Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kamala katsoa Tuomaksen ja Emman häitä. Tuomas ei näytä innostuvan Emmasta, ja Emma on vaikuttanut tähän mennessä olevan kovin epävarma itsestään. Kovin torjuva kehonkieli kummallakin.
Ei pliis spoilereita tänne jooko! Tai sitten isot SPOILER- varoitukset, kiitos!
Huomenlahjan kuuluu kyllä olla koru ym. Ei kallis, mutta jokun muu kuin oman harrastuksen tyrkyttäminen henkilölle, josta et tiedä mitään. Olisin itse tosi pettynyt kiipeilylahjakorttiin!
Mutta toisaalta jos tyyppi natsaa, niin eihän huomenlahjalla mitään väliä ole. Ensivaikutelmaan se voi kuitenkin vaikuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Tuomas jää tämän kauden pareista yhteen.
Luulen ettei näillä fyysinen puoli toimi.
Tuo olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten noissa testeissä tutkitaan fyysista vetovoimaa ja ulkonäöllisä vaatimuksia, koska niillä on merkitystä lähes kaikille, vaikka sitä ei myönnettäisikään.
Aivan. Pitäisi selvittää esim: pituus, ruumiinrakenne, paino, hiusten väri, silmien väri, parta/ parraton, silmälasit on/ ei, pitkät hiukset on/ ei jne...
Esim itselleni on suuri merkitys silmien värillä, eli ruskeat silmät on ehdoton ei, koska eräs "vanha" n 50v ruskeasilmäinen mies yritti raiskata, kun olin murrosiässä. Siitä jäi ikuinen trauma.
IG-nickejä:
jannekeka
mattikoskentausta
Muita?
Ihme kun Tuomas on sinkku.
Koulussa tytöt oli kuumana häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kamala katsoa Tuomaksen ja Emman häitä. Tuomas ei näytä innostuvan Emmasta, ja Emma on vaikuttanut tähän mennessä olevan kovin epävarma itsestään. Kovin torjuva kehonkieli kummallakin.
Ei pliis spoilereita tänne jooko! Tai sitten isot SPOILER- varoitukset, kiitos!
Anteeksi! Minun moka. Katson C Morelta enkä edes ajatellut, että nyt tv:stä tulee vasta eka jakso.
Vierailija kirjoitti:
Toi Tuomas sopis joksikin rock tähdeksi
Sellaiset fiilikset ulkonäöstä. Hot.
He is very very hot man.
Vierailija kirjoitti:
Janne on liian hillitty Katille.
Vähän jotain Jari Sillanpäämäistä Jannessa. Onko muista???
Vierailija kirjoitti:
Juudith on se tän vuoden ahdistuja aivan selvästi.
Mä tuun niin hajoilemaan noiden tulevaan hyvesignalointiin, kun pitää varmaan aina pohtia, loukkaako joku välipalan osto kolmannen maailman riistettyjä tai voiko asioida liikkeestä, jossa on sukupuolitetun vessat.
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksesta tuli jostain syystä mieleen Napapiirin sankarit :D
Tuomas muistuttaa jotain tunnettua. Ehkä Eero Ritalaa?
Vierailija kirjoitti:
Huomenlahjan kuuluu kyllä olla koru ym. Ei kallis, mutta jokun muu kuin oman harrastuksen tyrkyttäminen henkilölle, josta et tiedä mitään. Olisin itse tosi pettynyt kiipeilylahjakorttiin!
Mutta toisaalta jos tyyppi natsaa, niin eihän huomenlahjalla mitään väliä ole. Ensivaikutelmaan se voi kuitenkin vaikuttaa...
Ei taida olla mitään varmasti onnistunutta lahjaa. Itse taas olen nirso korujen suhteen, mieluummin joku elämys! Vaikka toi Tuomaksen lahja on varmaan yhtä paljon hänelle itselleen kuin Emmalle
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, missä toi Tuomas on ollut? On niin tutun näköinen! 😵
Elokuvissa. Joensuun Hugh Grant.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne näyttääkin vähän Siltsulta.
Luojan kiitos en ollut ainoa, jolle tuli tämä mielleyhtymä ohjelmaa katsoessa.
Vierailija kirjoitti:
Juudit näyttää 29-vuotiaana jo ihan tantalta.
Symppaan häntä, koska itsekin näytin. Nyt 42-vuotiaana puolestaan näytän kuulemma juuri ja juuri kolmekymppiseltä. Kehitin tyyliäni ja paino putosi. Aikaisemmin en vain ollut kiinnostunut ulkonäköasioista, mutta paljon oli tehtävissä sitten kun alkoi kiinnostaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla mitään varmasti onnistunutta lahjaa. Itse taas olen nirso korujen suhteen, mieluummin joku elämys! Vaikka toi Tuomaksen lahja on varmaan yhtä paljon hänelle itselleen kuin Emmalle
Tässä asiassa mies ei vaan voi voittaa. Eetu teki aikoinaan Rosalle huomenlahjaksi kappaleen, eikä Rosa ollut siitä mitenkään innoissaan. Joku toinen olisi onnesta soikeana, jos mies tekisi jotain tuollaista. Eli kunhan parhaansa tekee toista ilahduttaakseen, niin se riittää. :)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, ettei tuolle Tuomakselle paritettu jotain oikeasti urheilullista naista. Kun Tuomaksen lajeina on mm. kiipeily, niin eikö se jo kerro noille parittajille, ettei suhde tule toimimaan minkään tavallisen puoli tuntia koiranulkoilutusta -kävelijän kanssa. Olen sitä mieltä, että Tuomaksen naisella pitäisi olla vähän extreme-henkisyyttä ja kovaa kuntoa, eikä niitä taida Emmassa valitettavasti olla.
Ei parisuhteessa kaikkea tarvitse tehdä yhdessä. Minusta ihan hyvin voi riittää, että Emma on ylipäätään kiinnistuneempi lähtemään ulos ja metsään kuin jäämään kotisohvalle viilaamaan kynsiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, missä toi Tuomas on ollut? On niin tutun näköinen! 😵
Elokuvissa. Joensuun Hugh Grant.
Sinäpä sen sanoit👍
Vierailija kirjoitti:
IG-nickejä:
jannekeka
mattikoskentaustaMuita?
Toi Matti on näköjään ollut myös Napakympissä :D
Oon vähän epäileväinen tän kauden suhteen. Moni asia on tosi suhteellista. Urheilullisuus tarkoittaa toiselle kiipeilyä, vaeltamista ja uimista, toiselle se on satunnaiset pyörälenkit ja pitkät kävelyt koiran kanssa. Itse en myöskään tuijottaisi harrastuksia supertiukasti. Kuinka moni meistä harrastaa nyt samoja asioita kuin 2010? Harrastukset ja mielenkiinnonkohteet muuttuu. Uusistakin lajeista voi innostua.
Toi Tuomas sopis joksikin rock tähdeksi
Sellaiset fiilikset ulkonäöstä. Hot.