Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään miehiä.

Vierailija
02.08.2020 |

Ensiksi tarkennan, että minulla oli aivan tavallinen ja hyvä lapsuus, isäni oli aina läsnä meidän lasten elämässä ja lämminsydäminen ihminen. En ole koskaan kokenut fyysistä väkivaltaa miesten osalta tms. En ole parisuhteessa tällä hetkellä eikä entisessä suhteessani tapahtunut mitään traumatisoivaa.

Joten miksi pelkään miehiä? Tuntuu, että varsinkin tänä päivänä pelkään heitä ja olen koko ajan varautunut missä sitten ikinä kuljenkin.

Asun kaupungissa ja joskus olen oikeasti aivan pelosta jäykkänä, jos joudun menemään esimerkiksi kauppaan myöhään illalla pimeän tultua ja kävelen yksin kauppaan ja takaisin. Katson koko ajan vainoharhaisesti olkani ylitse ja tarkkailen ympäristöäni. Lenkilläkään metsäpoluilla en voi laittaa musiikkia kuulokkeistani, koska alkaa ahdistamaan ajatus siitä, etten kuulisi ympäristöäni tarkasti. Tämä on todella stressaavaa. Haluaisin edes joskus huoletta mennä edes lenkille ja uppoutua omiin ajatuksiin, mutta tämä on mahdotonta, koska mieleni ja kehoni on koko ajan pakenemis valmiudessa.

Tulee mieleen eräskin esimerkki, kun tulin piemeällä kaupasta ulos ja lähdin kävelemään tuttua reittiä kotiini, huomasin, että vastaan oli kauempana tulossa mies porukka. En kertakaikkiaan uskaltanut yksin kävellä heitä vastaan vaan luikin sivureittejä pitkin kotiini. Tuolloin kaupunginosa jossa asuin oli jo hiljainen eikä ristinsielua missään lukuunottamatta tuota porukkaa. Kerran matkustin yöjunalla takaisin kotikaupunkiini ja, kun pääsin pois asemalta minua huhuili mies ja olin melkein itku kurkussa etsimässä pakenemisväylää, mutta kyseinen mies oli vain reittiohjeita vailla ja tietenkin autoin häntä. Mutta tuo ensiajatus, että nyt minulle tapahtuu jotain pahaa.
Pelkään jatkuvasti raiskatuksi joutumista tai jollain muulla tavalla joutuvani väkivallan uhriksi.

Mistä tämä kumpuaa? En oikeasti tiedä. Se vain on niin. Onko kohtalontovereita?

Kommentit (242)

Vierailija
141/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään naisia. Ei uskalla edes vilkaista kun tulee jo syyte seksuaalisesta ahdistelusta.

Ei tässä ole mitään trollailun aihetta, koska pelko on ihan aiheellista ja on tervettä omata hyvä itsesuojeluvaisto. Mitä minä pienehkö 160 cm nainen voin siinä tilanteessa, jos joku minua paljon isompi mies haluaa käydä päälle?

Ei siinä normi mieskään mitään voi tehdä jos joku porukka tulee päälle.

Vierailija
142/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään naisia. Ei uskalla edes vilkaista kun tulee jo syyte seksuaalisesta ahdistelusta.

Ei tässä ole mitään trollailun aihetta, koska pelko on ihan aiheellista ja on tervettä omata hyvä itsesuojeluvaisto. Mitä minä pienehkö 160 cm nainen voin siinä tilanteessa, jos joku minua paljon isompi mies haluaa käydä päälle?

Ei miehillä ole pelättävää vai? Mitäköhän metoo pelleily on saanut aikaan? Miehet ei uskalla edes puhua naisille.

Kyllä miehilläkin on pelättävää, jopa enemmän kuin naisilla. Mies joutuu todennäköisemmin pahoinpidellyksi kuin nainen. Vasta hiljattain nuori 19v nuorukainen pahoinpideltiin kuoliaaksi. Näitä tapahtuu joka viikonloppu kioskijonossa.

No ei kyllä joka viikonloppu pahoinpidellä kuoliaaksi nuorukaisia kioskijonoissa.

Ei paljoa lohduta niitä kenet ON pahoinpidelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on myös raiskattu 2 kertaa. Molemmilla kerroilla raiskaaja oli puolituttu. Kumpikaan ei saanut tuomiota. Kulkevat vapaina.

Pelkään myös miehiä. Pelkään jopa tulla sähkölaudalla tai pyörällä illalla kotiin. Inhoan lenkkeillä, koska miehiä tulee aina vastaan tai takana.

Jopa kaupungilla pelkään heitä, koska en luota siihen että ohikulkijat auttavat.

Noissa raiskauksissa en voinut mitään. Potkin, raavin, yritin karkuun. Toinen oli minua kevyempi, toinen vanhempi ja huonossa kunnossa, silti hävisin.

Vierailija
144/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on nähnyt miten suomalainen nainen ylipäätään puhuu miehistä (jotka eivät ole jotain upporikkaita tai superkomeita) niin joskus vaan tuntee vahingoniloa kun nainen joutuu tuollaisen puskahepun kohteeksi.

Toivon, että pääset kokemaan vastaavan tilanteen puskahepun kohteena. 

Pian.

Vaihtoehtona on pikainen terapia, josta saat toivottavasti apua järjettömään naisvihaasi.

Vierailija
145/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin pelottaa ja ahdistaa. Tuntuu, että kaikilla hyvilläkin miehillä on jokin sairas "pimeä puoli".

Semmoinen pelottava ja julma. Liian monta kertaa käynyt niin, että kivankin miehen taustoista tai luonteesta paljastuu jotain kamalaa.

Kuulostaapa oudolta. Voitko antaa esimerkkejä? Vai laitatko vain alanuolen?

Järjestelmällistä pettämistä, kaksoiselämää, lehtolapsia, valehtelua, pikkutytöistä tykkäämistä,  lisää valehtelua, väkivaltaisuutta (henkinen+fyysinen)... Näin alkajaisiksi. Ja nämä asiat on paljastuneet täysin normaaleista miehistä.

Jos tuollaiset miehet ovat mielestäsi normaaleja, millaiset sitten ovat epänormaaleja? Miten lähipiiristäsi löytyy noin paljon tuollaista? Vai otitko lehtiotsikoista?

Kirjoitin siihen alas korjaukseksi että tavallisen oloisista. Eikai tuolla kukaan leima otsassa kulje. Nää on paljastunut lähipiiristä, kavereista, kavereiden poikaystävistä/aviomiehistä, miehistä työpaikalla, työkavereiden miehistä... Eli aika iso otanta kuitenkin.

Kerropa mulle mikä menee vikaan, kun olen tavallinen suomalainen keskiluokkainen nainen, tavallisessa ammatissa, en mikään uskovainen ja kaikinpuolin niin keskinkertainen kun olla voi ja silti tää on tämmöistä?

Ihan helppoa. Naiset eivät osaa ollenkaan "lukea" miestä ja rakkauksissaan uskovat mitä tahansa. Itse ainakin saan alle 5 minuutissa selvän toisista miehistä, mutta naisella voi mennä 20 vuotta päästä k..ipäämiehestä selville.

Vierailija
146/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme että pelottaa, Suomi on Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille.

Vierailija
147/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen miehenäkin myötätuntoa naisia kohtaan. Asun hiljaisessa kaupunginosassa ja välillä kun tyttöjä nousee bussista ja lähtee samaan suuntaan pohdin että kuumottaakohan niitä kuunnella raskaammat askeleet takanaan...jos ihan pikkutunneilla olaan saatan hidastaa tai vaihtaa puolta.

Man up. Jos olisit oikeamielinen ja rohkea niin voit kulkea missä haluat pää pystyssä tuntematta häpeää muiden miesten, pahojen miesten tekemisistä.

Miksi tätä yläpeukutetaan? Eikö naiset juuri sitä halua tällä syyllistämisellä, että kaikki miehet kollektiivisesti häpeäisivät kaikkien miesten puolesta ja luikkivat kadullakin pakoon aina naisen nähdessään, etteivät vaan vahingossa raiskaa tai pahoinpitele.

Vierailija
148/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on myös raiskattu 2 kertaa. Molemmilla kerroilla raiskaaja oli puolituttu. Kumpikaan ei saanut tuomiota. Kulkevat vapaina.

Pelkään myös miehiä. Pelkään jopa tulla sähkölaudalla tai pyörällä illalla kotiin. Inhoan lenkkeillä, koska miehiä tulee aina vastaan tai takana.

Jopa kaupungilla pelkään heitä, koska en luota siihen että ohikulkijat auttavat.

