Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan saa kulutteua vessassa yli 10 minuuttia?

Vierailija
22.08.2013 |

Paskatauti on tietty asia erikseen. Mutta jos käy pissalla, ei siihen mene kuin pari minuuttia. Paskallakaan ei pitäisi mennä hirveemmin aikaa.

Tuli vaan tuosta vauvan hukkumis uutisesta mieleen, kun siinä äiti oli ollut vessassa 10 minuuttia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 19:40"]

Minulla menee helposti! Kun aamulla käyn kakalla ni "eka erä" tulee helposti, mutta tunnen vielä, että jotain jäi. Siinä kun hetken istuskelee ja nostaa jalat vähän ylemmäs (lasten wc jakkara on kätevä), niin muutaman minuutin päästä tulee lisää tavaraa. Ja sen jälkeen peppu pitää pestä, jos pyyhin niin hetken päästä kutittaa tajuttomasti. Oonko oikeasti ihan harvinaisuus?

[/quote]

Mulla on ihan sama, 10 min on normiaika vaikkei vatsa olisi kovallakaan. Suoli ei vaan tyhjenee nopeammin. En tiedä mistä tää johtuu, mut jostain syystä tää on joillekin ihan hirveä ongelma, josta mulle jaksetaan valittaa ihan niinkuin huvikseni istuisi vessassa. Olis kiva suoriutua nopeammin, vaan kun sit täytyy käydä heti vähän ajan kuluttua uudestaan. Näin riittää kerran päivässä. 

Sitä en tajua itsekään, miten monilla naisilla pissallakäynti kestää niin saakeli kauan (esim. tavaratalon vessassa, jossa kukaan tuskin jää sinne koppiin ehostautumaan kunei siellä ole peiliäkään). 

Vierailija
2/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun kämppikseni "pikasuihku" on 20 minuuttia ja "kokosuihku" on vähintään 45 minuuttia. Vesilaskua odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vatsa kovalla tai vaikkapa menkat.

Vierailija
4/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin yli?

Vierailija
5/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen mies, ja näköjään meillä teinityttökin. Oon kyllä minäkin jäänyt joskus jumiin paskat puolivälissä helvetin kovalla.

Vierailija
6/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelee tekstareita siellä pytyllä?

Vierailija
7/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös poikkeuksetta yli 10 minuuttia kuluu niin miehellä kuin tyttärelläkin. Ja samaten itselläkin joskus (harvemmin).

Vierailija
8/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joo vessassahan ei voi tehdä muuta kuin pissata ja paskoa? 

pestä hampaat/laittaa kampausta/meikata/sheivata/leikata kynsiä/pestä pyttyä tai allasta....??

Vierailija
9/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sana: älypuhelin. mies saa sitä näplätessä kulumaan pytyllä vaikka tunnin, ja joka aamu saa jossain vaiheessa käydä koputtamassa, että olisi muidenkin kiva päästä vessaan...

Vierailija
10/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa on ainoa paikka, jossa saa luvan kanssa olla rauhassa lapsilta ja vaimolta.

Vierailija
11/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli siis paskalla/kusella olemisesta!

Toki jokainen saa varmasti kulumaan vaikka puolituntia vessassa, jos käy ensin pissalla ja sitten laittaa hiukset/meikkaa/pesee hampaat jne.

Vierailija
12/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 18:00"]

niin joo vessassahan ei voi tehdä muuta kuin pissata ja paskoa? 

pestä hampaat/laittaa kampausta/meikata/sheivata/leikata kynsiä/pestä pyttyä tai allasta....??

[/quote]

Kuka lähtee vessaan muuta kuin hätäpaskalle jos talossa on vauva  ja taapero? Meikkaamaan ja jättää vauvan pesuammeen viereen, joo. 

Mulla on vähä kova vatsa ja jonkilaista ongelmaa saada rakko tyhjäksi, joten kyllä mulla joskus 10 min menee. 

Vierailija
13/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään monesti lukemaan kirjaa pytylle. Aina on vessassa yksi kirja vessakirjana. Jos tulee mielenkiintoinen kohta, voi mennä helposti varttituntikin.

Vierailija
14/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paikka missä saa olla rauhassa jos työskentelee avokonttorissa eikä polta.

Vierailija
15/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemiseen lähinnä.

Vierailija
16/16 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee helposti! Kun aamulla käyn kakalla ni "eka erä" tulee helposti, mutta tunnen vielä, että jotain jäi. Siinä kun hetken istuskelee ja nostaa jalat vähän ylemmäs (lasten wc jakkara on kätevä), niin muutaman minuutin päästä tulee lisää tavaraa. Ja sen jälkeen peppu pitää pestä, jos pyyhin niin hetken päästä kutittaa tajuttomasti. Oonko oikeasti ihan harvinaisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän