Uikuta tänne first world -ongelmasi.
Aloitan. Vittu kun on nälkä muttei jaksa raahautua jääkaapille.
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 00:30"]
Laakarin vastaanottohuoneeseen kutsuttiin mun nimella! Nyt ne kaikki 2 ihmista tietaa etta kavin laakarilla!!! Iik.
[/quote]
Entäs jos se lääkäri olisi huikannut: Ja seuraavaksi se nainen, jolla on virtsarakkotulehdus! Tai mikä tauti sulla sitten onkaan...
[/quote]
Anteeksi ot, mutta hiukan repeilin kun kuvittelin että lääkäri kutsuisi aina sillä vaivalla. Miettikää nyt kun käytävillä kaikuisi klamydiat, peräpukamat, kuiva emätin, erektiohäiriö jne. =DDD
Itseäni muuten ärsytti tänään se, kun induktioliesi alkaa piippaamaan jos pannu on liian pitkään poissa levyltä. (Sekoitin vihanneksia heiluttelemalla paistinpannua, en jaksanut kaivaa lastaa esille)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 00:30"]
Laakarin vastaanottohuoneeseen kutsuttiin mun nimella! Nyt ne kaikki 2 ihmista tietaa etta kavin laakarilla!!! Iik.
[/quote]
Entäs jos se lääkäri olisi huikannut: Ja seuraavaksi se nainen, jolla on virtsarakkotulehdus! Tai mikä tauti sulla sitten onkaan...
[/quote]
Anteeksi ot, mutta hiukan repeilin kun kuvittelin että lääkäri kutsuisi aina sillä vaivalla. Miettikää nyt kun käytävillä kaikuisi klamydiat, peräpukamat, kuiva emätin, erektiohäiriö jne. =DDD
Itseäni muuten ärsytti tänään se, kun induktioliesi alkaa piippaamaan jos pannu on liian pitkään poissa levyltä. (Sekoitin vihanneksia heiluttelemalla paistinpannua, en jaksanut kaivaa lastaa esille)
[/quote]
Mua ärsyttää tämä sama ongelma induktiolieden kanssa aika usein.
Netfixissä ei ole Greyn Anatomian uusinta kautta. iPhonen näyttö on likainen, pitäisi putsata. Rasittavaa.
En jaksa siivota mun 50 neliöstä kaksiota. Haluaisin tilata itselleni piian jostain halpamaasta. Olen 35v sinkkunainen.
a) En tiennyt mitä vaatetta laittaisin tänä aamuna ja löysin paidan " no kai tää on ihan hyvä" -tunteella.
b) Kun kävelin kaupungilla, ja näen näyteikkunan heijastuksessa, että mahani pömpötti siinä paidassa :( Ja nyt mietin kuinka moni sen näki.
Ärsyttää kun työkaveri hamstraa itselleen kaikki hyvät kynät (ja loput vie asiakkaat). Ei auta vaikka pistän niitä omaan laatikkoon niin eiköhän ne kohta ole työkaverin kynäkipossa. Nimesin jo yhden itselleni tarralapulla mutta ei.. Murrrr!
Ärsyttää kun pitää mennä tänään yksin kauppaan, mies jää ylitöihin. Ostan aina joko ihan liikaa tai liian vähän.
vituttaa nyt kesäisin rakot jaloissa, karseen näköistä ja kipeetä ja sitten täällä vauvapalstallakin joku jaksaa jäkättää että miksette hoida jalkojanne. Ei kaikki käppäile tuolla missään crocseissa!
vituttaa kun en koskaan osaa ottaa makuunissa kohtuullisesti irtokarkkeja. Aina tulee se 300g namipussi ja sitten tietysti syön ne kaiki ja ihmettelen miksi oon lihonut. PRKL.
Paarma puri pakarasta eilen ja nyt kirvelee.
Menkat, siis vuoto, kestäny nyt 20vrk putkeen, jatkuu vaan, enkä vieläkään ole uskaltanu mennä gynelle ku siel en oo koskaan käyny kun neitsytki viel olen ja nuori ja jee.
Ahidstaa vaan ajatus ja toisaalta oon käsiny tästä vaivasta aina silloin tällöin yli vuoden... pelottaa jos se onki jotain vakavaa. toisaalta olen niin lapsellinen. yhyy. kiva et sain valittaa ees tänne jee.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 19:20"]
Pesukoneen ohjelma loppui.
[/quote]
Tiedän NIIN tämän tunteen :--D "Joko on pari tuntia mennyt tässä koneella istuessa :-("
- Joskus, kun nukun päiväunia, korvani menee inhottavasti ryttyyn tyyynyä vasten. Sitten herään siihen, kun korvaa sattuu.
- Toinen päiväuniongelma on se, että jos on korvakorut, ne pitää ottaa pois, etteivät ne paina korvalehteä. Tässä tilanteessa on nukahtamaisillaan, eikä jaksa kävellä viemään koruja korurasialle asti, joten ne laittaa vain johonkin pöydälle tai sohvanreunalle pyörimään. Usein ne sitten jäävätkin siihen.
- Harmittaa, kun meillä on niin paljon tavaraa, vaikka säännöllisin väliajoin lahjoitammekin roinaa hyväntekeväisyyskirppiksille.
Ostin uuden paidan. Kahden pesun jälkeen siinä on jo pesunukkaa.
Ärsyttää kun mun fuckbuddy on nykyään enempi vaan tavallinen buddy. Se on niin kiva että pidän yhteyttä ihan mielelläni mutta pitääkö mun nyt etsiä joku toinen sitä fuck-osuutta varten?
Juhlin koko viime yön yksityisloungen avajaisia piikkikorot jalassa ja nyt päkiäni ovat kipeät.
Lisäksi tänä aamuna oli hillitön samppanjahedari.
*huokaus*
Kiehnäsin satiiniyöpaidassani silkkilakanoissa ja tipahdin lattialle.
Aion valittaa liiasta liukkaudesta liikkeeseen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 10:44"]
Ostan niin paljon vaatteita, kenkiä ja laukkuja, ettei ne mahdu siististi mihinkään. En jaksa viedä vanhoja Uffiin tms. Hukun tavaraan.
[/quote]
Mulla on ihan sama tilanne, ja nyt alkaa jo olemaan vähän morkkis.
Alati vähenevän kaappitilan (meitä on kolme henkeä 140 neliön asunnossa, tilan pitäisi riittää) mm. nämä:
Työsuhdeautoni pitäisi viedä huoltoon, mutten millään jaksaisi varata aikaa ja selvittää huoltopaikkoja.
Lempihevoseni kuoli ja nyt harkitsen tallin vaihtoa.
Lapselle pitäisi löytää uusia harrastusryhmiä syksyksi, kamala vaiva alkaa surffaamaan ja soittelemaan niiden perään.
Tilasin vasta tänään uusia Nespresso-kapseleita, mikä tarkoittaa sitä, ettemme saa niitä ajoissa tulevalle veneilyreissulle -> joudun juomaan vierasevenestamien kyseenalaista sumppia monta päivää.
Siivoja tulee vasta elokuun alussa, ja täällä on aivan kamala sotku. Ei olisi pitänyt pitää mitään taukoa, tein kamalan virheen.
Inhoan ratkoa uusista vaatteista irti niitä nauhalenksuja olkapäistä - miksi ihmeessä ne pitää ommella niin tiukasti kiinni?
Jalkani ovat viikkojen veneilyn jälkeen ihan kamalassa kunnossa, mutten ehdi jalkahoitoon.
Ostin vääriä sipsejä ja näistä jää hirveästi sipsirasvaa sormiin, joten en siis voi pelata pleikkaa ja syödä sipsuja samalla D: