Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti älykkäät ihmiset, miten havainnoitte maailmaa?

Vierailija
03.08.2020 |

Ei nyt keskiälyisiä vastaamaan, jooko? Ts millaisiin asioihin te älykkäät ihmiset kiinnitätte huomiota, mitä pohditte, jotain esimerkkejä? Saa kertoa muutakin.

Kommentit (2508)

Vierailija
941/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on huumoriarvoltaan palstan ehdottomasti paras. Toinen toistaan älykkäämpää ihmistä nolaa itsensä perä perää.

Ketjun ihmisten pitäisi älykkyytensä ja itsevarmuutensa (lue: ylimielisyytensä) puolesta johtaa maailman suurimpia pörssiyhtiöitä, mutta ovatkin tehneet valinnan kirjoittaa tekstiä, mitä ei erota demittäjien fan fictionista. :D

Tämä on ihan paras. Tämä on jotenkin samaan aikaan turvallinen (tietää jo etukäteen mitä on luvassa) mutta samaan aikaan tuntuu vähän kielletyltä ja tuhmaltakin.

Pakko myöntää että olen niin paha ihminen, että esimerkiksi vammaiset ihmiset saattavat naurattaa minua. En heille päin naamaa naura ikinä, mutta heissä on sitä lystikkyyttä ja hauskuutta paljon.

Tämä palsta antaa tuon saman hauskuuden tunteen, mutta hauskuuttajina ovat älykkäät ihmiset. Se on tuplasti hauskempaa.

He ovat niin söpöjä kun suuttuvat, ja paljastavat sen järjen äänensä meille tyhmille.

Suuttuiko täällä joku muka? Taitaa olla mielikuvitus turhan reippaassa säädöissä sulla. Sinänsä tavistyhmä on huoppuälykkäälle suunnilleen samaa kuin vammainen tavistyhmälle. Ei naureta päin naamaa, mutta...

Työajallako larppaat älykästä palstalla?

Olen älykkäänä järjestänyt niin, että työaika on merkityksetön käsite. Tyhmien kurissapitämisen työkaluja.

Vierailija
942/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beirut125: Eetteripyörre on älykkäämpi kuin singulariteetti. 

Joo, mutta miksi varastossa oli reikä? Itsestään tullut?

Minkä kanssa se apulanta räjähti?

Miten sattu just tähän aikaan?

Reikä syntyi siihen kohtaan, jossa eetterin reuna hipoi eetterin toista reunaa vetäen virtayksia vastakkaiseen reunaan ja siihen syntyi heilahtelu-pyörähtelykeskus, joka aiheutti räjähdyksen. 

Reikä oli siellä jo ennnestään. Sitä mentiin hitsaamaan kiinni, koska varkaat.

Mistä se reikä sinne oli tullut?

Noin älykäs ihminen etkä selvästikään ole tutustunut eetteripyörreteoriaan! Nyt olen järkyttynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen totista porukkaa on huippuälykkäät ja todella vakavasti ottavat itsensä. Ei käy kyllä kateeksi heidän jatkuva järjen äänensä, tiukka ja kireä piponsa ja se kamala yksinäisyys siellä ylhäällä luomakunnan huipulla, kun kukaan ei vaan tajuu, kuinka paljon enemmän he tajuu kaikesta.

Vierailija
944/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen totista porukkaa on huippuälykkäät ja todella vakavasti ottavat itsensä. Ei käy kyllä kateeksi heidän jatkuva järjen äänensä, tiukka ja kireä piponsa ja se kamala yksinäisyys siellä ylhäällä luomakunnan huipulla, kun kukaan ei vaan tajuu, kuinka paljon enemmän he tajuu kaikesta.

Ei kun ne on ne wannabeet joiden pitää kiristää ja tsempata ja pelätä että paljastuvat keskiverroiksi. Oikeasti älykkäille tuo muiden hyörinä on kuin jalkoja pitkin välillä kiipeävät muurahaiset. Huolimaton neppaus eksyneen palauttamiseksi omiensa joukkoon ja voi taas jatkaa omiin puuhiin keskittymistä.

Vierailija
945/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on huumoriarvoltaan palstan ehdottomasti paras. Toinen toistaan älykkäämpää ihmistä nolaa itsensä perä perää.

Ketjun ihmisten pitäisi älykkyytensä ja itsevarmuutensa (lue: ylimielisyytensä) puolesta johtaa maailman suurimpia pörssiyhtiöitä, mutta ovatkin tehneet valinnan kirjoittaa tekstiä, mitä ei erota demittäjien fan fictionista. :D

Oletko itse niin älykäs että huomaat muiden ajatusvirheet vai etkö tunnista mahdollisesti älykkään kirjoittamaa tekstiä? Kiinnostaa, koska voi olla että joku äo 180 pitää semiälykkäiden pohdintoja aika yksinkertaisina. Toisaalta keskimääräisen älykkyyden omaava tunnistaisi älykkyyttä sitä huonommin, mitä kauempana se on omasta profiilista. Aidosti kiinnostava ilmiö konkreettisena esimerkkinä, oli kumpi vain kyseessä.

:D :D :D

Vierailija
946/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa olla "hetkessä läsnä", kun tulee analysoitua liikaa asioita. Myös tyhjänpäiväinen smalltalk on mulle vaikeaa.

Miten havainnoin maailmaa? No huomaan usein pohtivani syitä ja asioita ilmiöiden, tapahtumien ja asioiden takana.

Sanotaan että on kaksi tapaa havainnoida maailmaa; kaikki on joko tosi ihmeellistä, tai mikään ei ole yhtään ihmeellistä.

Aika mustavalkoista ja tyhmyyttä viljelevää....

Niin jos haluaa mustavalkoisesti asian nähdä =D

Voit kokeilla huviksesi (mikäli et ole mustavalkoinen ihminen) yhden päivän ajan havannoida maailmaa kuin AIVAN kaikki olisi ihmeellistä, ja toisen päivän toiste päin.

En tunne yhtään älykästä ihmistä, joka olisi "mustavalkoinen ihminen". Ja tuollaiset itsesuggestroinnit johonkin moodiin on käsittääkseni mahdottomia älykkäille ihmisille, koska "järjen ääntä" ei pysty vaimentamaan.

Järjen ääntä ei pysty vaimentamaan =D

Käsittääkseni älykkäät ihmiset ovat joustavia ajattelultaan ja suggestiot toimivat heille paremmin kuin tyhmälle.

Et ehkä ihan ymmärtänyt mitä ajettiin takaa.

Otetaan toisenlainen esimerkki. Ihan vaikka jalkapallo.

Se pallo vain.

Se voi olla ihan järjettömän ihmeellinen kun sitä pohtii, mutta siihen voi suhtautua siten, että mitäs sitten, se on vaan pallo. Ei yhtään ihmeellinen.

Tajusitko nyt?

Sinä puhut nyt tunnetiloista. Et älykkyydestä. Älykäs ihminen ei pysty vaimentamaan järjen ääntä. Juuri siksi älykkäät ihmiset vaikuttavat usein erilaisilta sosiaalisissa tilanteissa kuin muut.

En puhunut tunnetiloista.

En ole nyt varma että se on nimenomaan järjen ääni mitä sinä et nyt pysty vaimentamaan.

Sinä et pysty joustavaan ajatteluun.

Ei se mitään.

Mielestäni sinä et pysty joustavaan ajatteluun. Ensinnäkin pidät jotain kansansanontoja totuuksina, kuten kirjoitit:

"Sanotaan että on kaksi tapaa havainnoida maailmaa; kaikki on joko tosi ihmeellistä, tai mikään ei ole yhtään ihmeellistä", ja tuohan oli vastauksesi siihen miten kerroin itse havainnoivani maailmaa. Jos sinun päästäsi puuttuu järjen ääni, en voi sille mitään.

Niin tuossahan ei sanottiin että "sanotaan".

Ei tuo ole mikään "kansansanonta"

Sinä et ymmärtänyt mitä selitettiin ja suutuit toiselle. Ei se ole uutta tässä älykkäiden ihmisten ketjussa.

Olet oikeassa, minulla ei ole sitä "järjen" ääntä mikä sinulla siellä oikein huutaa.

Sinä olet aivan mielettömän huvittava ihminen sen järjen äänesi kanssa, tiesitkö?

Mitä enemmän ajattelen sinua sen järkesi kanssa, sitä hauskempaa se on.

Jaahas. Taas tyhmä ihminen tökkimässä. Sinä et ymmärtänyt mitä kommenttiketjun aloittaja sanoi.

No selitpäs sitten!

Tässä on aika jännä kun alun perin todettiin että, on sanottu noin, että on kaksi tapaa havannoida. Ja  ne olivat että kaikki on ihmeellistä tai mikään ei ole ihmeellistä.

Kerropa onko mielestäsi vaikka tämä ketju ihmeellinen? Vai onko tämä ei yhtään ihmeellinen?

Vai onko se ihmeellinen ja ei ihmeellinen yhtä aikaa, ja miten olet siihen tulokseen tullut?

Vastaa tuohon esitettyyn kysymykseen!

Vierailija
947/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan paras. Tämä on jotenkin samaan aikaan turvallinen (tietää jo etukäteen mitä on luvassa) mutta samaan aikaan tuntuu vähän kielletyltä ja tuhmaltakin.

Pakko myöntää että olen niin paha ihminen, että esimerkiksi vammaiset ihmiset saattavat naurattaa minua. En heille päin naamaa naura ikinä, mutta heissä on sitä lystikkyyttä ja hauskuutta paljon.

Tämä palsta antaa tuon saman hauskuuden tunteen, mutta hauskuuttajina ovat älykkäät ihmiset. Se on tuplasti hauskempaa.

He ovat niin söpöjä kun suuttuvat, ja paljastavat sen järjen äänensä meille tyhmille.

Suuttuiko täällä joku muka? Taitaa olla mielikuvitus turhan reippaassa säädöissä sulla. Sinänsä tavistyhmä on huoppuälykkäälle suunnilleen samaa kuin vammainen tavistyhmälle. Ei naureta päin naamaa, mutta...

Olen älykkäänä järjestänyt niin, että työaika on merkityksetön käsite. Tyhmien kurissapitämisen työkaluja.

Oikeaa mt-eläkeläisen puhetta!

Vierailija
948/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen teoria tässä, että ihminen voi samaan aikaan saada kuviopäättelytestissä korkeita pistemääriä, ja olla toisella tasolla tyhmä kuin saapas.

Voi olla, mutta vähemmistössä ovat ne, yleensä jonkin tason autisteja tai savantteja tai muuten vaan kapea-alaisesti älykkäitä. Suurin osa kuviopäättelytesteissä pärjäävistä on kuitenkin yleisälykkäitä, monilahjakkaita ihmisiä.

Vierailija
949/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni älykkäänä mutta vastaan nyt kiellosta huolimatta ja vieläpä esitetyn aiheen ulkopuolelta

Tämän ketju on  on ikävän puoleista trollaamista, jollaista ei toivon mukaan kovin usein tule täällä vastaan.

Aloitus on tehty pyydystämään niitä, jotka ylemmyydentuntoisina pitävät itseään muita älykkäämpinä. Hämmästyttävän hyvin tuntui toimivan.. Hieman älykkäämmät olisivat tämän ymmärtäneet ja jättäneet vastaamatta. 

Tuo on jännä näkökanta. Mitkä ovat perusteesi siihen, että älykkyyttä koskevaan keskusteluun vastaisivat todennäköisemmin itseään älykkäiksi luulevat kuin "oikeasti" (testatusti) älykkäät? Ihan kuin ajattelisit, että oikeasti älykkäitä ei ole olemassa? Tai he eivät ainakaan haluaisi keskustella älykkyydestä ilmiönä.

Itse taas pikemminkin näen todennäköisenä, että ketjuun vastaavat ne, joita kysymyksenasettelu koskettaa. Älykkäät ovat usein uteliaita, joten näen perusteltuna lukea, mitä muut ajattelevat aiheesta ja kuinka omat näkemykset näihin suhteutuvat. Jos kysyttäisiin, miltä tuntuu juosta maratoni, uskon että kokemuksistaan tulisivat kertomaan sen tehneet, vaikka toki joitakin "en ole juossut, mitä mieltä" -vastauksia mukaan mahtuisi.

No sepä se, kun eivät ole oikeasti uteliaita. Jos heidän kanssaan yrittää keskustella vaikka jostain uutisesta, he eivät ole kuulleetkaan siitä, heitä ei kuulema kiinnosta yhtään, ja se on aivan turhaa, tylsää ja tyhmää.

He kertovat esimerkkejä älykkyydestään ja ne ovat olleet sellaisia, kuten:

1: bussi tuli pysäkille ja arvasin sen

2: kävelin kadulla ja huomasin että rakennuksessa on remontin tarve

3: joku huusi talossa ja tyttöyde sanoi että se on kuuro ja minä poika siihen loihe lausumahan, notta mitääs varten kuurot huutaa

4: Pohdin että millasia pilvet on ja tiedän että ne on vesihöyryä

5: minulla on tämä oikeassa testissä saatu iso numeroni

6: Hahmotan maailmaa laajasti, nopeasti, joka kulmasta, kommenttiraitani on äänessä, mikroilmeet, tiedän kaiken, olen monipuolinen ja joka kantilta aina kaiken nään.

Onneksi sinä et edes yritä esittää älykästä.

Meistä toisella vain on oikeaa tietoa siitä yritänkö vaiko en. Ja näkemyksemme ovat ristiriidassa keskenään.

Kumpikohan voisi tietää asiasta enemmän?

Ps: Olen aika monta kertaa tässä ketjussa jo kertonut etten ole mikään huippuälykäs, mutta huvittaa tykkään itseäni teidän kanssa.

Älykäs näkee läpi, joten kyllä meillä kummallakin on se sama tieto. Olet ylpeä tyhmyydestäsi. Yrität olla nokkela, muttet älykäs. Harmi, että nokkeluutesi on vain omalla tasollasi toimivaa sekään. 

Ei sinulla ole mitään tietoa minusta ja minun yrittämisistäni tai yrittämättä jättämisistäni. Älykästä olisi sellainen että, tiedät miten vähän tiedät.

Joku kirjoittaa muutaman lauseen, ja sinä tiedät häntä paremmin mikä fiilis hänellä on tai mitä hän sillä hetkellä tuntee, kokee, meinaa jne.

Mitäpä jos en yritäkään olla älykäs tai nokkela, ja sinä olet keksinyt sen päästäsi? Voiko olla mahdollista?

Voiko olla mahdollista että vain huvitan itseäni ja kirjoitan ajatuksen virtaani enempiä yrittämättä?

Etenkin kun tämä on anonyymi palsta, jossa ei ole mitään väliä olenko älykäs vai en. Tuntemattomille ihmisille?

Mahdollista, mutta erittäin epätodennäköistä. Todennäköisempää on että uskottelet itsellesi suhtautuvasi keskusteluun huvittuneen välinpitämättömästi, vaikka se ei pidä paikkaansa.

Kyllä se nyt pitää paikkaansa halusit tai et.

Minulla on tosin usein monissa muissa ketjuissa ollut sellainen ei niin huvittunut maindsetti. Olen todella monesti ollut ihan raivona toisissa ketjuissa.

Tämä ketju ei taas aiheuta sitä v*tutusta ollenkaan. En osaa vielä itsekään tarkemmin sanoa miksi juuri tämä ketju on sellainen mikä naurattaa.

Minua ei kaikki ketjut naurata. Ei naurattanut esim. tampoonikoruketjut tai se kun jengi meni siivoamaan "norppien ja emättimien kanssa".

Tämä ketju on hauska, mutta se miksi tämä on hauska, saa jäädä syvemmin pohtimatta, koska tiedän alitajuisesti ja intuitiivisesti, että kun tarkemmin pohtii, niin aika surullistahan tuo "älykkäiden" meininki on itsepetoksineen ja suuruuskuvitelmineen.

Eli kysyt minulta, onko minulla tarve olla aina oikeassa ja itse vastaat heittooni kahdella erillisellä turhan pitkällä ja yksityiskohtaisella viestillä... hmm.

Vierailija
950/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beirut125: Eetteripyörre on älykkäämpi kuin singulariteetti. 

Joo, mutta miksi varastossa oli reikä? Itsestään tullut?

Minkä kanssa se apulanta räjähti?

Miten sattu just tähän aikaan?

Reikä syntyi siihen kohtaan, jossa eetterin reuna hipoi eetterin toista reunaa vetäen virtayksia vastakkaiseen reunaan ja siihen syntyi heilahtelu-pyörähtelykeskus, joka aiheutti räjähdyksen. 

Reikä oli siellä jo ennnestään. Sitä mentiin hitsaamaan kiinni, koska varkaat.

Mistä se reikä sinne oli tullut?

Noin älykäs ihminen etkä selvästikään ole tutustunut eetteripyörreteoriaan! Nyt olen järkyttynyt. 

En ole en. En ole älykäs, enkä ole tutustunut.

Kuuntelen kyllä sujuvasti kun kerrot teoriasta tarkemmin.

Vierailija
951/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haukkui täällä älykästä ihmistä joka toi Beirutin esiin ja halusi kuulla ihmisten näkemyksiä. Pidän häntä, siis Beirutin esiintuonutta, ketjun älykkäimpänä henkilönä. En pidä itseäni älykkäänä, mutta minäkin esitin kysymyksiä. Se on mulle itsestäänselvä luontainen tapa toimia. Kukaan ei vastannut.

En ikinä olisi uskonut sitä, että kukaan ei halunnut ajatella asiaa eikä vastannut mitään.

Riideltiin vaan narsistisesti siitä kuka on älykkäin.

Miten meni niinku omasta mielestä?

Vierailija
952/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisen ja yksinkertaisen henkilöhyökkäys! XD

Vierailija
953/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen teoria tässä, että ihminen voi samaan aikaan saada kuviopäättelytestissä korkeita pistemääriä, ja olla toisella tasolla tyhmä kuin saapas.

Voi olla, mutta vähemmistössä ovat ne, yleensä jonkin tason autisteja tai savantteja tai muuten vaan kapea-alaisesti älykkäitä. Suurin osa kuviopäättelytesteissä pärjäävistä on kuitenkin yleisälykkäitä, monilahjakkaita ihmisiä.

Miten on sitten mahdollista ettei tuo laaja-alaisuus tai muukaan syvällisyys näy tässä ketjussa enempää.

Ei oikein hehku sellainen inter- ja intrapsyykkinen älykkyys täällä.

Vai olenko vain niin tyhmä etten vaan tunnista sitä, koska olen niin dunning-krugertyhmä?

Vierailija
954/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs omasta viestistäsi löytyy? Kateus-kortti, henkilöhyökkäys ja 13-vuotiaiden suosikkihymiö. Olet selvästi nero.

Vierailija
955/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älykkäät ihmiset nyt  tuskin muuta kuin hymähtävät moiselle kysymyksellekin.

Vierailija
956/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku haukkui täällä älykästä ihmistä joka toi Beirutin esiin ja halusi kuulla ihmisten näkemyksiä. Pidän häntä, siis Beirutin esiintuonutta, ketjun älykkäimpänä henkilönä. En pidä itseäni älykkäänä, mutta minäkin esitin kysymyksiä. Se on mulle itsestäänselvä luontainen tapa toimia. Kukaan ei vastannut.

En ikinä olisi uskonut sitä, että kukaan ei halunnut ajatella asiaa eikä vastannut mitään.

Jos minäkin nyt esitän kysymyksen. Voisiko Beirutin tapahtumille perustaa oman aloituksen, jossa voitaisiin miettiä Beirutin tapahtumia laaja-alaisemmin? Siihen ketjuun voi sitten osallistua sellaiset ihmiset, joita kiinnostavat Beirutin tapahtumat ja niiden pohdinta.

Vierailija
957/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs omasta viestistäsi löytyy? Kateus-kortti, henkilöhyökkäys ja 13-vuotiaiden suosikkihymiö. Olet selvästi nero.

Niin, olen tottunut kommunikoidessa laskeutumaan vastapuolen tasolle. Se on huippuälykkäälle sosiaalisen pärjäämisen edellytys ja oleellinen taito.

Vierailija
958/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiitti!

Olen tämä jankkaaja beirut trolli tässä, ja mulla on vain vähän keskimääräistä nopeampi prosessori, vain vähän.

Näen kyllä itseni tarinan pikkupoikana joka huusi, ettei keisarilla ole vaatteita. Ei se ole nerokkuutta tai suurta viisautta, mutta jos joku tehokkaampi prosessorinen tyyppi 130-200äo:llaan kokeilisi tätä samaa lapsen roolia mikä minulla tässä on, niin mitä kaikkea mielenkiintoista hän voisi löytää, kun osaisi katsoa ja osoitella oikeaan paikkaan sormillaan.

Minusta olisi ihana kuulla älykkäämpien targeteista ja observoinneista, mutta aika hiljaista on toistaiseksi ollut.

Ihan 1 tai 2 sellaista syvällisempää kaveria taisi piipahtaa tässä ketjussa, ja toinen oli niin hauska, kun rupesi siinä vielä dokaamaankin kesken kaiken =D

Vierailija
959/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tangentti jumissa nyt ku alotin fernet brancan.

Vierailija
960/2508 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen tottunut kommunikoidessa laskeutumaan vastapuolen tasolle. Se on huippuälykkäälle sosiaalisen pärjäämisen edellytys ja oleellinen taito.

Tiesit varmasti, että netissä kaikki ovat huippuälykkäitä, ihan niin kuin sinäkin nyt teeskentelet olevasi. Todellisuudessa sinun sosiaalinen pärjäämisesi on sitä kun annat tällä palstalla yläpeukun itsellesi ja alapeukun jollekin toiselle. Kaksi yläpeukkua sinun viestillesi on sinun suurin sosiaalinen pääomasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi