Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
421/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen oikeustoimittaja Päivi Happonen ja Kati ovat kuin identtiset kaksoset, myös iältään.

Vierailija
422/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Judithista lähtee kyllä vähän lesbovibat.

Minullekin tuli hänestä mieleen muumien Tuu-tikki, jonka esikuvana oli Tove Janssonin kumppani Tuulikki Pietilä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän keskustelun perusteella suunnilleen kaikki on kaapissa ja heistä on vaan sarjaa varten muodostettu heteroparit. Hei haloo, 2020-luvulla jokainen saa olla mitä suuntautumista on ja heteroitakin on moneen junaan. Jos et itse syty jostakusta, niin ei se hänestä homoa tee.

Vierailija
424/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vähätellään ulkonäön merkitystä kiinnostuksen syttymisessä. En tuntisi vetovoimaa noihin miehiin. Tommi ja Janne ehdoton ei, Matti ja Tuomas ei yhtä ehdoton ei, mutta se jokin puuttuu.

Vierailija
425/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juudith on selvästi joku vegaani-hipsteri. Ei jatkoon.

Mietin samaa. Kauheat itkuraivarit varmaan tulossa kun äijä vetää jauhelihaa.

No mutta eihän Tiedostava-Tommi tietenkään syö jauhelihaa.

Onko muuten tietoa mikä se Tommin naiskämppis-kuvio oikein on? Nurkkiin jäänyt eksä, avoin suhde vai ihan vaan vanha kaveri?

Vierailija
426/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas näyttää mielestäni yhdeltä eläinlääkärikandilta ohjelmasta Kandit. En muista monesko kausi se oli, mutta sekin kausi tullut -ei niin kauan sitten- uusintanakin.

Vierailija
427/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tosi paljon miks Emmasta ja Tuomaksesta on tehty pari!!!

Toivottavasti kaikki häät on yhessä jaksossa ettei tää kausi kestä ikuisesti!

Vierailija
428/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se pukkaa arki ja totuus ja hymy hyytyy monella. Naiset oli innoissaan mekoistaan ja miettivät näyttääkö hyvältä jne. Eipä tuolla merkitystä pidemmän päälle kun arki ja luonteet kaivautuu esiin. Ei kannattaisi rakennella liikaa odotuksia ja pilvilinnoja jos kemiat ei natsaakaan. Hääinnostuksen ymmärtää jos kumppanin tuntee jo ennestään. Onko näistä monelle tärkeämpää naimisiin meno kun panostaminen suhteeseen. Siltä vaikutti.

Vierailija
429/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, ettei tuolle Tuomakselle paritettu jotain oikeasti urheilullista naista. Kun Tuomaksen lajeina on mm. kiipeily, niin eikö se jo kerro noille parittajille, ettei suhde tule toimimaan minkään tavallisen puoli tuntia koiranulkoilutusta -kävelijän kanssa. Olen sitä mieltä, että Tuomaksen naisella pitäisi olla vähän extreme-henkisyyttä ja kovaa kuntoa, eikä niitä taida Emmassa valitettavasti olla.

Ei parisuhteessa kaikkea tarvitse tehdä yhdessä. Minusta ihan hyvin voi riittää, että Emma on ylipäätään kiinnistuneempi lähtemään ulos ja metsään kuin jäämään kotisohvalle viilaamaan kynsiään.

Mutta onko noilla niin iso ero sporttisuudessa, että Tuomas menisi mieluummin itsekseen kovaa tahtia ja pitkälle kuin hissukseen ja lyhyempää matkaa kumppanin ehdoilla?

Vierailija
430/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juudith on selvästi joku vegaani-hipsteri. Ei jatkoon.

Mietin samaa. Kauheat itkuraivarit varmaan tulossa kun äijä vetää jauhelihaa.

No mutta eihän Tiedostava-Tommi tietenkään syö jauhelihaa.

Onko muuten tietoa mikä se Tommin naiskämppis-kuvio oikein on? Nurkkiin jäänyt eksä, avoin suhde vai ihan vaan vanha kaveri?

Olisiko ihan niinkin villi kuvio kuin Helsingin vuokrat? Ja tämä vielä yhdistettynä siihen esittelyssä mainittuun pyrkimykseen elää mahdollisimman ekologisesti.

Vierailija
431/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nööyyyyy, tolle Tuomakselle olisi ollut niin helppo löytää täydellinen nainen. Joku siro akrobatiaa harrastava patikoija olisi sopinut tsiljoona kertaa paremmin. Tuomas on sen verran hyvännäköinenkin, että ottajia varmasti olisi.

Vierailija
432/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas <3 vuoren huipulla ratsastan, ja sinun puhtisi katsastan...

Vierailija
433/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän jaksoon oli nyt leikattu todella huolella juttuja alleviivaamaan parien osapuolten samankaltaisuutta. Kuvaa samoista harrasteista ja lauseita jotka täydentävät toisiaan. Varman aikaisemmin tullut niin paljon sapiskaa että miten olette voineet parittaa niin erilaisia ihmisiä, että nyt halutaan luoda kuva todella vahvoista mätseistä tässä vaiheessa.

Vierailija
434/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä keskusteluissa niin huomaa, kuinka erilaisia mies/naismaut on. Itse en syty Tuomaksen ulkonäöstä, mutta on hauska lukea, kun muut täällä tuntuu olevan pähkinöinä. Toivottavasti puolisot suhtautuvat toisensa ulkonäköön hyväksyvästi, vaikkei ihan omien mieltymysten mukainen olisikaan. :)

Vierailija
435/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin häämatkat suuntautuu, kun kuvattu koronarajoitusten aikaan?

Vierailija
436/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER SPOILER

Kati ja Janne ainakin pussailivat heti paljon. Itse olin yllättynyt että Kati tykkäsi heti Jannesta. Mustakin Janne on luonteeltaan miellyttävä mutta en ollut varma onko Katin makuun.

Vierailija
437/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman innoton tämän kauden suhteen. En innostu yhdestäkään parista tai henkilöstä mitenkään kummemmin. Viimeksi koin rajun innostumisen sillä kaudella, jossa oli Johanna ja Markus. En ollut Markuksesta kuvien perusteella oikein mitään mieltä, mutta heti kun hän lävähti ruutuun, olin aivan myyty! Halusin seurata kautta erityisesti Markuksen takia, enkä pettynyt, muuten kuin pintapuolisen/hätäisen kerronnan osalta. Ihanasti lähti heidän suhteensa käyntiin.

Toivottavasti tällä kaudella päästään ainakin kerronnassa syvemmälle tilanteisiin ja kuvioihin, kuin aiemmin. Silloin kausi voi kiinnostaa vaikka henkilöistä kukaan ei sytyttäisikään.

Vierailija
438/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vähätellään ulkonäön merkitystä kiinnostuksen syttymisessä. En tuntisi vetovoimaa noihin miehiin. Tommi ja Janne ehdoton ei, Matti ja Tuomas ei yhtä ehdoton ei, mutta se jokin puuttuu.

Onneksi sä et olekaan tuossa ohjelmassa nyt =) Hirmu harmi, jos noi kaikki/edes joku oliskin ollut susta ihan täydellinen, josta ei puuttuis mitään, ja nyt jo toisen oma....

Vierailija
439/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenlahjan kuuluu kyllä olla koru ym. Ei kallis, mutta jokun muu kuin oman harrastuksen tyrkyttäminen henkilölle, josta et tiedä mitään. Olisin itse tosi pettynyt kiipeilylahjakorttiin!

Mutta toisaalta jos tyyppi natsaa, niin eihän huomenlahjalla mitään väliä ole. Ensivaikutelmaan se voi kuitenkin vaikuttaa...

Ei taida olla mitään varmasti onnistunutta lahjaa. Itse taas olen nirso korujen suhteen, mieluummin joku elämys! Vaikka toi Tuomaksen lahja on varmaan yhtä paljon hänelle itselleen kuin Emmalle 

Mä olin pettynyt että Tuomas halusi antaa kiipeilylahjakortin. Musta se kertoo jo, miksi hän on sinkku. Ajatteli vain itseään, että hän haluaisi että puoliso kiipeilee myös. Sen ehtii selvittää, ei huomenlahja ole hänelle vaan morsiamelle. Jos ei tiedä onko morsiamelle korkeanpaikankammo, niin parempi olla vetämättä tuollaista stunttia.

Vierailija
440/18026 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulle tuli vähän sääli sitä Emmaa. Siis sen suhteen, että hänellä tuntui olevan todella huono itsetunto, ja ihan turhaan :( Voi kun näiden kahden juttu toimisi, ja Tuomas saisi Emman vakuutettua siitä, että tämä voi olla ihan rauhassa ja oma itsensä. Emma, sussa ei ole mitään vikaa <3 

Ketju on lukittu.