Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Kuinka tsempata itseään, että ei pety jos ulkonäkö ei miellytäkään ensisilmäyksellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna mä en ottaisi tähän formaattiin mukaan ihmisiä, joilla ei ole kokemusta parisuhteista taustalla. Sillä on ihan valtavan iso merkitys, osaako Pekka-Ilmari 36 v tai Sanna-Marjaana 35 v ennestään jakaa kotityöt kumppanin kanssa, huomioida toista arjessa tai ratkaista parisuhteessa ristiriitoja rakentavasti. Nämä lisäävät myös itsetuntemusta sen osalta, millainen itse on parisuhteessa. Ehkä olen tyly, mutta monia asioita opitaan vasta (pitkässä) parisuhteessa olemalla. On ihan luonnollista, että parikymppinen ei näitä kaikkia osaa ja oppii tuntemaan itsensä myöhemmin, mutta kyllä näiden liki nelikymppisten olisi syytä osata.
Samaa mieltä. Siinä on syynsä, miksi ei ole osannut luoda pysyvää suhdetta.
Mä en ole koskaan seurustellut, koska en ole koskaan halunnut seurustella. Nyt haluaisin puolison. Onko mulla peli siis menetetty näin 34-vuotiaana, kun en aloittanut harjoittelemaan 14 vuotta sitten?
Miten nämä peukut pitäisi nyt tulkita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Matti ei löytänyt kumppania? Ulkoiset puitteet ja koti kunnossa. Kranttu?
Naiset ovat kranttuja, lyhyehköllä miehellä ei ole vientiä.
Mattihan sanoi, että viihtyy yksin, eikä ole väkisellä etsinyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Judithista lähtee kyllä vähän lesbovibat.
Koska hän on meikitön ja lyhythiuksinen. Avarra mieltäsi.
Tunnen myös meikkaavia ja pitkähiuksisia lesboja. Älä ole noin ennakkoluuloinen.
Kati ja Matti vois oikeasti toimia!
Jotenkin symppiksiä kaikki tavallaan ❤ Ihan hirveästi toivon kaikille hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Tuomas jää tämän kauden pareista yhteen.
Luulen ettei näillä fyysinen puoli toimi.
Tuo olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten noissa testeissä tutkitaan fyysista vetovoimaa ja ulkonäöllisä vaatimuksia, koska niillä on merkitystä lähes kaikille, vaikka sitä ei myönnettäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Kari Kanala on hot
On. Siks on kun on pudottanut painoa. Ulkonäkö parantunut roimasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen myös meikkaavia ja pitkähiuksisia lesboja. Älä ole noin ennakkoluuloinen.
Näin itse lesbona etukäteen kun näin Juuditin kuvan olin varma et nyt saatiin lesbopari :D oisko sitten toiveajattelua. Lupaan yrittää avartaa mieltäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi ja Juudit on jotenkin ihan saman oloisia, hyvä match kyllä ainakin näin ensinäkemältä :) jopa ulkonäöissä jotain samaa!
Juu, mutta se lapsiasia kyllä pilaa luultavasti koko homman. Matilla on upean näköinen kämppä, oikein järvinäköalalla. Ja Miralla tosi suloinen koira.
Blaah, sekoitin johonkin toiseen. Juudithan ei mainitse lapsista mitään, joten ehkä mätsäävätkin Tommin knassa...
Mitasta tulee jotenkin olemukseltaan mieleen se takavuosien osallistuja joka meni Samuelin kanssa naimisiin.
Miralla oli söpö kaveri mukana kultaliikkeessä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudith on selvästi joku vegaani-hipsteri. Ei jatkoon.
Mietin samaa. Kauheat itkuraivarit varmaan tulossa kun äijä vetää jauhelihaa.
No mutta eihän Tiedostava-Tommi tietenkään syö jauhelihaa.
Koskakohan toka jakso näkyy kun on CMore?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin itse lesbona etukäteen kun näin Juuditin kuvan olin varma et nyt saatiin lesbopari :D oisko sitten toiveajattelua. Lupaan yrittää avartaa mieltäni!
Tuo kommentti oli tarkoitettu sille, joka oletti minun pitävän meikkaamattomia lyhythiuksisia naisoletettuja lesboina. Minusta siis Judithista lähtee lesbovibat.
Tuomas ja varsinkin Tuomaksen bestman oh yeah😍
Tuo Kati vaikuttaa niin tutun oloiselta mutten millään keksi missä hänet olisin tavannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Tuomas jää tämän kauden pareista yhteen.
Luulen ettei näillä fyysinen puoli toimi.
Tuo olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten noissa testeissä tutkitaan fyysista vetovoimaa ja ulkonäöllisä vaatimuksia, koska niillä on merkitystä lähes kaikille, vaikka sitä ei myönnettäisikään.
Sinänsä hauska idea, että yritetään todella selvittää toimiiko suhde, jos ulkonäköä ei juuri painoteta. Tossa on vaan se ongelma, että ohjelmaan lähteneet ovat menneet jo niin pitkälle, ettei siinä helpolla heti luovuteta, jos toisen ulkoinen olemus ei ihan vetoa, vaan ehkä jopa huijataan itseäänkin, ettei ulkonäkö niin merkitse, mutta alun jälkeen se merkitsee ihan varmasti.
Minusta Emma on tosi herttaisen oloinen, ja näin hänessä paljon samaa kuin itsessäni, kaimojakin ollaan :D toivottavasti suhteensa toimii, mutta mies ei tuntunut oikein samanhenkiseltä vaikka samoja sanoja käyttivätkin. Emma vaikutti paljon herkemmältä
Musta kausi vaikuttaa tosi lupaavalta, hyvä kun on neljä paria