Suositelkaa oikeasti hyvää bb-voidetta!
Tarvitsisin laadukkaan ja kevyen bb-voiteen, joka pysyisi iholla näyttämättä tunkkaiselta, mutta silti vähän peittävyyttä. Siis kuulasta ja raikasta ihoa tavoittelen. Ehdotuksia? :)
Kommentit (28)
YSL:n bb-voide on keltapohjaiselle sekaiholleni mahtava, mutta sen sävyt ovat huonot. Vaalea on liian valkoinen ja seuraava sävy käy korkeintaan keskikesällä. Ostin medium-sävyn, jota sekoitan Lumenen keskinkertaiseen cc-voiteeseen (vaalein sävy, sain äidiltäni). Bobbi Brownin bb on myös ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:16"]
Garnierin rasvaisen/ sekaihon bb-voide. Käytän sävyä medium. Paras bb-voide, vaikka ihoni on kyllä ihan normi, ei erityisen rasvainen. Tosi monet kysyvät mitä käytän, kun ihoni on niin kuulas ja tasainen :)
[/quote]
Mulla on se Light, ja se on kyllä älyttömän hyvää muuten, mutta ihan liian kellertävää kalkkilaivan kapteenille. Pysyy kyllä mattana ihan koko päivän.
Maybellinen se mis lukee vaaleenpunasel♥ ei jää täysin mataksi mutta mä tykkään ettei oo ihan piki matta:3 pysyy iholla n. Koko päivän! Miinuksena se että haju ei oo kauheen kiva :/
robinhoodista bb voide..ei ole liian peittävä..kosteuttaa.
Kiinnostaisi minuakin. Olen kokeillut vain Garnieria, näyttää aika hyvältä mutta haisee inhottavalta ja saa silmät vuotamaan.
Skin79 bb-voiteet ovat aivan ylivertaisia länsimaisiin tuotteisiin verrattuna - suosittelen todella. Olen tilannut monesti Yesstyle.com nettikaupasta halvalla. Saa myös hyviä näytepakkauksia.
Garnierin rasvaisen/ sekaihon bb-voide. Käytän sävyä medium. Paras bb-voide, vaikka ihoni on kyllä ihan normi, ei erityisen rasvainen. Tosi monet kysyvät mitä käytän, kun ihoni on niin kuulas ja tasainen :)
Vichy kirvelee silmiä ja saa ne vuotamaan!
Yves Saint Laurent on minun suosikki.
Lorealin perus bb ja liila cc; himpun kivempi sävyltään näin talvea kohti mentäessä.
Samaa mietin...Kaikki ne saa ihon näyttämään jotenkin harmaalta ja tunkkaiselta, kaikkea muuta kuin hehkuvalta tai kuulaalta. Eli pysyttelen värillisessä kosteusvoiteessa.
lorealin cc-voide tosi hyvä, se vihreä
Garnierin olen käyttänyt. Tykkään siitä. Vichyltä sain apteekista näytteen. Ei mielestäni ollenkaan niin hyvä.
Kakkosen kanssa olen samaa mieltä, ihosta tulee tunkkainen ja kuiva. Mitä värillästä kosteusvoidetta käytät? t. ap
lumenen cc on surkeaa. käytän lorealin bb: tä.
Käytän Estee Lauderin Daywear plusia. Se kosteuttaa myös tosi hyvin. Lauderin BB-voidettakin on kyllä kehuttu mutta en ole kokeillut vielä. t. Kakkonen.
Jos kunnon bb-voidetta haluat niin kannattaa ostaa niitä korealaisia bb-voiteita, esim. SKIN79 Super+ BB ♥
K