Kehitysvammaiset ovat vaan niin
mun sydämessä. Vaikka vuosia olen työkseni heitä hoitanut ja ohjannut, niin aina vaan olen onnellinen valittuani sen juuri mun ammatin.
Kommentit (26)
Minua taas ahdistaa aikuinen kehitysvammainen ihminen, jonka kanssa olen päivittäin tekemisissä, ahdistaa kun näkee millaisia mahdollisuuksia hänellä olisi elämässään ollut jos olisi syntynyt 50v myöhemmin.
Nyt hän on yhtä asiaa höpöttävä kiukutteleva lapsi, jos hän olisi päässyt kouluun ja hänelle olisi opetettu oikeita asioita jumalan sanan sijasta olisi hän työtä tekevä ja omista asioista päättävä aikuinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 23:01"]
näin surkean palkan takia
[/quote]
Jos olet AMK- tai opistohoitsu => bullshittiä.
[/quote]
Mikä sinua vaivaa? Loukkasiko kätilö sinua synnytyksessä vai mistä moinen hoitajaviha kumpuaa? Vai onko sinula vain hiekkaa pillussa, kusipää?
Hoitsut tekevät arvokasta työtä, sitä oppii kummasti arvostamaan kun joko itse, oma lapsi tai joku läheinen sairastuu ja näkee sen käytännössä.
Ei mutta ketuttaa aina kun hoitsut valittaa omaa palkkaansa. Hakekoot jollekin insinöörilinjalle jos tuntuu siltä että haluaa enemmän rahaa. Todellisuudessa hoitajat saa perin tuntuvan korvauksen työstään, ja sitten on vielä hyvä mahdollisuus virkaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 23:01"]
näin surkean palkan takia
[/quote]
Jos olet AMK- tai opistohoitsu => bullshittiä.
[/quote]
Mikä sinua vaivaa? Loukkasiko kätilö sinua synnytyksessä vai mistä moinen hoitajaviha kumpuaa? Vai onko sinula vain hiekkaa pillussa, kusipää?
Hoitsut tekevät arvokasta työtä, sitä oppii kummasti arvostamaan kun joko itse, oma lapsi tai joku läheinen sairastuu ja näkee sen käytännössä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 22:52"]
mun sydämessä. Vaikka vuosia olen työkseni heitä hoitanut ja ohjannut, niin aina vaan olen onnellinen valittuani sen juuri mun ammatin.
[/quote]
Kai olet mennyt naimisiinkin kehitysvammaisen kanssa? Kun ne on niin ihania. Jos et niin olet kaksinaismoralisti
Ei taida tämän ketjun kirjoittajat olla Espoon Riilahtelaisia?!