MÄ HALUAN LÖYTÄÄ ASEKSUAALISEN MIEHEN!
Jonka kanssa tullaan toimeen ja haluttaisiin parisuhteeseen!!
Nyt pyydän että kaikki lähettää hyvän toiveen meidän puolesta ja löytäisimme toisemme!
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on parisuhteessa se asia mikä erottaa kämppiksestä. Joitakin poisluettavia asioita ehkä kuten suuteleminen sillä sitä ei ehkä normikämppiksen kanssa tehdä.
Ymmärrän kuitenkin jos ihminen ei pidä seksistä eikä kaipaa sitä niin kaipaa lähelleen toista samanlaista jolta saa läheisyyttä jne. Sitä vaan on niin vaikea ymmärtää kun itsellä seksuaalivietti on melko korkea.
Kämppistä harvoin rakastaa yli kaiken ja esim.on valmis maksamaan koko vuokran itse. Kämppiksen kanssa et astelee alttarille eikä hän istu vierelläsi äitisi hautajaisissa. Te olette niitä, joille pelkkä seksi on kaikki kaikessa ettekä teidän oikeasta rakkaudesta mitään.
Hyvät perustelut tuohon kämppisasiaan. Siinä taidat olla ihan oikeilla jäljillä. Aikamoinen olettamus kuitenkin minusta ja mielestäni olet väärässä. Olen naimissa oleva mies ja rakastan vaimoani enemmän kuin mitään. On seksuaalinen halu ja erityisesti se kohdistuu vaimooni, mutta se ei tietenkään ole riippuvainen rakkaudesta, sillä ilman että olisin naimisissa tai yhdessä vaimoni kanssa, minulla olisi haluni. Siinä mielessä seksi on erillinen asia vaikka se ei juuri nyt kiinnostakaan muiden kuin vaimoni kanssa. Meillä on monipuolista seksiä, ei vain perusasennoissa 5min jyystö pari kertaa viikossa. Suosittelen muillekin laajentamaan harrastusta. Seksi ei ole kaikki kaikessa minullekaan mutta se on tärkeää. Ja täytyy sanoa, että ilman seksiä elämä olisi niin paljon tylsempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on parisuhteessa se asia mikä erottaa kämppiksestä. Joitakin poisluettavia asioita ehkä kuten suuteleminen sillä sitä ei ehkä normikämppiksen kanssa tehdä.
Ymmärrän kuitenkin jos ihminen ei pidä seksistä eikä kaipaa sitä niin kaipaa lähelleen toista samanlaista jolta saa läheisyyttä jne. Sitä vaan on niin vaikea ymmärtää kun itsellä seksuaalivietti on melko korkea.
En haluaisi olla kanssasi parisuhteessa, jos se olisi noin laimeaa ja etäistä, että ainoastaan seksi erottaa kämppiksenä olosta.
Aivan todella monella miehellä on tällainen ajatusmaailma. ”Rakkaus” on pelkkää seksiä ja esineellistämistä. Pahinta tämä on 50-60-luvulla syntyineissä setämiehissä, mutta kyllähän he ovat jälkikasvuunsa saaneet myös levitettyä tällaista sairasta ja pinnallista oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppistä harvoin rakastaa yli kaiken ja esim.on valmis maksamaan koko vuokran itse. Kämppiksen kanssa et astelee alttarille eikä hän istu vierelläsi äitisi hautajaisissa. Te olette niitä, joille pelkkä seksi on kaikki kaikessa ettekä teidän oikeasta rakkaudesta mitään.
Hyvät perustelut tuohon kämppisasiaan. Siinä taidat olla ihan oikeilla jäljillä. Aikamoinen olettamus kuitenkin minusta ja mielestäni olet väärässä. Olen naimissa oleva mies ja rakastan vaimoani enemmän kuin mitään. On seksuaalinen halu ja erityisesti se kohdistuu vaimooni, mutta se ei tietenkään ole riippuvainen rakkaudesta, sillä ilman että olisin naimisissa tai yhdessä vaimoni kanssa, minulla olisi haluni. Siinä mielessä seksi on erillinen asia vaikka se ei juuri nyt kiinnostakaan muiden kuin vaimoni kanssa. Meillä on monipuolista seksiä, ei vain perusasennoissa 5min jyystö pari kertaa viikossa. Suosittelen muillekin laajentamaan harrastusta. Seksi ei ole kaikki kaikessa minullekaan mutta se on tärkeää. Ja täytyy sanoa, että ilman seksiä elämä olisi niin paljon tylsempää.
Tottakai koet sen niin, kun et ole aseksuaali.
