MÄ HALUAN LÖYTÄÄ ASEKSUAALISEN MIEHEN!
Jonka kanssa tullaan toimeen ja haluttaisiin parisuhteeseen!!
Nyt pyydän että kaikki lähettää hyvän toiveen meidän puolesta ja löytäisimme toisemme!
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Itse en odota suhteelta mitään ilotulitusta. Ajatus siitä, että saisin käydä rakkaani kanssa kaupassa tuntuu hyvältä sydämessä. Kun on elänyt 40-vuotiaaksi ilman suhdetta sitä tyytyy jo aika vähään. Pieni toivo on, koska on kuitenkin olemassa naisia, jotka eivät odota seksiä.
Mikset voi käydä ystävän kanssa kaupassa, kyllä hyvä ystävä voittaa mennen tullen intohimottoman parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on parisuhteessa se asia mikä erottaa kämppiksestä. Joitakin poisluettavia asioita ehkä kuten suuteleminen sillä sitä ei ehkä normikämppiksen kanssa tehdä.
Ymmärrän kuitenkin jos ihminen ei pidä seksistä eikä kaipaa sitä niin kaipaa lähelleen toista samanlaista jolta saa läheisyyttä jne. Sitä vaan on niin vaikea ymmärtää kun itsellä seksuaalivietti on melko korkea.
En haluaisi olla kanssasi parisuhteessa, jos se olisi noin laimeaa ja etäistä, että ainoastaan seksi erottaa kämppiksenä olosta.
Enkä minä haluaisi olla kanssasi parisuhteessa joka muodostuu ainoastaan yhteisestä vuokranmaksusta ja kädestä pitelystä äidin hautajaisissa. Miksi jakaa elämänsä jonkun ihmisen kanssa jos se suhde ei sisällä intohimoa lainkaan missään vaiheessa. Tuossa tapauksessa minulle riittäisi miespuoliset kaverini tai kaksi kaverityttöä jotka ovat lesboja. En kaipaisi naista elämääni jos se tarkoittaa pelkästään parisuhteen velvollisuuksia ja rajoituksia.
Voi kultapieni, kun minulle parisuhde juurikin on muuta kuin "yhteistä vuokranmaksua" toisin kuin kämppissuhteessa. Menikö liian vaikeaksi, että parisuhteessa on seksin lisäksi valtavasti eroa kämppissuhteisiin.
Minusta ei ole. Toki sinä ”kultapieni” voit olla eri mieltä ja voit toki kertoa mitä tämä valtavasti eroa pitää sisällään. Minusta kämppiksen kanssa voi ihan samalla tavalla tehdä asioita kuin puolison kanssa. Ainoastaan seksi ja intiimi läheisyys eroavat siitä merkittävästi. Ihan aikuinen kokenut ihminen olen, luultavasti sinua vanhempi ja kokeneempi ja tämä on mielipiteeni. Sinulla oikeus omiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on parisuhteessa se asia mikä erottaa kämppiksestä. Joitakin poisluettavia asioita ehkä kuten suuteleminen sillä sitä ei ehkä normikämppiksen kanssa tehdä.
Ymmärrän kuitenkin jos ihminen ei pidä seksistä eikä kaipaa sitä niin kaipaa lähelleen toista samanlaista jolta saa läheisyyttä jne. Sitä vaan on niin vaikea ymmärtää kun itsellä seksuaalivietti on melko korkea.
En haluaisi olla kanssasi parisuhteessa, jos se olisi noin laimeaa ja etäistä, että ainoastaan seksi erottaa kämppiksenä olosta.
Enkä minä haluaisi olla kanssasi parisuhteessa joka muodostuu ainoastaan yhteisestä vuokranmaksusta ja kädestä pitelystä äidin hautajaisissa. Miksi jakaa elämänsä jonkun ihmisen kanssa jos se suhde ei sisällä intohimoa lainkaan missään vaiheessa. Tuossa tapauksessa minulle riittäisi miespuoliset kaverini tai kaksi kaverityttöä jotka ovat lesboja. En kaipaisi naista elämääni jos se tarkoittaa pelkästään parisuhteen velvollisuuksia ja rajoituksia.
Voi kultapieni, kun minulle parisuhde juurikin on muuta kuin "yhteistä vuokranmaksua" toisin kuin kämppissuhteessa. Menikö liian vaikeaksi, että parisuhteessa on seksin lisäksi valtavasti eroa kämppissuhteisiin.
Minusta ei ole. Toki sinä ”kultapieni” voit olla eri mieltä ja voit toki kertoa mitä tämä valtavasti eroa pitää sisällään. Minusta kämppiksen kanssa voi ihan samalla tavalla tehdä asioita kuin puolison kanssa. Ainoastaan seksi ja intiimi läheisyys eroavat siitä merkittävästi. Ihan aikuinen kokenut ihminen olen, luultavasti sinua vanhempi ja kokeneempi ja tämä on mielipiteeni. Sinulla oikeus omiisi.
Olet sairas ja sieluton. Toivottavasti ymmärrät mennä terapiaan. Seksuaalisuutesi on elukkatasoa.
Itse hakisin kumppania ihan vaan yhdessä oloa varten, toki omaa aikaa molemmilla jos harrastuksia on, seksiä pari kertaa viikossa riittäisi itselle, ehkä suhteen alussa voisi käydä vähän kovemmilla kierroksilla. Ruoka ja asumis kustannukset voisi laittaa puokkiin. Voitaisiin säästää yhdessä ja jäädä "eläkkeelle" 20 vuotta "normaalia" aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas ja sieluton. Toivottavasti ymmärrät mennä terapiaan. Seksuaalisuutesi on elukkatasoa.
Samaa mieltä. Perinteinen saasta, jonka pitäisi kadota maailmasta.
Kuulostaa siltä että ap haluaa miespuolisen ystävän.
Vai onko kyse erikoisuuden tavoittelemisesta ja halusta olla trendikäs.
Voin laittaa exäni yhteystiedot
Vierailija kirjoitti:
Ap,
Saisiko sun aseksu aali mies mastur boida silloin tällöin?
En ole ap, mutta olen aseksuaali. Mieheni saisi masturboida vaikka yötä päivää kunhan masturboi itseään eikä minua ja jossain toisessa huoneessa. Jotkut aseksuaalit masturboivat, ei se ole aseksuaalisuuden määritelmälle este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalisia naisia on enemmän kuin vastaavia miehiä ja aseksuaalisuuden kirjokin on laaja. Osa on myös aromanttisia jne. Siinä mielessä aseksuaaliselle naiselle avoin suhde heteromiehen kanssa voisi olla hyvä järjestely.
Aseksuaaliselle naiselle paras järjestely olisi täysin monogaaminen suhde matalalibidoisen miehen kanssa. Esimerkiksi itselleni kävisi, jos saisin seksiä vaikka kerran kuussa. Kunhan nyt muutaman kerran vuodessa vähintään. Samoin haluaisin lapsen naisen kanssa. Kuitenkin, en ole kiinnostunut aseksuaalinaisista, jotka ovat olleet parisuhteissa miesten kanssa ja harrastaneet seksiä normaalisti, ja sitten keksineet että ovat aseksuaaleja. Tällaista ei vaan voi miehenä hyväksyä, että nainen olisi muille miehille antanut seksiä normaalisti, ja sitten minä en saisi ollenkaan. Naisten täytyy ymmärtää, että tällaista ei vaan tehdä.
Jotkut aseksuaalit hyväksyvät seksin kumppaninsa takia, mutta esim. minä en. Minä en missään nimessä harrastaisi seksiä yhtään kertaa elämäni aikana. Ei mitään kerran kuussa juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaavaksi tarkoitettu mielipide ilman perusteluja jos jokin on sielutonta. Ehkä olet itse terapian tarpeessa tai haluat vaan trollailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluan aseksuaalina naisena aseksuaalilta mieheltä: kaikkea samaa mitä puolisolta, mutta en kosketusta genitaaleihin.
Jos käsitys on se, että puoliso on vain kaveri jonka kanssa hiplataan sukupuolielimiä, en ihmettele jos ei ymmärrä. Tunnen vaan vähän sääliä.
Ethän sä tarvitse kuin hyvän ystävän jonka kanssa voit tehdä jotain. Voitte asua yhdessäkin, mutta ei se ilman ihastusta ja himoa ole parisuhde.
Mitä sä teet parisuhteessa?
Itsekään en pidä seksistä, minulle parisuhde ois tuskaa kun parisuhteessa pannaan.Aseksuaalien parisuhteissa ei panna. Koska aseksuaaleja ei paneminen kiinnosta. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Eihän monissa ei-aseksuaaleissakaan parisuhteissa panna. Silti ne ovat enemmän kuin kaverisuhteita, koska niissä esim. rakastetaan toista syvemmin kuin kaverina. Onko ihan vieras käsite tuo rakkaus?
Miten niin "rakastetaan syvemmin" kuin ystävät toisiaan?? Sehän on ystävyyttä kun ei tunneta seksuaalista vetovoimaa.
Meinaatko, että parisuhteessa rakkaus loppuu samalla sekunnilla, kun esim. sairastuminen vie seksuaaliset halut?
Ei tietenkään, mutta kello ei käy taaksepäin.
Parisuhde alkaa ihastumisella, seksuaalisella vetovoimalla ja panemisella.
Aseksuaaleilla ei mitään parisuhdetta edes koskaan aloiteta, joka voisi loppua. Aseksuaali voi olla vain ystävä ja toveri, ei nainen miehelle tai mies naiselle, sanan varsinaisessa merkityksessä.Ei ole sellaista ketjua, joissa ei toisia ihmisiä pyrittäisi loukkaamaan ja mitätöimään. Kyllä sinä palkkasi ansaitset.
Nykyään ei voi olla joka kommentilla loukkaamatta jotain jossain, vaikka kertoisi vain miten asiat ovat. En minä ole miehen ja naisen välistä ihastumista ja seksuaalisuutta keksinyt, kerroin vain, että parisuhteen pohja luodaan juuri sillä ihastumisella ja seksillä, vaikkei enää myöhemmin paneskeltaisikaan, kuitenkin se on luonut sen parisuhteen. Jos mitään vetovoimaa ei ole koskaan edes tunnettu eikä seksiä harrastettu, ei sitä voi kutsua parisuhteeksi, se on ystävyyttä. Mikä vika on ystävyydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Perinteinen saasta, jonka pitäisi kadota maailmasta.
Tässä hyvä esimerkki suvaitsevaisesta joka ei itse ole suvaitsevainen vaan aivan hirveä ja agressiivinen ihmisvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aseksuaalit siis suutelevat kiihkeästi jne? No seksiä sekin on. Huomaa että on taas haluttu itselle joku spesiaali nimike, vaikka ollaan ihan taviksia.
Suuteleminen ei ole seksiä. Sikäli kyllä, että se tuottaa elimistöön samoja endorfiineja kuin seksi. Muita endorfiinin tuottajia ovat urheilu (sen jälkeinen hyvä olo), hyvä ruoka, imettäminen. Nämä eivät ole seksiä.
Jos suutelu tuottaa seksuaalista mielihyvää, se on seksuaalista toimintaa, vai onko sinulla tapana kielaroida kavereitasi?
Hmmmm... Luulen, että aika moni on opetellut pussaamaan kavereittensa kanssa... Siinähän voi keskittyä eri imujen opetteluun kun rakkauden tunteet eivät ole lisäämässä paineita onnistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluan aseksuaalina naisena aseksuaalilta mieheltä: kaikkea samaa mitä puolisolta, mutta en kosketusta genitaaleihin.
Jos käsitys on se, että puoliso on vain kaveri jonka kanssa hiplataan sukupuolielimiä, en ihmettele jos ei ymmärrä. Tunnen vaan vähän sääliä.
Ethän sä tarvitse kuin hyvän ystävän jonka kanssa voit tehdä jotain. Voitte asua yhdessäkin, mutta ei se ilman ihastusta ja himoa ole parisuhde.
Mitä sä teet parisuhteessa?
Itsekään en pidä seksistä, minulle parisuhde ois tuskaa kun parisuhteessa pannaan.Aseksuaalien parisuhteissa ei panna. Koska aseksuaaleja ei paneminen kiinnosta. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Eihän monissa ei-aseksuaaleissakaan parisuhteissa panna. Silti ne ovat enemmän kuin kaverisuhteita, koska niissä esim. rakastetaan toista syvemmin kuin kaverina. Onko ihan vieras käsite tuo rakkaus?
Miten niin "rakastetaan syvemmin" kuin ystävät toisiaan?? Sehän on ystävyyttä kun ei tunneta seksuaalista vetovoimaa.
Meinaatko, että parisuhteessa rakkaus loppuu samalla sekunnilla, kun esim. sairastuminen vie seksuaaliset halut?
Ei tietenkään, mutta kello ei käy taaksepäin.
Parisuhde alkaa ihastumisella, seksuaalisella vetovoimalla ja panemisella.
Aseksuaaleilla ei mitään parisuhdetta edes koskaan aloiteta, joka voisi loppua. Aseksuaali voi olla vain ystävä ja toveri, ei nainen miehelle tai mies naiselle, sanan varsinaisessa merkityksessä.Ei ole sellaista ketjua, joissa ei toisia ihmisiä pyrittäisi loukkaamaan ja mitätöimään. Kyllä sinä palkkasi ansaitset.
Nykyään ei voi olla joka kommentilla loukkaamatta jotain jossain, vaikka kertoisi vain miten asiat ovat. En minä ole miehen ja naisen välistä ihastumista ja seksuaalisuutta keksinyt, kerroin vain, että parisuhteen pohja luodaan juuri sillä ihastumisella ja seksillä, vaikkei enää myöhemmin paneskeltaisikaan, kuitenkin se on luonut sen parisuhteen. Jos mitään vetovoimaa ei ole koskaan edes tunnettu eikä seksiä harrastettu, ei sitä voi kutsua parisuhteeksi, se on ystävyyttä. Mikä vika on ystävyydessä?
Reliikki, libidovetoinen liskoaivo. Aikasi on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aseksuaalit siis suutelevat kiihkeästi jne? No seksiä sekin on. Huomaa että on taas haluttu itselle joku spesiaali nimike, vaikka ollaan ihan taviksia.
Suuteleminen ei ole seksiä. Sikäli kyllä, että se tuottaa elimistöön samoja endorfiineja kuin seksi. Muita endorfiinin tuottajia ovat urheilu (sen jälkeinen hyvä olo), hyvä ruoka, imettäminen. Nämä eivät ole seksiä.
Jos suutelu tuottaa seksuaalista mielihyvää, se on seksuaalista toimintaa, vai onko sinulla tapana kielaroida kavereitasi?
Tietysti myös suuteleminen on seksiä jos siitä kiihottuu. Täälläkö taas kuvottavat, yhdyntäkeskeiset miehet pervofantasioivat yksipuoleisesta jyystöstä? Isikö opetti seksitaidot?
Sinulle vastasi nainen, eikä edes yhdyntäkeskeinen semmoinen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmmm... Luulen, että aika moni on opetellut pussaamaan kavereittensa kanssa... Siinähän voi keskittyä eri imujen opetteluun kun rakkauden tunteet eivät ole lisäämässä paineita onnistumiseen.
Miksi ihmeessä aseksuaali opettelee kielaroimista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ap haluaa kumppanikseen sitten juuri miehen?
Eikö se ole ihan sama onko suhteessa miehen tai naisen kanssa jos ei halua seksiä?
Olen itse hetero mies ja haluan suhteen juuri naisen kanssa koska haluan harrastaa seksiä sen kanssa.
Koska aseksuaalit ovat heteroita, homoja, lesboja tai bi:tä niin kuin muutkin. Voitko itse alkaa homoksi noin vaan? Ei ihminen voi valita keneen ihastuu. Jos heteronainen ihastuu heteromieheen ja heteromies naiseen niin eihän sille mitään voi.
Voisin vaihtaa omani seksuaaliseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä aseksuaali opettelee kielaroimista?
Koska tyttökaverini sanoi, että haluaa oppia pussaamaan ennen kuin uskaltaa pussata poikaystäväänsä. Mikäs tuossa, autoin kaveria hädässä ja yhsessä ovat vieläkin :D
Minusta olisi hyvä että sitten kertoisivat tämän näille tekaketjufemakoille ja muille jotka koko ajan asioista kohkaavat.