Rajoittakaa sitä hajusteoden käyttöä!
Siis, miten ihmeessä nuoretkin naiset voivat haista nykyään niin usein hyttysmyrkyn ja roskalootansekoitukselle? Ettekö te itse haista sitä, kun koko kauppa löyhkää teidän saastallenne?!
Jotain rajaa! Sitä hajustetta ruiskautetaan korkeintaan:
1* rintaan
1* toiseen ranteeseen, ranteet yhteen, sitten korvien taakse sormella hieroen.
Ei tarkoitus TODELLAKAAN ole hypätä hajusteämpäriin!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
ai tää on näiden luulosairaiden tuoksu ketju.
tuoksuyliherkkyyttä ei ole olemassakaan, eikä siitä saa diagnoosia.
Miksi pitäisi saada diagnoosi?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän allergikkojen ongelman, mutta ei ole realistista että koko muu maailma pyörisi heidän ympärillään. Ei koiriakaan julkisissa kulkuvälineissä kielletä allergian takia. Ei myöskään hajusteita. Allergioiden kanssa on opittava elämään, muut eivät ole siitä vastuussa.
T. itsekin allergikko
Itse en ole allergikko, mutta saan silti oireita nykynaisten hajusteista. Se määrä on jotain aivan järjetöntä!
Jos teistä tuntuu että haisette, menkää pesulle, älkääkä peitelkö sitä likaisuuttanne litralla eksoottisia tuoksuja.
"Tuoksuyliherkkien" vaatimukset ovat samaa osastoa kuin jos joku pitäisi kaikkia punapaitaisia demoneina ja vaatisi etteivät ihmiset siksi käytä punaisia vaatteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän allergikkojen ongelman, mutta ei ole realistista että koko muu maailma pyörisi heidän ympärillään. Ei koiriakaan julkisissa kulkuvälineissä kielletä allergian takia. Ei myöskään hajusteita. Allergioiden kanssa on opittava elämään, muut eivät ole siitä vastuussa.
T. itsekin allergikko
Itse en ole allergikko, mutta saan silti oireita nykynaisten hajusteista. Se määrä on jotain aivan järjetöntä!
Jos teistä tuntuu että haisette, menkää pesulle, älkääkä peitelkö sitä likaisuuttanne litralla eksoottisia tuoksuja.
Totaa... ei.
Yhden haisulin työsopimuksen olen purkanut koeajalla. Oikeaa syytä en tietystikään kertonut, mutta olin kyllä työhön perhedytyksen yhteydessä valistanut häntä siitä, ettei työpaikalla pidä käyttää voimakkaista hajusteita työkavereiden hajusteallergioiden takia. Ei sitten ottanut onkeensa. Oli kyllä muutenkin aika yksinkertainen tapaus, joten menetys ei ollut suuri. Menköön muualle haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosi voisi auttaa herkkistä saamaan oikean lääkityksen. Vaikka sitten Zalasta reseptin.
Kyseessähän ei ole pelkästään allergikkojen ongelma. Se valtava hajustekuorma käy kaikkien nenään. Pieni määrä ei haittaa ketään, mutta kauhea hajujen sekamelska saa kenen tahansa pään kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen mies. Silmäni vuosivat vettä 5 minuuttia putkeen sen jälkeen, kun olin eilen kassalla yhden pörrötukkaisen hajusteneidin takana. Myös olkapäihini tuli ihottumaa.
Eli älä puhu paskaa. Liika on liikaa.
Nyt kannattaa sivistää sinunkin itseäsi, tuoksuyliherkkyydestä ei saa diagnoosia.
Tuoksuyliherkkyydellä ei ole kunnollista määritelmää, eikä sitä voi objektiivisesti mitata.
tuoksuyliherkkyys on eriasia kuin kuin hajusteallergia jossa hajustetut tuotteet aiheuttaa ihokosketuksessa allergiaa. hajusteallergia kuuluu kosketusallergioihin.
Tässähän tämä tyhmimmällekkin luulotautiselle selkosuomella kirjoitettuna.
Mitä merkitystä sillä on, saako siitä diagnoosin?
Metrien päähän tuoksuva hajuveden annostelu on todella junttia. Ihan sama kuin kulkisi ihmisten ilmoilla kaiuttimet mukana ja nuppi kaakossa. "MINÄ OLEN TÄÄLLÄ! HEI KATSOKAA! MINÄ!"
