Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyisikö kaltaiselleni naiselle vielä miestä?

Vierailija
30.07.2020 |

Olen hiljattain eronnut 42-vuotias nainen.
Treffailu ja uusi ihmissuhde hiukan pelottaa ja jännittää, mutta kaipaisin kovasti läheisyyttä ja yhdessäoloa.
Mietin vaan, että millaiset realistiset mahdollisuudet minulla vielä mahtaisi olla löytää mukava mies.

- minulla on kaksi lasta, joista toinen jo täysikäinen, toinen teini
- olen vaalea, ihan nätiksikin on kehuttu (minua on verrattu Therese Johaugiin ulkoiselta olemukseltani, vaikka en toki kuvittele olevani yhtä kaunis ja timmi kuin hän!). PItuus 163cm ja paino 53kg.
- harrastan juoksua (jos ehdin, juoksen 5-6 päivänä viikossa yleensä aamuisin, noin 10km tai enemmän joka kerta, ihan omaksi ilokseni, välillä osallistun myös juoksutapahtumiin, mutten ole erityisemmän kilpailuhenkinen), lukemista, nautin luonnossa liikkumisesta ja ihan kotoilusta (ruoanlaitto, tv:n katselu jne.). Haavena olisi aloittaa myös pyöräilyharrastus.
- olen normaalissa toimistotyössä
- minulla on koira, jonka kanssa lenkkeilen, mutten muuten harrasta mitään eritystä sen kanssa eikä elämäni ns. "pyöri sen ympärillä"
- olen kasvissyöjä
- olen aamuvirkku ja illan torkku, ja tarvitsen hyvät yöunet

Etsin samanhenkistä miestä, joka pitäisi liikunnasta, luonnosta ja eläimistä.

Kommentteja? Onko minussa jotain joka olisi todella turn-off miehille?

Kiitos :o)

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä varon kasvissyöjiä viimeisen päälle tarkasti.

M,45

Vierailija
22/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanhenkiselle miehelle olet ihan hyvä kumppani.

Mutta jos tapaat kivan miehen ja hän ei pahemmin lenkkeile, ei ole kasvissyöjä, ei edes oikein ymmärrä miksi jotkut ovat ja on illanvirkku aamuntorkku, esimerkiksi, niin miten luulisit, sopisitteko yhteen tavoiltanne?

Eli tämä saattaa rajata miestarjontaa jos nämä kriteerit eivät sovi elämääsi.

Mieti kuinka paljon itse olet valmis joustamaan jos löydät uuden kumppanin.

Kannattaa myös ajatella niin päin, että minkälaisen miehen olen itse valmis ottamaan elämääni.

Hyviä ajatuksia. Itse olen aika sopeutuvainen, mutta esimerkiksi päivärytmini ja juoksuharrastukseni toivat kitkaa edelliseen suhteeseeni. Niistä en ole valmis tinkimään, vaikken odotakaan, että toinen eläisi samassa rytmissä tai lähtisi lenkille kanssani - hänen pitäisi kuitenkin ymmärtää minua näiden asioiden suhteen.

Miehellä saisi tosi mielellään olla myös omia harrastuksia ja kavereita, en kaipaa minkäänlaista symbioosia, jossa kaikki vapaa-aika vietetään kylki kyljessä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v mies ja noilla tiedoilla kelpaisit oikein hyvin, haluatko seksiä, millaiset tissit?

Ainut mikä ei käy on koira, toivottavasti se on jo vanha tai voit luopua siitä koska olen allerginen astmaatikko.

Kelpuutatko myös minun lapset ja hankalan exän.

Missä ap asuu?

Vaikuttaa siltä, että me tuskin oltaisiin yhteensopivia. Tissit on varmaan sinulle liian pienet, ja koirasta en luovu. Lapset ja exä eivät periaatteessa ole ongelma.

Ap 

Vierailija
24/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma kokemukseni 10 vuotta nuorempana ja kahden pienemmän lapsen äitinä; vaikeaa on. Ei miehen saaminen, mutta “kunnollisen” miehen saaminen kyllä. Jos nostan ikärajaa 10 vuodella niin sit saa jo vähän valita, eli jos sinulle kelpaa viiskymppiset niin tilanne on valoisampi.

Vierailija
25/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v mies ja noilla tiedoilla kelpaisit oikein hyvin, haluatko seksiä, millaiset tissit?

Ainut mikä ei käy on koira, toivottavasti se on jo vanha tai voit luopua siitä koska olen allerginen astmaatikko.

Missä ap asuu?

Vaikuttaa siltä, että me tuskin oltaisiin yhteensopivia. Tissit on varmaan sinulle liian pienet, ja koirasta en luovu. Lapset ja exä eivät periaatteessa ole ongelma.

Ap 

Ei koolla ole niin väliä.

Vierailija
26/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko minussa jotain joka olisi todella turn-off miehille?"

On. Lapset ja vegeily

Vierailija
27/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset erittäin turn off, samoin koira.

t. nelikymppinen mies

Vierailija
28/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap asuu?

:DDDDD

:'DD

"Kelpaat minulle, millaiset tissit, dumppaa koira. Koska nähdään?"

Sinä se varsinainen kultakimpale olet. :)

Sinähän se tiedät, olen hoitanut omat ja lasteni asiat oikein hyvin, on ok-talo, hyvä tavallinen työ ja kaikkea mitä tarvitaan.

Lasten äiti on kuollut muutama vuosi sitten.

Eläimen kanssa en voi elää koska kuolen silloin, lapsetkin ovat halunneet vaikka mitä eläimiä, mutta ei niin ei.

Kaiva vaan hiekat toosasta.

Sanoisin että jotain tosi oleellista puuttuu kyllä. Saat ihan itse miettiä mitä se voisi olla. 

Vierailija
29/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vegeily on turn off?

Vierailija
30/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet eronnut?

Sekin vaikuttaa asiaan, jos et ole tullut toimeen edellisen kumppanisi kanssa, miten luulet tulevasi toimeen noilla "vaatimuksillasi"  jonkun muun kanssa?

Voisi varmaan sanoa, että klassisesti "kasvoimme erilleen". Eroa mietittiin pitkään, koska mukana ei ollut kolmansia osapuolia, eikä se ollut erityisen dramaattinen. Tapasin exäni nuorena ja menimme naimisiin reilu parikymppisinä. Olemme molemmat muuttuneet tosi paljon tänä aikana. Elämässämme on tapahtunut asioita, jotka ovat saaneet pohtimaan, kannattaako tyytyä elämään ns. kaverisuhteessa, vai olisiko vielä mahdollista löytää meille molemmille sopivampi elämänkumppani. Tulemme ihan ok toimeen exän kanssa nyt eron jälkeen.

Vaatimuksista: onko liikaa toivoa, että mies olisi liikunnallinen ja pitäisi luonnosta ja eläimistä? 

Ap

Vierailija
31/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkälainen päänsisäinen maailma sinulla on? Nuo mainitsemasi on aika suorituskamaa, usea kuntoilee päivittäin ja on hoikka, usealla on lemmikki ja lapset jne.

Mikä on musiikkimaku, lempikirjailija, tv-ohjelma, onko kylttyyriharrastuksia mitään, oletko huumorintajuinen?

Vierailija
32/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kasvissyönti, jos on kyse ideologiasta, tuo aina mukanaan sellaisen paketin, että siihen en enää erehdy.

Vierailija
33/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osut just mun spekseihini. Olen 47 v tumma ja atleettinen hyvätuloinen mies. Sinisilmäiset blondit on mun heikkous.

Toivottavasti törmätään jossain!

En tehnyt aloitusta treffi-ilmoituksena, vaan ihan rehellisesti mietin asiaa. Sekin mietityttää, missä vapaisiin miehiin voisi tutustua, yöelämää kun en harrasta juuri lainkaan, vaan käyn ehkä joskus lasillisella ystävän seurassa. 

Olisi kiva törmätä IRL. Todennäköisyys sille lienee kuitenkin varsin pieni. Lapseni pitävät koirista, mutta sellaista en oman aktiivisen elämäni takia ole heille pystynyt tarjoamaan. Itsekin olen huono valvomaan iltaisin.  Aamuisin taas olisi ihana tuntea oma rakas lähellä. Sivellä vaaleita hiuksia, suudella kaunista niskaa.

M47

Vierailija
34/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap asuu?

Näätkö ap miten helppoo, kultakimpale jo ilmoittautui XD

Vierailija
35/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N31 kirjoitti:

No oma kokemukseni 10 vuotta nuorempana ja kahden pienemmän lapsen äitinä; vaikeaa on. Ei miehen saaminen, mutta “kunnollisen” miehen saaminen kyllä. Jos nostan ikärajaa 10 vuodella niin sit saa jo vähän valita, eli jos sinulle kelpaa viiskymppiset niin tilanne on valoisampi.

Kiitos, kun jaoit kokemuksesi!

Ikä ei ole ongelma, viisikymppiset kelpaavat ihan hyvin.

Ap

Vierailija
36/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minä, suunnileen samanikäienn mies  saattaisin ihastua ja kuka ties rakasuakin sinuun Ap. Ongelma tai haaste on, että missä kohdata ja löytää sinut tai sinun kaltaisesi nainen.

Tilanteesi on vähän samantapainen kuin minulla; olen tosin lapseton.    

Yleisemmin töiden ohella viihdyn lenkkipolulla tai lueskelen ja puuhastelen kotona, ellen sitten läksi tapaamaan sisaruksieni perheiä, kummilapsiani ai vanhempiani.. (Nyt "korona aikana" en ole osannu suunniella pidempiä vapaa ajan matkoja, vaikka niiäkin olen tehnyt yksin(kin)    

Mutta niin ktini kuin lenkkipolkuni (juosten, pyöräillen tai hiihtäen)   paikkoja, joissa en osaa tai missä ei ole oikein mahdollista, niin kuin sanotaan iskeä kumppania.

Koska kotoani minua tuskin kukaan tulee hakemaan, ainakaan parisuhde mielessä. Ja aas lenkkipolulla usein keskityn vain ise lenkkisuoriukseeni; en siihen, että "kyttäisin" tulisiko lenkilläni vastaan, joku jota voisin yrittää "iskeä".

Olen kyllä joskus heittäytyny juttusille lenkillä kohtaamani naisen kanssa (monella heisä on on ollut rinnallaan koira), mutta mitä enemmän minulle on tullut ikää, niin on alkanut tuntua sille, että onko tällaien käytökseni sopivaa.

En osaa oiken selittää, mistä tämä arkuuteni kumpuaa.  Sen sijaan on sanottava, että minua tosinaan tturhauttaa kun välillä tuntuu, että ainoat paikat, joissa olisi moraalisesi hyväksyttävintä yrittää löytää ja kohdata itselleen kumppani, olisvat lähinnä baarit ja yöerhot.

Toki niistä olen, joskus harvoin kun olen käynyt, niin seuraa saanut mutta yleisemmin viihdyn niissä vain kovin huonosti. Tinderiä kartan sen "panosovellus maineen" vuoksi.  En ole saanu aikaiseksi, että tekisin nettitreffiprofilin..

Mutta onko enää ihme, että olen sinkku?               

Vierailija
37/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap asuu?

Valitettavasti juuri tätä se treffailu on... Tervetuloa ap joukkoon etsimään sitä neulaa heinäsuovasta.

Vierailija
38/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet eronnut?

Sekin vaikuttaa asiaan, jos et ole tullut toimeen edellisen kumppanisi kanssa, miten luulet tulevasi toimeen noilla "vaatimuksillasi"  jonkun muun kanssa?

Voisi varmaan sanoa, että klassisesti "kasvoimme erilleen". Eroa mietittiin pitkään, koska mukana ei ollut kolmansia osapuolia, eikä se ollut erityisen dramaattinen. Tapasin exäni nuorena ja menimme naimisiin reilu parikymppisinä. Olemme molemmat muuttuneet tosi paljon tänä aikana. Elämässämme on tapahtunut asioita, jotka ovat saaneet pohtimaan, kannattaako tyytyä elämään ns. kaverisuhteessa, vai olisiko vielä mahdollista löytää meille molemmille sopivampi elämänkumppani. Tulemme ihan ok toimeen exän kanssa nyt eron jälkeen.

Vaatimuksista: onko liikaa toivoa, että mies olisi liikunnallinen ja pitäisi luonnosta ja eläimistä? 

Ap

Sinuna keskittyisin pommittamaan ahkerasti itseäsi vähintään jonkin verran vanhempia miehiä, joilla on itsellä lapsia ja lemmikkieläin. Muuten voi olla aika pieni onnistumisprosentti.

Vierailija
39/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vegeily on turn off?

Haluaisin, että voidaan kokata yhdessä. Exä oli vege ja kieltämättä ketutti, kun mahdollisia ruokia oli ehkä 2 kappaletta. Kävi hieman tylsäksi. Mutta joo ei se nyt ehdoton kriteeri ole (toisin kuin lapset), voidaanhan me aina tehdä omat safkat.

Vierailija
40/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppiselle vasta eronneelle miehelle ei listauksessasi sinällään ole mitään ilmeistä turn-offia. Ison osan asioista voisin jakaa ja ne pari eroavaisuutta tuskin olisivat ongelmaksi, jos et itse niistä sellaista tekisi. Esim. jos sallit toiselle sekaruoan ja syöt vain itse vegeä. Mua ei haittaisi toisen erityisruokavalio, kunhan se ei kategorisesti rajaisi omaani. Kasvisruokaa vastaan ei mulla sinällään ole mitään, mutta haluan kuitenkin syödä myös eläinperäisiä juttuja ainakin toisinaan.