MÄ HALUAN LÖYTÄÄ ASEKSUAALISEN MIEHEN!
Jonka kanssa tullaan toimeen ja haluttaisiin parisuhteeseen!!
Nyt pyydän että kaikki lähettää hyvän toiveen meidän puolesta ja löytäisimme toisemme!
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aseksusalille pitäisi ystävyyssuhde riittää, seksihän on ainoa mikä erottaa parisuhteen ystävyydestä, ja seksiä et halua.
Eikö sinulla ole yhtään miespuolista kaveria ?Minulla ei kyllä ole tapana suudella ystävieni kanssa. Tai asua heidän kanssaan.
Ei minullakaan. Mutta sinähän haet ystävää tai kämppistä, et miestä.
Siis aseksuaalit siis suutelevat kiihkeästi jne? No seksiä sekin on. Huomaa että on taas haluttu itselle joku spesiaali nimike, vaikka ollaan ihan taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen yhden kerran elämässäni törmännyt mieheen, joka oli aseksuaali. Käytiin monta kertaa treffeillä ja hän oli minun luonani kolme tai neljä kertaa viikonloppuvierailuilla. Ihaninta oli, että hän toi kukkia ja laittoi minulle ruokaa. Hän myös lähetti joka ilta suloisia viestejä. Kerran suudeltiin kovassa pakkasessa kirkkaalla kuutamolla ihan huulet ruttuun. Mutta kun tuli aika, että aloin lähestyä häntä, kiihottuneena, hän kääntyi aina pois. Minä luulin, että se johtuu minusta. Lopulta oli pakko ottaa puheeksi, enkö kiinnosta häntä siinä mielessä. Hän vastasi, että oikeastaan ei ole koskaan tavannut ketään, joka kiinnostaisi häntä siinä mielessä.
Vasta vuosia myöhemmin ymmärsin, että hän oli todennäköisesti aseksuaali tai sitten hänen kiinnostuksensa kohdistui muuhun kuin ihmisiin. Onhan näitä monenlaisia, on kengistä tai lehmistä tai puista kiinnostuneita.
Nämä ovat alistajamiehiä, ihmisyyden irvikuvia. Libidovetoisia liskoaivoja ilman sielua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole mies jollei pillu kelpaa.
Näissä kommenteissa on parasta se, että kun kuulette transnaisesta, äkkiä mies onkin mies hautaan saakka, vaikka kuinka leikkauttaisi itsensä naiseksi. Silloin olet kundi, äijä, äijien äijä. Kaipa teillä pointtina on se, että toista pitää vaan päästä loukkaamaan.
Itseäni ei kiinnosta seksi, mutten ole kuitenkaan asksuaali, joten en tiedä kelpaisinko ap:lle. Tosin en tällä ulkonäöllä ehkä kelpaisi muutenkaan.
Mitä edes selität? Tulitko vain muina transuina uhriutumaan tähänkin keskusteluun?
En todellakaan ole "transu" (en mielelläni käytä tuollaista halventavaa, vain junttien käyttämää sanaa). Olen vain kiinnittänyt huomiota siihen tekopyhään seikkaan, että moni asettaa miehelle paljon vaatimuksia, jotka pitää täyttää, muutoin et ole mies. Mutta jos peniksellinen ihminen kertoo, ettei koe itseään mieheksi ja haluaa tulla puhutelluksi naisena, samat ihmiset kertovat tämän olevan 100 % mies ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on parisuhteessa se asia mikä erottaa kämppiksestä. Joitakin poisluettavia asioita ehkä kuten suuteleminen sillä sitä ei ehkä normikämppiksen kanssa tehdä.
Ymmärrän kuitenkin jos ihminen ei pidä seksistä eikä kaipaa sitä niin kaipaa lähelleen toista samanlaista jolta saa läheisyyttä jne. Sitä vaan on niin vaikea ymmärtää kun itsellä seksuaalivietti on melko korkea.
En haluaisi olla kanssasi parisuhteessa, jos se olisi noin laimeaa ja etäistä, että ainoastaan seksi erottaa kämppiksenä olosta.
En ole se kelle vastasit, mutta sulla taitaa olla vähän liian suuret odotukset ja luulot tavallisista parisuhteista. Ootko katellut liikaa niitä typeriä hääelokuvia yms roskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aseksusalille pitäisi ystävyyssuhde riittää, seksihän on ainoa mikä erottaa parisuhteen ystävyydestä, ja seksiä et halua.
Eikö sinulla ole yhtään miespuolista kaveria ?Mutta jos ihmiset voi harrastaa seksiä tuntemattomien/ ystävien kanssa,
niin miksei kolikon toinen puoli voi olla se että ilman seksiä voi olla romanttinen rakkaus suhde?Edelleen mun maailmankuva on vain niin kertakaikkiaan erilainen etten näe miten voi olla mahdollista.
Ystävä ja kumppani on niin eri asioita.
Eijän se riitä alkuunkaan.Miksi ei kelpaa parisuhde heteron kanssa joka harrastaa seksiä jonkun muun kanssa?
Koska romanttinen rakkaussuhde on kahden ihmisen välinen. Ei siihen kuulu kumppanin pettäminen, pettäminen satuttaa aseksuaalia ihan samalla lailla.
Puhuin seksistä enkä romanttisesta rakkaussuhteesta.
Aseksuaalin naisen ja miehen välillä on tämä rakkaussuhde. Siksi mies ei voi lähteä nussimaan muita.
Nussiakko ei voi ilman rakkautta?
Voit olla nussiakko sinkkuna, mutta suhteessa ollessa ollaan oman kumppanin kanssa eikä nussita muita. Kumppanille ollaan uskollisia trollihyvä.
Ihanan pölyttynyt mielipide, polyamoria tuttu käsite?
Annas kun arvaan, mielestäsi on vain kaksi sukupuolta?
Sukupuolia on 8000 000 000 000
Titityy.
Itse en odota suhteelta mitään ilotulitusta. Ajatus siitä, että saisin käydä rakkaani kanssa kaupassa tuntuu hyvältä sydämessä. Kun on elänyt 40-vuotiaaksi ilman suhdetta sitä tyytyy jo aika vähään. Pieni toivo on, koska on kuitenkin olemassa naisia, jotka eivät odota seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kommenteissa on parasta se, että kun kuulette transnaisesta, äkkiä mies onkin mies hautaan saakka, vaikka kuinka leikkauttaisi itsensä naiseksi. Silloin olet kundi, äijä, äijien äijä. Kaipa teillä pointtina on se, että toista pitää vaan päästä loukkaamaan.
Itseäni ei kiinnosta seksi, mutten ole kuitenkaan asksuaali, joten en tiedä kelpaisinko ap:lle. Tosin en tällä ulkonäöllä ehkä kelpaisi muutenkaan.
Mitä edes selität? Tulitko vain muina transuina uhriutumaan tähänkin keskusteluun?
En todellakaan ole "transu" (en mielelläni käytä tuollaista halventavaa, vain junttien käyttämää sanaa). Olen vain kiinnittänyt huomiota siihen tekopyhään seikkaan, että moni asettaa miehelle paljon vaatimuksia, jotka pitää täyttää, muutoin et ole mies. Mutta jos peniksellinen ihminen kertoo, ettei koe itseään mieheksi ja haluaa tulla puhutelluksi naisena, samat ihmiset kertovat tämän olevan 100 % mies ikuisesti.
Sukupuolia on kaksi. Mies ja nainen. Uros ja naaras. Se on fakta. Lisäksi on tietysti erilaisia kehityshäiriöitä esim osa kumpaakin sukupuolta haarojen välissä jne kuten on siamilaisia kaksosia tms kehityshäiriöitä.
Henkilö jolla on miehen hoemonitoiminta ja penis = mies. Jos penis leikataan pois niin edelleen henkilö on mies mutta ilman penistä.
Henkilö jolla on vagina = nainen. Jos leikkauksessa rakennetaan keinotekoisesti penis naiselle niin ei se nainen mieheksi muutu vaan pysyy naisena, jolla on keinotekoisesti valmistetyu penis...
Ja transu sanassa ei ole mitään junttia. Se on vuoskymmeniä käytössä ollut lyhenne transvestiitista. Tiedätkö mikä on transvestiitti?
Voit joutua tekemään kompromissin. Minun hyvä ystäväni meni naimisiin miehen kanssa, joka ei ollut kiinnostunut mistään seksuaalisuuteen viittaavastakaan. Ystävälleni se sopi hyvin, traumaattinen menneisyys, minkä takia ei halua eikä pysty. Yhtenä kauniina päivänä mies oli tullut jostain konferenssista ja kertonut olleensa nuoremman miehen kanssa ja että oli nauttinut. Siitä seurasi asumusero, mutta nykyään ovat taas yhdessä. Ystäväni on kertonut, että hän on antanut miehelleen vapauden tehdä mitä huvittaa, jos joskus sattuu tilanne kohdalle.
Vaikka itsekin olen sitä mieltä, että sukupuolia on vain kaksi (ja samaa mieltä ovat myös kaikki tuntemani transtaustaiset naiset ja miehet) mulle on ihan älytön turn-off, jos joku kokee tarvetta julistaa, kuinka sukupuolia on vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluan aseksuaalina naisena aseksuaalilta mieheltä: kaikkea samaa mitä puolisolta, mutta en kosketusta genitaaleihin.
Jos käsitys on se, että puoliso on vain kaveri jonka kanssa hiplataan sukupuolielimiä, en ihmettele jos ei ymmärrä. Tunnen vaan vähän sääliä.
Ethän sä tarvitse kuin hyvän ystävän jonka kanssa voit tehdä jotain. Voitte asua yhdessäkin, mutta ei se ilman ihastusta ja himoa ole parisuhde.
Mitä sä teet parisuhteessa?
Itsekään en pidä seksistä, minulle parisuhde ois tuskaa kun parisuhteessa pannaan.Aseksuaalien parisuhteissa ei panna. Koska aseksuaaleja ei paneminen kiinnosta. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Eihän monissa ei-aseksuaaleissakaan parisuhteissa panna. Silti ne ovat enemmän kuin kaverisuhteita, koska niissä esim. rakastetaan toista syvemmin kuin kaverina. Onko ihan vieras käsite tuo rakkaus?
Miten niin "rakastetaan syvemmin" kuin ystävät toisiaan?? Sehän on ystävyyttä kun ei tunneta seksuaalista vetovoimaa.
Otetaan vähän helpompi esimerkki, kun seksuaalinen-sana sinua nyt hämää. Rakastatko äitiäsi samalla tavalla kuin ystävääsi?
Rakastatko sinä miestäsi kuten äitiäsi, omaa verta ja lihaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itsekin olen sitä mieltä, että sukupuolia on vain kaksi (ja samaa mieltä ovat myös kaikki tuntemani transtaustaiset naiset ja miehet) mulle on ihan älytön turn-off, jos joku kokee tarvetta julistaa, kuinka sukupuolia on vain kaksi.
Iso kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Ja minulle se on turn-off ja pidän ihmistä typeränä jos joku julistaa jatkuvasti näitä transujuttuja joista suurin osa tavallisista ihnisistp ole tippaakaan kiinnostunut. Luonnonoikku ja kehityshäiriö on se sitten mikä tahansa ei tarvitse mitään erityishuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolia on kaksi. Mies ja nainen. Uros ja naaras. Se on fakta. Lisäksi on tietysti erilaisia kehityshäiriöitä esim osa kumpaakin sukupuolta haarojen välissä jne kuten on siamilaisia kaksosia tms kehityshäiriöitä.
Henkilö jolla on miehen hoemonitoiminta ja penis = mies. Jos penis leikataan pois niin edelleen henkilö on mies mutta ilman penistä.
Henkilö jolla on vagina = nainen. Jos leikkauksessa rakennetaan keinotekoisesti penis naiselle niin ei se nainen mieheksi muutu vaan pysyy naisena, jolla on keinotekoisesti valmistetyu penis...
Ja transu sanassa ei ole mitään junttia. Se on vuoskymmeniä käytössä ollut lyhenne transvestiitista. Tiedätkö mikä on transvestiitti?
Kyseinen sana on halventava, ystävällinen lyhenne heistä on tiitti. Transvestiitti ja transsukupuolinen taas ovat kaksi täysin eri asiaa.
Transsukupuolisuuden olemassaolo ei mitenkään ota kantaa tai poista sitä, etteikö sukupuolia olisi vain kaksi. Kerro tuo saarnasi muunsukupuolisille, jos on tarve.
Kommentoin ainoastaan sitä, että mielestäni on koomista, että tietyissä tilanteissa miehen miehuus on kiinni joistain seikoista, esim.siitä onko kiinnostunut naisista, omistaako auton, onko käynyt armeijan, virtsaako istuen tms. Sinun kannattaisi kertoa heille tuo, että mies on aina mies, jos on peniksen kanssa syntynyt, ei minulle.
Miksi Ap haluaa kumppanikseen sitten juuri miehen?
Eikö se ole ihan sama onko suhteessa miehen tai naisen kanssa jos ei halua seksiä?
Olen itse hetero mies ja haluan suhteen juuri naisen kanssa koska haluan harrastaa seksiä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis aseksuaalit siis suutelevat kiihkeästi jne? No seksiä sekin on. Huomaa että on taas haluttu itselle joku spesiaali nimike, vaikka ollaan ihan taviksia.
Suuteleminen ei ole seksiä. Sikäli kyllä, että se tuottaa elimistöön samoja endorfiineja kuin seksi. Muita endorfiinin tuottajia ovat urheilu (sen jälkeinen hyvä olo), hyvä ruoka, imettäminen. Nämä eivät ole seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minulle se on turn-off ja pidän ihmistä typeränä jos joku julistaa jatkuvasti näitä transujuttuja joista suurin osa tavallisista ihnisistp ole tippaakaan kiinnostunut. Luonnonoikku ja kehityshäiriö on se sitten mikä tahansa ei tarvitse mitään erityishuomiota.
No en tiedä siitä, eikä itse asiassa kukaan tuntemani transtaustainen halua huomiota vaan nimenomaan olla mahdollisimman normaali ja huomaamaton, mutta ainoa syy ottaa asia puheeksi olo se, että joku sanoi että ei sellainen ole mies, jos ei ole kiinnostunut naisista. Mikset vastannut hänelle, että kyllä on, sukupuolia on vain kaksi ja jos on penis, on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluan aseksuaalina naisena aseksuaalilta mieheltä: kaikkea samaa mitä puolisolta, mutta en kosketusta genitaaleihin.
Jos käsitys on se, että puoliso on vain kaveri jonka kanssa hiplataan sukupuolielimiä, en ihmettele jos ei ymmärrä. Tunnen vaan vähän sääliä.
Ethän sä tarvitse kuin hyvän ystävän jonka kanssa voit tehdä jotain. Voitte asua yhdessäkin, mutta ei se ilman ihastusta ja himoa ole parisuhde.
Mitä sä teet parisuhteessa?
Itsekään en pidä seksistä, minulle parisuhde ois tuskaa kun parisuhteessa pannaan.Aseksuaalien parisuhteissa ei panna. Koska aseksuaaleja ei paneminen kiinnosta. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta? Eihän monissa ei-aseksuaaleissakaan parisuhteissa panna. Silti ne ovat enemmän kuin kaverisuhteita, koska niissä esim. rakastetaan toista syvemmin kuin kaverina. Onko ihan vieras käsite tuo rakkaus?
Miten niin "rakastetaan syvemmin" kuin ystävät toisiaan?? Sehän on ystävyyttä kun ei tunneta seksuaalista vetovoimaa.
Meinaatko, että parisuhteessa rakkaus loppuu samalla sekunnilla, kun esim. sairastuminen vie seksuaaliset halut?
Ei tietenkään, mutta kello ei käy taaksepäin.
Parisuhde alkaa ihastumisella, seksuaalisella vetovoimalla ja panemisella.
Aseksuaaleilla ei mitään parisuhdetta edes koskaan aloiteta, joka voisi loppua. Aseksuaali voi olla vain ystävä ja toveri, ei nainen miehelle tai mies naiselle, sanan varsinaisessa merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuteleminen ei ole seksiä. Sikäli kyllä, että se tuottaa elimistöön samoja endorfiineja kuin seksi. Muita endorfiinin tuottajia ovat urheilu (sen jälkeinen hyvä olo), hyvä ruoka, imettäminen. Nämä eivät ole seksiä.
Miten luokittelet seksin? Onko välilihan imeminen seksiä? Sehän on vaan ihoa joka ei ole sukupuolielimessä... Kuten esimerkiksi huuletkin...
Mitä harhoja tarkoitat? Joo, noin kyllä itse toimisin. Maksaisin rakkaani vuokran tai asumiskulut kyselemättä, koska me olisimme me, perhe, jonka eteen tekisin kaikkeni. Kämppikseen tuskin suhtautuisin samalla tavalla.