Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Mitä noi muijat tua russutti, oliko se Karoliina joka siinä ekassa tai tokassa pallon pudotuksessa autto Mariannea. Sitä saa mitä tilaa.
Voisko joku selittää, mikä järki oli äänestää juuri Kerttu nyt pois, noin niin kuin pelin kannalta? Hänhän oli myös todella hiljainen ja vaisu tuon loppuvaiheen, tuskin pystyi enää ärsyttämään ketään lisää.
Kerttu on niin söpö ja reilu ihminen..
Ruutu plussat, älkää spoilatko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joalin on kyllä aidosti herttainen. Ei lainkaan sellainen tekoreipas ja -positiivinen.
Nojaa.. Kuka se sanoikaan muille, että jossei me nyt äänestetä Kerttua, se kerää säälipisteitä ja alkaa kaveerata kaikkien kanssa.. Muut olis äänestäny Archieta.
Jos Joalin menee finaaliin ja vastassa on peluri niin säälipisteillä se tulee Joalinkin voittamaan.
"nyyh nyyh, meidn tanssikouluun tuli miehiä perimään suojelusrahaa!
Oli tehty riita tai ei, mutta suuttua kun pannu tippuu hiekkaan on yliampumista. Eihän sitä tarvitse kuin vähän huljuttaa järvessä.
HYVÄ ARTSI!!!!
Artsi voittoon!! 💪💪💪💪💪☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️🤟🤟🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🖤
Mikhael jakson suvi ulos!
Kuraattorin työssä on tullut vastaan lukuisa koulukiusaaja, jotka ovat olleet hyvin samankaltaisia kuin Elias. Luulen, että ihminen, joka käyttäytyy tuolla tavoin kameroiden edessä, käyttäytyy kotonaan vielä pahemmin.
Voisko joku plussalainen kertoa, kuka putosi?
SPOILER!!
Elias tippuu jaksossa
En nyt oikein ymmärrä miksi Kerttua ei olisi saanut äänestää pois saarelta? Onko hänellä joku erityisasema vai mistä tässä on kyse? Ärsyttänyt monia, kun ei osannut kunnioittaa muiden tilaa ja halua omaan rauhaan.
Onhan sieltä muitakin tiputettu eikä moista numeroa ole nostettu. Paitsi Aki, joka teki sen itse.
Mulla on menny totalisesti maku eliakseen. Uudessapäivässä se vaikutti tosi mukavalta, mutta selviytyjissä täysin vastakohdalta. Muaki kiusattu koulussa ja töissä ja just tollasii ne kiusaajat on... toivottavasti elias putois mahd. pian. Ei jaksa enää tota negatiivisuutta katella. Mielummin olisin katsonut pidempään Kerttua ja hänen positiivista asennettaan.
Saa toki pudottaa mutta mun mielestä Kerttu oli harmiton sekä ystävällinen kaikille, yritti pitää tsemppihenkeä yllä. Tuntuu epäreilulta tulla pudotetuksi siksi että on liian positiivinen.
Archien ja Krisun kaksi vastaan yksi pelaaminen Mariannea vastaan oli todellista pussy toimintaa. Todellisia neitejä, ei noille voi kuin nauraa näin miehenä.
Archie on tosi ällöttävä. Kuvittelee olevansa tosi makee mutta on kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Saa toki pudottaa mutta mun mielestä Kerttu oli harmiton sekä ystävällinen kaikille, yritti pitää tsemppihenkeä yllä. Tuntuu epäreilulta tulla pudotetuksi siksi että on liian positiivinen.
Onhan sieltä lähtenyt Sabinakin, joka oli sangen hyväntuulinen ja symppis.
Alma ja Kimmo taas vaihteeksi ihan pihalla Extrassa, kun antoivat Karoliinalle kunnian Eliaksen pudottamisesta, vaikka kyseessä oli Kristianin idea ja peliliike, jolla sai pidettyä itselleen tärkeämmän liittolaisen mukana.
Äänestivätkö kaikki Eliasta vai oliko hajontaa?
Kyl mä näin ruutu+ jakson heti kasin aikaan