Noissa raiskauksissa en voinut mitään. Potkin, raavin, yritin karkuun. Toinen oli minua kevyempi, toinen vanhempi ja huonossa kunnossa, silti hävisin.

Mitähän jos seuraavalla kerralla tuikkaat sormen syvälle kusipään silmään tai potkaiset munille niin paljon kun lähtee, voin taata että raiskaus loppuu siihen kun mies ulisee maassa.

Vierailija
149/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin, mies, pelkään miehiä ja miesporukoita kaupungilla liikkuessani ilta-aikaan. Pelkään myös kovaäänisesti käyttäytyviä naisia jotka voivat saada miehet hyökkäämään päälleni, jos nainen keksii sanoa minun vaikka mulkaisseen häntä sopimattomasti. Naisilta (teinitytöiltä) olen myös kuullut ne uhkaavat kommentit mitkä ovat saaneet ylipäätään pelkäämään.

Huumeet ja muut päihteet ovat rantautuneet tähänkin kaupunkiin ja torin ympäristö on teinikokoontujien vuoksi hyvinkin levoton ja meluisa paikka etenkin iltaisin. Aina ämyrit pauhaa ja huuto raikaa. Käytös on myöskin törkeää ihan jo pikaruokapaikoissa torin ympärillä.

Naisilla on tosiaan valtaa ohjailla miehiä, voivat jonkun gorillan yllyttää ties millä valheilla toisen miehen kimppuun. Kerran meinasi tapahtua minullekin vieraan paikkakunnan baarissa, ensin näin tiskillä kun vieras nainen katsoi minua ja sitten supisi vieressään olleelle köriläälle jotain ja tuo köriläs asteli minua uhkailemaan. Ilman väkivaltaa onneksi ratkesi tilanne, yllyttäjänainen taisi olla pettynyt.

Vierailija
150/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista suurin ero väkivaltaisuudessa sukupuolten välillä taitaa olla siinä miten paljon väkivaltaa miehet kohdistavat itseensä, koska heidän elämänsä on ilmeisesti roskaa. 

Vuonna 2018 Suomessa surmattiin 17 naista ja naiset Ruotsissa ja Norjassa tekivät yhteensä 585 itsemurhaa samana vuonna. Eli tällä laskentaopilla naisia kuoli 602 yhteensä näissä kolmessa maassa. 

Samanaikaisesti Suomessa kuoli oman käden kautta (2018) jopa 618 miestä eli enemmän kuin Ruotsissa ja Norjassa oli naisten itsemurhia yhteensä yhdistettynä Suomessa väkivaltaisesti kuolleisten naisten määrään. 

Osa miesten tekemistä henkirikoksista on tehty naisten pyynnöstä, tilauksesta tai mies on ottanut vastuun naisen rikoksesta. Hyvin harvoin tapahtuu päinvastoin, koska evoluutio on toiminut siten, että nainen tietää lisääntyvänsä ja välttelee riskejä tai riskejä ottava nainen ottaa mieluummin sen pienemmän riskin eli hän esim.ennemmin suorittaa avunannon murhaan kuin tekee sen itse. Sama juttuhan nähdään tietysti myös erilaisissa urotöissä; kaljamahainen opettajamies voi syöksyä palavaan taloon lasten perässä, mutta poliisinainen ehkä epäröi. 90% urotöistä onkin miesten tekemiä Pohjois-Amerikassa tilastojen mukaan. 

Vierailija
151/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole pelättävää vai? Mitäköhän metoo pelleily on saanut aikaan? Miehet ei uskalla edes puhua naisille.

Kyllä miehilläkin on pelättävää, jopa enemmän kuin naisilla. Mies joutuu todennäköisemmin pahoinpidellyksi kuin nainen. Vasta hiljattain nuori 19v nuorukainen pahoinpideltiin kuoliaaksi. Näitä tapahtuu joka viikonloppu kioskijonossa.

No ei kyllä joka viikonloppu pahoinpidellä kuoliaaksi nuorukaisia kioskijonoissa.

No kyllä yksikin tapaus on liikaa.

Vierailija
152/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos seuraavalla kerralla tuikkaat sormen syvälle kusipään silmään tai potkaiset munille niin paljon kun lähtee, voin taata että raiskaus loppuu siihen kun mies ulisee maassa.

Olin tuon ensimmäisen kokemuksen jälkeen kuvitellut tekeväni juuri noin.

