Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion soittaa mieheni rakastajalle, mitä sanon?

Vierailija
19.07.2013 |

Miten saan kakistettua totuuden ulos naisesta, mies ei myönnä? Naisen numero minulla nyt olisi, mies ei tiedä mitään.

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita salarakkaan puolisolle, edellyttäen, että olet 110% varma asiastasi. Silloin sulla pitäisi olla esim. valokuvia todisteeksi. Minä kyllä tuhoaisin hänen liittonsa/luottamuksen, koska hän on mahdollisesti tuhonnut sinun liittosi. Ja ihan turha kenenkään on jeesustella ja toppuutella ap:ta, hänellä on täysi oikeus vihaan ym., jos hänen saamansa tieto pitää paikkansa.

Vierailija
102/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 14:59"]

MInua ärsyttää tämä rakastaja sanan käyttö naisistakin. Luulin otsikon perusteella, että miehellä on miespuolinen rakastaja eikä naispuolinen rakastajatar. Tätä rakastaja sanaa on alkanut näkyä myös iltapäivälehdissä. Englannissakin on kaksi sanaa, omat molemmille sukupuolille, mistress ja lover.  Voi tietysit olla, että sielläkin on alettu käyttää sanaa lover naispuolisesta henkilöstä ja se on levinnyt tänne Suomeenkin huonojen käännösten kautta. 

[/quote]

Minua taas ärsyttää tarpeeton (nais)sukupuolen korostaminen. Suomen kieli eroaa esim. englannin tai saksan kielestä siinä, että lähtökohtaisesti monet sanat ovat sukupuolineutraaleja. Esim. sanaa opettajatar ei tarvita, koska opettaja tarkoittaa sekä mies- että naispuolista opettajaa. Sama on sanan rakastaja kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi sille mitään soittaa ? Selvitä asiasi miehesi kanssa.

Vierailija
104/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen nainen on jatkanut suhdetta saatuaan tietää, että mies on varattu, ei hän kyllä ihan puhdas pulmunenkaan ole.

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 13:17"]

Toinen nainen on aina osasyyllinen ja sietää saada kaiken maailman kuran ja kirouksen niskaansa.

[/quote]

Vain ja ainoastaan silloin on syyllinen, kun hän on tietoisesti lähtenyt varatun miehen kelkkaan.

[/quote]

Vierailija
105/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on aikaa, kun olen itse viimeksi ollut sinkkuna radalla, mutta kyllä itse ajattelen, että on ihan ok olettaa, että kiinnostusta osoittava ihminen on vapaa. Varatun ihmisen ei pidä iskeä baarissa ihmisiä, ja jos hän näin tekee, ei voida sälyttää syytä isketylle.

Tai sitten 2000-luvulla on ihan kusipäiset normit, enkä haluakaan enää olla koskaan liikenteessä.

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 13:17"]

Toinen nainen on aina osasyyllinen ja sietää saada kaiken maailman kuran ja kirouksen niskaansa.

[/quote]

Vain ja ainoastaan silloin on syyllinen, kun hän on tietoisesti lähtenyt varatun miehen kelkkaan.

[/quote]

Eiköhän se käy ilmi sen puhelun aikana, onko se toinen nainen tiennyt puolisosta vai ei? Ihan samahan se on, onko alunperin tiennyt vai saako selville suhteen aikana. Jos päättää jatkaa pettäjän kanssa, ansaitsee kyllä kuraa niskaansa.

[/quote]

Toinen nainen on syyllinen vain ja ainoastaan silloin, kun on tietoisesti lähtenyt varatun miehen kelkkaan. Jos ei ole tiennyt ei tietenkään ole vastuussa. Jos jatkaa niin sitten vasta on.

[/quote]

Ehkä sinun silmissä. Kyllä minä pidän naista vähintään tyhmänä, jos ei ole edes kysynyt miehestä mitään. Vain humalassa voi yhden illan tapauksissa olla niin muissa maailmoissa, ettei jotain viitteitä miehen taustasta tule mietittyä. Jos ajatellaan suhdetta, kyllä se puoliso selviää jos on vähänkään älliä, ellei miehelle ole tekaistu poliisin toimesta väärää henkilöllisyyttä.

[/quote]

Vierailija
106/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:21"]

Mun entisen miehen sivusuhdenainen pelkää mua. En ole ikinä jutellut hänen kanssaan, tunnistan vaan naaman ja tiedän nimen kun oli miehen työkavereita silloin, ja sekin tunnistaa minut. Ei vissiin kannata alkaa varattujen miesten kanssa mihinkään jos pokka pettää kun sen muija tulee kadulla vastaan?

[/quote]

Mulla sama tilanne lasteni isän ja hänen entisen salarakkaansa kanssa, eli se nainen oikeasti pelkää mua, lähetti mulle aiheesta sähköpostiakin. Luultavasti pelkää todellisuudessa sitä, että käräytän hänet joko hänen omalle miehelleen tai äidilleen ( jonka tunnen sattumalta).

Kumpi on nolompaa, minä otan yhteyttä mieheni salarakkaaseen vai salarakas minuun?

Vierailija
107/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan AP nyt varma, että syyttää oikeaa naista? Itse olen salarakas ja miehen avovaimo epäilee miehellä olevan suhde, mutta luulee miehen vehtaavan erään toisen naisen kanssa. Tai nainen on siis varma, että mies vehtailee "Kaisan" kanssa, vaikka todellisuudessa "Kaisa" seurustelee ja mies on minun kanssa...Olisi miehen avovaimolta noloa soittaa "Kaisalle". Tunnemme kaikki toisemme, siksi asetelma on hiukan hassu. 

Vierailija
108/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo yrittää vielä jatkaa miehen kanssa, ei tosiaan kannata sotkea pakkaa soittamalla tälle kolmannelle osapuolelle.

Vierailija
109/116 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voi selvittää myös perheen sisällä. Musta olisi noloa soittaa jollekin vieraalle naiselle ja kysellä, oletko harrastanut seksiä mieheni kanssa! Johan tuo kysymys osoittaa, että parisuhteeni ei ole kovin hyvässä jamassa, koska en voi luottaa mieheeni. Ongelma on silloin nimenomaan minun ja miehen suhteessa, ei vieraassa naisessa.

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:53"]

Kummallista, että jonkun mielestä on noloa kun toinen haluaa selvittää perheensä asioita. Taitavat vaan nämä kirjoittajat pelätä, että puhelin soi.

[/quote]

Vierailija
110/116 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, soitisko?

Vierailija
111/116 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:55"]

Asiat voi selvittää myös perheen sisällä. Musta olisi noloa soittaa jollekin vieraalle naiselle ja kysellä, oletko harrastanut seksiä mieheni kanssa! Johan tuo kysymys osoittaa, että parisuhteeni ei ole kovin hyvässä jamassa, koska en voi luottaa mieheeni. Ongelma on silloin nimenomaan minun ja miehen suhteessa, ei vieraassa naisessa.

Kummallista, että jonkun mielestä on noloa kun toinen haluaa selvittää perheensä asioita. Taitavat vaan nämä kirjoittajat pelätä, että puhelin soi.

[/quote]

[/quote]

Mutta kun se ongelma ei ole perheen sisäinen. Mieshän hässii nimenomaan perheen ulkopuolisen kanssa, ja sitten kovasti yrittää selitellä, ettei tässä ulkopuolisia tarvita eikä kenellekään tarvitse kertoa jne. Noloa on se, ettei kykene tunnustamaan, että mies on luonut jonkun ulkopuolisen kanssa ongelman, jota ei voida ratkaista enää perheen sisäisesti. Se ulkopuolinen on joka asiassa otettava huomioon.

Perheen sisäisesti voidaan ratkoa vain sellaiset ongelmat, jotka koskevat pelkästään perheen jäseniä. Voihan sen miehen kanssa sopia, että jatketaan vaan meidän liittoa, mutta yhtään et voi tietää, jatkaako mies suhdetta myös tämän perheen ulkopuolisen kanssa. Onhan se mies jo kerran valehdellut, miksi ei valehtelisi nytkin. Toisaalta voidaan sopia, että otetaan ero, ja mies taas sopii, että muuttaa toisen naisen luo, eikä tätäkään hommaa ole sovittu vain perheen kesken, koska koko kuvio koskettaa myös yhtä perheen ulkopuolista henkilöä.

Pettäminen ei ole perheen sisäinen ongelma. Tyytymättömyys omaan liittoonsa on, jos ei ole ottanut ulkopuolisia mukaan kuvioon. Silloin voidaan aiheesta keskustella perheen sisäisesti. Heti kun kuviossa on mukana ylimääräisiä, ei hommaa kyetä hoitamaan sisäisesti mitenkään.

Vierailija
112/116 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se perheensisäinen ongelma, kun et voi luottaa miehesi sanaan. Kerrot itse, että

" yhtään et voi tietää, jatkaako mies suhdetta myös tämän perheen ulkopuolisen kanssa."

Normaalissa hyvin toimivassa parisuhteessa tällaista ei tarvitse edes miettiä.

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 00:36"]

[/quote]

[/quote]

Mutta kun se ongelma ei ole perheen sisäinen. Mieshän hässii nimenomaan perheen ulkopuolisen kanssa, ja sitten kovasti yrittää selitellä, ettei tässä ulkopuolisia tarvita eikä kenellekään tarvitse kertoa jne. Noloa on se, ettei kykene tunnustamaan, että mies on luonut jonkun ulkopuolisen kanssa ongelman, jota ei voida ratkaista enää perheen sisäisesti. Se ulkopuolinen on joka asiassa otettava huomioon.

Perheen sisäisesti voidaan ratkoa vain sellaiset ongelmat, jotka koskevat pelkästään perheen jäseniä. Voihan sen miehen kanssa sopia, että jatketaan vaan meidän liittoa, mutta yhtään et voi tietää, jatkaako mies suhdetta myös tämän perheen ulkopuolisen kanssa. Onhan se mies jo kerran valehdellut, miksi ei valehtelisi nytkin. Toisaalta voidaan sopia, että otetaan ero, ja mies taas sopii, että muuttaa toisen naisen luo, eikä tätäkään hommaa ole sovittu vain perheen kesken, koska koko kuvio koskettaa myös yhtä perheen ulkopuolista henkilöä.

Pettäminen ei ole perheen sisäinen ongelma. Tyytymättömyys omaan liittoonsa on, jos ei ole ottanut ulkopuolisia mukaan kuvioon. Silloin voidaan aiheesta keskustella perheen sisäisesti. Heti kun kuviossa on mukana ylimääräisiä, ei hommaa kyetä hoitamaan sisäisesti mitenkään.

[/quote]

Vierailija
113/116 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pettävään ja valehtelevaan mieheen pitäisi luottaa? Eikai se parisuhde tuossa tilanteessa ole hyvässä jamassa????

[/quote]

[/quote]

Vierailija
114/116 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin salarakkaan miehelle jos sellainen on. Saisivat sitten sielläkin pohdittavaa.

Vierailija
115/116 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luultavasti soittaisi. Mutta se johtuukin siitä, että olen sellainen pelokas nössö, joka häpeilee ja nolostelee muiden tekemiä asioita. Olisin kyllä riittävän vihainen ja takuulla kertoisin miehen mokasta koko suvulle - siis omalleni ja miehen suvulle ja ystäväpiirille samantien - mutta sen salarakkaan jättäisin varmaan rauhaan. Veikkaan, että pari vuotta myöhemmin asia harmittaisi. Tajuaisin varmaan, että kun olisin saanut sanottua asiani - joko asiallisesti tai lapsellisesti räkyttäen ja syytellen - olisi olo ollut kevyempi ja olisin tuntenut tehneeni asialle jotain, saaneeni ns. viimeisen sanan.

Kun nössönä häpeilen salarakkaan minulle aiheuttamaa mielipahaa, hyväksyn sen, että joku on napannut mieheni minulta enkä totea, että teit kurjasti. Miehelle takuulla saan sen sanottua ja erohan jo osoittaa, että asia käsitellään vaikeimman kautta, mutta se salarakas on siellä taustalla häämöttämässä turhan pitkään, jos sille ei saa laitettua pistettä. Oli se sitten lapsellista, noloa tai typerää, niin on varmasti tervehdyttävää ja voimaannuttavaa saada sanoa asiat suoraan sille, joka osalistui perheen hajottamiseen. Minusta olisi tärkeää saada sanotuksi, että olet minusta myös osasyyllinen perheemme pahaan oloon, olet ikävä ihminen enkä ikinä halua kaltaiseksesi. Sen jälkeen voisi mennä eteenpäin.

Vierailija
116/116 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onx Pekka kotona, mul ois vähän asiaa..joo joo, mul ois vähän asiaa. Oon sen vaimo ja meidän tarttis erota, joo joo, meidän tarttis erota"

Tuon silleen "Onko Tiina kotona"-biisin tahtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi