Aion soittaa mieheni rakastajalle, mitä sanon?
Miten saan kakistettua totuuden ulos naisesta, mies ei myönnä? Naisen numero minulla nyt olisi, mies ei tiedä mitään.
Kommentit (116)
Suosittelen soittamaan. Toinen nainen tuntee todennäköisesti sinua kohtaan vain sääliä ja ymmärtää entistä paremmin, miksi mies ei ole tyytyväinen kotioloihin.
Mun mielestä voi soittaa, JOS osaa olla asiallinen. Puhuu asioista niinkun ne ovat, ja pyytää naisen kertomaan vielä vaikka omin sanoin mitä on meneillään tms... Tietty voi olla että osaa odottaakin yhteydenottoa, ja mies on kieltänyt puhumasta. Itse olisin mahdollisimman ystävällinen (vaikeaa), mutta jämäkkä, niin ehkä nainen sitten saattaiskin kertoa jotain.
Muista se että et ole naisen kanssa naimisissa ja moraalittomia ihmisiä on maailma pullollaan, miehesi on se joka on tehnyt sulle väärin. Musta siinä ei ole mitään alentumista jos soittaa aviomiehen toiselle naiselle, en oikein ymmärrä miks ihmiset ajattelee niin? Toki jos haukkuu sen vaan lyttyyn, ni sit se on noloa...
niin. on eri asia keskustella asiallisesti kuin suuna päänä alkaa haukkumaan syyttämään ja riehumaan ihmiselle, joka oikeasti on syytön siihen että miehesi sinua pettää. jos miehesi ei juuri hänen kanssaan sinua pettäisi niin sitten se olisi joku muu. eiköhän se syy pettämiselle löydy ihan sieltä teiltä kotoa...
älä soita: Hauku miehesi ja jatka omaa elämääsi.
Soita vain, jos uskot saavasi tietoa, joka helpottaa sinua tekemään omat ratkaisusi. Muutoin älä anna itsestäsi heille yhtään enempää.
Soita ihmeessä!
Itse soitin ex-miehen uudelle, että käytiin muuten sängyn kautta muistelemassa menneitä. Puhelun aikana naisen ovikello soi ja mies oli siellä.
Juttu loppui siihen. Ei saanut mies kumpaakaan.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:06"]
niin. on eri asia keskustella asiallisesti kuin suuna päänä alkaa haukkumaan syyttämään ja riehumaan ihmiselle, joka oikeasti on syytön siihen että miehesi sinua pettää. jos miehesi ei juuri hänen kanssaan sinua pettäisi niin sitten se olisi joku muu. eiköhän se syy pettämiselle löydy ihan sieltä teiltä kotoa...
[/quote]
Eiköhän pettämiseen tarvita kaksi. Mies ja se, joka menee varatun kanssa ovat molemmat syyllisiä. Ei se pettämisen syy lähde miehen kotioloista, vaan aviorikokseen lähtevästä naisesta. Sitä on turha selitellä kotioloilla tai millään muullakaan. Kotiolot ei ole sen kummempi syy kuin iltahämärässä liikkuvan pukeutuminen häneen kohdistuvaan ahdisteluun. Se ei riitä siihen syyllistyvälle tai kenellekään "joku muu":lle. Se "joku muu" ei syyllisty aviorikokseen, joten hänestä on turha tehdä syntipukkia. Syylliset löytyvät sieltä väärään sänkyyn päätyneistä, vaikka sen syyllisyyden haluaisi vierittää muille.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:38"]
42 jatkaa:
Pieniä rikoksiakaan ei yleensä kannella tekijän vanhempien tietoon. Ihmisillä on oikeus yksityisyyteen.
[/quote]
Jos on huolissaan yksityisyydestä mennessä toisen puolison kanssa sänkyyn, on parempi jättää kuitenkin menemättä. Sinne sänkyyn vasta, kun mies on itse päättänyt aikaisemman suhteen, niin se on oma asia. Muussa tapauksessa on astunut toisen perheen reviirille, jossa yksityisyys ei välttämättä ole omissa käsissä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:38"]
42 jatkaa:
Pieniä rikoksiakaan ei yleensä kannella tekijän vanhempien tietoon. Ihmisillä on oikeus yksityisyyteen.
[/quote]
Jos on huolissaan yksityisyydestä mennessä toisen puolison kanssa sänkyyn, on parempi jättää kuitenkin menemättä. Sinne sänkyyn vasta, kun mies on itse päättänyt aikaisemman suhteen, niin se on oma asia. Muussa tapauksessa on astunut toisen perheen reviirille, jossa yksityisyys ei välttämättä ole omissa käsissä.
[/quote]
Pointti on lähinnä muistuttaa täällä höyryäville, miten noloa toimintaa on alkaa soitella asiasta puolison salarakkaan omaisille. Haloo, heillehän tämä petetty-pettäjä-aviopari on vieraita ihmisiä, miksi heitä kiinnostaisi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:06"]
[/quote]
Eiköhän pettämiseen tarvita kaksi. Mies ja se, joka menee varatun kanssa ovat molemmat syyllisiä. Ei se pettämisen syy lähde miehen kotioloista, vaan aviorikokseen lähtevästä naisesta. Sitä on turha selitellä kotioloilla tai millään muullakaan. Kotiolot ei ole sen kummempi syy kuin iltahämärässä liikkuvan pukeutuminen häneen kohdistuvaan ahdisteluun. Se ei riitä siihen syyllistyvälle tai kenellekään "joku muu":lle. Se "joku muu" ei syyllisty aviorikokseen, joten hänestä on turha tehdä syntipukkia. Syylliset löytyvät sieltä väärään sänkyyn päätyneistä, vaikka sen syyllisyyden haluaisi vierittää muille.
[/quote]
Aviorikokseen voi syyllistyä vain se, joka on avioliitossa.
Tottakai kannattaa soittaa, ainakin saa asioidta varmuuden! Itse soitin aikoinani yhdelle naiselle, kun luulin että miehelläni oli ollut hänen kanssaan jotain sutinaa, mies kielsi, soitin salaa tälle naiselle ja asiallisesti kysyin ja pahoittelin että jouduin soittamaan, selitin tilanteen, olin ystävällinen ja rauhallinen, ja sanoin että en syytä häntä mistään ja pahoittelin soittoa mutta haluan tietää totuuden. Nainen kertoi ettei mitään ollut tapahtunut, ja kertoi jopa omasta elämästään kaikkea, rupattelimme hetken, hän oli tosi mukava, minua nolotti mutta sainpahan mielenrauhan. Tietenkin on mahdollisuus että myös nainen valehteli minulle, mutta uskon hänen sanaansa ja ainakin tietää olemassaolostani.
Missä sun itsekunnioitukses on Nainen? Se on sun mies joka (jos) sua pettää ei se toinen Nainen
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:39"]
[/quote]
Aviorikokseen voi syyllistyä vain se, joka on avioliitossa.
[/quote]
Höpö höpö, kyllä se vaatii kaksi. Kun vaikka katsot wikin kansainvälistä näkökulmaa (adultery), vaihtelee hyvin paljon, kumpi on syyllisempi. Suomessa avioliitossa elävä on aikanaan saanut kaksinkertaisen rangaistuksen avioliitossa elävään verrattuna. Esim. NYC:ssä vieläkin laissa avionrikkojaksi määritellään vain se avioliiton ulkopuolinen henkilö, jos molemmat on naimisissa, silloin avionrikkojia voi olla kaksi. Sisältö vaihtelee kulttuurin ja maan mukaan, mutta ilman sitä toista henkilöä aviorikos ei onnistu ja molempien tahto tarvitaan, jottei se ole muu rikos.
Pettäjä pettää perheensä ja aiheuttaa kärsimystä niille, jotka on ihan virallisesti luokitellut läheisikseen. Salarakas tietää aiheuttavansa kärsimystä muille mutta ei välitä, koska ei heitä tunne tai ei heistä välitä. Tokihan pettäjä on syyllisempi mutta se salarakas ei ole viaton, jos on toisesta perheestä tiennyt.
Sama juttu kuin varkaudessakin. Jos tarjoat pakoauton mutta et ole itse ollut kaupassa varastamassa, sinut tuomitaan silti varkaudesta. Teet moraalittoman ja laittoman teon, kun autat tietoisena toista varastamaan.
Vaikka pettäminen ei olekaan laiton teko, on se yksiselitteisesti väärin, ja se toinen nainen/mies tietää sen. Silti hän osallistuu täysin tietoisena ja vapaaehtoisesti toisen perheen tuhoamiseen ja usein - niin kuin tässäkin ketjussa - nauttii siitä. Voiko mikään olla julmempaa, itseriittoisempaa ja suorastaan narsistisempaa kuin toisen kärsimyksestä nauttiminen ja samalla omien käsien peseminen asiasta? Toiset naiset (ja miehet) eivät koskaan myönnä omaa syyllisyyttään, vaikka nautinnollisesit osallistuvat tekoon, tietävät rikkovansa, repivänsä ja aiheuttavansa tuhoa ja kärsimystä ja jatkavat silti vain sen perusteella, kun eivät ole koskaan luvanneet tälle puolisolle mitään. Ei minun tarvitse luvata olla varastamatta jokaiselle kauppiaalle, tiedän, etten tee mitään sellaista.
Toinen nainen/mies osallistuu henkiseen väkivaltaan. Kyse on kiusaamisesta, toisen ihmisen henkisestä musertamisesta ja alistamisesta. Hän tekee sen tietoisena ja iloiten, joten mitään sen sadistisempaa en tiedä. itse en ikinä voisi rakastaa ihmistä, joka kykenee tuollaiseen. En siis pettäjää enkä sitä salarakasta. En usko ihmisten kykenevän kehittämään itselleen empatiaa, moraalia ja selkärankaa enkä ymmärrä, miten he voivat elää satuttamalla muita omien tarpeittensa täyttämiseksi. Yököttäviä ihmisiä, jotka väistelevät vastuuta ja vierittävät syitä omista teoistaan ja valinnoistaan muiden harteille. Raukkamaisia, selkärangattomia, vastuuttomia ja heikkoja kusipäitä, joille toivon tasan samaa kohtaloa, mitä ovat muille aiheuttaneet. En tunne montaa salarakasta, mutta nyt jo yhdelle on käynyt täsmälleen samoin kuin mitä hän aiheutti aikanaan toiselle. En sääli. Sitä saa, mitä kerjää.
Soita, jos vain voimasi riittävät. Ja ei varmasti haittaa, jos saat hänet ymmärtämään ja lopettamaan. Jos ei ymmärrä ja tarkoitus on jatkaa puolisosi kanssa, voi tämän naisen läheisille ilmoittaminen olla ihan hyväkin vaihtoehto. Heille voi kertoa, ettei asia välttämättä liikuta heitä, mutta ajattelit, että voisivat olla tämän tukena, jonka sydämen miehesi ehkä mursi.
Nämä parisuhdejutut ovat aika henkimaailman hommaa. Se,että kyselet asiaasi tällä palstalla ja ehkä lasket juu ja ei vastauksia ei kerro sinulle yhtään mitään. Se minkä tämä kysely voi tehdä ja mikä on positiivista, on "aiheen" kyseenalaistaminen ja ristiriitaisuus. Ilman ristiriitaisia ajatuksia et voi tehdä oikeaa päätöstä....vain sinä voit tehdä päätöksen ja kantaa siitä vastuun.
Minä soitin ja sanoin että kiitos kun opetit Erkin rakastelemaan.
Ehdota kolmen kimppaa. Miehesi varmaan pitäisi, kun pääsisi peuhaamaan kahden naisen kanssa!