Olen yhden kerran elämässäni törmännyt mieheen, joka oli aseksuaali. Käytiin monta kertaa treffeillä ja hän oli minun luonani kolme tai neljä kertaa viikonloppuvierailuilla. Ihaninta oli, että hän toi kukkia ja laittoi minulle ruokaa. Hän myös lähetti joka ilta suloisia viestejä. Kerran suudeltiin kovassa pakkasessa kirkkaalla kuutamolla ihan huulet ruttuun. Mutta kun tuli aika, että aloin lähestyä häntä, kiihottuneena, hän kääntyi aina pois. Minä luulin, että se johtuu minusta. Lopulta oli pakko ottaa puheeksi, enkö kiinnosta häntä siinä mielessä. Hän vastasi, että oikeastaan ei ole koskaan tavannut ketään, joka kiinnostaisi häntä siinä mielessä.
Vasta vuosia myöhemmin ymmärsin, että hän oli todennäköisesti aseksuaali tai sitten hänen kiinnostuksensa kohdistui muuhun kuin ihmisiin. Onhan näitä monenlaisia, on kengistä tai lehmistä tai puista kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä alapeukuttamista tässä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aseksusalille pitäisi ystävyyssuhde riittää, seksihän on ainoa mikä erottaa parisuhteen ystävyydestä, ja seksiä et halua.
Eikö sinulla ole yhtään miespuolista kaveria ?Mutta jos ihmiset voi harrastaa seksiä tuntemattomien/ ystävien kanssa,
niin miksei kolikon toinen puoli voi olla se että ilman seksiä voi olla romanttinen rakkaus suhde?Edelleen mun maailmankuva on vain niin kertakaikkiaan erilainen etten näe miten voi olla mahdollista.
Ystävä ja kumppani on niin eri asioita.
Eijän se riitä alkuunkaan.Miksi ei kelpaa parisuhde heteron kanssa joka harrastaa seksiä jonkun muun kanssa?
Koska romanttinen rakkaussuhde on kahden ihmisen välinen. Ei siihen kuulu kumppanin pettäminen, pettäminen satuttaa aseksuaalia ihan samalla lailla.
Puhuin seksistä enkä romanttisesta rakkaussuhteesta.
Aseksuaalin naisen ja miehen välillä on tämä rakkaussuhde. Siksi mies ei voi lähteä nussimaan muita.
Nussiakko ei voi ilman rakkautta?
Voit olla nussiakko sinkkuna, mutta suhteessa ollessa ollaan oman kumppanin kanssa eikä nussita muita. Kumppanille ollaan uskollisia trollihyvä.
Ihanan pölyttynyt mielipide, polyamoria tuttu käsite?
Annas kun arvaan, mielestäsi on vain kaksi sukupuolta?
Sukupuolten määrä ei ole mielipidekysymys. Ja tässä ketjussa nainen etsi miestä.
Ihan aikuisten oikeasti mitään aseksuaalisuutta ei ole olemassakaan. Jos haluttomuutesi häiritsee sinua, mene terapiaan. Jos voit elää asian kanssa, niin voit toki odotella tapaavasi miehen, joka on menettänyt munansa sirkkelionnettomuudessa.
Harvoin tuollaisia luonnonoikkuja löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole mies jollei pillu kelpaa.
Näissä kommenteissa on parasta se, että kun kuulette transnaisesta, äkkiä mies onkin mies hautaan saakka, vaikka kuinka leikkauttaisi itsensä naiseksi. Silloin olet kundi, äijä, äijien äijä. Kaipa teillä pointtina on se, että toista pitää vaan päästä loukkaamaan.
Itseäni ei kiinnosta seksi, mutten ole kuitenkaan asksuaali, joten en tiedä kelpaisinko ap:lle. Tosin en tällä ulkonäöllä ehkä kelpaisi muutenkaan.
Mitä edes selität? Tulitko vain muina transuina uhriutumaan tähänkin keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 14-vuotias? Oikea rakkaus on sitä, että joku on valmis maksamaan vuokrasi, osallistumaan harhoihisi ja tukemaan sinua ilman mitään vastavuoroisuutta?
Aseksuaalisuus on seksuaalinen toimintahäiriö mutta tuskin sitä terapialla voi parantaa.
Paljon melua tyhjästä kirjoitti:
Kovasti aseksuaalisuus, transihmiset ja muut vähemmistöt herättävät keskustelua, vaikka heitä on marginaalinen osuus väestöstä, eikä kukaan kiellä heitä toteuttamasta omaa seksuaalisuuttaan.
Ai ei kiellä? Ja ei, en kuulu seksuaalivähemmistöön, osaan vain lukea kirjoittelua ympärilläni toisin kuin ilmeisesti sinä.
Ihan höoöhöpöä taas tämmöinen itsensä luokittelu milloin miksikin erikoisseksuaaliksi.
Miksi ihminen joka oikeasti kammoaa seksiä, käyttäysi edes itsestään mitään seksiin viittaavaakaan sanaa, naurettavaa.
Ihminen jos elää vanhaksi, siihen mahtuu monenlaista persoonaa ja vaihetta ihan yhteen ja samaan ihmiseen, nussimiskausia, vuosikymmeniä ilman seksiä, mitä sitä lokeroimaan jumalauta, olen kurkkua myöten täynnä näitä uusiotermejä, vetäkää lettu päähänne ja paetkaa vuorille.
Siinäpähän haluat. Toivottavasti nautit pettymyksestä. XD LOL!
Täällä ois yksi aseksuaali kolmikymppinen mies.
Voit saada minun mieheni! Luulen, että hän on alkanut aseksuaaliksi. Viimeisin kerta oli helmikuussa, eli kohta tulee puoli vuotta ilman aviollista elämää. Sitä edellinen kerta oli jouluna. Olen ehtinyt tähän totutella pikku hiljaa sen jälkeen kun mies täytti 35. Nyt kun hän on täyttänyt 45, alan olla jo vakuuttunut, että aseksuaali hänen täytyy olla. Minulla haluja riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla kanssasi parisuhteessa, jos se olisi noin laimeaa ja etäistä, että ainoastaan seksi erottaa kämppiksenä olosta.
Enkä minä haluaisi olla kanssasi parisuhteessa joka muodostuu ainoastaan yhteisestä vuokranmaksusta ja kädestä pitelystä äidin hautajaisissa. Miksi jakaa elämänsä jonkun ihmisen kanssa jos se suhde ei sisällä intohimoa lainkaan missään vaiheessa. Tuossa tapauksessa minulle riittäisi miespuoliset kaverini tai kaksi kaverityttöä jotka ovat lesboja. En kaipaisi naista elämääni jos se tarkoittaa pelkästään parisuhteen velvollisuuksia ja rajoituksia.
Mun aviomies...lisäksi on paljon poissa kotoa ja räyhää kotitöistä. Maksaa toki puolet perheen menoista. Vaihdossa otetaan urheilusta, seksistä ja läheisyydestä kiinnostunut mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat bestiksen joka on mies, et parisuhdetta.
Ja sinulla on romanttisia tunteita bestistäsi kohtaan niinkö?
Eihän aseksuaaleilla ole romanttisia tunteita, ne perustuvat aina seksuaaliseen vetovoimaan.
Vain teinien maalimassa seksi=romantiikka. Aikuisten maailmassa ne ovat kaksi eri asiaa, joilla ei välttämättä ole edes mitään tekemistä keskenään. Seksi ei vaadi romantiikka eikä romantiikka seksiä. Opit ymmärtämään, kun kasvat aikuiseksi ja rakastut.
Enhän minä seksistä puhunut vaan romantiikkaa, se VAATII SEKSUAALISTA KEMIAA ihmisten välillä, ihan sama pannaanko koskaan.Ei voi ihastua ellei tunne seksuaalista vetovoimaa. Täytyykö ratakiskosta vääntää pallille.
Enköhän minä ole sinua aikuisempi kun tämänkin tajuan.
(48v)Sinulla on vielä paljon opittavaa elämässä, jos kuvittelet, että ihastumiseen tai edes rakastumiseen liittyy aina seksuaalisuutta. Ensinnäkään aseksuaalinen jo terminä kumoaa seksuaalisuuden. Heille sellaista kuin seksuaalinen vetovoima ei ole olemassa. Siitä se A-kirjain tulee. Tarkoittaa samaa kuin ei-seksuaalinen. Alkaako valjeta vai haetaanko ratakiskoa avuksi?
HAHHAHAHAHAHAHAHA, taidat olla eilen syntynyt.
Kuule, miksi kukaan seksiä inhoava käyttäisi itsestään typerää termiä, josta pilkistää sana seksuaali.. sehän viittaa seksiin. Ihan sama mikä kirjain siinä edessä komeilee, onko a vai b.. en minä ainakaan kutsuisi itseäni seksuaaliksi, jos välttelisin seksiä. Kuulostaa perverssiltä.
Miksi asiasta pitää edes mainita kellekään ja missään? En minäkään ole sekstannut moneen vuoteen kun en välitä seksistä, mutta ei minulla ole pienintäkään tarvetta sitä kylillä kuulutella.