MÄ HALUAN LÖYTÄÄ ASEKSUAALISEN MIEHEN!
Jonka kanssa tullaan toimeen ja haluttaisiin parisuhteeseen!!
Nyt pyydän että kaikki lähettää hyvän toiveen meidän puolesta ja löytäisimme toisemme!
Kommentit (302)
Hämmentää, kuinka jotkut täsä keskustelussa eivät tunnu lainkaan ymmärtävän asiaa.
Siis onko seksuaalinen halu ja rakkaus ja syvällinen ystävyys teistä yhtä ja samaa mössöä? Kolme AIVAN erillistä asiaa, jotka parhaimmillaan yhdistyvät yhdessä ihmissuhteessa, mytta hyvin usein myös eivät ainakaan pysyvästi yhdisty.
Tuntuu että täällä jotkut ei kerta kaikkiaan tajua, etteivät nuo kolme edellytä toisiaan millään tavalla. Seksuaalista halua esim useimmat kykenee tuntemaan kovinkin kiihkeästi ilman minkäänlaista rakkautta. Joku taas rakastaa, muttei ihmeemmin pidä rakastetustaan ihmisenä eli ei pidä tämän ajatuksista tai jaa huumorintajua tai arvoja.
Mä viidikymppinen kaunis nainen halyaisin about oman ikäisen aseksuaalin miehen.
Olin melkein seksiaddikti nuorempana, seksi saneli parisuhteessa kaiken. Lapset saatuani exä vierotti seksistä väkivaltausella käytöksellääm. Siitä on aikaa, asiasta toivuttu ja lapset hoidettu jo teineiksi. Haluaisin rakkautta, kumppanuutta, seuraa, hellyyttä, yhteistyötä, hauskuutta ja esim jakaa asuntolainan tasan puoliksi, mutten enää seksiä, se juna meni.
Miten ja mistä löydän aseksuaalin miehen? (helsinki)