Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
441/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma ois sopinut paremmin Tommille ja Tuomakselle sitten joku ihan joku muu (ei kukaan nyt nähdyistä)

Vierailija
442/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Brunilaa muistuttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER SPOILER

Kati ja Janne ainakin pussailivat heti paljon. Itse olin yllättynyt että Kati tykkäsi heti Jannesta. Mustakin Janne on luonteeltaan miellyttävä mutta en ollut varma onko Katin makuun.

SPOILER

Ei välttämättä ole hyvä merkki. Eikös aiemmilla kausilla ne eniten toisistaan hääpäivänä innostuneet ole viilennelleet suhdetta aika äkkiä?

Vierailija
444/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitteli aiemmin, että Tommi olisi jotenkin too good to be true. Ei kyllä mielestäni. Asuu kämppiksen kanssa ja on vela. Siinä heti kaksi tekijää, jotka pudottavat unelmamies-kategoriasta. Tyylitajullakaan häntä ei ole pilattu.

Olen itsekin vela, joten ymmärrän kyllä että osalle se on vain myönteinen asia. Silti yleisessä tarkastelussa ("Miksi tämä henkilö on sinkku?") tuo on varmasti osa selitystä.

Vierailija
445/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER!!!!!

Tuomas sanoi heti, että ei ois ehkä itse huomannut Emmaa jossain muussa tilanteessa. En ymmärrä miks asiantuntijat laittoi nää kaks yhtään! Ei tuu todellakaan toimimaan.

Emma napisi heti asennosta hääkuvauksessa.

Vierailija
446/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä keskusteluissa niin huomaa, kuinka erilaisia mies/naismaut on. Itse en syty Tuomaksen ulkonäöstä, mutta on hauska lukea, kun muut täällä tuntuu olevan pähkinöinä. Toivottavasti puolisot suhtautuvat toisensa ulkonäköön hyväksyvästi, vaikkei ihan omien mieltymysten mukainen olisikaan. :)

Juu, ei muakaan nappaa yhtään. Komeampi mielestäni oli jopa se punapartainen. Nimeä en muista.

Vierailija
447/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa on jännää, kun monet hakijoista ja ohjelmaan valituista korostaa haluavansa lapsia. Tosielämässä kuulemma moni sanoo, ettei lapset innosta. Vai haetaanko ohjelmaan juuri siksi, että perheellistymisestä innostuvaa kumppania ei livenä löydy?

Vierailija
448/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkasukat ja häätennarit, joiden umpisolmuja pääsee heti hääyön alkajaisiksi availemaan. Reppu selässä hääpuvussa Kämpiin. Juomat suoraan tölkistä. V-sana hääpuheessa appiukolta. Morsian kiroilee myös rahvaanomaisesti. Ehkä vähän enemmän glamouria ja Tuomasta varten naisellista tyyliä, edes omassa hääjuhlassa? Ei kestä koko kuvausten aikaa tuo liitto.

Vierailija
449/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER!!!!!

Tuomas sanoi heti, että ei ois ehkä itse huomannut Emmaa jossain muussa tilanteessa. En ymmärrä miks asiantuntijat laittoi nää kaks yhtään! Ei tuu todellakaan toimimaan.

Emma napisi heti asennosta hääkuvauksessa.

Oisko iso tekijä se, että asuvat molemmat Joensuussa ja tykkäävät liikkua luonnossa?

Vierailija
450/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER SPOILER

Emma vaikuttaa tosiaan tosi epävarmalta. Alkoi heti tenttaamaan Tuomakseltakin että ”nauranko mä liikaa, mitä mieltä sä oot????!!!?” Voi olla aika raskas tyyppi! En varmaan pysty katsomaan näitä kun tekee pahaa toi yhteensopimattomuus.

Vierailija
451/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään kuka Jannesta tulee mieleen. Modern familyn Mitchell!

Vierailija
452/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko C-more -tyypit hankkia oman keskustelun?

Vierailija
453/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Niinattaresta on annettu Juditille tuollainen kammotus ylle? Ammattitaitoisen asiakaspalvelijan tulee kertoa asiakkaalle, jos puku ei laisinkaan sovi hänelle, ja neuvoa vaihtoehtoja jotka sopivat paremmin. Kamalaa että tyyliasioihin vihkiytymätön ihminen jätetään noin oman onnensa nojaan hääpuvun valinnassa.

Oletan siis että se ekassa jaksossa nopeasti vilahtanut puku oli se minkä Judit valitsi. Toivon olevani väärässä!

Vierailija
454/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

Itse en viihdy sellaisten seurassa jotka nauraa koko ajan kuten toi Emma. Tuomas ja Emma ei oo tainnut pussata vielä kertaakaan.

Kati ja Janne vaikuttaa hyvältä! Se on kyllä totta että häissä hyvältä vaikuttaneet parit onkin sitten joskus kariutuneet nopeasti.

Vierailija
455/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amoritar kirjoitti:

Joensuulaiset ovat paras mach

Tuomas ei vaikuttanut kovin innostuneelta.

Vierailija
456/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään mitään hajua miten pääsisin ulkomailta katsomaan MTV Katsomosta tätä sarjaa? tulee heti viesti ettei onnistu Suomen ulkopuolelta. Edes VPN ei toimi.

Vierailija
457/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER SPOILER

Tuomas ei vaikuta yhtään innostuneelta tuolla häissä! Sen jo toki arvasin etukäteen.

Vierailija
458/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta se pukkaa arki ja totuus ja hymy hyytyy monella. Naiset oli innoissaan mekoistaan ja miettivät näyttääkö hyvältä jne. Eipä tuolla merkitystä pidemmän päälle kun arki ja luonteet kaivautuu esiin. Ei kannattaisi rakennella liikaa odotuksia ja pilvilinnoja jos kemiat ei natsaakaan. Hääinnostuksen ymmärtää jos kumppanin tuntee jo ennestään. Onko näistä monelle tärkeämpää naimisiin meno kun panostaminen suhteeseen. Siltä vaikutti.

Miksei saisi olla innostunut? Mukavampaa niin, kuin kyyninen kyräily ja lakoninen odottelu. Saattaa olla merkittävä tapahtuma jokaiselle. On varmaan jälkeen päin kivempi ajatella, että tulipahan koettua ja eläydyttyä.

Ja kyllä minä mekkojen ja ulkonäön pohtimisen ymmärrän. Minusta on ihan kiva panostaa ulkonäöllisesti esim. teatteriin menoon tai illanistujaisiin. Eikä se vähennä mitenkään teatterikokemuksen arvoa tai ystävieni kanssa vietetyn ajan tärkeyttä.

Ja kun ohjelman henkilöt eivät ole vielä tavanneet toisiaan, ja ovat asiantuntijoiden armoilla, niin saattaa ylikorostua kaikki se konkreettinen, johon voivat vaikuttaa, eli esim. häämekkohommat. Varmaan tuossa matkan varrella ovat ehtineet pohtia ja analysoida asiantuntijoiden kanssa parisuhdeasiaa syvällisemminkin.

Vierailija
459/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesti huomasin aikanaan kun deittailin itse sinkkuna, että miehet joilla ei ollut mitään aikaisempaa pitkää parisuhdekokemusta oli melko itsekkäitä ja kykenemättömiä ottamaan toista huomioon. Elämä pyöri itsensä tai kavereiden ympärillä. Parhaimpia oli ne miehet, joilla pidempi suhde tai liitto takana. Jos vielä lapsia niin aina parempi. Näin ollen seuraan mielenkiinnolla miten Matin suhde Miran kanssa tulee toimimaan. 35 v:llä on yleensä jo omat pinttyneet tavat jne. Voi tulla vaikeuksia jos sinkku noin pitkään ja yks kaks laitetaankin avioon ja vielä tuntemattoman kanssa. Joku syy siinä kun noin kauan on odottanut "sitä oikeaa".

Vierailija
460/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenlahjan kuuluu kyllä olla koru ym. Ei kallis, mutta jokun muu kuin oman harrastuksen tyrkyttäminen henkilölle, josta et tiedä mitään. Olisin itse tosi pettynyt kiipeilylahjakorttiin!

Mutta toisaalta jos tyyppi natsaa, niin eihän huomenlahjalla mitään väliä ole. Ensivaikutelmaan se voi kuitenkin vaikuttaa...

No ei todellakaan tarvitse olla koru.

Ketju on lukittu.