Aion soittaa mieheni rakastajalle, mitä sanon?
Miten saan kakistettua totuuden ulos naisesta, mies ei myönnä? Naisen numero minulla nyt olisi, mies ei tiedä mitään.
Kommentit (116)
Toinen nainen on aina osasyyllinen ja sietää saada kaiken maailman kuran ja kirouksen niskaansa. Kunnollinen ihminen ei toisen omaan kajoa, joten säälittävä ressukka on aina toinen nainen.
AP, kurja juttu, että miehesi on ollut uskoton. Oletan, että näin on, vaikutat kovin varmalta, vaikka mies asian kieltääkin. Ilmeisesti kyse ei myöskään ole hetken hairahduksesta vaan pidempikestoisesta sivusuhteesta käyttämäsi sanaston takia.
Kannattaa miettiä, miksi soittaisit naiselle. Jos sulla on hänelle sanottavaa tai kysyttävää, soita. Mutta älä soita vain siksi, että tuntuisi kivalta kilauttaa ja hermostuttaa.
Ensisijaisesti kyse on kuitenkin sun ja miehesi liitosta, ei siitä naisesta. Selvitä, mitä haluat tehdä tilanteen ja miehesi suhteen. Jos uskottomuuden takia aiot päättää suhteen joka tapauksessa, en näe syytä sotkea naista asiaan. Jos epäilet, että nainen ei tiedä miehesi olevan kanssasi, luuletko, että soittosi saa suhteen päättymään? Ja uskotko, että jos tuo suhde päättyy, oma liittosi jatkuu ilman syrjähyppyjä?
Onko miehesi ollut aiemmin uskoton? Haluatko vielä sijoittaa parisuhteeseesi? Nämä ovat mielestäni olennaisempia kysymyksiä kuin se, mitä sanoa miehesi rakastajattarelle.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 13:17"]
Toinen nainen on aina osasyyllinen ja sietää saada kaiken maailman kuran ja kirouksen niskaansa.
[/quote]
Vain ja ainoastaan silloin on syyllinen, kun hän on tietoisesti lähtenyt varatun miehen kelkkaan.
toinen nainen on lisäksi yksinkertainen, ellei heti saa selville tai itse selvitä, onko miehellä jo vaimo tai perhe.
Miten saan kakistettua totuuden ulos naisesta, mies ei myönnä? Naisen numero minulla nyt olisi, mies ei tiedä mitään.
Eiköhän pitäisi keskustella miehes kanssa???
Jos epailet niin ota etsintä käyntiin, tai heitä ukko pihalle, jos on nuori niin lähetä jollekin puumalle.
Minusta AP ei vaikuta ollenkaan varmalta asiasta: Mies ei myönnä ja siksi pitäisi soittaa naiselle. Jos olisi varma, niin eihän sillä olisi hevonp***an väliä kuka myöntää ja mitä.
Jos ap soittaa naiselle, pitää siis varautua siihen, että munaa itsensä aivan totaalisesti. Tai että epätietoisuus vain jatkuu, koska nainenkin saattaa valehdella ja kieltää kaiken.
Mutta todennäköisesti tää on vain provoa.
Mä olen myös ottanut yhteyttä miehen salarakkaaseen. Halusin nimenomaan tietää tarkemmin mitä oli tapahtunut, kun mies oli valehdellut, enkä pystynyt luottamaan hänen sanaansa. Halusin tietty myös vähän näpäyttää naista, muistuttaa olemassaolostani, eihän sitä varmaan tule sitä vaimoa tai lapsia kauheesti mietittyä jos niitä ei ole koskaan edes nähnytkään. Tässä vaiheessa suhde tosin oli jo ohi, joten tilanne hieman toinen.
Olin ihan ystävällinen tälle salarakkaalle, vaikka ärsyttikin tietysti koko tyyppi enemmän kun mitään. Kerroin kyllä että ei tunnu kauheen hyvältä kuulla tällasta, on kuitenkin lapsiakin yhdessä ja näin. No, nainenhan sitten loppujen lopuksi pyysi minulta anteeksi tekoaan ja oli kovasti pahoillaan. Kyllä tämä helpotti omaa oloani, ja olen varma että tämä nainen ei ainakaan mieheeni enää ota yhteyttä niin kauan kun me ollaan yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 13:22"]
Toinen nainen on aina osasyyllinen ja sietää saada kaiken maailman kuran ja kirouksen niskaansa.
[/quote]
Vain ja ainoastaan silloin on syyllinen, kun hän on tietoisesti lähtenyt varatun miehen kelkkaan.
[/quote]
Eiköhän se käy ilmi sen puhelun aikana, onko se toinen nainen tiennyt puolisosta vai ei? Ihan samahan se on, onko alunperin tiennyt vai saako selville suhteen aikana. Jos päättää jatkaa pettäjän kanssa, ansaitsee kyllä kuraa niskaansa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 10:45"]
Älä soita! Mulle soitti salarakkaani vaimo ja pidin sitä todella nolona, nimenomaan hänen kannaltaan. Nainen ei ole pettänyt sinua vaan oma miehesi. Keskustele hänen kanssaan.
[/quote]
Hassua. Ehkä se nolous on kuule sinussa.
Minä soitin miehen rakastajattarelle ja meillä oli ihan asiallinen keskustelu aiheesta. Hyvä tyyppi tämä nainen. Sovimme keskenmämme reilusti siitä, että minä lemppaan päättämättömän äijän vihdoin pihalle ja hän saa ottaa miehen itselleen.
Mitä noloa siinä on, jos sovitaan naisten kesken asiat, jos mies on niin munaton, ettei saa päätöstä aikaiseksi.
