Oikeasti älykkäät ihmiset, miten havainnoitte maailmaa?
Ei nyt keskiälyisiä vastaamaan, jooko? Ts millaisiin asioihin te älykkäät ihmiset kiinnitätte huomiota, mitä pohditte, jotain esimerkkejä? Saa kertoa muutakin.
Kommentit (2508)
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli muuten iltapsaskassa juttu aphantasiasta. Hyvin jännä, kun pari päivää sitten tiputin sanan tähän ketjuun.
Ihan siksi vain jätin käsitteen tänne, kun ajattelin sen vähän liittyvän tuohon maailman havainnoitiin.
Afantasia liittyne mitenkään älykkyyteen sinänsä, vaan on mielenkiintoinen ilmiö sinänsä. Ihmiset eivät ole edes tajunneet kuinka poikkeavasti keskenään hahmottavat maailmaa ja kokevat sen.
Minulle on aina ollut ihan yliluonnollisia kaikki ihmiset keillä on mielikuvia. Luulin koko ikäni että mielikuvia näkevät vain ns. selvänäkijät ja ilmiö on yliluonnollinen.
Yllätys oli ihan käsittämätön kun tajusin että melkein jokainen näkee "kuvia".
-beirut
Kuvien visualisointi onkin todella omituista. Maiseman voi nähdä päässään, vaikkei sitä siltikään näe. Osaatko kuitenkin kuvitella melodioita?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä aika surullista. Olen kommentoinut tässä ketjussa testien mukaan todistetusti erittäin älykkäänä. Olen ollut hyvällä hengellä mukana, toisia loukkaamatta ja olen kertonut omat havaintoni ja päättelyni aiheesta. Useat kommentoijat tässä ketjussa ovat juuri niitä samoja ircistä tuttuja, ketkä trollailivat keskusteluja jo 15-20 vuotta sitten. Itseasiassa, yhdistän pari kommentoijaa vanhoihin nickeihin ;)
Oletko varma?
Minä en ole irckissä ollut ikinä. Paitsi olenkin tyhmä.
-erakko-muusikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli muuten iltapsaskassa juttu aphantasiasta. Hyvin jännä, kun pari päivää sitten tiputin sanan tähän ketjuun.
Ihan siksi vain jätin käsitteen tänne, kun ajattelin sen vähän liittyvän tuohon maailman havainnoitiin.
Afantasia liittyne mitenkään älykkyyteen sinänsä, vaan on mielenkiintoinen ilmiö sinänsä. Ihmiset eivät ole edes tajunneet kuinka poikkeavasti keskenään hahmottavat maailmaa ja kokevat sen.
Minulle on aina ollut ihan yliluonnollisia kaikki ihmiset keillä on mielikuvia. Luulin koko ikäni että mielikuvia näkevät vain ns. selvänäkijät ja ilmiö on yliluonnollinen.
Yllätys oli ihan käsittämätön kun tajusin että melkein jokainen näkee "kuvia".
-beirut
Kuvien visualisointi onkin todella omituista. Maiseman voi nähdä päässään, vaikkei sitä siltikään näe. Osaatko kuitenkin kuvitella melodioita?
En osaa kuvitella, kun en näe mitään kuvia. Enkä kuule ääniä, mutta siitä huolimatta minulla on korvamatoja, ja biisit soivat päässäni, vaikka eivät oikeasti soi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä aika surullista. Olen kommentoinut tässä ketjussa testien mukaan todistetusti erittäin älykkäänä. Olen ollut hyvällä hengellä mukana, toisia loukkaamatta ja olen kertonut omat havaintoni ja päättelyni aiheesta. Useat kommentoijat tässä ketjussa ovat juuri niitä samoja ircistä tuttuja, ketkä trollailivat keskusteluja jo 15-20 vuotta sitten. Itseasiassa, yhdistän pari kommentoijaa vanhoihin nickeihin ;)
Oletko varma?
-erakko-muusikko
Sama täällä.
-beirut
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti älykkäät ihmiset tuskin keikkuvat vauvapalstalla.
Jassoo. Kuitenkin oikeasti älykkäät ovat tutkimustenkin mukaan uteliaita. Voisiko olla ihan siten, että älykkäät käyvät uteliaisuuttaan vauvapalstalla... Täältä saa paljon paremman läpileikkauksen Suomen yhteiskunnasta kuin muilta palstoilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma?
-erakko-muusikko
En kyllä sinuun viitannut. Hauska huomata, että halusit tämänkin huomion kiinnittää itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosikaudet foorumilla minne piti rekisteröityä. Varmaan ainoa Suomen foorumi missä ne todelliset älyköt luurasivat. Yksi mies puhui niin vaikeita juttuja etteivät edes älykkäimmät tajunneet niistä mitään. Minulle tuli vaikutelma että hän oli tiedemies. Uutta luova tiedemies.
Siellä hyökättiin joskus typerästi ihmisiä vastaan, mutta yleisesti ottaen siellä puhuttiin pelkkää asiaa ja ketjun aiheesta.
Itse en kohtuullisen älykkäänä pidä tällaisesta jalustalle nostamisesta ja mystifioinnista, joten täytyy sanoa vastalause tästä myyttisestä "älykkäiden foorumista". Olen hankkinut sinne tilin lähinnä uteliaisuudesta, enkä ole tainnut tähän mennessä juuri osallistua keskusteluun. Palsta ei ole lainkaan noin seesteinen kuin edellinen kommentoija antaa ymmärtää. Verrattuna geneeriseen foorumiin, makuero on lähinnä ja erityisesti siinä, että keskustelut ovat syväluotaavia. Keskustelijoiden joukossa on todella fiksuja, mutta myös todella kajahtaneita henkilöitä. Nämä kajahtaneet maistuvat siinä mielessä paljon mielenkiintoisemmilta kuin esimerkiksi tämän palstan kahjot, että heillä on useimmiten jonkinlainen sisäisesti järkevä narratiivi maailmankuvalleen. On hiukan hankala yleistää näitä tapauksia, mutta viestit voivat sinällään olla hyvin mielenkiintoisia, ja samaan aikaan niistä aistii, ettei kirjoittajalla ole kaikki ihan kohdillaan.
Mikä mahtaa olla nimeltään tuo foorumi? Lähdin mainitsemaltani foorumilta vuonna 2008. Toivottavasti nyt puhut oikeasta älykköjen foorumista. Et mistä tahansa huutelupalstasta.
-sama
Juuri se ainut foorumi, joka vaatii näitä paljonpuhuttuja pääsykokeita.
Ei siellä ollut pääsykokeita, sinne rekisteröidyttiin. Jos ei osannut käyttäytyä, tuli bannit. Ei siellä kukaan ilmoitellut älykkyysosamääriä, siellä oli tosi paljon eri aihepiirejä ja piitkiä ketjuja. Siellä keskusteltiin ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät? Missä älykkäiden pitäisi keikkua?
Hyvä kysymys. Kaikkihan on jo innovoitu. Kuussa käyty. Voitaisiin tehdä ruokaa ilman peittausmyrkkyjä muovia tai energiaakin ja vettä ilman saasteita. Vetypommit on keksitty.
Tarvitaan enää tietoinen tekoäly joka laittaa paratiisin maan päälle, kuin ikuinen love island.Kun kysyt googlelta että mikä on kaikkein tärkein asia elämässä. Siellä on vastauksena. Health.
Millainen maailma olisi jos terveys ja hyvinvointi laitettaisiin talousjärjestelmässä etusijalle.
Varmaan jotenkin korruptoitunut silti. Olisi hirveä sota, kuka on paras terveysasiantuntija. Varmaan ylipainoiset ihmiset kokisivat jotain samanlaista mitä juutalaiset joskus.
Leireille kerättäisiin kaikki alkoholistit ja ylensyöneet.
