Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitto ulkomaalaisen kanssa ja lapset

Vierailija
11.07.2025 |

Suunnitteilla siis avioituminen ja perhe. Mietimme kuitenkin mihin asettua jatkossa. Lapsissa tulee olemaan eri näköä, ja minua ahdistaa jos joutuvat Suomessa kiusatuiksi. Vieläkö Suomessa kiusataan rodullisista piirteistä tai ihonväristä lapsia? Kokemuksia? Olen itse koulukiusattu, ja valmis tekemään mitä tahansa ettei oma jälkipolvi koe samaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö idea.

Vierailija
2/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi on euroopan rasistisin maa. Suosittelen muuttoa muualle jos asia huolettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea aihe, mutta veikkaan että kiusataan. Sekä ihonväristä että erilaisista piirteistä. Tähän on hyvä valmistautua.

Vierailija
4/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan...taas suomalainen mies ja ulkomaalainen nainen?

Vierailija
5/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa sinne Nigeriaan? Siellä on ihanaa 

Vierailija
6/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän lapset eivät ole ikinä niin huonoja kuin Lotta Haglundin lapsi.

Vierailija
7/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomi on euroopan rasistisin maa. Suosittelen muuttoa muualle jos asia huolettaa.

Eikä ole.

Vierailija
8/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa prostituoidut voivat synnyttää lapsia.

Vierailija
9/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole.

https://yle.fi/a/3-10531670

Vierailija
10/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kantasuomalaisiakin kiusataan. Se on suomalaisilla veressä ja sitä tapahtuu vielä työelämässäkin aikuisten ihmisten toimesta. Mitä oon mun 6-vuotiaan tytön kanssa mennyt vipeltänyt eri tapahtumissa, leikkipuistossa ja huvipuistossa niin huomannut miten ilkeitä jotkut lapset voivat olla. Jotkut naureskelee vaikka sille että mun lapsi kanniskelee rakasta pipsa possu pehmoleluaan mukana.

Vierailija
11/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätte Suomeen ja lapset opetatte saunomaan. Asepalvelus suoritetaan. 

Vierailija
12/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika tunkkainen kulttuuri, joten jos teillä on mahdollisuus, niin kannattaa muuttaa sinne toiseen kotimaahan. Ehkä töitäkin on tulevaisuudessa siellä paremmin? Paitsi tietysti jos kyseessä kehitysmaa niin sitten vain otatte sen riskin että ehkä lapsi joutuu kiusatuksi. Muuttakaa Suomessa isoon kaupunkiin missä on muitakin ulkomaalaisia. 

Vierailija
13/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos geenit tulee tyyliin Thaimaasta tai Filippiineiltä, kiusaamista tuskin tapahtuu enemmän kuin suomalaisten keskuudessa. Ikävä kyllä tiettyjen alueen geenejä kantavia kiusataan edelleen.

Vierailija
14/14 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos geenit tulee tyyliin Thaimaasta tai Filippiineiltä, kiusaamista tuskin tapahtuu enemmän kuin suomalaisten keskuudessa. Ikävä kyllä tiettyjen alueen geenejä kantavia kiusataan edelleen.

Aasialaisia kiustaan ihan yhtä lailla. Tosin tässä paskamaassa kiustaan nykyisin ihan kaikkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi