Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyisikö kaltaiselleni naiselle vielä miestä?

Vierailija
30.07.2020 |

Olen hiljattain eronnut 42-vuotias nainen.
Treffailu ja uusi ihmissuhde hiukan pelottaa ja jännittää, mutta kaipaisin kovasti läheisyyttä ja yhdessäoloa.
Mietin vaan, että millaiset realistiset mahdollisuudet minulla vielä mahtaisi olla löytää mukava mies.

- minulla on kaksi lasta, joista toinen jo täysikäinen, toinen teini
- olen vaalea, ihan nätiksikin on kehuttu (minua on verrattu Therese Johaugiin ulkoiselta olemukseltani, vaikka en toki kuvittele olevani yhtä kaunis ja timmi kuin hän!). PItuus 163cm ja paino 53kg.
- harrastan juoksua (jos ehdin, juoksen 5-6 päivänä viikossa yleensä aamuisin, noin 10km tai enemmän joka kerta, ihan omaksi ilokseni, välillä osallistun myös juoksutapahtumiin, mutten ole erityisemmän kilpailuhenkinen), lukemista, nautin luonnossa liikkumisesta ja ihan kotoilusta (ruoanlaitto, tv:n katselu jne.). Haavena olisi aloittaa myös pyöräilyharrastus.
- olen normaalissa toimistotyössä
- minulla on koira, jonka kanssa lenkkeilen, mutten muuten harrasta mitään eritystä sen kanssa eikä elämäni ns. "pyöri sen ympärillä"
- olen kasvissyöjä
- olen aamuvirkku ja illan torkku, ja tarvitsen hyvät yöunet

Etsin samanhenkistä miestä, joka pitäisi liikunnasta, luonnosta ja eläimistä.

Kommentteja? Onko minussa jotain joka olisi todella turn-off miehille?

Kiitos :o)

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen korvaan kuullostat ikäisellesi miehelle hyvältä saaliilta.

Vierailija
2/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen korvaan kuullostat ikäisellesi miehelle hyvältä saaliilta.

Kiitos :o)

Itsetuntoni ei ole juuri nyt eron jälkeen mitenkään parhaimmillaan, joten kiva kuulla! 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off miehille: ikäsi. Toki miehet tyytyvät nuoremman puutteessa vanhempaankin.

Vierailija
4/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika täydelliseltä. Vastaavantasoisia miehiä ei olekaan noin vain vapaana.

Vierailija
5/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään huonoa ole, treffailemaan vaan :)

t. mies

Vierailija
6/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään erityistä turn-offia, ellei sitten ikä, jos mies haluaa omiakin lapsia.

Vierailija
7/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn off miehille: ikäsi. Toki miehet tyytyvät nuoremman puutteessa vanhempaankin.

OK... mutta en etsikään itseäni nuorempaa miestä, vaan hän voi hyvin olla vaikka 10 vuotta itseäni vanhempi.

Ap

Vierailija
8/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osut just mun spekseihini. Olen 47 v tumma ja atleettinen hyvätuloinen mies. Sinisilmäiset blondit on mun heikkous.

Vierailija
9/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä aloitus ottaen huomioon, että se on miehen kirjoittama :D

Vierailija
10/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytynee katsella laajasta ikähaarukasta +/- 10v vähintään. Osa eläkeikäisistä kovassa kunnossa ja retkeilevät ym., ja samalla taas oman ikäisistäsi moni kaljamahaa kasvattelee kotisohvalla.

Outoa, jos ei löydy miestä!

Vierailija
11/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika täydelliseltä. Vastaavantasoisia miehiä ei olekaan noin vain vapaana.

Kiitos :o) En itse mieti ns. tasoja, kunhan muuten on hyvä olla yhdessä.

Ap

Vierailija
12/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, erityinen plussa erityisen hyvästä oikenkirjoitustaidosta! Vaikka olenkin heteronainen. :)

Vierailija
13/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osut just mun spekseihini. Olen 47 v tumma ja atleettinen hyvätuloinen mies. Sinisilmäiset blondit on mun heikkous.

Toivottavasti törmätään jossain!

En tehnyt aloitusta treffi-ilmoituksena, vaan ihan rehellisesti mietin asiaa. Sekin mietityttää, missä vapaisiin miehiin voisi tutustua, yöelämää kun en harrasta juuri lainkaan, vaan käyn ehkä joskus lasillisella ystävän seurassa. 

Vierailija
14/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK... mutta en etsikään itseäni nuorempaa miestä, vaan hän voi hyvin olla vaikka 10 vuotta itseäni vanhempi.

Ap

Siinä tapauksessa älä tyydy mihin vaan. Saat todellakin valita parhaat päältä viiskymppisen ukkojen joukosta.

Vierailija
15/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanhenkiselle miehelle olet ihan hyvä kumppani.

Mutta jos tapaat kivan miehen ja hän ei pahemmin lenkkeile, ei ole kasvissyöjä, ei edes oikein ymmärrä miksi jotkut ovat ja on illanvirkku aamuntorkku, esimerkiksi, niin miten luulisit, sopisitteko yhteen tavoiltanne?

Eli tämä saattaa rajata miestarjontaa jos nämä kriteerit eivät sovi elämääsi.

Mieti kuinka paljon itse olet valmis joustamaan jos löydät uuden kumppanin.

Kannattaa myös ajatella niin päin, että minkälaisen miehen olen itse valmis ottamaan elämääni.

Vierailija
16/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun "ongelma" on enemmän, että olet ns. liian hyvä ja kunnollinen. Vastaavia miehiä on harvassa.

Vierailija
17/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v mies ja noilla tiedoilla kelpaisit oikein hyvin, haluatko seksiä, millaiset tissit?

Ainut mikä ei käy on koira, toivottavasti se on jo vanha tai voit luopua siitä koska olen allerginen astmaatikko.

Kelpuutatko myös minun lapset ja hankalan exän.

Missä ap asuu?

Vierailija
18/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile miesmarkkinoilla, kuinka me muut naiset voisimme sen tietää kenelle ja millaiselle miehelle kelpaat?

Kun siihen toisesta välittämiseen ja ihastumiseen vaikuttaa niin monet erilaiset asiat, ei ihmisillä.

Ei ole olemassa mitään yhtä ainoaa tapaa rakastua, ihastua ja välittää toisesta, se on aina henkilökohtainen kokemus.

Vierailija
19/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v mies ja noilla tiedoilla kelpaisit oikein hyvin, haluatko seksiä, millaiset tissit?

Ainut mikä ei käy on koira, toivottavasti se on jo vanha tai voit luopua siitä koska olen allerginen astmaatikko.

Kelpuutatko myös minun lapset ja hankalan exän.

Missä ap asuu?

:DDDDD

:'DD

"Kelpaat minulle, millaiset tissit, dumppaa koira. Koska nähdään?"

Sinä se varsinainen kultakimpale olet. :)

Vierailija
20/182 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet eronnut?

Sekin vaikuttaa asiaan, jos et ole tullut toimeen edellisen kumppanisi kanssa, miten luulet tulevasi toimeen noilla "vaatimuksillasi"  jonkun muun kanssa?