Suositelkaa oikeasti hyvää bb-voidetta!
Tarvitsisin laadukkaan ja kevyen bb-voiteen, joka pysyisi iholla näyttämättä tunkkaiselta, mutta silti vähän peittävyyttä. Siis kuulasta ja raikasta ihoa tavoittelen. Ehdotuksia? :)
Kommentit (28)
Biothermillä on paras, aika uusi tuote, heleyttää ihon kivasti ja pitää huokoset pieninä ja puhtaana sillä monet noista aiheuttaa mustapäitä. Olen 34v. ja kokeillut melkein kaikki mahdolliset BB-voidemerkit 3 vuoden aikana.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:21"]
lorealin cc-voide tosi hyvä, se vihreä
[/quote]
Se on sitten tosi keltainen sävyltään... Minä ostin tuon mutta voin käyttää vain paikallisesti punoitusten peittoon, koko naamalle levitettynä tekee ihme keltatautivaikutelman. Minulla kun on hyvin neutraalin sävyinen iho muuten.
Mulla paras on ollut apteekista ostettu Vichy Idealia BB-voide. Kovin rasvaiselle iholle en kuitenkaan sitä suosittele, on enemmän kuivan ihon tuote - tai sittne pitäisi käyttää puuteria päällä. Mutta ei tosiaan tee tunkkaisen näköiseksi tms.
Noita erilaisia Kauko-Idän BB:itäkin tuli joskus tilailtua eBaystä, mutta minä en niistä oikein mistään tykännyt, peittävyyttä oli kuin paksuimmissa meikkivoiteissa kyllä, mutta värit yleensä tosi omituisia ja tunkkaisia.
Mä taas oon tykänny noista japanilaisista versioista, mutta mulla ehkä vaikuttaa se, että oma iho on tosi kalpea, mutta silti enemmän keltapohjainen kuin ehkä keskimäärin. Holika Holika ja Missha ovat olleet suosikkeja, tuo Holika on todella peittävää, mutta sävy on täydellinen, Missha taas läpikuultavampi ja sopii vähän tasaisemmalle iholle.
Vaalealle iholleni sopii Clinique.
Hankala suositella kenellekään toiselle hyvää kosmetiikkaa. Ihotyyppejä ja -sävyjä on niin erilaisia.
Toinen kehuu maasta taivaisiin, toinen haukkuu, vaikka sama tuote olisi kyseessä!
Kannattaa kertoa vähän tarkemmin ihotyypistään, vaikkei siitäkään välttämättä ole apua. Kokeilemalla selviää parhaiten. :)
Nuo L'orealin ja Garnierin voiteethan eivät mitään oikeita BB-voiteita edes ole vaan jotain tavallista paksumpaa meikkivoidemössöä. Oikealla ja alkuperäisellä korealaisella BB-voiteella on kaikenlaisia ihonravitsemisominaisuuksia ja sitä kannattaa tilata ulkomailta.
Minä tykkään Lumenesta tosi paljon. On kyllä aika tumma se 01:kin jos on vaalea iho, käytän sitä nyt kesälläkin, tosin en ole tarkoituksella ruskettanut itseäni.
Luulen että nämä toimivat eri ihoilla eri tavalla, minulle esim. paljon kehuttu Garnier ei käy yhtään niin hyvin.