä niistä.

Vierailija
49/161 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tiedä miten se yksi kiusaajabloggaaja jäi nettikiusaamisesta kiinni. Täällä aina siitä kuiskutellaan mutta kukaan ei kerro mitä tapahtui!

Vierailija
50/161 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun en ikinä pääse kynsihuoltoon. Olen kotona lapsen kanssa kun on lomakuu.

Vierailija
51/161 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, kun en osaa päättää hotellia kahden viikon New Yorkin matkallemme.

Vierailija
52/161 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää, että meillä on vaan yks auto. Mies tuli töistä viis minuuttia myöhemmin kuin oli sovittu ja mä myöhästyin siis sen viis minuuttia kaveritapaamisesta. 

Vierailija
53/161 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämäni pyykinpesuainemerkki oli kaupasta loppu, ostin jotain toista tilalle. Nyt vaatteet ja lakanat tuoksuvat ihan väärälle :(

Vierailija
54/161 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahätä!!!! Vessa on varattu

Vierailija
55/161 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei. Tänä päivänä vitutti, kun unelmaduunipaikassani on rasittavan yltiöpuhelias sihteeri, jota koitan vältellä aina kun voin. Kosh, tänään menin syömään väärään aikaan, ja siellähän se jaarittelija istui taukotilassa ja jouduin kuuntelemaan rasittavaa ja itsekeskeistä monologia koko tauon ajan. En saanut keskityttyä edes facebookin selaamiseen kännykällä kunnolla, kun täti keuhkoaa korvanjuuressa jotain todella epäkiinnostavaa first world -ongelmaansa.  

Onneksi tässä ketjussa on ollut kivoja juttuja :)

Vierailija
56/161 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, työmatkalla myös ärsytti ja vitutti, kun spotify pätki just kun olin kuuntelemassa Samantha foxin kasarihittejä enkä jaksanut etsiä radiosta mitään järkevää kuunneltavaa. Ap

Vierailija
57/161 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri pedikyyrissä ja nyt vasemman jalan isovarpaan kynnen lakkaus on jo rutussa :( 

Vierailija
58/161 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ku en saa varattua aikaa kampaajalle. On se vaan niin vaikea soittaa ja varata. Se on myös ärsyttävää, kun lapset olivat 2 viikkoa mummoloissa lomalla, ja nyt pitää taas saada palautettua kotikuri...

Vierailija
59/161 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden neuleen ja ärsyttää jos huomenna on hellepäivä. En voi laittaa uutta paitaa päälle. 

Vierailija
60/161 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:03"]

Inhoan sitä Bepanten-kutinavoide-mainosta!

[/quote]

Niin minäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän