Yksi asia ärsyttää miehenä deittisovelluksissa
Naiset tekevät aloitteita, tykkäävät ja laittavat flirttejä, mutta sitten keskustelut eivät johda yhtään mihinkään useimmissa tapauksissa. Välillä kyllä pääsee treffeille, mutta melko huonolla prosentilla siihen nähden, monenko kanssa on ollut jotain keskustelua. Sillä, mitä naisille viestittelee ei tunnu olevan kauheasti väliä, ghostaus voi tulla keneltä vaan koska vaan. Juttelen aina asiallisesti ja olen oma itseni. Olen ollut vuosien mittaan treffeillä kymmenien naisten kanssa, joten siitä ei ole kyse, että en osaisi jutella naisille.
Monet muuttuvat myös todella kiinnostuneista viileäksi tai neutraaliksi usein aivan selittämättömästi. Kai useimmilla naisilla on netissä nykyään monia miehiä kierroksessa samaan aikaan ja joku toinen onnistuu usein kiilaamaan edelleni silmänräpäyksessä...
Kommentit (69)
Sama juttu naisena deittisovelluksissa. Haen naisseuraa. Matchit poistetaan heti muutaman viestin jälkeen, vaikka juttu on mielestäni sujunut hyvin. Usein saa itse ylläpitää keskustelua ja toiselta ei tule mitään vastakaikua. Joskus nainen vaikuttaa todella kiinnostuneelta ja kysyy, että voidaanhan jatkaa juttelua. Sen jälkeen ei enää vastata mihihkään.
Se voi olla myös ihan väsymystä. Onhan se uuvuttavaa. Käydä läpi niitä samoja asioita, samoja aiheita, kuulla samat vitsit, uudestaan ja uudestaan. Mä en enää viitsi mennä niihin ollenkaan, kun tiedän etten jaksaisi enää kuitenkaan kauaa. Nopeat treffit olisi paras ratkaisu, mutta ihmisillä on muutakin elämää ja välimatkaa on usein.
Miehethän ei juttele sivustoilla ja sovelluksissa kuin yhden kanssa ollen tuosta yksittäisestä naisesta mahdottoman kiinnostuneita?
Miehet ovat tismalleen samanlaisia. Ei toki ongelmassasi auta mutta ehkä tieto siitä että tämä ei ole mitään mitä naiset tekevät miehille vaan mitä ihmiset tekevät toisilleen (erityisesti tuntemattomat) lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tismalleen samanlaisia. Ei toki ongelmassasi auta mutta ehkä tieto siitä että tämä ei ole mitään mitä naiset tekevät miehille vaan mitä ihmiset tekevät toisilleen (erityisesti tuntemattomat) lohduttaa.
Myös miehet ghostaa ja tekee h-hetkellä ohareita.
Päivän viidenteentoista ”mitäs sun päivään” ei jaksa enää vastata. Oikeastaan en yleensä vastaa edes ensimmäiseen, koska tiedän niitä olevan tulossa lisää. Sen sijaan mielenkiintoisiin, henkilökohtaisella tasolla osuviin kysymyksiin/viesteihin vastaan aina.
Ei jaksa kiinnostaa jos mies ei jaksa hieman yrittää. Kaikesta värittyy aina kuva ettei miestä kiinnosta, sillä ei ole aikaa, tai sillä on muita kierroksessa. Antaa olla.
Uskon että monet tekevät tota ihan vain ajankuluksi, ilman että ovat tosissaan aikoneet ketään edes tavata. Jos toinen alkaa liian innokkaaksi niin liukenevat tilanteesta pois.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että monet tekevät tota ihan vain ajankuluksi, ilman että ovat tosissaan aikoneet ketään edes tavata. Jos toinen alkaa liian innokkaaksi niin liukenevat tilanteesta pois.
Mikä onni ettei kenenkään tarvitse väkisellä etsiä ketään. Tässä tapauksessa voinkin todeta olevani tietyllä tasolla lottovoittaja ❤️
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ei juttele sivustoilla ja sovelluksissa kuin yhden kanssa ollen tuosta yksittäisestä naisesta mahdottoman kiinnostuneita?
En tiedä miten muilla asiat on, mutta ei niitä matcheja yksinkertaisesti tule niin paljoa, että useamman päällekkäisen keskustelun ylläpitäminen voisi edes millään tavoin olla mikään ongelma.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten muilla asiat on, mutta ei niitä matcheja yksinkertaisesti tule niin paljoa, että useamman päällekkäisen keskustelun ylläpitäminen voisi edes millään tavoin olla mikään ongelma.
M36
Juuri näin. Lauantaina juttelin kolmen naisen kanssa samaan aikaan Happy Pancakessa, mikä on jo aika poikkeuksellista. Kaksi noista keskusteluista kuivui jo seuraavana päivänä ja nyt juttelen siellä vain yhden kanssa.
Ap
Todellakin ikävää ja puuduttavaa hommaa. Enää en nettideittailuun ala jos erotaan nyksän kanssa. Inhoan ikäväksi ja pinnalliseksi pelaamiseksi muuttunutta nettitreffailua niin paljon jo. Enkä edes ole käynytkään Tinderissä.
Ap, sanot että aluksi kiinnostuneet naiset muuttuvat äkkiä viileiksi tai neutraaleiksi. Kerrot, että viestisi ovat aina asiallisia. Hmm. Ehkä naisille on aluksi tullut tietty mielikuva sinusta, joka sitten viestittelyn aikana muuttuu - ja heidän intonsa lopahtaa.
Jos 'asiallisuutesi' tarkoittaa insinöörimäistä faktojen luetteloa tms, en ihmettele.
Ilmeisesti ulkonäkösi on ok, se riittää, että naiset tekevät aloitteen ja lähtevät treffeillekin. Mutta jos ei henkisesti natsaa, homma tyrehtyy siihen. Naiset usein odottavat, että mies olisi rento juttelija, ei tosikko faktantarkistaja.
Kaikki "mitäs neidille iltaan"-miehet on kuolettavan tylsiä. Ihan kuin jonkun botin kanssa juttelis.
No, en ole mikään stereotyyppinen nainen joten tuskin minulta neuvoja kaipaat, mutta pistä vähän persoonaa peliin äläkä ole aina vain tylsän asiallinen. Kukaan nainen ei halua tulla kelpuutetuksi, me ollaan kaikki yksilöitä.
Se voi auttaa myös, jos pitää hetken taukoa deittailusta eikä selaa kokoajan uusia profiileja.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sanot että aluksi kiinnostuneet naiset muuttuvat äkkiä viileiksi tai neutraaleiksi. Kerrot, että viestisi ovat aina asiallisia. Hmm. Ehkä naisille on aluksi tullut tietty mielikuva sinusta, joka sitten viestittelyn aikana muuttuu - ja heidän intonsa lopahtaa.
Jos 'asiallisuutesi' tarkoittaa insinöörimäistä faktojen luetteloa tms, en ihmettele.
Ilmeisesti ulkonäkösi on ok, se riittää, että naiset tekevät aloitteen ja lähtevät treffeillekin. Mutta jos ei henkisesti natsaa, homma tyrehtyy siihen. Naiset usein odottavat, että mies olisi rento juttelija, ei tosikko faktantarkistaja.
Tarkoitin asiallisella sitä, että en ehdottele seksiä heti alussa, muuten joku olisi kuitenkin väittänyt, että teen sitä. En juttele myöskään ollenkaan kuivasti yleensä, jutuissa on lähes aina huumoria mukana. Tyypillisin skenaario ei ole se, että selvästi kiinnostunut viilenee yhtäkkiä, mutta sitäkin käy joskus. Tuo naisista kiinnostunut nainen valitti aiemmin ihan samasta asiasta, joten ei tämä ongelma koske pelkästään minua.
Ap
Asiallinen = ei ehdottele heti seksiä.
OK :D
No varmaan naisilla on tarjontaa aivan valtavasti. Juttelevat ehkä hetken, vetävät mutkat suoriksi ja lokeroivat miehen tylsäksi tai keskinkertaiseksi. Äkkiä kai me miehetkin tiedetään onko keskustelukumppani kuinka lähellä ihannekumppania. Nelikymppinen mies kun olen niin minulla osumia napsahtaa vain 3-5 kpl viikossa. Samanikäisillä naisilla varmaan kevyesti 10x enemmän.
Nyt juuri mulla on aika tyypillinen tilanne eli kahden naisen kanssa keskustelen päivittäin, yhden kanssa jutut ovat hiipumaan päin minun toimestani ja loput kolme ovat itse vaienneet vastikään. Lauantai taitaa olla monille sellainen päivä jolloin tulee eniten osumia ja samaan aikaan edellisen lauantain osumat saavat suoraan tai epäsuorasti monoa.
Kyllä minä arvelen, että netin ylitarjonta väsyttää naisiakin.
Kymmenien naisten kanssa kuitenkin päässyt trehveille, eikä mistään mitään tullut?
Ehkä on aika tehdä itsetutkiskelua.
Monella on muutakin elämää kuin pelkkä treffailu. Sanoit itsekin naisilla olevan varmasti muitakin ehdokkaita, joten? Luulisi ymmärtävän niitä oikeita olevan lopulta vain se yksi.