Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi asia ärsyttää miehenä deittisovelluksissa

Vierailija
04.08.2020 |

Naiset tekevät aloitteita, tykkäävät ja laittavat flirttejä, mutta sitten keskustelut eivät johda yhtään mihinkään useimmissa tapauksissa. Välillä kyllä pääsee treffeille, mutta melko huonolla prosentilla siihen nähden, monenko kanssa on ollut jotain keskustelua. Sillä, mitä naisille viestittelee ei tunnu olevan kauheasti väliä, ghostaus voi tulla keneltä vaan koska vaan. Juttelen aina asiallisesti ja olen oma itseni. Olen ollut vuosien mittaan treffeillä kymmenien naisten kanssa, joten siitä ei ole kyse, että en osaisi jutella naisille.

Monet muuttuvat myös todella kiinnostuneista viileäksi tai neutraaliksi usein aivan selittämättömästi. Kai useimmilla naisilla on netissä nykyään monia miehiä kierroksessa samaan aikaan ja joku toinen onnistuu usein kiilaamaan edelleni silmänräpäyksessä...

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naisena sama kokemus miehistä. Ensin selkeästi kiinnostunut lakkaa yhtäkkiä vastaamasta ilman syytä. Käynyt näin kymmeniä kertoja. Kai se on vaan sitä nykyaikaa.

Vierailija
42/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekee miehetkin. Nopeasti loppuu viestittely monellakin.

Sain erään sivuston kautta lyhyessä n. 100 viestiä. Pääasiassa ulkonäköni takia. Ja jokainen varmaan ymmärtää et ihan mahdotonta alkaa jokaisen kanssa viestittelemään. Ehkä n. 30 olen nyt vastannut. Suurin osa näistäkin on jo hiljentynyt, osa omasta aloitteesta toki. En jatka viestittelyä varattujen kanssa. En myöskään lähettele tuntemattomille nakukuvia. Tai lämpene ihan mille tahansa ehdotukselle. Näistä syistä myös varmaan puolet näistä viestipyynnöistä hylännyt suoraan. Iso osa on myös liian kaukana, tuskin treffejä tulee. Joten, vaikka naiset saattaa saada paljon enemmän viestejä, ei se juurikaan lohduta, jos siellä on vaan se pari prosenttia potentiaalisia ehdokkaita. Kahden kanssa on ollut nyt treffit, kolmas tulossa.

Naiset saavat Tinderissä 10 000 mätsiä puolessa vuodessa. Näistä naiset antavat mätsin takaisin noin tuhannelle ja lähtevät siitä karsimaan miehiä. Noin 100 näistä miehistä ghostaa ja jää jäljelle 900. Nainen suostuu treffeille parinkymmenen miehen kanssa. 

Tästä on tutkimusta.

Olen itse saanut useita pakkeja hassunnäköisiltä ja androgyyneiltä naisilta. 2020 vuoden miehet eivät enää oikein usko tähän "naisten saamat yhteydenotot ovat roskaa" mantraan.

Tehdään nyt vielä kerran selväksi. Länsimaalaisen naisen ei tarvitse treffata yhtään ketään ja hän voikin pitää Tinderiä tms. harrastuksena. Mitä te ette miespolvena suostu käsittämään on treffien olevan kaikinpuolin vapaaehtoista toimintaa sanoin parisuhteiden.

Ratkaisu? Menkää tradwife maihin.

Entäs nämä naiset jotka itkee samaa asiaa kun miehet haihtuu eikä vastaile? Onhan selvää, ettei länsimaalaisen miehenkään tarvitse treffata yhtään ketään ja voi pitää tinderiä harrastuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että monet tekevät tota ihan vain ajankuluksi, ilman että ovat tosissaan aikoneet ketään edes tavata. Jos toinen alkaa liian innokkaaksi niin liukenevat tilanteesta pois.

Mikä onni ettei kenenkään tarvitse väkisellä etsiä ketään. Tässä tapauksessa voinkin todeta olevani tietyllä tasolla lottovoittaja ❤️

Ei tarvitse väkisellä, mutta jos roikkuu deittisovelluksissa vain huvikseen, ja saa muut luulemaan, että etsii suhdetta, niin ei se kauhean kohteliasta ole. 

Vierailija
44/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteistä kaikille on ollut, että kiinnostus lopahtaa siinä vaiheessa kun olen näyttänyt rehelliset kuvani ilman mitään aurinkolaseja tai itsensäpaljasteluja. Mahtavaa tietää, ettei ulkonäöllisesti kelpaa naisille. Treffeille asti ei pääse koskaan.

Eikö siis kannattaisi laittaa ne rehelliset kuvat jo siihen profiiliin? Niin minä (N) tein, kun viimeksi nettideittailua kokeilin. Kirjoitin mittani (=ylipainoa on) ja laitoin kasvokuvan, joka ei luonut vääriä mielikuvia. Sen jälkeen totesin, että nettideittailu ei ole minun juttuni ja lopetin sen.

Olen ollut treffeillä, joilla mies on selvästi kuvitellut minut toisennäköiseksi (kauniimmaksi) ja sitä en todellakaan enää halunnut. On todella ahdistava tilanne tavata ihminen, josta näkee heti pettymyksen.

Joo en tiedä, ehkä hain jotain naisilta oppimaani "ehkä hän tykästyy sisimpääni kun ensin vähän jutellaan" mutta eipä se niin toimi, ulkonäkö on kaikki kaikessa myös toisinpäin.

Ketkä naiset sinulle noin ovat opettaneet? Toimiiko se toisinpäin, eli tykästyisitkö sinä naisen sisimpään, jos hän ulkoisesti olisi sellainen, jota et pystyisi haluamaan, ihailemaan, pitämään puoleensavetävänä ja sellaisena, jota haluat katsella, kosketella ja rakastella? Jos, niin silloinhan sinulla on helppoa, koska ihan varmasti löydät naisia, joilla on kaunis sisin mutta jotka eivät ulkonäön, vamman, ylipainon tai muun syyn takia löydä miestä, jotka pitäisivät heitä haluttavana.

Minä en olisi voinut sitoutua mieheen, jota en pidä puoleensavetävänä. Yleisen mielipiteen mukaan hän tuskin on komea, näen itsekin että hänessä on puutteita, mutta en rakastunut niihin vaan rakastuin niihin piirteisiin hänessä, jotka olivat valloittavan hyvännäköisiä; tuikkivat silmät, taipuisa tumma tukka, pieni peppu ja luonnostaan leveät hartiat <3

Vierailija
45/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te pyöritte noissa nusssimissovelluksissa, kun kukaan ei löydä ketään ja jokainen itkee toisen sukupuolen paskuutta? Ihan oikeasti, kertokaa. Sen kalun tai toosan takia? 

Vierailija
46/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän lisää itsestäsi: ikä, parisuhdekokemus, harrastukset (eli mitä muuta teet kuin deittailet netissä)?

Halusin keskustella siitä, onko tuossa viestittelyjen lopahtamisessa kyse yleisestä ilmiöstä, ja toki purkaa myös turhautumistani. En halua keskustella tässä ketjussa itsestäni henkilönä.

Ap

Tottakai kaikki viestittelyt kaatuvat joskus. Tai ainakin 99%. Jos vain yksi mätsi voi päätyä parisuhteeseen ja loppuelämän kumppaniksi ja täten lopahtaa kuolemaan, lopahtaa ne kaikki muut ennnen sitä.

Vierailija
47/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että monet tekevät tota ihan vain ajankuluksi, ilman että ovat tosissaan aikoneet ketään edes tavata. Jos toinen alkaa liian innokkaaksi niin liukenevat tilanteesta pois.

Mikä onni ettei kenenkään tarvitse väkisellä etsiä ketään. Tässä tapauksessa voinkin todeta olevani tietyllä tasolla lottovoittaja ❤️

Ei tarvitse väkisellä, mutta jos roikkuu deittisovelluksissa vain huvikseen, ja saa muut luulemaan, että etsii suhdetta, niin ei se kauhean kohteliasta ole. 

Saman kysymyksen heittäisin miehille. Mitä teet missään palvelussa, ellet suostu antamaan itsestäsi mitään?

Vierailija
48/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteistä kaikille on ollut, että kiinnostus lopahtaa siinä vaiheessa kun olen näyttänyt rehelliset kuvani ilman mitään aurinkolaseja tai itsensäpaljasteluja. Mahtavaa tietää, ettei ulkonäöllisesti kelpaa naisille. Treffeille asti ei pääse koskaan.

Eikö siis kannattaisi laittaa ne rehelliset kuvat jo siihen profiiliin? Niin minä (N) tein, kun viimeksi nettideittailua kokeilin. Kirjoitin mittani (=ylipainoa on) ja laitoin kasvokuvan, joka ei luonut vääriä mielikuvia. Sen jälkeen totesin, että nettideittailu ei ole minun juttuni ja lopetin sen.

Olen ollut treffeillä, joilla mies on selvästi kuvitellut minut toisennäköiseksi (kauniimmaksi) ja sitä en todellakaan enää halunnut. On todella ahdistava tilanne tavata ihminen, josta näkee heti pettymyksen.

Joo en tiedä, ehkä hain jotain naisilta oppimaani "ehkä hän tykästyy sisimpääni kun ensin vähän jutellaan" mutta eipä se niin toimi, ulkonäkö on kaikki kaikessa myös toisinpäin.

Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta huijaaminen isossa tai pienessäkin asiassa on isoin turn-off mitä voi olla.

Mikä hemmetin huijaaminen? Kuvattomia ne oli ne naisetkin.

Vierailija
49/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän lisää itsestäsi: ikä, parisuhdekokemus, harrastukset (eli mitä muuta teet kuin deittailet netissä)?

Halusin keskustella siitä, onko tuossa viestittelyjen lopahtamisessa kyse yleisestä ilmiöstä, ja toki purkaa myös turhautumistani. En halua keskustella tässä ketjussa itsestäni henkilönä.

Ap

Sitä ajoin takaa, että ehkä siinä viestittelyssä selviää naiselle, ettei sinulla ole parisuhdekokemusta, harrastuksia, sosiaalisia suhteita tms. Siis se, mikä on turn-off ikäisellesi naiselle ja lopettaa hänen kiinnostuksensa.

Vierailija
50/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain erään sivuston kautta lyhyessä n. 100 viestiä. Pääasiassa ulkonäköni takia. Ja jokainen varmaan ymmärtää et ihan mahdotonta alkaa jokaisen kanssa viestittelemään. Ehkä n. 30 olen nyt vastannut. Suurin osa näistäkin on jo hiljentynyt, osa omasta aloitteesta toki. En jatka viestittelyä varattujen kanssa. En myöskään lähettele tuntemattomille nakukuvia. Tai lämpene ihan mille tahansa ehdotukselle. Näistä syistä myös varmaan puolet näistä viestipyynnöistä hylännyt suoraan. Iso osa on myös liian kaukana, tuskin treffejä tulee. Joten, vaikka naiset saattaa saada paljon enemmän viestejä, ei se juurikaan lohduta, jos siellä on vaan se pari prosenttia potentiaalisia ehdokkaita. Kahden kanssa on ollut nyt treffit, kolmas tulossa.

Naiset saavat Tinderissä 10 000 mätsiä puolessa vuodessa. Näistä naiset antavat mätsin takaisin noin tuhannelle ja lähtevät siitä karsimaan miehiä. Noin 100 näistä miehistä ghostaa ja jää jäljelle 900. Nainen suostuu treffeille parinkymmenen miehen kanssa. 

Tästä on tutkimusta.

Olen itse saanut useita pakkeja hassunnäköisiltä ja androgyyneiltä naisilta. 2020 vuoden miehet eivät enää oikein usko tähän "naisten saamat yhteydenotot ovat roskaa" mantraan.