Toisaalta muiden ottaminen huomioon on eittämättä mennyt pois muodista - ehkä pitää seuraavalla kerralla käydä tööttäämässä paineilmatorvella parfyymipellen korvaan, huomaisi siten ainakin että hänet on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
T. itsekin allergikko
Koirille on kyllä esim lähijunissa allergioiden takia omat vaunut ja olisi todella suotavaa, ettei niitä koiria niihin ei-koirille vaunuihin tuotaisi. Kaikki koiranomistajat eivät tästä välitä. Työpaikoillekin tunkevat niiden koiriensa kanssa.
Hajuste Ode ei tykkää tulla käytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Yhden haisulin työsopimuksen olen purkanut koeajalla. Oikeaa syytä en tietystikään kertonut, mutta olin kyllä työhön perhedytyksen yhteydessä valistanut häntä siitä, ettei työpaikalla pidä käyttää voimakkaista hajusteita työkavereiden hajusteallergioiden takia. Ei sitten ottanut onkeensa. Oli kyllä muutenkin aika yksinkertainen tapaus, joten menetys ei ollut suuri. Menköön muualle haisemaan.
Työnantajan näkökulmasta tuollainen muista piittaamattomuus ja ohjeiden noudattamatta jättäminen kertoo muutenkin huonosta asenteesta. Eli ihan syystä sopimuksen purit. Luulenpa, että monelta jää työsopimus kokonaan saamatta, jos jo haastattelussa lemahtaa liikaa hajuvedeltä. Siinähän sitten ihmettelevät, miksi jäi paikka taas saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen mies. Silmäni vuosivat vettä 5 minuuttia putkeen sen jälkeen, kun olin eilen kassalla yhden pörrötukkaisen hajusteneidin takana. Myös olkapäihini tuli ihottumaa.
Nyt kannattaa sivistää sinunkin itseäsi, tuoksuyliherkkyydestä ei saa diagnoosia.
Tuoksuyliherkkyydellä ei ole kunnollista määritelmää, eikä sitä voi objektiivisesti mitata.
tuoksuyliherkkyys on eriasia kuin kuin hajusteallergia jossa hajustetut tuotteet aiheuttaa ihokosketuksessa allergiaa. hajusteallergia kuuluu kosketusallergioihin.
Tässähän tämä tyhmimmällekkin luulotautiselle selkosuomella kirjoitettuna.
Siis mitä ihmeen allergiaa?!
EI siihen allergiaa tarvita, kun joku neiti on upottanut koko kroppansa hajusteämpäriin niin, että 15 metrin päässäkin löyhkää. Olo on kuin kyynelk*asutestissä.
Näin 45 -vuotiaana miehenä kevyesti k*rsii, etteivät aikuiset ihmiset ymmärrä myrkkyjensä tehoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosi voisi auttaa herkkistä saamaan oikean lääkityksen. Vaikka sitten Zalasta reseptin.
Taidat olla hajusteneiti? Eikö vähempikin riittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan hajusteallergia. Se on ihan oikea sairaus.
No EN MINÄ NYT ITSEÄNI JOKAISEEN VASTAANTULIJAAN HINKKAA. Kyllä se "eksoottinen" myrkkypilvi riitti ihan reaktioihin.
Joku tolkku, hei.
Ei saa hieroa ranteita yhteen! Rikkoo tuoksumolekyylit.
Kemikaalihajusteet tulisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa hieroa ranteita yhteen! Rikkoo tuoksumolekyylit.
Roskaa. Molekyylejä ei voi hinkkaamalla rikkoa, ovat liian pieniä. Tämä on taas tätä tuubaa.
Mutta joo. Viimeksi eilen k-kaupassa tuli hajusteneiti jumppatrikoissa(!) vastaan. Oli pakko mennä suihkuun, kun joka ikistä koloa ja pintaa kutitti.
Tupakka haisee pahemmalle!! Monet astmaatikot polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka haisee pahemmalle!! Monet astmaatikot polttaa.
Ei muuten haise. Vaikka tupakan haju onkin epämiellyttävä, se ei ole mitään verrattuna pistävän makeaan myrkkypilveen, jonka hajusteneiti tuo jumppasalille.
Sinkkumiehenä kierrän kaikki hajustepirkot kaukaa. Jotain vikaa täytyy naisessa olla, jos itsensä täytyy valella myrkyillä.