MÄ HALUAN LÖYTÄÄ ASEKSUAALISEN MIEHEN!
Jonka kanssa tullaan toimeen ja haluttaisiin parisuhteeseen!!
Nyt pyydän että kaikki lähettää hyvän toiveen meidän puolesta ja löytäisimme toisemme!
Kommentit (302)
Kylläpä herättää (aggressiivisia) tunteita jos yksittäinen nainen, jota ei edes tunne, ei halua seksiä.
Näyttää ottavan ihan henkilökohtaisena loukkauksena.
Todella erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aseksuaalit siis suutelevat kiihkeästi jne? No seksiä sekin on. Huomaa että on taas haluttu itselle joku spesiaali nimike, vaikka ollaan ihan taviksia.
Suuteleminen ei ole seksiä. Sikäli kyllä, että se tuottaa elimistöön samoja endorfiineja kuin seksi. Muita endorfiinin tuottajia ovat urheilu (sen jälkeinen hyvä olo), hyvä ruoka, imettäminen. Nämä eivät ole seksiä.
Miten luokittelet seksin? Onko välilihan imeminen seksiä? Sehän on vaan ihoa joka ei ole sukupuolielimessä... Kuten esimerkiksi huuletkin...
Suun huulet eivät ole sukupuolielimet, eivätkä sijaitse niiden vieressä. Lisäksi joissain perheissä poskisuudelmat tai jopa huulipussaus on ollut ihan normaalia oman perheen kesken esim. hyvän yön suukko ja joissain kulttuureissa pusitaan vielä enemmän.
Määrittelen seksin 2 ihmisen väliseksi toiminnaksi, jossa penis tai vagina/emätin on vuorovaikutteisen toiminnan kohde. Väliliha on kumminkin kiinni tuossa alueessa ja tuossa tulee nyt mukaan se mitä on joidenkin ilmeisesti vaikea ymmärtää: haluttomuus.
Ei halua koskettaa itse toista, eikä halua, että toinen koskettaa itseä tuolla tavoin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap,
Saisiko sun aseksu aali mies mastur boida silloin tällöin?
En ole ap, mutta olen aseksuaali. Mieheni saisi masturboida vaikka yötä päivää kunhan masturboi itseään eikä minua ja jossain toisessa huoneessa. Jotkut aseksuaalit masturboivat, ei se ole aseksuaalisuuden määritelmälle este.
Tästähän tämän huomaa, trendipelleilyä tämäkin kuten muusukupuolisuus ja transistelukin.
Hankkikaa elämä. Ketään ei kiinnosta teidän vehkeidenne käyttöasteet, pitäkää ihan omina tietoinanne vain..
En mistään transistelusta tiedä, mutta tunnen kyllä vuosikymmeniä uudessa sukupuolesta eläneitä, tuskin trendin vuoksi.
Jos sinua ei kiinnosta joku aihe, silloin on se mahdollisuus, ettet avaa aihetta käsittelevää ketjua. Mutta kun työnantaja pakottaa, etkä saa muodostaa omia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä herättää (aggressiivisia) tunteita jos yksittäinen nainen, jota ei edes tunne, ei halua seksiä.
Todella erikoista.
Patriarkaatti ei kestä muutosta. Pitäisi saada jopa rais_kata jos ei muutoin halua. Sitähän miehisyys on: elukkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aseksuaalit siis suutelevat kiihkeästi jne? No seksiä sekin on. Huomaa että on taas haluttu itselle joku spesiaali nimike, vaikka ollaan ihan taviksia.
Suuteleminen ei ole seksiä. Sikäli kyllä, että se tuottaa elimistöön samoja endorfiineja kuin seksi. Muita endorfiinin tuottajia ovat urheilu (sen jälkeinen hyvä olo), hyvä ruoka, imettäminen. Nämä eivät ole seksiä.
Miten luokittelet seksin? Onko välilihan imeminen seksiä? Sehän on vaan ihoa joka ei ole sukupuolielimessä... Kuten esimerkiksi huuletkin...
Suun huulet eivät ole sukupuolielimet, eivätkä sijaitse niiden vieressä. Lisäksi joissain perheissä poskisuudelmat tai jopa huulipussaus on ollut ihan normaalia oman perheen kesken esim. hyvän yön suukko ja joissain kulttuureissa pusitaan vielä enemmän.
Määrittelen seksin 2 ihmisen väliseksi toiminnaksi, jossa penis tai vagina/emätin on vuorovaikutteisen toiminnan kohde. Väliliha on kumminkin kiinni tuossa alueessa ja tuossa tulee nyt mukaan se mitä on joidenkin ilmeisesti vaikea ymmärtää: haluttomuus.
Ei halua koskettaa itse toista, eikä halua, että toinen koskettaa itseä tuolla tavoin.
-eri
Huono perustelu. Tuon mukaan myös Perc Een nuolemine ei olisi seksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella erikoista.Patriarkaatti ei kestä muutosta. Pitäisi saada jopa rais_kata jos ei muutoin halua. Sitähän miehisyys on: elukkuutta.
Sinä ja sinun patriarkaattisi. Suurin osa tavallisista miehistä ei edes tiedä mitä se tarkoittaa, saati että noudattaisivat jotain salamyhkäistä miesvaltaa. Älä ole naurettava ja lue niiden aivopesujen sijaan vaikka dekkareita tms. Tulet tuolla tavalla aivan pöhköksi.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkaan ihmisten ei ehkä kannattaisi tyytyä luokittelemaan itseään ja seksuaalisuuttaan nykytrendien mukaisesti. Ei aseksuaalisuus oikeasti ole mikään vaihtoehto, vaan anomalia. Oletko käynyt testauttamassa omat hormonitasosi, ethän syö e-pillereitä? Kaikilla on haluttomia kausia, mutta tällä hetkellä näyttää olevan niin paljon aseksuaaleja naisia, että ei tämä nyt ihan luonnollista varmasti ole. Osa heistä näyttää valitsevan naiskumppanin rinnalleen... Miksi ette etsi oikeaa syytä haluttomuuteen? Nostaisi varmasti elämänlaatua, eikä tarvitsisi tyytyä seksittömään ja usein myös yksinäiseen elämään.
N39
Eli et hyväksy kun nainen sanoo ei?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tuollaisia luonnonoikkuja löytää.
Aika usein kylläkin, itsekin olen naimisissa sellaisen kanssa, ei vaan muistanut minulle kertoa. Muutoin vallan hyvä mies. Että mitäs tässä sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen "aseksuaali" mies ole vain kaapissa oleva homo tai jotenkin muuten todella kieroutunut perverssi, joka ei voi toteuttaa halujaan naisen kanssa.
Naisille taas on aivan normaali olotila ettei seksistä saa mitään kiksejä, joten sitä ei harrasteta eikä ajatella, ihan turha keksiä normaalille asialle marginaalinimeä.
Usea keski-ikäinen nainen nauraa taas partaansa, kun "aseksuaalit" heiluttelevat taas jossain sateenkaarilippujaan... olen yksi naurajista.
Säälittävää huomionhakua. Ihminen joka ei välitä seksistä, ei jankuta seksuaalisuudestaan tai sen puutteesta yhtään mitään, se on noloa ja ällöä.Aseksuaalin tulevalle kumppanille taas on äärettömän tärkeää tietää, että on aseksuaalista kysymys. Sen takia siitä on tärkeää huudella. On väärin ottaa seksuaali kumpppani ja sitten vain kieltäytyä seksistä. Pitää huutaa, että löytää kaltaisensa :)
(ei ap)
Periaatteessa näin, mutta ihmisen seksuaalisuus ei ole mikään pysyvä, kiveen hakattu olotila. Ihminen, joka on joskus nuorena halunnut koko ajan seksiä, saattaa muuttua aseksuaaliksi. Hormonitoiminta vaikuttaa.
Jotkut meistä ovat nuorena olleet bi-seksuaaleja ja myöhemmällä iällä huomaavat olevansa kuitenkin heteroita. Itsekin kuulun näihin, että ajatuksena ja kuvissa molemmat sukupuolet haluttavia, mutta omassa sängyssä ei sytytäkään tai ainakin jäi aina sellainen olo, että laimeaa. Niin sitä on oppinut, että käytännön tasolla ei olekaan bi. Joillekin käy niin, että 25-vuotiaana on bi ja 35-vuotiaana huomaa olevansa homoseksuaali. Voisin kuvitella, että jos joku nyt huutaa olevansa aseksuaali, hän ei välttämättä 10 vuoden päästä olekaan. Ei pidä panna itseään liian pysyvään lokeroon tai luvata mitään pysyvää kenellekään.
Voi hyvänen aika! Silti olet itse törkeästi suhteisiin ryhtynyt vaikka seksuaalisuutesi on muuttunut. Lopetithan ne heti? Ai et? No kai ainakin seurustelet sellaisesti (a)seksuaalisen kanssa joka juuri nyt et ole, sillä jonain päivänä voit olla?
Vierailija kirjoitti:
Todella erikoista.
Joidenkin mielestä ihminen on vaan turha, jos se ei ole käytettävissä seksiin. 🤷🏼♀️ Yhtään avoimesti aseksuaalit voivat saada osakseen monenlaista ikävää, kuten mitätöintiä, vähättelyä ja ihan vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Minä en aseksuaalina voi tietää mitä outouksia te seksuaalit teette O.o
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisillä näin kauheita parisuhteita kuin tästä ketjusta saa kuvan?!?
Ja jäätte niihin?
On, on! Pakko olla kun on lapset tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ilmeisesti peräaukko on joidenkin seksuaalinen kohde, joten silloin pehvan nuoleminen olisi seksiä.
Mä olen myös aseksuaali. Aseksuaaliksihan määritellään myös ihminen, joka haluaa erittäin harvoin ja/tai halu ei kohdistu koskaan kenenkään. Mulla on välillä ovulaatioaikana tällaista pään sisäistä halua, mutta en haluaisi silti toisen kanssa seksiä. Olen ollut naimisissa ja harrastanut seksiä 10 vuotta ihmetellen miksi se tuntuu jotenkin turhalta ja ajanhukalta. Itse haluaisin myös kumppanin romanttiseen suhteeseen, mikä ihan eri kuin kaverisuhde. Huolehdittais toinen toisistamme kun ikäännytään. Turvallisempaahan ja mukavampaahan se on kaksin kuin yksin. Te jotka ehdotatte aseksuaalin menevän yhteen seksuaalin kanssa, jolla on lupa vieraisiin, niin ihanko oikeasti teille itsellennekään ei ole yhtään mitään väliä kenen kanssa seksinne harrastatte, oman puolison voi korvata ihan hyvin naapurin Pena/Pirkko? Outo ajatus. Jos itse seksiä joskus alkaisin haluta, on selvää että halu kohdistuisi vain tiettyyn ihmiseen, johon olisi syvällinen rakkaussuhde. Oikeastiko teille parisuhteellisille seksuaaleille ei ole väliä onko siinä seksissä mukana oma puoliso tai joku ihan vieras?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä aseksuaali ei kiihotu seksuaalisesti vaan on edelleen haluton pussailusta huolimatta. Pussaileepa huvikseen ja muista kuin seksuaalisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Todella erikoista.
Erittäin tavallista olipa seksuaalinen tai aseksuaali. Miehille on opetettu, että naiset ovat maailmassa vain heidän seksitarpeitaan varten.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi 33v aseksuaali mies vailla kumppania. Olen komeaksikin kehuttu 183cm/86kg urheilullinen ja eläinrakas..
Mistä olet ap? Miten voisimme tavata?
Onko sinulla omia lemmikkejä? mitä urheilua harrastat? Mitä toivot kumppanilta?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois yksi aseksuaali kolmikymppinen mies.
Aromanttinen vai romanttinen?
Ei, idiootti. Tämä on keskustelupalsta, ei trollien elämänhallinnan yritys-palsta.