Mistä se korruptoituneisuus Perimmiltään johtuisi. ?
Voiko kultaa tai osakkeita syödä. Entä jos tulee joku aito luonnonmullistus keinotekoisen tekemällä tehdyn sijaan.
Kannattaako varautua agraariyhteiskunnan ylläpitoon ja luonnonmullistuksiin vai ihmisten riidellä keskenään älyvapaista asioista älyvapailla keinoilla. Alienit vaan katsoo kuinka daijua porukkaa ihmiset on. Omilla päätöksillään tuhoavat itse itsensä ja he kutsuvat sellaista järjestelmää parhaimmaksi.
Dinosaurusten mentyä meteorin kautta historian havinaan, ne elikot jotka asustivat maan alla jatkoivat elonkehää. Faaraothan luulivat olevansa jotain yli-ihmisiä ja sukurutsaan hävisi se porukka.
Jos korruptio olisi ulkoistanut ne kaikki maan alla olleet maan päälle lyhytnäköisen profitin nimeen, niin mitään eloa ei olisi välttämättä jäljellä.
Jossain maassa terveysasiantuntija on ideologi.
Jossain maassa poliitikko. Jossain maassa yhteiskunta päättää tehdä terveyden ja hyvinvoinnin eteen kaikkensa koska he havahtuu siihen ettei mitään hävittävää ole.
Ja sitten muutkin alkaa hiffaamaan että vaikka olisi kaikki mammona niin tarvitaan terveys infrastruktuuri stabiili yhteiskunta ja miljoona muuta asiaa, ja voila, tanskalaiset sen keksivät, hyggen.
Saisinpajokuolla kirjoitti:
Vaikeaa sopeutua muihin ihmisiin, kun 80-90% heistä ja heidän jutuista on roskaa/sontaa/aivotonta. Vaikea löytää omanlaista juttuseuraa (tämä ongelma ollut lapsesta saakka). Huomaan kaikkialla epäoikeudenmukaisuutta ja se ärsyttää. Huomaan ihmisten eleistä ja sanoista enemmän kuin mitä he ehkä edes haluavat tuoda julki. Tartun epäkohtiin liikaa. Nään heti ihmisen ulkoisesta olemuksesta, vaatteista ja harrastuksista että onko kyseessä fiksu ihminen vai ei.
Jos joku kokee minut hengenheimolaiseksi, niin voisimme vaikka kaverimielessä tutustua. :)
Varmaan joku joka tykkää tuomita ihmisiä vaatteiden ja harrastusten perusteella? Luulisi löytyvän hengenheimolaisia sinulle.
Ainaki tässä ketjussa on moni kuvaillut itseään samoin mitä sinä. Ja tuskaillut kun muiden ajatukset ovat aivotonta sontaa, ja itsellä on niin yksinäistä siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma?
-erakko-muusikko
En kyllä sinuun viitannut. Hauska huomata, että halusit tämänkin huomion kiinnittää itseesi.
En tarkoittanut itseäni joten käsitit väärin. Kiinnostaa se, mihin mututtuntumasi perustuu.
Eri tavalla.
Puhun eri lailla varmaankin, kuin se suuri massa.
Osaan mukautua toki ja nauttia vähemmän "älykkäistäkin ".
Pidän välillä heidän yksinkertaisista tavoistaan nähdä maailma.
Opin heiltä paljon
Muiden "älykköjen" seurasta en yleensä välitä kauheasti, näen monet heistä "tylsinä ja itseriittoisina maailmanparantajina".
Koen heidän seuransa aikalailla hyödyttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi eivät? Missä älykkäiden pitäisi keikkua?
Hyvä kysymys. Kaikkihan on jo innovoitu. Kuussa käyty. Voitaisiin tehdä ruokaa ilman peittausmyrkkyjä muovia tai energiaakin ja vettä ilman saasteita. Vetypommit on keksitty.
Tarvitaan enää tietoinen tekoäly joka laittaa paratiisin maan päälle, kuin ikuinen love island.Kun kysyt googlelta että mikä on kaikkein tärkein asia elämässä. Siellä on vastauksena. Health.
Millainen maailma olisi jos terveys ja hyvinvointi laitettaisiin talousjärjestelmässä etusijalle.
Varmaan jotenkin korruptoitunut silti. Olisi hirveä sota, kuka on paras terveysasiantuntija. Varmaan ylipainoiset ihmiset kokisivat jotain samanlaista mitä juutalaiset joskus.
Leireille kerättäisiin kaikki alkoholistit ja ylensyöneet.
Mistä se korruptoituneisuus Perimmiltään johtuisi. ?
Voiko kultaa tai osakkeita syödä. Entä jos tulee joku aito luonnonmullistus keinotekoisen tekemällä tehdyn sijaan.Kannattaako varautua agraariyhteiskunnan ylläpitoon ja luonnonmullistuksiin vai ihmisten riidellä keskenään älyvapaista asioista älyvapailla keinoilla. Alienit vaan katsoo kuinka daijua porukkaa ihmiset on. Omilla päätöksillään tuhoavat itse itsensä ja he kutsuvat sellaista järjestelmää parhaimmaksi.
Dinosaurusten mentyä meteorin kautta historian havinaan, ne elikot jotka asustivat maan alla jatkoivat elonkehää. Faaraothan luulivat olevansa jotain yli-ihmisiä ja sukurutsaan hävisi se porukka.
Jos korruptio olisi ulkoistanut ne kaikki maan alla olleet maan päälle lyhytnäköisen profitin nimeen, niin mitään eloa ei olisi välttämättä jäljellä.
Jossain maassa terveysasiantuntija on ideologi.
Jossain maassa poliitikko. Jossain maassa yhteiskunta päättää tehdä terveyden ja hyvinvoinnin eteen kaikkensa koska he havahtuu siihen ettei mitään hävittävää ole.Ja sitten muutkin alkaa hiffaamaan että vaikka olisi kaikki mammona niin tarvitaan terveys infrastruktuuri stabiili yhteiskunta ja miljoona muuta asiaa, ja voila, tanskalaiset sen keksivät, hyggen.
Korruptio johtunee epärehellisyydestä, epätasa-arvosta,ja hierarkioista sekä siitä että on erilaisia resursseja ja ne eivät koskaan voi mennä tasan kaikkien kanssa. Ja siitä että valta kumuloituu ja korruptoi myös itsessään ihmistä.
Tai en tiedä. Veikkaan tuollaista.
-beirut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mielenkiintoista miten vuosia sitten kerrotut asiat (http://projectcamelot.org/lang/en/anglo_saxon_mission_interview_transcr… ) pannaan täytäntöön NYT: "China will catch a cold" -bioterrori-isku jo tapahtuikin vähän aiemmin.
Ja tuo Beirutin pamaus sopii hyvin toiseen yo. väittämään, että Iran ja/tai Kiina kiihdytetään "iskemään takaisin" ja tulee ydinsota Lähi-itään.
Joko on kohta aika Damaskuksen poistua pysyvästi kaupunkien luvusta (Jes. 17:1)?
Ja kun DoD ja DHS aloittavat lokakuussa koko Amerikan 2xpiikittämisen DNA/valvontasirurokotteella, niin on paljon niitä jotka ottavat mieluummin "9mm buranan".
Siinäpä sulle pähkäilemistä.
Yleensä paranoidi skitsofreeni pystyy tällaiseen ajatteluun. Sinun taustojasi en spekuloi.
Tuo ei ole mikään validi argumentti, lähinnä ad-hominem tason hyökkäys. Olihan tässä muutama vuosi sitten mediassa juttua, kuinka Kiinassa otettu sosiaalinen pisteytyssysteemi on kuin suoraan Netflixin Black Mirror tv-sarjasta. Kyllä monia asioita on suunniteltu etukäteen, ja ne on laitettu tapahtumaan korruption ja petoksen avulla. Se että jättää huomiotta faktuaaliset seikat vain koska ne kuulostavat hurjilta, on suoranaista typeryyttä. Tässä ei ole mitään konspiratoriaalista, koska asiasta on olemassa todisteet, jotka kyseinen kirjoittaja jo antoikin. Terveisin sivustalukija
Sivujuonteena: ad-hominen on maalattu yleisesti ottaen argumentaatiovirheeksi, mutta onko se aina välttämättä sitä? Esimerkiksi tällaisessa tapauksessa voidaan todeta, että lähteet eivät ole uskottavia ja teoria on niin kompleksinen, että on jo itsessään epätodennäköistä että se olisi kovinkaan hyvä arvaus totuudesta. Salaliittoteoreetikko kuitenkin kiistää rationaaliset vastaväitteet, jolloin seuraava looginen askel saattaa olla vastaosapuolen mielenlaadun kyseenalaistaminen. Miten tässä tilanteessa tulisi toimia "by the book"?
Itse kyseenalaistin Qanon-porukan uskomuksia ja pyysin heiltä pätevät perustelut uskomuksiinsa. Kertaakaan en saanut niitä. Ilmeisesti minut koettiin ikävänä häirikkönä joten lemppasivat ulos parista Facebook-ryhmästä. Ikinä aiemmin mua ei ole blokattu mistään facen ryhmästä ulos. Kaikista hirveintä oli, kun luultiin että olen joku heidän vihollistensa agentti. Seuraava järkytys, kun täällä kyseenalaistin heidän näkemyksiään, joku syytti minua p e d o fiiliksi, mikä en tod. ole. Tiedän millä logiikalla heidän ajatuksensa ja päättelyketjunsa menevät. Propaganda on rakennettu niin ovelasti, että eri tavalla ajattelevan on melkein mahdotonta saada heidän uskomusrakennelmiaan horjumaan. Kyseenalaistaja on automaattisesti hirveä vihollinen, p e d o fiili ym. vastaavaa. -erakko-muusikko
Miksi et erakko-muusikko luo omaa keskusteluketjua asioistasi, mitä haluat toisille tuoda julki keskusteltavaksi? Tämä ketju tukkeutuu viesteistä, ja suurta osaa uusista viesteistä ei huomioida. Joidenkin ihmisten ääni ei enää kuulu, koska topicin alla ollaan lähdetty jo vaikka minne sivupoluille.
Lienee turha sitten vieläkään muistuttaa hänestä joka tivasi näkemyksiä Beirutin iskuun. Pidän edelleen häntä ketjun älykkäimpänä ihmisenä. Kukaan teistä ei ilmeisesti? vieläkään ymmärrä mitä hän ajoi takaa. Sitten en voi enää pitää tätä ketjua älykkäiden ketjuna.
-erakko-muusikko
Odotan edelleenkin vastauksia Beirutin iskuun, koska omien sanojensa mukaan täällä on huippuälykkäitä ihmisiä. Koska teiltä saa terävimmät ja analyyttisimmat vastaukset heti, se säästää paljon aikaa ja vaivaa. Juuri siksi etten ole koskaan ollut perillä Lähi-Idän asioista.
-sama
Minä en odota vastauksia, odotan kysymyksiä. Mutta toki saa vastata mistä se reikä sinne varastoon oli tullut. Ja kenelle tästä tulee satikutia ja kuinka paljon? Ja miten niitä kuolleita oli noin ihmeen vähän loppupeleissä?
-beirut
Minä esitin muutaman kysymyksen, kukaan ei vastannut. En esitä enää, koska sitten joku huutaa että jankkaan. Täällä pyritään tukahduttamaan kaikki ajattelu sekä kysymykset. Ei häävi taso. Kohta jätän tämän ketjun koska pidetään häirikkönä. Pitäkää hauskaa ja pärjäilkää.
-erakko-muusikko
Vierailija kirjoitti:
Olen kommentoinut tämän topicin alla parina päivänä. On aika sanoa, että heippa, moro jne. En ole saanut tästä edes lähelle sitä panostusta, mitä olen antanut ap:n kysymykseen.
Tässäpä viestissä tangentti siihen korruptioon.
Joku kysyi mistä korruptio perimmiltään johtuu.
No tuollaisesta ajattelumaailmasta.
Pitää jäädä aina voitolle ja elämä ja maailma on kuin joku kauppatori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mielenkiintoista miten vuosia sitten kerrotut asiat (http://projectcamelot.org/lang/en/anglo_saxon_mission_interview_transcr… ) pannaan täytäntöön NYT: "China will catch a cold" -bioterrori-isku jo tapahtuikin vähän aiemmin.
Ja tuo Beirutin pamaus sopii hyvin toiseen yo. väittämään, että Iran ja/tai Kiina kiihdytetään "iskemään takaisin" ja tulee ydinsota Lähi-itään.
Joko on kohta aika Damaskuksen poistua pysyvästi kaupunkien luvusta (Jes. 17:1)?
Ja kun DoD ja DHS aloittavat lokakuussa koko Amerikan 2xpiikittämisen DNA/valvontasirurokotteella, niin on paljon niitä jotka ottavat mieluummin "9mm buranan".
Siinäpä sulle pähkäilemistä.
Yleensä paranoidi skitsofreeni pystyy tällaiseen ajatteluun. Sinun taustojasi en spekuloi.
Tuo ei ole mikään validi argumentti, lähinnä ad-hominem tason hyökkäys. Olihan tässä muutama vuosi sitten mediassa juttua, kuinka Kiinassa otettu sosiaalinen pisteytyssysteemi on kuin suoraan Netflixin Black Mirror tv-sarjasta. Kyllä monia asioita on suunniteltu etukäteen, ja ne on laitettu tapahtumaan korruption ja petoksen avulla. Se että jättää huomiotta faktuaaliset seikat vain koska ne kuulostavat hurjilta, on suoranaista typeryyttä. Tässä ei ole mitään konspiratoriaalista, koska asiasta on olemassa todisteet, jotka kyseinen kirjoittaja jo antoikin. Terveisin sivustalukija
Sivujuonteena: ad-hominen on maalattu yleisesti ottaen argumentaatiovirheeksi, mutta onko se aina välttämättä sitä? Esimerkiksi tällaisessa tapauksessa voidaan todeta, että lähteet eivät ole uskottavia ja teoria on niin kompleksinen, että on jo itsessään epätodennäköistä että se olisi kovinkaan hyvä arvaus totuudesta. Salaliittoteoreetikko kuitenkin kiistää rationaaliset vastaväitteet, jolloin seuraava looginen askel saattaa olla vastaosapuolen mielenlaadun kyseenalaistaminen. Miten tässä tilanteessa tulisi toimia "by the book"?
Itse kyseenalaistin Qanon-porukan uskomuksia ja pyysin heiltä pätevät perustelut uskomuksiinsa. Kertaakaan en saanut niitä. Ilmeisesti minut koettiin ikävänä häirikkönä joten lemppasivat ulos parista Facebook-ryhmästä. Ikinä aiemmin mua ei ole blokattu mistään facen ryhmästä ulos. Kaikista hirveintä oli, kun luultiin että olen joku heidän vihollistensa agentti. Seuraava järkytys, kun täällä kyseenalaistin heidän näkemyksiään, joku syytti minua p e d o fiiliksi, mikä en tod. ole. Tiedän millä logiikalla heidän ajatuksensa ja päättelyketjunsa menevät. Propaganda on rakennettu niin ovelasti, että eri tavalla ajattelevan on melkein mahdotonta saada heidän uskomusrakennelmiaan horjumaan. Kyseenalaistaja on automaattisesti hirveä vihollinen, p e d o fiili ym. vastaavaa. -erakko-muusikko
Miksi et erakko-muusikko luo omaa keskusteluketjua asioistasi, mitä haluat toisille tuoda julki keskusteltavaksi? Tämä ketju tukkeutuu viesteistä, ja suurta osaa uusista viesteistä ei huomioida. Joidenkin ihmisten ääni ei enää kuulu, koska topicin alla ollaan lähdetty jo vaikka minne sivupoluille.
Lienee turha sitten vieläkään muistuttaa hänestä joka tivasi näkemyksiä Beirutin iskuun. Pidän edelleen häntä ketjun älykkäimpänä ihmisenä. Kukaan teistä ei ilmeisesti? vieläkään ymmärrä mitä hän ajoi takaa. Sitten en voi enää pitää tätä ketjua älykkäiden ketjuna.
-erakko-muusikko
Odotan edelleenkin vastauksia Beirutin iskuun, koska omien sanojensa mukaan täällä on huippuälykkäitä ihmisiä. Koska teiltä saa terävimmät ja analyyttisimmat vastaukset heti, se säästää paljon aikaa ja vaivaa. Juuri siksi etten ole koskaan ollut perillä Lähi-Idän asioista.
-sama
Minä en odota vastauksia, odotan kysymyksiä. Mutta toki saa vastata mistä se reikä sinne varastoon oli tullut. Ja kenelle tästä tulee satikutia ja kuinka paljon? Ja miten niitä kuolleita oli noin ihmeen vähän loppupeleissä?
-beirut
Minä esitin muutaman kysymyksen, kukaan ei vastannut. En esitä enää, koska sitten joku huutaa että jankkaan. Täällä pyritään tukahduttamaan kaikki ajattelu sekä kysymykset. Ei häävi taso. Kohta jätän tämän ketjun koska pidetään häirikkönä. Pitäkää hauskaa ja pärjäilkää.
-erakko-muusikko
Anna huutaa.
Tämä on aika pitkä ketju jo ja tässä on melkein 1500 viestiä.
Aika moni kysymys ja vastaus menee ohi tai niihin ei osata vastata. Ja jos on vastattu, niin ne on mennyt ohi.
Ja se tietysti on meidän oma vikakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kommentoinut tämän topicin alla parina päivänä. On aika sanoa, että heippa, moro jne. En ole saanut tästä edes lähelle sitä panostusta, mitä olen antanut ap:n kysymykseen.
Niin ihmiset halajaa mammonaa koska sillä saa valtaa ja sillä saa naisia. Jos naisen hormonimiksi olisi erilainen voisi maailma olla kuin Emmanuelle eloluvaa. Mutta koska hormonihirviötä luodessa joku meni pieleen niin saatiin ikuinen taisto, ei mistään.
Tätä Shakespeare ehkä tarkoitti kun sanoi, paljon melua tyhjästä. Tai Ingmar Bergman elokuvassaan för att inte tala om kvinnor. Tai taksikuski. Tai scarface.
Femme fatale. Libresse saves.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma?
-erakko-muusikko
Voisiko johtua siitä ettei täällä ole kuin pari ketkä laittaa nickin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihmiset halajaa mammonaa koska sillä saa valtaa ja sillä saa naisia. Jos naisen hormonimiksi olisi erilainen voisi maailma olla kuin Emmanuelle eloluvaa. Mutta koska hormonihirviötä luodessa joku meni pieleen niin saatiin ikuinen taisto, ei mistään.
Tätä Shakespeare ehkä tarkoitti kun sanoi, paljon melua tyhjästä. Tai Ingmar Bergman elokuvassaan för att inte tala om kvinnor. Tai taksikuski. Tai scarface.
Voi oksennus sentään. Ihmiset saa naisia. Eli ihminen on mies. Ja nainen esine.
Joo. Moro.
-beirut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne hormonit siihen paskaan naiseen tuli, kun senhän miesjumala teki miehen luunpalasesta miehelle itselleen runkkukupiksi.
Paholainenko meni härkkimään miesjumalan leikkejä kesken kaiken?
Juuri se ainut foorumi, joka vaatii näitä paljonpuhuttuja pääsykokeita.