Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi asia ärsyttää miehenä deittisovelluksissa

Vierailija
04.08.2020 |

Naiset tekevät aloitteita, tykkäävät ja laittavat flirttejä, mutta sitten keskustelut eivät johda yhtään mihinkään useimmissa tapauksissa. Välillä kyllä pääsee treffeille, mutta melko huonolla prosentilla siihen nähden, monenko kanssa on ollut jotain keskustelua. Sillä, mitä naisille viestittelee ei tunnu olevan kauheasti väliä, ghostaus voi tulla keneltä vaan koska vaan. Juttelen aina asiallisesti ja olen oma itseni. Olen ollut vuosien mittaan treffeillä kymmenien naisten kanssa, joten siitä ei ole kyse, että en osaisi jutella naisille.

Monet muuttuvat myös todella kiinnostuneista viileäksi tai neutraaliksi usein aivan selittämättömästi. Kai useimmilla naisilla on netissä nykyään monia miehiä kierroksessa samaan aikaan ja joku toinen onnistuu usein kiilaamaan edelleni silmänräpäyksessä...

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo aloituksessa, että sillä ei tunnu olevan väliä, mitä naisille juttelee. Älkää enää takertuko siihen, mitä olen naisille kirjoitellut ja olettako, että olen tylsä, vakava tms. Moni on sanonut minua mielenkiintoiseksi persoonaksi viestittelyn perusteella.

Ap

Vierailija
22/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo liity sukupuoleen eikä sovellukseen vaan deittailun nykyhenkeen. Harva etsii mitään vakavaa, joten saa olla todellinen helmi ja ällistyttävä kolahdus, että molemmille kelpaa nähdä toista kertaa.

Itse en edes ole missään deittisivustolla vaan tapaan mieheni ihan irlissä ekan kerran, otan jutulle ja pyydän ulos. On tosi kivat treffit, mielestäni synkkaa hyvin ja sitten mies ei koskaan enää vastaa viesteihini. Semmoista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenien naisten kanssa kuitenkin päässyt trehveille, eikä mistään mitään tullut?

Ehkä on aika tehdä itsetutkiskelua.

En minä niin väittänyt. Osaatko lukea?

Ap

Vierailija
24/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenien naisten kanssa kuitenkin päässyt trehveille, eikä mistään mitään tullut?

Ehkä on aika tehdä itsetutkiskelua.

En minä niin väittänyt. Osaatko lukea?

Ap

Osaan, mutta osaatko sinä muuta kuin lässyttää niitänäitä näiden tapaamiesi naisten kanssa? Ehkä olet niitä ikuisia friendzone-miehiä.

Vierailija
25/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo aloituksessa, että sillä ei tunnu olevan väliä, mitä naisille juttelee. Älkää enää takertuko siihen, mitä olen naisille kirjoitellut ja olettako, että olen tylsä, vakava tms. Moni on sanonut minua mielenkiintoiseksi persoonaksi viestittelyn perusteella.

Ap

Ehkä onkin tullut joku vieläkin mielenkiintoisempi tai työkuviot on muuttuneet haasteelliseksi. Tilanteet elää aivan kuten me ihmisetkin

Vierailija
26/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tekee miehetkin. Nopeasti loppuu viestittely monellakin.

Sain erään sivuston kautta lyhyessä n. 100 viestiä. Pääasiassa ulkonäköni takia. Ja jokainen varmaan ymmärtää et ihan mahdotonta alkaa jokaisen kanssa viestittelemään. Ehkä n. 30 olen nyt vastannut. Suurin osa näistäkin on jo hiljentynyt, osa omasta aloitteesta toki. En jatka viestittelyä varattujen kanssa. En myöskään lähettele tuntemattomille nakukuvia. Tai lämpene ihan mille tahansa ehdotukselle. Näistä syistä myös varmaan puolet näistä viestipyynnöistä hylännyt suoraan. Iso osa on myös liian kaukana, tuskin treffejä tulee. Joten, vaikka naiset saattaa saada paljon enemmän viestejä, ei se juurikaan lohduta, jos siellä on vaan se pari prosenttia potentiaalisia ehdokkaita. Kahden kanssa on ollut nyt treffit, kolmas tulossa.

Vierailija
27/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin noita nettideittejä pari vuotta sitten ja koin jo melkein yhden ihmisen kanssa kirjoittelun uuvuttavaksi. Viestejä tuli paljon eri miehiltä ja jotkut olivat jopa agressiivisia, kun en muutamaan minuuttiin ehtinyt vastata. Totesin, että eipä ole mun juttu ja niin epätoivoisesti en parisuhdetta kaipaa, että sitä ruljanssia jaksan. Tsemppiä vaan teille, jotka jaksatte!

Vierailija
28/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain erään sivuston kautta lyhyessä n. 100 viestiä. Pääasiassa ulkonäköni takia. Ja jokainen varmaan ymmärtää et ihan mahdotonta alkaa jokaisen kanssa viestittelemään. Ehkä n. 30 olen nyt vastannut. Suurin osa näistäkin on jo hiljentynyt, osa omasta aloitteesta toki. En jatka viestittelyä varattujen kanssa. En myöskään lähettele tuntemattomille nakukuvia. Tai lämpene ihan mille tahansa ehdotukselle. Näistä syistä myös varmaan puolet näistä viestipyynnöistä hylännyt suoraan. Iso osa on myös liian kaukana, tuskin treffejä tulee. Joten, vaikka naiset saattaa saada paljon enemmän viestejä, ei se juurikaan lohduta, jos siellä on vaan se pari prosenttia potentiaalisia ehdokkaita. Kahden kanssa on ollut nyt treffit, kolmas tulossa.

Naiset saavat Tinderissä 10 000 mätsiä puolessa vuodessa. Näistä naiset antavat mätsin takaisin noin tuhannelle ja lähtevät siitä karsimaan miehiä. Noin 100 näistä miehistä ghostaa ja jää jäljelle 900. Nainen suostuu treffeille parinkymmenen miehen kanssa. 

Tästä on tutkimusta.

Olen itse saanut useita pakkeja hassunnäköisiltä ja androgyyneiltä naisilta. 2020 vuoden miehet eivät enää oikein usko tähän "naisten saamat yhteydenotot ovat roskaa" mantraan.

Vierailija
29/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saavat Tinderissä 10 000 mätsiä puolessa vuodessa. Näistä naiset antavat mätsin takaisin noin tuhannelle ja lähtevät siitä karsimaan miehiä. Noin 100 näistä miehistä ghostaa ja jää jäljelle 900. Nainen suostuu treffeille parinkymmenen miehen kanssa. 

Tästä on tutkimusta.

Olen itse saanut useita pakkeja hassunnäköisiltä ja androgyyneiltä naisilta. 2020 vuoden miehet eivät enää oikein usko tähän "naisten saamat yhteydenotot ovat roskaa" mantraan.

Tehdään nyt vielä kerran selväksi. Länsimaalaisen naisen ei tarvitse treffata yhtään ketään ja hän voikin pitää Tinderiä tms. harrastuksena. Mitä te ette miespolvena suostu käsittämään on treffien olevan kaikinpuolin vapaaehtoista toimintaa sanoin parisuhteiden.

Ratkaisu? Menkää tradwife maihin.

Vierailija
30/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä kaikille on ollut, että kiinnostus lopahtaa siinä vaiheessa kun olen näyttänyt rehelliset kuvani ilman mitään aurinkolaseja tai itsensäpaljasteluja. Mahtavaa tietää, ettei ulkonäöllisesti kelpaa naisille. Treffeille asti ei pääse koskaan.

Vierailija
31/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän lisää itsestäsi: ikä, parisuhdekokemus, harrastukset (eli mitä muuta teet kuin deittailet netissä)?

Vierailija
32/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mahdollisesti näitä pois haihtuvia viestittelykavereita. Jos keskustelussa on tullut asioita, jotka eivät miellytä tai ei ole tullut esille asioita, jotka miellyttävät, niin keskustelen laiskasti ja lopulta vain lopetan, kun en keksi mitään sanottavaa.

Usein keskustelukumppani ei ole vastannut minua kiinnostaviin kysymyksiin, hakee erilaista kaveria kuin mitä minä haen tai elämäntapa/vaihe ei mene yksiin esim. ikuinen poikamies tai varattu. Tai minulla voi olla huono päivä enkä jaksa kirjoitella aktiivisesti. Ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku ei jaksa jutella. Ajattele deittiapsit vaikka enemmän baaritiskinä, jossa juttelet ohikulkevien kanssa.

Ja miksi en sano kiitos, mutta ei kiitos? No, enhän mä tiedä jos hetken lämmiteltyään toinen osapuoli kiinnostuu myös henkilökohtaisemmista jutuista tai epäkiinnostavien piirteiden lisäksi paljastuu kiinnostavia juttuja. Kun keskusteluun sitten tulee se pidempi tauko, niin jompikumpi poistaa mätsin, kun huomaa, että ei juttu luistanut.

Vierailija
33/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteistä kaikille on ollut, että kiinnostus lopahtaa siinä vaiheessa kun olen näyttänyt rehelliset kuvani ilman mitään aurinkolaseja tai itsensäpaljasteluja. Mahtavaa tietää, ettei ulkonäöllisesti kelpaa naisille. Treffeille asti ei pääse koskaan.

Eikö siis kannattaisi laittaa ne rehelliset kuvat jo siihen profiiliin? Niin minä (N) tein, kun viimeksi nettideittailua kokeilin. Kirjoitin mittani (=ylipainoa on) ja laitoin kasvokuvan, joka ei luonut vääriä mielikuvia. Sen jälkeen totesin, että nettideittailu ei ole minun juttuni ja lopetin sen.

Olen ollut treffeillä, joilla mies on selvästi kuvitellut minut toisennäköiseksi (kauniimmaksi) ja sitä en todellakaan enää halunnut. On todella ahdistava tilanne tavata ihminen, josta näkee heti pettymyksen.

Vierailija
34/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei koskaan kysy mitään. Tunne siinä sitten itsesi sellaiseksi, josta toinen haluaa ottaa selvää ja tutustua...

Vierailija
35/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis kannattaisi laittaa ne rehelliset kuvat jo siihen profiiliin? Niin minä (N) tein, kun viimeksi nettideittailua kokeilin. Kirjoitin mittani (=ylipainoa on) ja laitoin kasvokuvan, joka ei luonut vääriä mielikuvia. Sen jälkeen totesin, että nettideittailu ei ole minun juttuni ja lopetin sen.

Olen ollut treffeillä, joilla mies on selvästi kuvitellut minut toisennäköiseksi (kauniimmaksi) ja sitä en todellakaan enää halunnut. On todella ahdistava tilanne tavata ihminen, josta näkee heti pettymyksen.

Joo en tiedä, ehkä hain jotain naisilta oppimaani "ehkä hän tykästyy sisimpääni kun ensin vähän jutellaan" mutta eipä se niin toimi, ulkonäkö on kaikki kaikessa myös toisinpäin.

Vierailija
36/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on oikeasti kiinnostunut hän kyllä vastaa

mies52v

Vierailija
37/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei koskaan kysy mitään. Tunne siinä sitten itsesi sellaiseksi, josta toinen haluaa ottaa selvää ja tutustua...

Sovi treffit venäläisen naisen kanssa. Sieltä tuleekin kysymyksiä oikein olantakaa. Kuulemma Badoossa niitä on täällä Suomen puolella näkynyt. Nähtävästi loput kolme on Rosebridesilla.

Vierailija
38/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa kun on ystäviä, kotitöitä, harrsstuksia, lapsia, lemmikeitä ja töissäkin pitää käydä nii äijiä ei vaan aina jaksa! Joskus en viikkoon käy tinderissä ja täytyy olla kiinnostava että jaksan yhden kanssa viestittää..

Vierailija
39/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän lisää itsestäsi: ikä, parisuhdekokemus, harrastukset (eli mitä muuta teet kuin deittailet netissä)?

Halusin keskustella siitä, onko tuossa viestittelyjen lopahtamisessa kyse yleisestä ilmiöstä, ja toki purkaa myös turhautumistani. En halua keskustella tässä ketjussa itsestäni henkilönä.

Ap

Vierailija
40/69 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en tiedä, ehkä hain jotain naisilta oppimaani "ehkä hän tykästyy sisimpääni kun ensin vähän jutellaan" mutta eipä se niin toimi, ulkonäkö on kaikki kaikessa myös toisinpäin.

Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta huijaaminen isossa tai pienessäkin asiassa on isoin turn-off mitä voi olla.