Nolo olet sinä itse, jos et pysty aikuismaisesti keskustelemaan miehen vaimon kanssa. Jos alkaa seurustelemaan varatun miehen kanssa, luulisi nyt olevan munaa puhua asiat selväksi vaimon kanssa, koska joudut hänen kanssaan tekemisiin, kun vaimo tuo miehen ja hänen yhteisiä lapsia teille joka toiseksi viikoksi.
Minä kyllä kunnioitan miehen tätä nykyistä vaimoa. Hänessä todellakin oli munaa. ja hyvä äitpuoli lapsillemme.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 14:39"]
Soita salarakkaan puolisolle, edellyttäen, että olet 110% varma asiastasi. Silloin sulla pitäisi olla esim. valokuvia todisteeksi. Minä kyllä tuhoaisin hänen liittonsa/luottamuksen, koska hän on mahdollisesti tuhonnut sinun liittosi. Ja ihan turha kenenkään on jeesustella ja toppuutella ap:ta, hänellä on täysi oikeus vihaan ym., jos hänen saamansa tieto pitää paikkansa.
[/quote]
Mille puolisolle?? Minulla on salarakas, siis itse olen sinkku ja mies varattu. Voi voi...
[/quote]
Ei vaan SINÄ olet salarakas!
MInua ärsyttää tämä rakastaja sanan käyttö naisistakin. Luulin otsikon perusteella, että miehellä on miespuolinen rakastaja eikä naispuolinen rakastajatar. Tätä rakastaja sanaa on alkanut näkyä myös iltapäivälehdissä. Englannissakin on kaksi sanaa, omat molemmille sukupuolille, mistress ja lover. Voi tietysit olla, että sielläkin on alettu käyttää sanaa lover naispuolisesta henkilöstä ja se on levinnyt tänne Suomeenkin huonojen käännösten kautta.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 14:04"]
[/quote]
[/quote]
Eiköhän se käy ilmi sen puhelun aikana, onko se toinen nainen tiennyt puolisosta vai ei? Ihan samahan se on, onko alunperin tiennyt vai saako selville suhteen aikana. Jos päättää jatkaa pettäjän kanssa, ansaitsee kyllä kuraa niskaansa.
[/quote]
Toinen nainen on syyllinen vain ja ainoastaan silloin, kun on tietoisesti lähtenyt varatun miehen kelkkaan. Jos ei ole tiennyt ei tietenkään ole vastuussa. Jos jatkaa niin sitten vasta on.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 14:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Toinen nainen on syyllinen vain ja ainoastaan silloin, kun on tietoisesti lähtenyt varatun miehen kelkkaan. Jos ei ole tiennyt ei tietenkään ole vastuussa. Jos jatkaa niin sitten vasta on.
[/quote]
Ehkä sinun silmissä. Kyllä minä pidän naista vähintään tyhmänä, jos ei ole edes kysynyt miehestä mitään. Vain humalassa voi yhden illan tapauksissa olla niin muissa maailmoissa, ettei jotain viitteitä miehen taustasta tule mietittyä. Jos ajatellaan suhdetta, kyllä se puoliso selviää jos on vähänkään älliä, ellei miehelle ole tekaistu poliisin toimesta väärää henkilöllisyyttä.
Kummallista, että jonkun mielestä on noloa kun toinen haluaa selvittää perheensä asioita. Taitavat vaan nämä kirjoittajat pelätä, että puhelin soi.
En ikinä ALENTUISI soittamaan. Panisin mieheni koville, jos ei totuus tule ilmi, niin sitten miettisin vaihtoehtoja. Kyllä minä ainakin huomaan mieheni valehtelun.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 23:40"]
[/quote]
Jos olet Arja niin kyllä, meillä oli suhde mutta lopetettiin se eilen. Mutta sun miehes on sellainen sika että kyllä sillä kohta on joku uusi, keskitä energiasi sitten mieluummin siihen.
PS. Laita Facebook-profiilisi niin, että vain kaverit näkevät...
Tiedätkö tietääkö rakastajatar miehesi olevan varattu? Mulle soitti miehen avovaimo männävuosina, ja olin siitä puhelusta ihan äärimmäisen kiitollinen, koska en tiennyt miehen olevan varattu, kuvittelin meillä olevan ihan tavallinen yksiavioinen suhde ja mulla oli jo paljon tunteita pelissä. Lohdutettiin sitten toisiamme avovaimon kanssa puhelimessa, käytiin yhdessä bilettämässä ja meistä tuli jonkin asteisen kaveritkin vähäksi aikaa. Vaikka puhelu olisi mennyt huonomminkin ja vaimoke olisi vain raivonnut mulle, olisin silti ollut kiitollinen tiedosta.
Jos rakastajatar taas varmasti tietää, niin ainoa hyöty mitä voit puhelulta saada, on se, jos nainen kertoo sulle totuuden mitä et miehestä saa irti. Ja ehkä sitä myöten mielenrauhan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 23:45"]
Kerro sille, että sulla on todettu joku sukupuolitauti, kondylooma vaikka, ja että miehesi ei uskalla sille itse kertoa. Että mies on kantanut sitä piilevästi ja tiedostaen jo kauan... Näyttele suht mukavaa ja kuuntele reaktioita.
[/quote]
:D
Et hyötyisi puhelusta juurikaan mitään. Luultavasti vastaisin kuivan asiallisesti, että sinun tulisi jutella miehesi kanssa.
Pysy kuitenkin asialinjalla, älä riehu, hauku tms. Kerro, miltä sinusta tuntuu, mutta ei huutamalla. Sen miehesi voit sitten haukkua.