Tehdään nyt vielä kerran selväksi. Länsimaalaisen naisen ei tarvitse treffata yhtään ketään ja hän voikin pitää Tinderiä tms. harrastuksena. Mitä te ette miespolvena suostu käsittämään on treffien olevan kaikinpuolin vapaaehtoista toimintaa sanoin parisuhteiden.

Eipä tuosta ollut kysymys, vaan siitä, että miehiin ei enää mene läpi se mantra, että fiksuja yhteydenottoja ei tule. Näennäinen runsaudenpula voi johtaa harhaan.

Ajattele, että autossasi on jonkin verran polttoainetta ja se varmasti riittää ihan kivaan kaupunkiin 50km päässä, mutta 100km päässä on vielä isompi ja hienompi kaupunki. Tarkalleen noita 50km päässä olevia ihan kivoja kaupunkeja on tosi monta. Lähdet huristelemaan sitä 100km päässä olevaa kaupunkia, matka tuntuu kulkevan hyvin, mutta bensa kuitenkin loppuu kesken. Tai sitten käy niin, että pääset sinne hienoon kaupunkiin asti, mutta rahasi riittää tankkaamisen jälkeen vain yhteen yöhön hienossa hotellissa. Sen jälkeen saatat kuitenkin ajatella, että parempi yksi yö hienossa hotellissa, vaikka samalla rahalla olisi voinut vuokrata kuukaudeksi asunnon pienemmästä kaupungista. Jollain tavalla voidaan ajatella, että nainen on se autokuski Tinderissä. 

Vierailija
51/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tutkimusta.

Entäs nämä naiset jotka itkee samaa asiaa kun miehet haihtuu eikä vastaile? Onhan selvää, ettei länsimaalaisen miehenkään tarvitse treffata yhtään ketään ja voi pitää tinderiä harrastuksena.

Miehiseen tyyliin sotket taas asioita keskenään. Ghostaaminen on raukkamaista käytöstä keneltä tahansa. Noin muuten totta kai voi pitää tinderiä harrastuksena eikä tietenkään tarvi tavata ketään.

Kumpikaan sukupuoli ei ole suhdetta toiselle velkaa. Ihmisiksi voi silti käyttäytyä, vaikkei kiinnostaisikaan.

Sivusta

Vierailija
52/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tutkimusta.

Vaikuttavat hekin olevan siellä lähinnä huvin ja viihteen vuoksi.

Vierailija
53/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tutkimusta.

Eipä tuosta ollut kysymys, vaan siitä, että miehiin ei enää mene läpi se mantra, että fiksuja yhteydenottoja ei tule. Näennäinen runsaudenpula voi johtaa harhaan.

Ajattele, että autossasi on jonkin verran polttoainetta ja se varmasti riittää ihan kivaan kaupunkiin 50km päässä, mutta 100km päässä on vielä isompi ja hienompi kaupunki. Tarkalleen noita 50km päässä olevia ihan kivoja kaupunkeja on tosi monta. Lähdet huristelemaan sitä 100km päässä olevaa kaupunkia, matka tuntuu kulkevan hyvin, mutta bensa kuitenkin loppuu kesken. Tai sitten käy niin, että pääset sinne hienoon kaupunkiin asti, mutta rahasi riittää tankkaamisen jälkeen vain yhteen yöhön hienossa hotellissa. Sen jälkeen saatat kuitenkin ajatella, että parempi yksi yö hienossa hotellissa, vaikka samalla rahalla olisi voinut vuokrata kuukaudeksi asunnon pienemmästä kaupungista. Jollain tavalla voidaan ajatella, että nainen on se autokuski Tinderissä. 

Harva kisaa maksullisista

Vierailija
54/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, keski-ikäinen nainen, en jaksa vastata pitkään miehille, jotka eivät osaa kirjoittaa. Pari ensimmäistä viestiä - joissa on paljon kielioppivirheitä - voin laittaa innokkuuden piikkiin, mutta kun ei yhtään pilkkua, pistettä ole seuraavissa viesteissä, niin juttu kuivuu kasaan. Samoin, kun vastataan vain muutamalla sanalla minun pitkiin kirjoituksiin, niin oletan ettei tyyppi ole kovinkaan paljon minun asioista kiinnostunut. 

Itse olen suht aktiivinen vastaaja ja en jaksa mitään monen päivän taukoja, joten tällöin myös alkaa minun kiinnostukseni hiipumaan ja lopetan yhteydenpidon. Yhden miehen kanssa olen tehnyt poikkeuksen, koska oli aivan mahtava kirjoittaja ja oikein odotin koska pääsen taas hänen pitkiä, hauskoja ja oivaltavia viestejä lukemaan. Tapasimme hiljattain, mutta mies ei ollutkaan ihan sellainen kuin teksteissä, joten kaikki loppui hetkessä meidän välillä. Olisin kyllä voinut jatkaa ja kokeilla uusilla treffeillä, mutta hän ryhtyi töykeäksi - mikä tuli ihan puskista. 

Lähdin sovelluksesta, koska tuntuu siltä, että kukaan ei ole tosissaan hakemassa parisuhdetta, vaan leikitellään hetken ja siirrytään toiseen. Kukaan eikä mikään ei kelpaa miehille, vaikka mikä 'jumalatar' olisi toisessa päässä, saati että on vähän epäjumalatar.

Vierailija
55/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten keskustelu = "Töh, täh, jooh, ööh, hymiö, jooh"

Tarkistakaa ne alushousunne ja etuoikeutenne. 

Vierailija
56/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tottakai kaikki viestittelyt kaatuvat joskus. Tai ainakin 99%. Jos vain yksi mätsi voi päätyä parisuhteeseen ja loppuelämän kumppaniksi ja täten lopahtaa kuolemaan, lopahtaa ne kaikki muut ennnen sitä.

Aika yksinkertaista tilastomatematiikkaahan se on. Jos naiselle laittaa viestiä vaikkapa 100 miestä, niin päästäkseen jatkoon eli herättääkseen naisen kiinnostuksen miehen pitää olla parempi kuin 80 muuta (heitän numerot hatusta). Päästäkseen treffeille saakka hänen pitää olla kiinnostavampi kuin 15 niistä muista. Sen jälkeen riittäisi, että hän olisi parempi kuin neljä muuta miestä, jotka nainen tapaa/on tavannut, mutta ei ole olemassakaan laskuoppia, jolla pystyisi laskemaan, millä todennäköisyydellä kemiat kohtaavat.

Vierailija
57/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten keskustelu = "Töh, täh, jooh, ööh, hymiö, jooh"

Tarkistakaa ne alushousunne ja etuoikeutenne. 

Miksi kirjoittelet tuollaisten naisten kanssa?

Vierailija
58/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä yhtään lohduttaa niin minä juttelin yleensä noin viikon pari ennen kuin päätin menenkö treffeille. Saatoin ensin olla tosi kiinnostunut jostakin miehestä, mutta sitten hän sanoi jotakin, josta ilmeni ettei me sovita yhteen. Vaikka erilaiset tulevaisuuden toiveet tai muuten vaan oltaisiin jossakin asiassa erilaisia, kun halusin samanlaisen miehen. Siksi piti lopettaa juttelu niidenkin kanssa joiden kanssa se juttu oli lähtenyt hyvin. Etsin loppuelämän suhdetta niin piti olla tosi tarkka valikoinnissa. Ja sitten onneksi löysinkin semoisen minulle täydellisen miehen kun sitkeästi etsin.

Vierailija
59/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sitä ajoin takaa, että ehkä siinä viestittelyssä selviää naiselle, ettei sinulla ole parisuhdekokemusta, harrastuksia, sosiaalisia suhteita tms. Siis se, mikä on turn-off ikäisellesi naiselle ja lopettaa hänen kiinnostuksensa.

Oletuksesi menivät väärin.

Ap

Vierailija
60/69 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletuksesi menivät väärin.

Ap

Kerta tiedät itse paremmin niin sano, minkä luulet menneen vikaan?