Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion soittaa mieheni rakastajalle, mitä sanon?

Vierailija
19.07.2013 |

Miten saan kakistettua totuuden ulos naisesta, mies ei myönnä? Naisen numero minulla nyt olisi, mies ei tiedä mitään.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita, mutta pidä numero tallessa varmuuden vuoksi. En oikein keksi mitä hyötyisit soittamisesta. Pistä asiasi muuten kuntoon, käynnistät erojutut ja käytä aikaasi mielummin tulevaisuutesi miettimiseen kuin johonkin turhaan soittoon. Ala miettimään ja listaamaan vaikka tavaroita mitä otat, mitä jätät, miten asumisjärjetelyt, miten muut asiat. Käytä aikasi hyödyllisesti, älä johonkin nolon soiton miettimiseen.

Vierailija
62/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 00:04"]

Jos olet Seija niin älä vaivaudu. Suhteemme jatkuu teet niin tai näin ja taloudellisesti et pärjää yksin noilla kulutustottumuksilla, joten jatka vaan samaa pääpensaaseen tyylillä.

[/quote] täällä seija, juu en soita. tilanne on näin täydellinen, tuhlaan miehen rahat ja nussin omaa rakastajaani. hyvä vain että ukollakin on joku reikä minne tappinsa työntää kun ei jaksa tallinnassakaan joka viikko rampata. 

Vierailija
64/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jos olet Marjatta, niin älä turhaan soita. En tule myöntämään mitään.

Vierailija
65/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:13"]

Miten te naiset kehtaatte soittaa miehenne rakastajalle tai jopa hänen vanhemmilleen? Musta se olisi todella noloa. Miehelläni oli joskus seurusteluaikamme alussa sutinaa jonkun toisen kanssa, mutta en olisi koskaan kehdannut soittaa toiselle naiselle. Toinen nainen olisi varmasti pitänyt minua säälittävänä tapauksena, enkä olisi voinut antaa hänelle sitä iloa. Erityisen typerää olisi soittaa toisen naisen vanhemmille, koska hehän ovat täysin ulkopuolisia koko tapahtumaan. Jos kyse on täysiikäisestä ihmisestä, ei vanhemmilla pitäisi olla mitään vastuuta tapahtumasta. Soittaminen toiselle naiselle tai jopa hänen vanhemmilleen paljastaa pikemminkin soittajan itsekunnioituksen puutteen ja kypsymättömyyden.

[/quote]

Tässä on suomalaisuuden ydin ja se, mihin pettäjä ja salarakas nojautuvat. He tekevät nolon ja selkärangattoman teon, mutta luottavat, että se häpeä lankeaa sille viattomalle puolisolle ja he saavat porskuttaa valheiden ja huijausten viidakossa.

Ystävälläni on itsetunto kohdillaan. Kun hän sai sattumalta tietää miehensä pettämisestä, hän soitti ihan ensimmäisenä tälle salarakkaalle. Nainen tietysti ensin kielsi kaiken, mutta todisteiden jälkeen myönsi asian aika voitonriemuisenakin. Kotona ystäväni pakkasi miehensä tavarat ja lähetti tämän yöksi salarakkaansa luo. Mies ei saanut antaa selityksiä (niitä ei tarvittu, kun salarakas oli myöntänyt kaiken ja vähän ylpeillytkin suhteen pitkästä kestosta).

Tämän jälkeen ystäväni soitti vanhemmilleen ja sisaruksilleen ja kertoi tilanteen. Siskonsa tuli yöksi ja lapsille kerrottiin, että isä on loukannut äitiä niin pahasti, että isä ei voi nyt tulla kotiin ja että vanhemmat puivat tilannetta. Kuvaavaa miehen toiminnassa oli, että hän ei edes yrittänyt soittaa lasten kännyköihin toivottaakseen hyvää yötä. Ei ollut kertaakaan lapset mielessä näissä toimissaan.

Seuraavana päivänä ystäväni laittoi erohakemuksen ja laittoi miehelle tekstarin asiasta. Hän ilmoitti, että voi tavata lapsia, mutta hän ei ole silloin paikalla. Mies ei vastannut tekstariin mitään eikä ottanut lapsiin yhteyttä. Tällöin ystäväni soitti anopilleen ja kertoi tilanteen. Ei hän puhunut mistään ylitsepääsemättömistä eroista vaan kertoi ihan suoraan, mitä oli tapahtunut, mitä salarakas oli kertonut ja miten mies ei ota ikävöiviin lapsiin mitään yhteyttä. Samana iltana hän kertoi myös läheisille ystävilleen (myös minulle) tilanteen ja puhui vielä kriisistä, vaikka eropaperit laittoikin vetämään.

Mies ei viikkoon ottanut mitään yhteyttä, ja sen jälkeen pyysi siskoaan hakemaan tavaroitaan kotoa. Sisko kieltäytyi ja kertoi samalla, että lapset ikävöivät. Tästä huolimatta mies ei ottanut ekaan kuukauteen kertaakaan yhteyttä lapsiin eikä vastannut näiden puheluihin. Kuukauden jälkeen muutti salarakkaansa luota vanhemmilleen ja alkoi soitella katumispuheluja. Tässä vaiheessa ystäväni oli varma, että ero on ainoa ratkaisu. Mies oli kohdellut kuukauden verran lapsia kuin roskaa eikä ollut edes yrittänyt selvittää tilannetta ennen kuin salarakas oli potkaissut hänet pois (tai miehen mukaan hän oli kyllästynyt).

Sattumoisin ystäväni päätyi samaan työpaikkaan salarakkaan äidin kanssa. Työpaikallaan oli kertonut miehensä teosta läheisille työkavereilleen, ja tämä äitikin siis sai kuulla tilanteesta, vaikkei tiennytkään, että kyse oli hänen tyttärestään. Kun tilanne sitten sattumalta paljastui, niin ystäväni sanoi suoraan kyseiselle naiselle, että jos tyttäresi nimi on xx ja hän asuu täällä, niin sitten varmaan meillä on ollut sama mies. Olihan se äidille järkytys, mutta ei kai ystäväni siitä ole vastuussa. Salarakas soitti kyllä raivoisan puhelun ja huusi ja jäkytti, miten vedetään viattomia mukaan soppaan. Öööh, aika paksua kuvitella, että ystäväni olisi jotenkin syypää hänen omiin toimiinsa, jotka nyt sattuman kautta olivat paljastuneet hänen äidilleenkin.

Ystäväni on muuten erittäin hyvissä ja läheisissä väleissä niin exän perheen kuin myös salarakkaan äidin kanssa. Hänellä on  uusi mies, ex seilailee suhteesta toiseen ja jokainen suhde kaatuu pettämiseen. Miehen sisko totesi juuri vanhimman lapsen synttäreillä, jonne mies ei päässyt, kun oli uuden naisystävän kanssa lomalla, että häpeää veljeään ja tämän valintoja. Salarakkaan äiti ei ole lämpimissä väleissä tyttärensä kanssa, vaikka seikkailu kyseisen miehen kanssa on ohi.

Häpeä ei siis ole sen, jota petetään vaan niiden, jotka siihen pettämiseen osallistuvat. Asioita voidaan hoitaa fiksusti. Jos perhe-elämä ei tyydytä, otetaan ero tai vielä parempaa, asioista keskustellaan puolisoiden kesken. Valehtelu ja seläntakana puuhaaminen ovat niitä asioita, jotka murtavat parisuhteen pohjan, eikä niitä kuulu sellaisten hävetä, jotka eivät siihen puuhaan ole ryhtyneet.

Minusta on aivan sama, mitä kaikkea petetty joutuu tekemään selviytyäkseen, kunhan hän toimii rehellisesti. Siihen voi sisältyä soitto salarakkaalle tai tämän äidille, tai sitten hän voi päättää, ettei halua asiasta puhua ulkopuolisten kanssa. Veikkaan kuitenkin, että parhaiten puolison pettämisestä selviytyvät ne, jotka haluavat siitä puhua ja selvittää tilannetta muidenkin kanssa kuin vain oman itsensä pään sisällä. Kun siitä häpeästä ja omasta syyttelystä pääsee pois ja näkee muiden ihmisten reaktiot, tajuaa, ettei ole itse syypää tilanteeseen vaan mies on tehnyt omat valintansa ja saa nyt vastata seurauksista. Ei se sen kummempaa ole. Petetyn vastuulla ei ole hoitaa asioita pettäjän ja salarakkaan kannalta tahdikkaasti. Eiväthän hekään ole hoitaneet asiaa tahdikkaasti.

Vierailija
66/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita rauhallisena, älä vaan rupee raivoamaan, munaat vaan ittes. Sano vaikkapa että Hei, toivottavasti en soita huonoon aikaan mutta täälä on xXx:n vaimo ja ajattelin vaan varmistaa että sä olet tietoinen mun olemassaolosta ja jos olit jo niin pidä vaan xXx hyvänäs mutta mieti tarkkaan että haluatko olla pettäjän kanssa; niillä kun on tapana pettää aina uudestaan.

Vierailija
67/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät naisen olevan miehesi rakastajatar?

Vierailija
68/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan vaikka kysellä vinkkejä petipuuhiin..  tiedä jos oppisit uutta  :D

Vierailija
69/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä ne kutsumalla rakastaja kahville (miehes mukana). Esitä kiinnostunutta.

Vierailija
70/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No salarakkaat vaan luulee, että mun jälkeen tää mies ei enää petä. Voi ressukat...

Vierailija
71/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:50"]

Asioista kannattaa todellakin puhua oman puolison kanssa, joka petokseen on syyllistynyt.

[/quote]

Oliko viestilläsi joku pointti? Luuletko, että asian selvittyä jäisi puhumatta? Lisäksi kannattaa keskustella muiden kanssa, joita asia koskee. 

Vierailija
72/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että olet ajatellut ostaa miehellesi jonkin lahjan ja olisiko hänellä ideaa siihen ja haluaisiko hän ehkä osallistua itse lahjaan. 

Ajatuksella se, että me kun samaa miestä tässä hyysätään.

Vierailija
73/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita! Mulle soitti salarakkaani vaimo ja pidin sitä todella nolona, nimenomaan hänen kannaltaan. Nainen ei ole pettänyt sinua vaan oma miehesi. Keskustele hänen kanssaan.

Vierailija
74/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on. Olen maineeni veroinen ;) Beware!

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:27"]

Ehkä mies on kertonut naiselle tarinoita sun skitsoamisesta ja siksi hän pelkää sua.

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:21"]

Mun entisen miehen sivusuhdenainen pelkää mua. En ole ikinä jutellut hänen kanssaan, tunnistan vaan naaman ja tiedän nimen kun oli miehen työkavereita silloin, ja sekin tunnistaa minut. Ei vissiin kannata alkaa varattujen miesten kanssa mihinkään jos pokka pettää kun sen muija tulee kadulla vastaan?

[/quote]

[/quote]

Vierailija
75/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittele hyvästä valinnasta. Ja sano että vastuu hulttiosta on nyt hänen..

Vierailija
76/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 12:52"]

Toivottavasti on. Olen maineeni veroinen ;) Beware!

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:27"]

Ehkä mies on kertonut naiselle tarinoita sun skitsoamisesta ja siksi hän pelkää sua.

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:21"]

Mun entisen miehen sivusuhdenainen pelkää mua. En ole ikinä jutellut hänen kanssaan, tunnistan vaan naaman ja tiedän nimen kun oli miehen työkavereita silloin, ja sekin tunnistaa minut. Ei vissiin kannata alkaa varattujen miesten kanssa mihinkään jos pokka pettää kun sen muija tulee kadulla vastaan?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

mulla oli vähän samantyyppinen keissi tuossa taannoin ja oikeasti pelkäsin sitä naista, olin kohtuu varma että pystyisi esim vetämään puukolla mahaani kun olin raskaana. Oli nimittäin melkoisen sekaisin päästään.

Vierailija
77/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 10:45"]

Älä soita! Mulle soitti salarakkaani vaimo ja pidin sitä todella nolona, nimenomaan hänen kannaltaan. Nainen ei ole pettänyt sinua vaan oma miehesi. Keskustele hänen kanssaan.

[/quote]

Ai tuolla väitteellä oikeutat toimintasi? Tietenkin pitää soittaa. Avionrikkojat ovat molemmat yhtä syyllisiä, nainen rinnastettavissa varkaaseen. Jos pystyy pitämään soitossa pokan, on kaikkein paras. Puhelun kulkua kukaan ei voi ennakoida.

Vierailija
78/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin soittaessasi että pidä hyvänäsi ja muistutin että mies on pettämiseen taipuvainen.

Vierailija
79/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava idea AP! Ei kannata jäädä hyssyttelemään ja jos miehen kanssa keskustelu ei etene, niin tottakai voit soittaa naiselle. Kannantan. Noloa noissa jutuissa ei ole muu kuin se pettäminen. Apn toiminnassa ei ole mitään noloa, vaikka kaikki rakastajattaret ja pettäjäpuolisot täällä sitä yrittävät toitottaa.

Vierailija
80/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käräytä ne kutsumalla rakastaja kahville (miehes mukana). Esitä kiinnostunutta."

Katso mallia Vuosaari-elokuvasta. Samalla näet kuinka nolo tilanne miehelle ja salarakkaalle ja kuinka noloa myös oma käytöksesi pahimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi