Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuuko teillä etätyöt tai onko pakko palata toimistolle?

Vierailija
05.08.2020 |

Meillä jatkuu etätyöt koko syksyn. Etätöitä on tehty satunnaisesti ennen koronaakin, mutta nyt se on suositus.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa kuitenkin pakotetaan takaisin toimistolle ne jotka aiemminkin joutuivat olemaan toimistolla. Itse nauran makeasti kun heille tulee työmatkakustannuksia, aikaisempia heräämisiä työmatkoihin jne ja itse saan jatkaa etätöitä kuten ennenkin koronaa :)

Ja ihan fiksua se on pakottaa takaisin. Utopistinen ajatus väittää että kaikki olisi yhtä tehokkaita etänä, tiedän itse miten helposti aletaan laiskotelemaan kun kotona kaikkia muita ärsykkeitä.

Kaikki eivät laiskottele. Minulla laiskottelua estää tehokkaasti se, että palkka tulee vain tehdyistä tunneista.

Tuossa se ongelma onkin, ne tunnit. Pitäisi maksaa tehdystä työstä = aikaansaaduista tuloksista eikä tunneista. Tunteja on kaikilla 24 per vrk, työpanos usein ihan jotakin muuta

Vierailija
22/22 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti joudun menemään livenä kouluun. Sinne taas yskivien, huutavien ja nenää kaivavien kakaroiden joukkoon odottamaan, koska joku tuo koronan kouluun.

Etäopetus saisi jatkua kunnes korona on oikeasti voitettu kokonaan.

Ne jotka haluavat oppia, oppivat etäyhteyksienkin avulla ja niiden perheiden mukulat, joille koulu on vain säilytyspaikka josta saa ruokaa, niin saavat minun puolestani pudotakin kartalta. Joku vastuu perheilläkin pitäisi omista lapsistaan ja niiden tekemisistään olla. Jos joku vanhempi päättää syrjäyttää lapsensa omalla saamattomuudellaan ja välinpitämättömyydellään, niin siitä vain.

Terveys edellä pitäisi yhteiskunnassa mennä.

Jos olet oikeasti opettaja, niin vaihda alaa. Heti. Joko sovelluskoe on vuotanut kohdallasi tai sitten olet erittäin pahassa ylikuormitustilassa tekstistäsi päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi