Aion soittaa mieheni rakastajalle, mitä sanon?
Miten saan kakistettua totuuden ulos naisesta, mies ei myönnä? Naisen numero minulla nyt olisi, mies ei tiedä mitään.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 14:39"]
Soita salarakkaan puolisolle, edellyttäen, että olet 110% varma asiastasi. Silloin sulla pitäisi olla esim. valokuvia todisteeksi. Minä kyllä tuhoaisin hänen liittonsa/luottamuksen, koska hän on mahdollisesti tuhonnut sinun liittosi. Ja ihan turha kenenkään on jeesustella ja toppuutella ap:ta, hänellä on täysi oikeus vihaan ym., jos hänen saamansa tieto pitää paikkansa.
[/quote]
Mille puolisolle?? Minulla on salarakas, siis itse olen sinkku ja mies varattu. Voi voi...
[/quote]
Minä saattaisin soittaa vanhemmillesi, jos itse et ottaisi puhelua asiallisesti. Kysyisin miten he ovat lasvattaneet lapsensa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:31"]
Soita salarakkaan puolisolle, edellyttäen, että olet 110% varma asiastasi. Silloin sulla pitäisi olla esim. valokuvia todisteeksi. Minä kyllä tuhoaisin hänen liittonsa/luottamuksen, koska hän on mahdollisesti tuhonnut sinun liittosi. Ja ihan turha kenenkään on jeesustella ja toppuutella ap:ta, hänellä on täysi oikeus vihaan ym., jos hänen saamansa tieto pitää paikkansa.
[/quote]
Mille puolisolle?? Minulla on salarakas, siis itse olen sinkku ja mies varattu. Voi voi...
[/quote]
Minä saattaisin soittaa vanhemmillesi, jos itse et ottaisi puhelua asiallisesti. Kysyisin miten he ovat lasvattaneet lapsensa.
[/quote]
Okei =D Mielenkiintoista... Ja luuletko että aikuista ihmistä pelottaisi tuollainen?
Mitäpä sillä saavuttaisit, eiköhän nainen tiedä sinusta. Aina tulee uusia naisia eli syy on jossain muualla kuin tuossa naisessa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:38"]
[/quote]
Okei =D Mielenkiintoista... Ja luuletko että aikuista ihmistä pelottaisi tuollainen?
[/quote]
En. En yhtään sen enempää kuin jos ilmoittaisin vaikka varastelevan rihkamakauppiaan suvulle, mutta useat ihmiset ovat enemmän tekemisissä sukunsa kanssa kuin minun. Useat vanhemmat ainakin yrittävät ohjata lapsiaan ja tietävät paremmin, millä tavalla voivat vaikuttaa lapseensa. Jos sinua ei itseäsi käytös hävetä, vanhemmasi saattavat silti hävetä sitä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:38"]
[/quote]
[/quote]
En. En yhtään sen enempää kuin jos ilmoittaisin vaikka varastelevan rihkamakauppiaan suvulle, mutta useat ihmiset ovat enemmän tekemisissä sukunsa kanssa kuin minun. Useat vanhemmat ainakin yrittävät ohjata lapsiaan ja tietävät paremmin, millä tavalla voivat vaikuttaa lapseensa. Jos sinua ei itseäsi käytös hävetä, vanhemmasi saattavat silti hävetä sitä.
[/quote]
Onpa tässä ihminen, jonka oma elämä on ilmeisesti jotenkin köyhää, kun katsoo asiakseen tuomaroida ja puuttua muiden asioihin. Mahtaa olla elämä kauheata, kun kaikki eivät toimi, niin kuin sinä haluaisit. Ihan sinun itsesi takia suosittelisin kuitenkin, että keskittyisit enemmän omaan elämääsi ja omiin valintoihisi ja vähemmän muiden. Vaikka pidätkin itseäsi täydellisenä, asia ei ehkä olekaan ihan niin, ja sitä paranneltavaa löytyisi omasta elämästäsikin ihan riittämiin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 23:40"]
Miten saan kakistettua totuuden ulos naisesta, mies ei myönnä? Naisen numero minulla nyt olisi, mies ei tiedä mitään.
[/quote]
Yritä saada miehen känny käsiisi vaikka noin puoleksi tunniksi. Lähetä mimmille viesti jossa kerrot miten kovasti haluat häntä just nyt. Jos naikkonen vastaa esim. pääsisitkö tänne nyt heti tms. niin asia on niiltä osin paketissa.
minä tein niin, että sain tietää naisen osoitteen. Saat sen sinäkin varmaan puh.nron perusteella. Sitten kun mies lähtee töihin (lue naisen luokse), niin ajat sinne ja kato, onko miehen auto pihassa. jos on, niin sitten marssi ovelle. En tiedä, voittaako tässä kukaan, mutta ainakin tiedät totuuden.
minä tein niin, että sain tietää naisen osoitteen. Saat sen sinäkin varmaan puh.nron perusteella. Sitten kun mies lähtee töihin (lue naisen luokse), niin ajat sinne ja kato, onko miehen auto pihassa. jos on, niin sitten marssi ovelle. En tiedä, voittaako tässä kukaan, mutta ainakin tiedät totuuden.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:54"]
[/quote]
Onpa tässä ihminen, jonka oma elämä on ilmeisesti jotenkin köyhää, kun katsoo asiakseen tuomaroida ja puuttua muiden asioihin. Mahtaa olla elämä kauheata, kun kaikki eivät toimi, niin kuin sinä haluaisit. Ihan sinun itsesi takia suosittelisin kuitenkin, että keskittyisit enemmän omaan elämääsi ja omiin valintoihisi ja vähemmän muiden. Vaikka pidätkin itseäsi täydellisenä, asia ei ehkä olekaan ihan niin, ja sitä paranneltavaa löytyisi omasta elämästäsikin ihan riittämiin.
[/quote]
Jos kotoasi viedään arvoesineitä, jätätkö sen ilmoittamatta? Miksi jättää ilmoittamatta, jos saa toisen kiinni aviorikoksesta? Kun asianomainen ei häpeä itse, on hänen vanhempansa ihan hyvä, jopa loistava kohde kertoa asiasta, jos omaa puolisoa ei ole. Pettäjä saa sen jälkeen vastata puolisolleen ja hänen kumppani perheellensä.
Eihän tuossa kyse ole tuomaroinnista, vaan viestintuojasta. Jos asiasta äidille kertomista pitää tuomarointina, taitaa omaatuntoa kalvaa aika kovaa. Tuomarointihan jää silloin naisen äidille. Ai pettäjän puoliso pitäisi itseään täydellisenä, kun nostaa asian pöydälle? Ehkä hän ei ole vienyt miestä toiselta. Kyllä häpeä tuosta kuuluu vain pettäneille osapuolille ja saavat hävetä, vaikka toiset eivät olisikaan täydellisiä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:54"]
[/quote]
[/quote]
Jos kotoasi viedään arvoesineitä, jätätkö sen ilmoittamatta? Miksi jättää ilmoittamatta, jos saa toisen kiinni aviorikoksesta? Kun asianomainen ei häpeä itse, on hänen vanhempansa ihan hyvä, jopa loistava kohde kertoa asiasta, jos omaa puolisoa ei ole. Pettäjä saa sen jälkeen vastata puolisolleen ja hänen kumppani perheellensä.
Eihän tuossa kyse ole tuomaroinnista, vaan viestintuojasta. Jos asiasta äidille kertomista pitää tuomarointina, taitaa omaatuntoa kalvaa aika kovaa. Tuomarointihan jää silloin naisen äidille. Ai pettäjän puoliso pitäisi itseään täydellisenä, kun nostaa asian pöydälle? Ehkä hän ei ole vienyt miestä toiselta. Kyllä häpeä tuosta kuuluu vain pettäneille osapuolille ja saavat hävetä, vaikka toiset eivät olisikaan täydellisiä.
[/quote]
Aikuisten lasten yksityiselämä ei kuulu heidän vanhemmilleen. Melkoinen ääliö menisi sekoittamaan asiaan täysin ulkopuolisia.
42 jatkaa:
Pieniä rikoksiakaan ei yleensä kannella tekijän vanhempien tietoon. Ihmisillä on oikeus yksityisyyteen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:38"]
42 jatkaa:
Pieniä rikoksiakaan ei yleensä kannella tekijän vanhempien tietoon. Ihmisillä on oikeus yksityisyyteen.
[/quote]
eihän pieniä rikoksia ole kukaan tässä kantelemassakaan.
Ketä nyt oikeasti pelottaa? Eihän toisen puolisojakaan yleensä viedä. Jos se, jolta puoliso viedään, kertoo tämän avionrikkojan vanhemmille, ei siinä ole mitään kummallista. Paljastuminenhan on se homman juju, jos jää kiinni, silloin jää kiinni ja miksi se tieto ei voisi mennä petetyn tai jonkun muun kautta vanhemmille?
Meinaatko, että petetty tekisi kovinkin pahasti? Mieti mitä pettäjät tekevät. Vai onko sen avionrikkojan avionrikkomisoikeus tai avionrikkomis salaisuus joku yleismaailmallinen ihmisoikeus, joka toisten, petetyn puolisonkin pitäisi huomioida?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:38"]
42 jatkaa:
[/quote]
eihän pieniä rikoksia ole kukaan tässä kantelemassakaan.
Ketä nyt oikeasti pelottaa? Eihän toisen puolisojakaan yleensä viedä. Jos se, jolta puoliso viedään, kertoo tämän avionrikkojan vanhemmille, ei siinä ole mitään kummallista. Paljastuminenhan on se homman juju, jos jää kiinni, silloin jää kiinni ja miksi se tieto ei voisi mennä petetyn tai jonkun muun kautta vanhemmille?
Meinaatko, että petetty tekisi kovinkin pahasti? Mieti mitä pettäjät tekevät. Vai onko sen avionrikkojan avionrikkomisoikeus tai avionrikkomis salaisuus joku yleismaailmallinen ihmisoikeus, joka toisten, petetyn puolisonkin pitäisi huomioida?
[/quote]
Miksi ihmeessä jonkun vanhemmat, vanhat ihmiset jo, pitäisi sekoittaa suhdesotkuihin? Naurettavaa.
Hyvähän se on sen avionrikkojan vanhemmille kertoa, jotta osaavat vaikka lohduttaa ja auttaa irtoamaan toisen miehestä.
Heh, mun reaktio jos joku tulis kiljumaan lapseni olleen varatun kanssa:
-ok, lapseni on tehnyt erehdyksen. En olisi toivonut tuollaista, mutta ei se meidän väleihin vaikuta.
-kuka kehtaa tulla kertomaan mulle lapseni suhteista sellaista, mitä hän ei ole itse halunnut mulle kertoa?
Aikanaan mulle soitti miehen "ystävä" (olimme väliaikaisesti eronneet, itse luulin että forever) ja kertoi mitä niillä on meneillään. Ei siinä mitään. Juteltiin ihan hyvässä hengessä ja sain tietää joitain asioita. Tapasimme miehen kanssa ehkä 5 kertaa ja olimme sillai kerran. Siinä kävi niin onnellisesti että tulin raskaaksi. Tämä nainen taas soitti ja kerroin että olen raskaana, hiljaisuus ja nainen alkoi itkemään. Mies palasi mun luo vähin äänin.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:19"]
Hyvähän se on sen avionrikkojan vanhemmille kertoa, jotta osaavat vaikka lohduttaa ja auttaa irtoamaan toisen miehestä.
[/quote]
Eikös avionrikkoja ole se naimisissa oleva ihminen, joka pettää? Ei se, jonka kanssa hän on sivusuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:19"]
[/quote]
Olisin aika vihainen, jos mulle tultaisiin paljastelemaan asioita mun lapseni yksityiselämästä.
Kannattaako alentua soittamaan? Syytönhän se toinen nainen siihen on että miehesi sinua pettää tai sinä et hänelle riitä.
Oman rakastajani vaimo on useasti minulle soittanut, saan suunnatonta nautintoa ja päivän parhaat naurut kuunnellessani skitsoamista langan toisessa päässä. Vaikkakaan en nykyään enää edes kuuntele mitä sieltä tulee, vaan jätän luurin pöydälle ja annan keskustella siellä yksikseen. Eikä vaimon minulle soittaminen todellakaan vaikuta meidän väleihin, negatiivisesti ainakaan. Parhaimmillaan mies tulee luokseni käymään vielä samana iltana kun vaimo on soittanut.
Jos sinulla ei ole rahkeita lähteä pettävän miehesi luota niin sitten täytyy kärsiä nahoissasi. Ole iloinen ja ylpeä siitä että miehesi edelleen tulee kotiin luoksesi. Jos hän ei sinusta yhtään välittäisi niin kyllä hän ottaisi ja lähtisi kokonaan. Eli et välttämättä ole yhtään sen huonompi tai vähemmän tärkeä kuin toinen nainen. Mies hakee meiltä jotain mitä ei kotoa saa. Kannattaa mennä vähän itseensä.
[/quote]