Kuitenkin toisella kertaa heräsin siihen, että housuni oli riisuttu. Yritin potkia miestä päähän, ryömiä pois ym, en onnistunut. Lopulta lamaannuin täysin, enkä edes muista kaikkea. Päällimmäisin ajatus oli ettei näin voi oikeasti tapahtua.

En tiedä olisiko minusta enää edes tuohon. Järkytys on niin suuri ettei keho enää ota käskyjä vastaan.

Tuokin tekijä oli ihminen, jonka luulin olleen hyvä. Hänellä on vaimo ym.

Miehiä kannattaa pelätä. Inhoan lähes kaikkia miehiä näiden ja muutaman muun huonon kokemuksen takia.

Vierailija
153/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologia teki naisesta osapuolen, joka raskautuu ja synnyttää ja tämän lisäksi vielä teki naisesta fyysisesti heikomman osapuolen. Hienosti hoidettu👏🏻 Taidankin alkaa kasvattamaan lihasta ahkerasti.

T. Nainen

Nainen ei pääse ahkeralla lihastreenillä kuin 70% miehen voimatasosta ylävartalossa. Tosin harva mies on mitenkään voimakas. Parin vuoden salitreenin jälkeen isoilla painoilla huomaat että 80% miehistä jaksaa nostaa ja jaksaa vähemmän kuin sinä. Sille isolle salipenalle et kuitenkaan pärjää ikinä. Sen sijaan jaloissa pääsee 100% Ja nainen on notkeampi ja nopeampi kuin mies, joten monolla vaan ja potkutekniikoita.

Nainen ei suinkaan ole nopeampi kuin mies. Naispikajuoksijoiden maailmanennätykset vastaavat suurinpiirtein 45 vuotiaiden miesjuoksijoiden maailmanennätyksiä ja pikajuoksijoiden huippu-ikä on n.26. 

Notkeutta on enemmän joissakin nivelissä, mutta tämä voi myös altistaa nyrjähdyksille ja revähdyksille. 

Todellista tasa-arvoa saa erilaisista välineistä, joka alueesta ja lainsäädännöstä riippuen voi tarkoittaa vaikka pyssyjä. 

Vierailija
154/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi naiset! Miltä tuntuu kun miehet AINA kieltää väkivallan ja puolustaa näitä tekijöitä? Ihan AINA. Miehiä kiinnostaa aina vain se oma selusta ja oma maine. Ei koskaan voida tehdä mitään naisten eteen. Miehet täälläkin vain puolustaa väkivaltaa.

Miksi naiset on susia, vaikka miehet uhkaa henkeänne systemaattisesti a) olemalla väkivaltaisia, b) puolustamalla väkivaltaa c) normalisoimalla väkivaltaa sallimalla sen laissa useissa maissa. Tämän jälkeen otatte miesten nimiä, abortoitte käskystä tyttöjä ja kehutte miten alisteinen asema perheessä on oma valinta.

Että vihaan akkoja. Te pällit heikennätte kaikkien naisten asemaa tuolla munattomuudella ja vässykkyydellä. Miehet puolustaa aina itseään, naiset osaa vain vaihtaa nimeä sen eteen joka vihaa naista eniten.

Miksi ette koskaan ole vihaisia miehille? Raivoatte seksiä harrastaville naisille ihan kiimassa, mutta kun mies uhkaa ja uhkailee, te olette vain piipittämässä. Alkakaa olla miehille yhtä ankaria. Mies on kaksinaamainen, dramaattinen susi.

Vierailija
155/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, täytyy todeta että itse olen päässyt elämässä vähällä. Olen pikkuruinen nainen, eikä minulla ole mitään erityisen huonoja kokemuksia miehistä. En koskaan muista pelänneeni.

En ole varma kuinka hyvä vinkki tämä on, mutta mututuntumalta sanoisin: älkää naiset näyttäkö pelkoanne. Se on käsittääkseni luonnehäiriöön taipuvaisille miehille se nimenomainen kiksi. Heitä kiihottaa jos joku nainen pelkää heitä.

Vierailija
156/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin pelottaa ja ahdistaa. Tuntuu, että kaikilla hyvilläkin miehillä on jokin sairas "pimeä puoli".

Semmoinen pelottava ja julma. Liian monta kertaa käynyt niin, että kivankin miehen taustoista tai luonteesta paljastuu jotain kamalaa.

Kuulostaapa oudolta. Voitko antaa esimerkkejä? Vai laitatko vain alanuolen?

