Ala selittää. Miksi istut kotona keskellä kaunista iltaa?
Miksi et ole reippailemassa ulkona?
Minäkin juoksen juuri samaan aikaan!!
Kommentit (36)
Koska tultiin juuri metsäretkeltä kotiin laittamaan ruokaa.
Täällä on kaunis ukonilma, ja vettä sataa kaatamalla.
Iltalehti sanoi että ulkona kuolee jos sinne menee, pidän maskia sisällä
Vietin koko päivän metsässä, nyt vähän levätään
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti sanoi että ulkona kuolee jos sinne menee, pidän maskia sisällä
Kannattaa myös pestä käsiä neuroottisesti.
a) etätöissä b) ulkona ei ole kaunis ilta. Harmaata ja viileää Espoossa.
Mun ei tarvi selitellä sulle tai kenellekään muullekaan mun istumisia tai istumatta jättämisiä. Tai työnantajalle ehkä jos työpäivää en istu tekemässä sovitun mukaisesti.
multitaskaaja jajajajahhajajajaja lukee vauvapalstaa ja kirjoittaa, ei kukaan usko
Miks ois tuolla elikoitten syötävänä, ei siellä voi tehdä mitään
On kotitöitä rästissä. Rantaravintolassa oli vähän kylmä tänään.
Lepään, jotta jaksan herätä huomenna klo 6:00 ja aloittaa matkan kohti festareita, joissa pitää jaksaa tanssia pitkälle iltaan.
Tultiin juuri rannalta. Nyt syödään ja sitten lähdetään luontotornille.
Koska tulin juuri sisälle.
Olen tänään kitkenyt kasvimaan, kerännyt mustikoita, pessyt suuren terassimme ja kalusteet linnun kakoista, rakentanut pensastelineen, ajanut ruohon ja trimmannut pihan laidat. Nyt ajattelin vähän aikaa selailla palstaa ennen kuin alamme katsomaan miehen kanssa uusintakierrosta Gotista.
Just leikkasin kaksi tuntia nurmikkoa. Ulkona olen mutta en aio enää reippailla yhtään.
Mulla ei ole elämää eikä kavereita, eikä miestä tai koiraa. Mulla ei ole mitään. Elämäni on koneen ja kaupan väli. Joskus käyn leffassa tai ostoksilla kauempana. Sama olisi kuolla, ei mitään tarkoitusta ja turha tulla lätisemään, että senkus hankit. Ei tapahdu niin. Liian syvällä.
Olen ollut koko päivän etätöissä. En ole vielä ehtinyt ulos tänään.