Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Ei Elias extran perusteella mikään kusipää ole, saarielämä vaan meni tavallista enemmän tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Plussaextran katsoneet: miten Elias suoriutui? Siis extrasta? Tekikö akimanniset (potentiaalia kasvattaa kohua) vai oliko asiallinen?
Ei tehnyt Mannisia vaan oli nöyrää poikaa ja katui sanomisiaan. Itselle jäi hyvä kuva Eliaksesta vaikka niiden Kerttu jaksojen jälkeen pidinkin ihan mulkkuna. En enää.
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä miksi Kerttua ei olisi saanut äänestää pois saarelta? Onko hänellä joku erityisasema vai mistä tässä on kyse? Ärsyttänyt monia, kun ei osannut kunnioittaa muiden tilaa ja halua omaan rauhaan.
Onhan sieltä muitakin tiputettu eikä moista numeroa ole nostettu. Paitsi Aki, joka teki sen itse.
Tuo musta ääni juttu oli ensimmäistä kertaa käytössä ja se oli tuotannolta suuri moka. Siinä kilpailija, joka oli saanut kaikki mustat äänet, jätettiin kahdeksi päiväksi niiden seuraan, jotka olivat äänet antaneet ja osoittaneet siten vastenmielisyytensä tätä kohtaan. Sitten vielä keskustelussa joku sanoi, ettei Kerttu sovi heimoon, eikä sympatiaa herunut. Eli tyypillinen kiusaamistilanne. Moni muu olisi ryhtynyt marttyyriksi tuossa tilanteessa mutta Kerttu jaksoi näytellä, ettei asia häntä painanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestivätkö kaikki Eliasta vai oliko hajontaa?
Sara ja Joalin jäivät Eliaksen puolelle. 6-3
Mielipide: Tämä oli tiedossa jakson perusteella. Osasin ainakin itse jo heimoneuvostoon tullessa laskea, että näin käy.
Siis yllä oleva on sisäpiirin tietoa, kun mainitset tulostasi heimoneuvostoon. Vautsi kiitos. Pitäisi olla sitten sen pohjalta varma tieto. :) Rakastan juonipaljastuksia.
Se on Joalin joka tippuu seuraavaksi.
Aivan oikein että Elias lähti, mutt olen sitä mieltä, että seuraava putoaja saisi nyt oikeasti olla Archie. Tämä oli jo kolmas äänestys, jossa A:ta pidettiin ärsyttävänä, mutta pelastui siksi, että joku toinen oli heimon mielestä vielä pahempi (Akin, Artun ja Eliaksen pudotukset. Artusta pidin, mutta menee tähän samaan kategoriaan.)
Vierailija kirjoitti:
Mä en aina ymmärrä tätä sukupuoliroolien logiikkaa. Hirvee ulina, kun Krisu ja Archie pelas yhteen Mariannea vastaan koska Marianne on nainen. Eli tässä kohtaa Mariannea olisi pitänyt kohdella toisin hänen naiseutensa takia. Marianne on kuitenkin fyysisesti vahvin, vaikka onkin nainen. Sehän on juuri sitä tasa-arvoa, että tiedostetaan Mariannen ylivoimainen fyysinen vahvuus, sukupuolesta huolimatta. Huudetaanko sitä tasa-arvoa vain silloin, kun se on naisille eduksi? Naiset voivat liittoutua miehiä vastaan ja se on ok, mutta miehet eivät voi liittoutua naisia vastaan?
Niin, Karohan sen aloitti. Kun hän huomasi, ettei voi päästä jatkoon, hän meni Mariannen viereen vetämään ja auttoi tämän jatkoon. Se oli tietysti ok, kun oli kyseessä naiset.
Jos Eliakselta hajosi kasetti, niin Archiesta alkaa nyt näkyä ne minä minä-piirteet. Ei tee leirissä mitään eikä edes yritä esittää. Tuollainen on vihoviimeinen asenne ja toimintatapa, mutta ilmeisesti Archie on niin hemmoteltu pentu ja pitää itseään etuoikeutettuna, että ei tajua tai välitä.
Ulos vaan seuraavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikolla kuulemma kolmen ihmisen lista, joiden kanssa ei suostu samaan ohjelmaan. Veikkaan, että aika monella muulla on Niko omalla listallaan.
Mä luulen että Martina on aika monen listalla. Epäilen että Nikonkin.
Martina ei ole nimittäin ollut missään ”arvostetussa” realityssä.
Ainakin Martina on sinun pakkomielle-listallasi. Miten juuri hän putkahtikin mieleesi kaikista Suonen julkimoista?
Vierailija kirjoitti:
Se on Joalin joka tippuu seuraavaksi.
Mahdollista. On voittanut 100% tähänastisista yksilökoskemattomuuksista eli tuskin kukaan pitää enää heikkona, lisäksi äänesti nyt epäsuotuisasti (vähemmistössä).
Toivon myös, että Archie lähtisi asap! Todella epämiellyttävä ”tuttavuus”.
Niko on ollut positiivinen yllätys.
Hän pitää hyvin tunteensa ja kielensä kurissa leirissä. On myös sitkeä kilpailija.
Mark my words: koskemattomuuksien voittaminen koituu Joalinin kohtaloksi. Pienenä, höpsönä, kisoissa huonona nukkena olisi pärjännyt paremmin, nyt ei enää sellainen muiden silmissä ole. Varsinkin tää, että mahdollisesti kisan huonoiten suomea osaavana voitti suomen kielitaitoa vaativan tehtävän, tulee avaamaan muiden silmiä siitä, että tää tyttöhän pystyy mihin vaan.
Kerttu oli ihastuttava Extrassa. Hän taitaa ihan oikeasti olla maailmaa syleilevän positiivinen ja sellaisia ihmisiä todella tarvitaan.
On paljon helpompaa on kitkerä ja ärtynyt kuin valoisa ja iloinen.
SPOILER
.
.
.
Miksi plussaextrassa jauhettiin moneen otteeseen Karoliinasta pahimpana pelurina, vaikka Krisu se taitaa olla suurin peluri? Juontajat pihalla kuin lumiukot. Krisuhan ylipuhui Karon äänestämään Eliasta, ja Elias myös totesi extrassa, että Krisu keksi amulettien antamisen Nikolle ja Archielle. Krisu siis on ehdottomasti se, joka vetelee naruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en aina ymmärrä tätä sukupuoliroolien logiikkaa. Hirvee ulina, kun Krisu ja Archie pelas yhteen Mariannea vastaan koska Marianne on nainen. Eli tässä kohtaa Mariannea olisi pitänyt kohdella toisin hänen naiseutensa takia. Marianne on kuitenkin fyysisesti vahvin, vaikka onkin nainen. Sehän on juuri sitä tasa-arvoa, että tiedostetaan Mariannen ylivoimainen fyysinen vahvuus, sukupuolesta huolimatta. Huudetaanko sitä tasa-arvoa vain silloin, kun se on naisille eduksi? Naiset voivat liittoutua miehiä vastaan ja se on ok, mutta miehet eivät voi liittoutua naisia vastaan?
Niin, Karohan sen aloitti. Kun hän huomasi, ettei voi päästä jatkoon, hän meni Mariannen viereen vetämään ja auttoi tämän jatkoon. Se oli tietysti ok, kun oli kyseessä naiset.
Alkaa toi naisten touhu ärsyttämään.
Katsokaa vaan, Archie tulee aiheuttamaan ongelmia, putoaa, eikä pidä mölyjä mahassa extrassakaan. Sitten on taas yksi myrsky vesilasissa.
Totta, eihän ne jutut tyhjästä ole syntyneet ja käsittääkseni Archie lähti jenkeistä pakoon juuri tämän takia. Ei se ole niin viaton kuin kuvitellaan. Ehkä E sanoi ihan aiheesta?