Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Täällä aina arvioidaan parin sopivuus ulkonäön perusteella. Että toiselle ei toinen kelpaa, kun ihan omasta katsojan mielestä tämä toinen ei ole hyvännäköinen. Johanna ja Markuskin teilattiin aikanaan aivan täysin tällä perusteella ja kuinkas kävikään.
Nyt se alkoi. Voi itku mitä hihittäjiä varsinkin noi naiset! Käyttäytyvät ihan kuin teinipissikset ja itkukin pääsi joltain. Siis niinku miksi? Onko naimisiin meno nyt niin kummallinen juttu - muka? Eihän noi vielä edes tiedä miten tossa käy. Tosiaan eniten ärsytti se naisporukoitten hihittely ja hihkuminen. :(
Arvauksia:
Juudit ja Tommi toimii
Kati ja Janne toimii kaveripohjalta
Mira ja Matti ei toimi
Emma ja Tuomas toimii
Arvauksia vaan tässä vaiheessa. Toivottavasti kaikki löytävät hyvän parisuhteen. Tsemppiä kaikille!
Onkohan Tuomas ja bestmaninsa veljeksiä?
Samaa näköä. Sänkykamarisilmät molemmilla.
Joensuulaiset ovat paras mach
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tsempata itseään, että ei pety jos ulkonäkö ei miellytäkään ensisilmäyksellä?
No konsultoimalla Elina Tanskasta joka lässyttää viimeisenkin uskon tulevaisuuteen jolloin uskot tämä on parasta mitä koskaan voit saada.
Ps. Menemällä sokkona naimisiin siinä voi olla se riski että ulkonäkö ei miellytä, tuliko yllätyksenä?
Tuomaksesta tuli jostain syystä mieleen Napapiirin sankarit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Tuomas jää tämän kauden pareista yhteen.
Luulen ettei näillä fyysinen puoli toimi.
Tuo olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten noissa testeissä tutkitaan fyysista vetovoimaa ja ulkonäöllisä vaatimuksia, koska niillä on merkitystä lähes kaikille, vaikka sitä ei myönnettäisikään.
Mä laittaisin haistelemaan muutaman potentiaalisimman tyypin käytettyä T-paitaa. Hienhaju kertoo mm. tästä vetovoimasta. Sopivan tyypin hiki ei haise pahalta ja sopimattoman haisee ihan kamalalta. Nimimerkillä omasta miehestä bongasin heti hyvän luontaisen tuoksun. Ihan sama, onko hyvä tuoksu vain mun nenään, mutta mulle toimii. :D
Vierailija kirjoitti:
Arvauksia:
Juudit ja Tommi toimii
Kati ja Janne toimii kaveripohjalta
Mira ja Matti ei toimi
Emma ja Tuomas toimiiArvauksia vaan tässä vaiheessa. Toivottavasti kaikki löytävät hyvän parisuhteen. Tsemppiä kaikille!
Ja itse olisin arvannut just kaikki päinvastoin, Katia ja Jannea lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, missä toi Tuomas on ollut? On niin tutun näköinen! 😵
No niinpä!! Saletisti on ollut jossain!
Näköjään Tuomaksesta tehtiin tämän ohjelman komistus. No eipä silti. Hänelle pisteet myös täältä. Tuntui myös mukavalta.
Noi juontajat/vetäjät on kaameita lässynlässyjä! Ei kyllä mitenkään kiinnostavalta vaikuttanut tää eka jakso.
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksen bestman on hot.
Ja Emman kaaso tosi kaunis, näyttivät hyviltä vierekkäin
Mira muistuttaa ulkoisesti välillä Ria Katajaa.
Vierailija kirjoitti:
Niissä ohjelman alkuosan ehdokkaissa oli kiinnostavamman ja ulkomuodoltakin viehättävämmän näköisiä. Miksiköhän valitaan niitä ei niin edustavia. Tylsää. Kyllä kivan näköisiä ihmisiä seuraa mieluummin. Ja onpa punahiuksisten miesten edustus vahva. Ei kiitos!
Niin täähän olikin missi- ja mister-kisa ;) Onneksi rumatkin voi rakastaa, jopa päästä ihan naimisiin saakka!
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksen bestman on hot.
Indeed❤
Harmittaa, ettei tuolle Tuomakselle paritettu jotain oikeasti urheilullista naista. Kun Tuomaksen lajeina on mm. kiipeily, niin eikö se jo kerro noille parittajille, ettei suhde tule toimimaan minkään tavallisen puoli tuntia koiranulkoilutusta -kävelijän kanssa. Olen sitä mieltä, että Tuomaksen naisella pitäisi olla vähän extreme-henkisyyttä ja kovaa kuntoa, eikä niitä taida Emmassa valitettavasti olla.
Mikä on paras pari ❤️ ja mikä huonoin?
Siis apua, missä toi Tuomas on ollut? On niin tutun näköinen! 😵