Järjestelmällistä pettämistä, kaksoiselämää, lehtolapsia, valehtelua, pikkutytöistä tykkäämistä,  lisää valehtelua, väkivaltaisuutta (henkinen+fyysinen)... Näin alkajaisiksi. Ja nämä asiat on paljastuneet täysin normaaleista miehistä.

Jos tuollaiset miehet ovat mielestäsi normaaleja, millaiset sitten ovat epänormaaleja? Miten lähipiiristäsi löytyy noin paljon tuollaista? Vai otitko lehtiotsikoista?

Kirjoitin siihen alas korjaukseksi että tavallisen oloisista. Eikai tuolla kukaan leima otsassa kulje. Nää on paljastunut lähipiiristä, kavereista, kavereiden poikaystävistä/aviomiehistä, miehistä työpaikalla, työkavereiden miehistä... Eli aika iso otanta kuitenkin.

Kerropa mulle mikä menee vikaan, kun olen tavallinen suomalainen keskiluokkainen nainen, tavallisessa ammatissa, en mikään uskovainen ja kaikinpuolin niin keskinkertainen kun olla voi ja silti tää on tämmöistä?

Ihan helppoa. Naiset eivät osaa ollenkaan "lukea" miestä ja rakkauksissaan uskovat mitä tahansa. Itse ainakin saan alle 5 minuutissa selvän toisista miehistä, mutta naisella voi mennä 20 vuotta päästä k..ipäämiehestä selville.

Totta. Miehenä on varmaan helpompi yrittää arvata, onko mahdollinen seksi- tai seurustelukumppani vaarallinen.

Vierailija
157/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette koskaan ole vihaisia miehille? Raivoatte seksiä harrastaville naisille ihan kiimassa, mutta kun mies uhkaa ja uhkailee, te olette vain piipittämässä. Alkakaa olla miehille yhtä ankaria. Mies on kaksinaamainen, dramaattinen susi.

Säilytän mieluummin terveyteni ja vältän provosoimasta epämääräisen/uhkaavan oloista miestä, vaikka kuinka tekisi mieli läksyttää.

En myöskään raivoa seksiä harrastaville naisille, jokainen tehköön mitä lystää.

Vierailija
158/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi naiset! Miltä tuntuu kun miehet AINA kieltää väkivallan ja puolustaa näitä tekijöitä? Ihan AINA. Miehiä kiinnostaa aina vain se oma selusta ja oma maine. Ei koskaan voida tehdä mitään naisten eteen. Miehet täälläkin vain puolustaa väkivaltaa.

Miksi naiset on susia, vaikka miehet uhkaa henkeänne systemaattisesti a) olemalla väkivaltaisia, b) puolustamalla väkivaltaa c) normalisoimalla väkivaltaa sallimalla sen laissa useissa maissa. Tämän jälkeen otatte miesten nimiä, abortoitte käskystä tyttöjä ja kehutte miten alisteinen asema perheessä on oma valinta.

Että vihaan akkoja. Te pällit heikennätte kaikkien naisten asemaa tuolla munattomuudella ja vässykkyydellä. Miehet puolustaa aina itseään, naiset osaa vain vaihtaa nimeä sen eteen joka vihaa naista eniten.

Tämä pitää täysin paikkansa. Olen niin monta kertaa todistanut kuinka mehiläiskuningattaret pikku alamaisineen tuomitsee milloin kenetkin naiset milloin milläkin älyvapaalla syyllä, mutta miehet ne nyt vaan on parempia ihmisiä ja pojat on poikia thihihhii.

Vierailija
159/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin ollaan muka suvaitsevaisia ja äänestetään lisää miehiä tänne. Sitten kun suvaitsevaisuus tulee liian lähelle niin ei enää tykätäkään =/

Älä viitsi. Minun kimppuuni ei ole yksikään ulkomaan elätti käynyt. Kyllä se on aina suomalainen noin 20-65v mies kun käy päälle.

Nro. 10

Et sitten varmaankaan pahemmin kuljeskele ostoskeskuksissa tai alikulkutunneleissa ja metroissa suuremmissa kaupungeissa, missä noita elättejä yleensä hengailee. Taidat asua jossain pienellä paikkakunnalla, missä ei elättejä itseasiassa edes ole ja näin päästään suomimiestä syyttämään täysillä.

Vierailija
160/242 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain mielenkiinnosta kyselen... Mikä sukunimi sulla on? Onks paha? 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi