Uikuta tänne first world -ongelmasi.
Aloitan. Vittu kun on nälkä muttei jaksa raahautua jääkaapille.
Kommentit (161)
Mä en näy youtuubiin ladatuilla videoilla Musen keikasta. Vittu maksettiin paikoista 70 euroa kipale, eikä minkäänlaista kuvaa yksikään 25000 ihmisestä ollut saanut D-lohkosta ja minusta.
Viinilasi tyhjeni. Meidän keittiö on liian iso, en jaksais kävellä hakemaan uutta lasia tuonne toiselle puolelle.
Pullo on pöydällä ruma, joten se on kuitenkin pidettävä tuolla kaukana, näkymättömissä.
mun kynsi lohkesi eilen. Näyttää nyt tosi tyhmältä ja pitää varmaan lyhentää muitakin.
Kulli on pystyssä ja ihan kivikova. Ei kai tästä tartte mihkään lääkäriin kumminkan lähtee; jospa se siitä asettus ihan ittestään!
Mulla on pirunmoinen iskias, enkä viitti/saa ottaa kunnon lääkettä koska olen raskaana. En myöskään viitsi juoda lasillistakaan punkkua ruoan kanssa ja alkoholiton on ihan peestä.
Kuitenkaan lapsi ei tule arvostamaan näitä yhtään, vaan vetää kaksivuotiaana muovailuvahaa kitaansa ja teininä rosvoaa viinikaapin.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:35"]
Mulla on pirunmoinen iskias, enkä viitti/saa ottaa kunnon lääkettä koska olen raskaana. En myöskään viitsi juoda lasillistakaan punkkua ruoan kanssa ja alkoholiton on ihan peestä.
Kuitenkaan lapsi ei tule arvostamaan näitä yhtään, vaan vetää kaksivuotiaana muovailuvahaa kitaansa ja teininä rosvoaa viinikaapin.
[/quote]
Näinpä juuri, ja ryömimisikäisenä vetelee konetiskitabletteja parhaina paloinaan..
En jaksa varata aikaa suuhygienistille vaikka hampaat pitäis putsata. Sitten vituttaa töissä hymyillä likaisennäkösillä hampailla. Mutta minkäs teet, laiska oon. Ehkä ensi viikolla ryhdistäydyn.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:35"]
[/quote]
Näinpä juuri, ja ryömimisikäisenä vetelee konetiskitabletteja parhaina paloinaan..
[/quote]
Haha! Kiitos, piristit ihanasti! :D
146
Mun kuvista ja tiloista facebookissa tykkää yleensä n. 5 ihmistä. Muut saavat paljon enemmän tykkäyksiä :(
Kakun suklaakuorrutteeseen jäi ryttyjä, vaikka yritin ihan sileää.
Inhottavia pieniä mustelmia naamassa täyteainepiikityksen jäljiltä. Näkyvät muutaman päivän eikä jaksa meikata niitä piiloon. :(
Hitto kun on ollut pakko mässätä hiilarikakkaa. Nyt väsyttää, veetuttaa ja laiskottaa.
Ostettiin kaksi vitriiniä, mutta saatiin vain toinen täyteen, nyt näyttää tyhjältä. Pakko ostaa lisää laseja.
En ole löytänyt mieleistäni huulupunan sävyä.
Ajan varaaminen suihkurusketukseen tuntuu rasittavalta.
tullut pari kiloa ylimäärästä, plösö olo enkä näytä uikkareissa hyvältä
Pitäs mennä nukkumaan, olen roikkunut täällä kohta kaksi tuntia ja vetänyt puoli levyllistä suklaata vaikka aloitin (taas) laihiksen viime maananataina.
helskutti kun kuninkaallinen vauva on poika eikä tyttö!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 22:03"]
Inhoan sitä Bepanten-kutinavoide-mainosta!
[/quote]
Niin minäkin!
[/quote]
Sama!!! Koska se auttaa. Ei kutita enää. Hyi saatana. En ainakaan osta Bepanthen anti-exem voidetta. Ihan sama ostan vaikka jotain pirkkarasvaa.