Yksi asia ärsyttää miehenä deittisovelluksissa
Naiset tekevät aloitteita, tykkäävät ja laittavat flirttejä, mutta sitten keskustelut eivät johda yhtään mihinkään useimmissa tapauksissa. Välillä kyllä pääsee treffeille, mutta melko huonolla prosentilla siihen nähden, monenko kanssa on ollut jotain keskustelua. Sillä, mitä naisille viestittelee ei tunnu olevan kauheasti väliä, ghostaus voi tulla keneltä vaan koska vaan. Juttelen aina asiallisesti ja olen oma itseni. Olen ollut vuosien mittaan treffeillä kymmenien naisten kanssa, joten siitä ei ole kyse, että en osaisi jutella naisille.
Monet muuttuvat myös todella kiinnostuneista viileäksi tai neutraaliksi usein aivan selittämättömästi. Kai useimmilla naisilla on netissä nykyään monia miehiä kierroksessa samaan aikaan ja joku toinen onnistuu usein kiilaamaan edelleni silmänräpäyksessä...
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtänet että se nainen voi samaan aikaan keskustella useiden eri miesten kanssa. Ghostaus tapahtuu kun joko mokaat tai joku toinen tulee valituksi.
Miten epäreilua ettei aloittaja ollutkaan uniikki lumihiutale! 😱
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tekee miehetkin. Nopeasti loppuu viestittely monellakin.
Sain erään sivuston kautta lyhyessä n. 100 viestiä. Pääasiassa ulkonäköni takia. Ja jokainen varmaan ymmärtää et ihan mahdotonta alkaa jokaisen kanssa viestittelemään. Ehkä n. 30 olen nyt vastannut. Suurin osa näistäkin on jo hiljentynyt, osa omasta aloitteesta toki. En jatka viestittelyä varattujen kanssa. En myöskään lähettele tuntemattomille nakukuvia. Tai lämpene ihan mille tahansa ehdotukselle. Näistä syistä myös varmaan puolet näistä viestipyynnöistä hylännyt suoraan. Iso osa on myös liian kaukana, tuskin treffejä tulee. Joten, vaikka naiset saattaa saada paljon enemmän viestejä, ei se juurikaan lohduta, jos siellä on vaan se pari prosenttia potentiaalisia ehdokkaita. Kahden kanssa on ollut nyt treffit, kolmas tulossa.Naiset saavat Tinderissä 10 000 mätsiä puolessa vuodessa. Näistä naiset antavat mätsin takaisin noin tuhannelle ja lähtevät siitä karsimaan miehiä. Noin 100 näistä miehistä ghostaa ja jää jäljelle 900. Nainen suostuu treffeille parinkymmenen miehen kanssa.
Tästä on tutkimusta.
Olen itse saanut useita pakkeja hassunnäköisiltä ja androgyyneiltä naisilta. 2020 vuoden miehet eivät enää oikein usko tähän "naisten saamat yhteydenotot ovat roskaa" mantraan.
Tehdään nyt vielä kerran selväksi. Länsimaalaisen naisen ei tarvitse treffata yhtään ketään ja hän voikin pitää Tinderiä tms. harrastuksena. Mitä te ette miespolvena suostu käsittämään on treffien olevan kaikinpuolin vapaaehtoista toimintaa sanoin parisuhteiden.
Ratkaisu? Menkää tradwife maihin.Eipä tuosta ollut kysymys, vaan siitä, että miehiin ei enää mene läpi se mantra, että fiksuja yhteydenottoja ei tule. Näennäinen runsaudenpula voi johtaa harhaan.
Ajattele, että autossasi on jonkin verran polttoainetta ja se varmasti riittää ihan kivaan kaupunkiin 50km päässä, mutta 100km päässä on vielä isompi ja hienompi kaupunki. Tarkalleen noita 50km päässä olevia ihan kivoja kaupunkeja on tosi monta. Lähdet huristelemaan sitä 100km päässä olevaa kaupunkia, matka tuntuu kulkevan hyvin, mutta bensa kuitenkin loppuu kesken. Tai sitten käy niin, että pääset sinne hienoon kaupunkiin asti, mutta rahasi riittää tankkaamisen jälkeen vain yhteen yöhön hienossa hotellissa. Sen jälkeen saatat kuitenkin ajatella, että parempi yksi yö hienossa hotellissa, vaikka samalla rahalla olisi voinut vuokrata kuukaudeksi asunnon pienemmästä kaupungista. Jollain tavalla voidaan ajatella, että nainen on se autokuski Tinderissä.
Pikemminkin niin, että ne 50 km säteellä olevat kaupungit ovat sellaisia, mihin ei oikeastaan ole mitään syytä mennä, ja sitten taas se 100 km säteellä oleva kaupunki on sellainen, jossa oikeasti haluaisi käydä. Harva varmaan lähtisi puolityhjällä tankilla ajamaan liian kauas, mutta toisaalta mitä järkeä käyttää ainoat bensat sellaiseenkaan kaupunkiin, jossa vierailemiseen ei ole mitään syytä. Veikkaan, että iso osa jäisi vaan kotiin. Niin minä tekisin, ja lähtisin sinne 100 km päähän sitten, kun olen saanut tankin täyteen bensaa. Jos en koskaan saa, niin sitten jään kotiin.
Oikeastihan deittailua ei voi havainnollistaa noin kaavamaisesti. Koska ei se niin mene, että jos yksi toivottu kohde antaa pakit, niin se tarkoittaa sitten sitä, että koskaan ei voi saada sellaista, jonka oikeasti haluaisi, vaan täytyisi tyytyä johonkin epämieluisaan. Ja vastapuolihan ei voi oikeastaan sitä päättää, onko toisen kriteeri olennainen tai ei. Minua on joskus kritisoitu siitä, kun haluan kumppanin olevan kasvissyöjä - ja tietenkin sitä ovat kritisoineet lihansyöjät, joiden mielestä ruokavaliolla ei ole mitään väliä. Tämän takia heidän mielestään minun kriteerini on järjetön. Itse satun kuitenkin tietämään, että pitemmän päälle toisen lihansyönti alkaisi häiritä ja ärsyttää. Olen kyllä ihastunut myös sekasyöjiin ja yrittänyt ajatella, etten vaan välitä lihansyönnistä, mutta jälkeenpäin olen tajunnut, että hyvä oli kun ei niistä jutuista mitään tullut (muiden syiden vuoksi). Olihan arvomaailmat ihan erilaiset, joten ei siitä pitkää suhdetta kovin onnistuneesti tulisi.
Pakko kommentoida tätä ketjua. Omista Tinder kokeiluista. Vuoden olin tinderissä ja viimeisen kuukauden gold jäsenenä. Koko aikana kun tinderissä olin sain kerrytettyä 130 tykkäystä (miinus tietenkin ne jotka oli lähtenyt palvelusta). Ainoastaan yksi match tuli kokoaikana mutta nainen ei kirjoittanut mitään kun sai tehtyä match ja poisti päivässä itsensä tai matchin. Gold aikana tajusin että henkilöitä jotka olivat tykänneet minusta ei oltu edes näytetty minulle. Minun on vaikea sanoa mitään millaisia naisia tinderissä on kun koko alusta on tehty vain tekemään rahaa yhtiölle eikä saattaa sinkkuja yhteen.
Samaan aikaan OkCupid puolella ehdin kerryttää 1300 tykkäystä, satoja aloituksia naisilta. Ja vihdoinkin puolentoista vuoden jälkeen ensimmäinen match ja aloitus keskustelut naisenpuolelta.. Jonka seurauksena "pääsin pois" deittipalveluista.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida tätä ketjua. Omista Tinder kokeiluista. Vuoden olin tinderissä ja viimeisen kuukauden gold jäsenenä. Koko aikana kun tinderissä olin sain kerrytettyä 130 tykkäystä (miinus tietenkin ne jotka oli lähtenyt palvelusta). Ainoastaan yksi match tuli kokoaikana mutta nainen ei kirjoittanut mitään kun sai tehtyä match ja poisti päivässä itsensä tai matchin. Gold aikana tajusin että henkilöitä jotka olivat tykänneet minusta ei oltu edes näytetty minulle. Minun on vaikea sanoa mitään millaisia naisia tinderissä on kun koko alusta on tehty vain tekemään rahaa yhtiölle eikä saattaa sinkkuja yhteen.
Samaan aikaan OkCupid puolella ehdin kerryttää 1300 tykkäystä, satoja aloituksia naisilta. Ja vihdoinkin puolentoista vuoden jälkeen ensimmäinen match ja aloitus keskustelut naisenpuolelta.. Jonka seurauksena "pääsin pois" deittipalveluista.
Miten voit saada noin paljon tykkäyksiä OkCupidissa? Asutko Helsingissä? Minulla niitä on ollut vajaat 30 parhaillaan.
Kahden naisen kanssa oli nyt puhetta treffeistä, toinen hiljeni kesken treffien sopimisen ja toinen kesken muun keskustelun. Yksi, jonka kanssa olin jutellut viikko sitten kyseli tänään treffeille samana päivänä. Muuten jees, mutta en ole tänään asuinpaikkakunnallani... Tämä viimeaikainen epäonni alkaa saada yhä suuremmat mittasuhteet 😐
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit saada noin paljon tykkäyksiä OkCupidissa? Asutko Helsingissä? Minulla niitä on ollut vajaat 30 parhaillaan.
Kahden naisen kanssa oli nyt puhetta treffeistä, toinen hiljeni kesken treffien sopimisen ja toinen kesken muun keskustelun. Yksi, jonka kanssa olin jutellut viikko sitten kyseli tänään treffeille samana päivänä. Muuten jees, mutta en ole tänään asuinpaikkakunnallani... Tämä viimeaikainen epäonni alkaa saada yhä suuremmat mittasuhteet 😐
Ap
Miksei treffejä voitu sopia jollekin toiselle päivälle? Itse teet tästä vaikeaa.
Hetken noissa naisena sinkku aikoina pyörineenä. Voin todeta, että ei ollut ja mun paikka. Miehet oli vailla vain seksiä, lämmitettiin montaa samaan aikaan, miehellä oli liikaa pieniä lapsia, omisti eläimiä tai hän oli kiinnostunut myös nuorista tytöistä. Tai alkoa kului liian usein. En halunnut käyttää aikaa ei sopiviin ehdokkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksei treffejä voitu sopia jollekin toiselle päivälle? Itse teet tästä vaikeaa.
Nainen asuu kaukana ja oli tänä viikonloppuna ilmeisesti käymässä paikkakunnallani. Itse en tiennyt etukäteen, että hän on tulossa tänne päin, koska hän ilmoitti asiasta vasta eilen.
Itse en siis alunperin tehnyt aloitetta tälle naiselle, jos joku nyt ihmettelee, että olisin jahdannut tyhmyyttäni jotain kaukana asuvaa naista.
Ap
Ymmärtänet että se nainen voi samaan aikaan keskustella useiden eri miesten kanssa. Ghostaus tapahtuu kun joko mokaat tai joku toinen tulee valituksi.