Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion soittaa mieheni rakastajalle, mitä sanon?

Vierailija
19.07.2013 |

Miten saan kakistettua totuuden ulos naisesta, mies ei myönnä? Naisen numero minulla nyt olisi, mies ei tiedä mitään.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, täällä on Xx Xxx:n vaimo Yy Xxx. Meidän on aika jutella." Eiköhän sen totuuden pysty sitten lukemaan siitä, mihin sävyyn nainen kakoo vastauksen. Meinasitko nyt keskellä yötä pirauttaa?

Vierailija
42/116 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin soitin siinä tunnekuohussa kun ex kärähti. Aluksi ei meinannut mies tunnustaa mutta lopulta sen teki. Toki pidin miestä syyllisenä pettämiseen mutta halusin haukkua naisenkin kodinrikkojaksi yms.

Huvittaa jälkeenpäin että soitin ja jopa tapasin kyseisen naisen.  Ei heidän onni kestänyt kauaa, pari vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alennu soittamaan,

Vierailija
44/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miten jotkut naiset aina saavatkin ja tyytyvätkin vaan varattuun mieheen...Niitä miehiä tosiaan pyörii joka paikassa etsimässä mitä tahansa reikää, kun eivät keksi tylsään ja säälittävään elämäänsä muuta viihdykettä.Itse en koskaan ole alentunut varattuun koskemaan vaan keskityn niihin vähän haasteellisempiin ja laadukkaampiin sinkkumiehiin. Varattujen perässä juoksevat naiset on helppoja, rumia ja yleensä ylipainoisia. 

Vierailija
45/116 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, että sulla on todettu joku sukupuolitauti, kondylooma vaikka, ja että miehesi ei uskalla sille itse kertoa. Että mies on kantanut sitä piilevästi ja tiedostaen jo kauan... Näyttele suht mukavaa ja kuuntele reaktioita.

Vierailija
46/116 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kyllä rakastajatar ;)

Vierailija
47/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ilmoitti sen miehen vaimolle kenen kanssa hölmöyksissäni pidin peliä.. soitti kyllä miehellekkin mutta halusi että vaimonsa myös tietää. Perusteli sillä että haluaa miehrn kärsivän vähintään yhtä paljon kun häntä on satutettu.. siksi siis vaimolle halusi tiedon.

Vierailija
48/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattiko alkaa lihomaan ja pihtaamaan?

tottakai jokainen mies siinä vaiheessa alkaa vieraissa käymään.

ihme hommaa, et naiset kuvittelee, että perus lähetyssaarnaaja kerran kuussa riittää terveelle miehelle.

säästi kuitenkn perheen rahoja, kun ei huoraa ottanut.

Vierailija
49/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Seija niin älä vaivaudu. Suhteemme jatkuu teet niin tai näin ja taloudellisesti et pärjää yksin noilla kulutustottumuksilla, joten jatka vaan samaa pääpensaaseen tyylillä.

Vierailija
50/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 23:40"]

Miten saan kakistettua totuuden ulos naisesta, mies ei myönnä? Naisen numero minulla nyt olisi, mies ei tiedä mitään.

[/quote]Puhu miehesi kanssa. Ole ylpeä ja jätä koko pettäjä.

Vierailija
51/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi ajatella että törkeää satuttaa sitä pettäjän vaimoakin sitten. Monet ihmiset ei halua kuulla jos kumppani pettää. Tätäkään en kyllä itse ymmärrä, mutta kunnioitan muiden mielipiteitä. Miksi ihmiset ei muuten halua kuulla? Pettäminen kuitenkin AINA vaikuttaa jollain tavalla parisuhteeseen. Miksi halutaan elää valheessa?

Tiedän myös pari pariskuntaa kellä on avoin suhde. Mistä miehesi tiesi että tällä miehellä ei ollut?

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 09:17"]

Mun mies ilmoitti sen miehen vaimolle kenen kanssa hölmöyksissäni pidin peliä.. soitti kyllä miehellekkin mutta halusi että vaimonsa myös tietää. Perusteli sillä että haluaa miehrn kärsivän vähintään yhtä paljon kun häntä on satutettu.. siksi siis vaimolle halusi tiedon.

[/quote]

Vierailija
52/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mitä ajattelet, mutta ole kohtelias ja asiallinen. Kerro hänelle rehellisesti, miksi halusit soittaa.

Jos tarkoituksesi on vain haukkua tämä nainen, jätä soittamatta. Nolaisit vain itsesi ja antaisit syyn jatkaa suhdetta ja uskoa miehesi sinusta mahdollisesti kertomia valheita.

Vierailija
53/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 06:12"]

Minä soitin ja sanoin että kiitos kun opetit Erkin rakastelemaan. 

[/quote]

Asiallinen kommentti. Suurin osa muista kommenteista on niin ala-arvoisia perusteluja katkerilta akoilta ettei niitä jaksa lukea loppuun asti.

Sen olen av:lta vuosien saatossa oppinut että sellaisia ihmisiä jotka haluavat satuttaa muita löytyy yllättävän paljon.  On siis jonkinlainen riski liikkua julkisesti salarakkaansa kanssa. Itse olen paljon julkisesti näkyvillä rakastajattareni kanssa.

Olen naimisissa, mutta mitään "rikoksia" en sentään tehtaile. Herätkää vuoteen 2013! Elämme länsimaassa jossa ei ole mitenkään tarkka koraanintulkinta. On niitä maita joissa käryn käydessä ollaankin vankilassa.

Ei tuosta salarakkaan pitämisestä muuten tule ollenkaan syyllistä oloa. Päinvastoin, se tuntuu ihanalta kun voi aina hetkeksi siirtyä johonkin ihanaan <3.

Vierailija
54/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun miehellä on rakastaja niin miksi soittaisit jollekin naiselle? Sitäpaitsi eikös ole lohdullisempaa että sillä on rakastaja eikä rakastajatarta? Ainakin sen määrittely mitä sillä toisella on mitä sulta puuttuu on tässä tapauksessa helppo.

Vierailija
55/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset kehtaatte soittaa miehenne rakastajalle tai jopa hänen vanhemmilleen? Musta se olisi todella noloa. Miehelläni oli joskus seurusteluaikamme alussa sutinaa jonkun toisen kanssa, mutta en olisi koskaan kehdannut soittaa toiselle naiselle. Toinen nainen olisi varmasti pitänyt minua säälittävänä tapauksena, enkä olisi voinut antaa hänelle sitä iloa. Erityisen typerää olisi soittaa toisen naisen vanhemmille, koska hehän ovat täysin ulkopuolisia koko tapahtumaan. Jos kyse on täysiikäisestä ihmisestä, ei vanhemmilla pitäisi olla mitään vastuuta tapahtumasta. Soittaminen toiselle naiselle tai jopa hänen vanhemmilleen paljastaa pikemminkin soittajan itsekunnioituksen puutteen ja kypsymättömyyden.

Vierailija
56/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisen miehen sivusuhdenainen pelkää mua. En ole ikinä jutellut hänen kanssaan, tunnistan vaan naaman ja tiedän nimen kun oli miehen työkavereita silloin, ja sekin tunnistaa minut. Ei vissiin kannata alkaa varattujen miesten kanssa mihinkään jos pokka pettää kun sen muija tulee kadulla vastaan?

Vierailija
57/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on kertonut naiselle tarinoita sun skitsoamisesta ja siksi hän pelkää sua.

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:21"]

Mun entisen miehen sivusuhdenainen pelkää mua. En ole ikinä jutellut hänen kanssaan, tunnistan vaan naaman ja tiedän nimen kun oli miehen työkavereita silloin, ja sekin tunnistaa minut. Ei vissiin kannata alkaa varattujen miesten kanssa mihinkään jos pokka pettää kun sen muija tulee kadulla vastaan?

[/quote]

Vierailija
58/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asioista ei puhuta, ongelmat vain kasvavat. Ihan turha sitä on hautoa sisällänsä. Moni ongelma olisi paljon pienempi, kun asiat käsiteltäisiin avoimesti heti. Meillä Suomessa ujostellaan liikaa. Tietenkin pettäjät haluavat mahdollisimman vähän haloota, mutta se ei ole heidän ratkaisuvallassa. 

Vierailija
59/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista kannattaa todellakin puhua oman puolison kanssa, joka petokseen on syyllistynyt.

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:43"]

Jos asioista ei puhuta, ongelmat vain kasvavat. Ihan turha sitä on hautoa sisällänsä. Moni ongelma olisi paljon pienempi, kun asiat käsiteltäisiin avoimesti heti. Meillä Suomessa ujostellaan liikaa. Tietenkin pettäjät haluavat mahdollisimman vähän haloota, mutta se ei ole heidän ratkaisuvallassa. 

[/quote]

Vierailija
60/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 11:57"]

En ikinä ALENTUISI soittamaan. Panisin mieheni koville, jos ei totuus tule ilmi, niin sitten miettisin vaihtoehtoja. Kyllä minä ainakin huomaan mieheni valehtelun.

[/quote]

Niinhän sinä luulet huomaavasi valehtelun. Ja niin luulevat kaikki naiset. Kuvittelevat tuntevansa miehensä niin hyvin, että valehtelun tunnistavat.. Se vaan ei useinkaan pidä paikkansa, valitettavasti. Suurin osa pettäjistä eivät jää koskaan kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän