Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MÄ HALUAN LÖYTÄÄ ASEKSUAALISEN MIEHEN!

Vierailija
27.07.2020 |

Jonka kanssa tullaan toimeen ja haluttaisiin parisuhteeseen!!

Nyt pyydän että kaikki lähettää hyvän toiveen meidän puolesta ja löytäisimme toisemme!

Kommentit (302)

Vierailija
81/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole mies jollei pillu kelpaa.

Vierailija
82/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aseksuaali parisuhde eroaa ystävyydestä tai kämppäkaveruudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisia naisia on enemmän kuin vastaavia miehiä ja aseksuaalisuuden kirjokin on laaja. Osa on myös aromanttisia jne. Siinä mielessä aseksuaaliselle naiselle avoin suhde heteromiehen kanssa voisi olla hyvä järjestely.

Vierailija
84/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap aito aseksuaali, vai tällainen tapaus joka on ollut miehen/ miesten kanssa parisuhteissa ja harrastanut seksiä ihan normaalisti, kunnes eräänä päivänä päättänyt olevansa aseksuaali, ja nyt etsii suhdetta ilman seksiä?

Vierailija
85/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisia naisia on enemmän kuin vastaavia miehiä ja aseksuaalisuuden kirjokin on laaja. Osa on myös aromanttisia jne. Siinä mielessä aseksuaaliselle naiselle avoin suhde heteromiehen kanssa voisi olla hyvä järjestely.

Aseksuaaliselle naiselle paras järjestely olisi täysin monogaaminen suhde matalalibidoisen miehen kanssa. Esimerkiksi itselleni kävisi, jos saisin seksiä vaikka kerran kuussa. Kunhan nyt muutaman kerran vuodessa vähintään. Samoin haluaisin lapsen naisen kanssa. Kuitenkin, en ole kiinnostunut aseksuaalinaisista, jotka ovat olleet parisuhteissa miesten kanssa ja harrastaneet seksiä normaalisti, ja sitten keksineet että ovat aseksuaaleja. Tällaista ei vaan voi miehenä hyväksyä, että nainen olisi muille miehille antanut seksiä normaalisti, ja sitten minä en saisi ollenkaan. Naisten täytyy ymmärtää, että tällaista ei vaan tehdä.

Vierailija
86/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaankin hankalaa. Minä tunnen hyvin yhden aseksuaalisen miehen, jonka kanssa oltiin monta vuotta parhaita ystäviä. Mies on kiinnostunut miehistä, muttei seksuaalisesti. Hän pukeutuu välillä naisten vaatteisiin ja ainakin vielä 10-15 vuotta sitten haaveili löytävänsä elämänkumppanin, jonka kanssa yhdessä voisivat pukeutua. Koska hän on sinkku edelleen, ei ole tainnut löytyä.

Vierailija
87/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä vapauttavaa olla aseksuaali. Olettaen, että sellainen voi olla normaaleilla testosteronitasoilla. Voisi keskittyä täysillä harrastuksiin, hyviin ystäviin ja omiin juttuihin. 

Vierailija
88/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta: aseksuaalilla miehellä on todella matalat testotasot.

Vierailija
89/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mies haluaisi parisuhteen?

Koska naisen kanssa on niin ihanaa ja helppoa asua. Seksi on vain pieni sivujuonne parisuhteessa.

Mutta vakavasti, kukapa ei haluaisi kuulla mitä kaikkea hän tekee väärin ja voi pojat, listalla on asioita joita ei edes ajatellut että tuonkin voi tehdä päin helvettiä.

Kuin asuisi iltalehden "oletko aina tehnyt tämänkin väärin"  toimittajan kanssa. No kyllä olemme, opastakaa meitä miehiä!!! Me janoamme tietoanne.

Meillä tuo on ihan päin vastoin. Mieheni on pedantti ja minä suurpiirteinen. Mies olettaa, että minä hoidan aina siivoamisen ja ruuanlaiton. Kai siksi, että hän hoitaa autojen huollot (ei tee itse vaan vie huoltamolle). Kun olen siivonnut, olen aina siivonnut väärin. ”Onko sun pakko jättää sohvatyynyt aina väärään paikkaan? Miksei sitä mattoa voi kantaa sisälle heti kun oot siivonnu vaan jätät sen vesisateeseen? Miks imuri on jätetty lattialle?”

On myös iso määrä muita asioita, joita teen väärin. Kananmunankuoria mennyt roskiksen ohi, kahvinkeittimestä en ole heti laittanut puruja roskikseen, suolasirotin on taas jätetty väärälle paikalle, koiralle ostanut väärää ruokaa, jättänyt sateenvarjon avonaisena kylppäriin, vaikka se on jo täysin kuivunut, ostanut väärää juustoa, jättänyt tabletin laturiin yön yli jne.

Miehelläni on sellainen käsitys, että kaikesta pitää koko ajan motkottaa ja huomautella. Matkoille ulkomaille en ole lähtenyt hänen kanssaan enää 5 tai 6 vuoteen, koska se on aivan kamalaa. Olen pakannut väärin tai unohtanut aurinkorasvan kotiin (vaikka sieltä paikan päältäkin saisi), valitsen huonon ravintolan, huonon retken, väärän päivän mennä rannalle. Viimeisimmällä reissulla hän hermostui siitä, että olin tilannut etukäteen taksin satamaan (oltiin lähdössä veneretkelle) ja taksi ei tullut sovittuun aikaan. Hän sanoi kävelevänsä ja lähti. Minä jäin odottamaan itku kurkussa sitä taksia. Tulihan se, muistaakseni piti olla hotellilla klo 7 ja tuli 10 minuuttia myöhässä. Ajelin taksilla etsimässä häntä ja ajattelin jo, että jääköön koko maksettu veneretki, mutta menin kuitenkin satamaan. Mieheni tuli sinne kävellen juuri kun veneen köysiä irrotettiin laiturista ja pääsi mukaan retkelle. Ei puhunut minulle sanaakaan koko päivänä, koska minä olin mokannut taksin. Sinä päivänä päätin, että se oli viimeinen yhteinen ulkomaanmatka.

Vierailija
90/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

Saisiko sun aseksu aali mies mastur boida silloin tällöin?

Vierailija
91/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisen kanssa on niin ihanaa ja helppoa asua. Seksi on vain pieni sivujuonne parisuhteessa.

Mutta vakavasti, kukapa ei haluaisi kuulla mitä kaikkea hän tekee väärin ja voi pojat, listalla on asioita joita ei edes ajatellut että tuonkin voi tehdä päin helvettiä.

Kuin asuisi iltalehden "oletko aina tehnyt tämänkin väärin"  toimittajan kanssa. No kyllä olemme, opastakaa meitä miehiä!!! Me janoamme tietoanne.

Meillä tuo on ihan päin vastoin. Mieheni on pedantti ja minä suurpiirteinen. Mies olettaa, että minä hoidan aina siivoamisen ja ruuanlaiton. Kai siksi, että hän hoitaa autojen huollot (ei tee itse vaan vie huoltamolle). Kun olen siivonnut, olen aina siivonnut väärin. ”Onko sun pakko jättää sohvatyynyt aina väärään paikkaan? Miksei sitä mattoa voi kantaa sisälle heti kun oot siivonnu vaan jätät sen vesisateeseen? Miks imuri on jätetty lattialle?”

On myös iso määrä muita asioita, joita teen väärin. Kananmunankuoria mennyt roskiksen ohi, kahvinkeittimestä en ole heti laittanut puruja roskikseen, suolasirotin on taas jätetty väärälle paikalle, koiralle ostanut väärää ruokaa, jättänyt sateenvarjon avonaisena kylppäriin, vaikka se on jo täysin kuivunut, ostanut väärää juustoa, jättänyt tabletin laturiin yön yli jne.

Miehelläni on sellainen käsitys, että kaikesta pitää koko ajan motkottaa ja huomautella. Matkoille ulkomaille en ole lähtenyt hänen kanssaan enää 5 tai 6 vuoteen, koska se on aivan kamalaa. Olen pakannut väärin tai unohtanut aurinkorasvan kotiin (vaikka sieltä paikan päältäkin saisi), valitsen huonon ravintolan, huonon retken, väärän päivän mennä rannalle. Viimeisimmällä reissulla hän hermostui siitä, että olin tilannut etukäteen taksin satamaan (oltiin lähdössä veneretkelle) ja taksi ei tullut sovittuun aikaan. Hän sanoi kävelevänsä ja lähti. Minä jäin odottamaan itku kurkussa sitä taksia. Tulihan se, muistaakseni piti olla hotellilla klo 7 ja tuli 10 minuuttia myöhässä. Ajelin taksilla etsimässä häntä ja ajattelin jo, että jääköön koko maksettu veneretki, mutta menin kuitenkin satamaan. Mieheni tuli sinne kävellen juuri kun veneen köysiä irrotettiin laiturista ja pääsi mukaan retkelle. Ei puhunut minulle sanaakaan koko päivänä, koska minä olin mokannut taksin. Sinä päivänä päätin, että se oli viimeinen yhteinen ulkomaanmatka.

Ah tuota parisuhteen ihanuutta...

Vierailija
92/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parisuhteessa se asia mikä erottaa kämppiksestä. Joitakin poisluettavia asioita ehkä kuten suuteleminen sillä sitä ei ehkä normikämppiksen kanssa tehdä.

Ymmärrän kuitenkin jos ihminen ei pidä seksistä eikä kaipaa sitä niin kaipaa lähelleen toista samanlaista jolta saa läheisyyttä jne. Sitä vaan on niin vaikea ymmärtää kun itsellä seksuaalivietti on melko korkea.

Vierailija
93/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä kommenteissa on parasta se, että kun kuulette transnaisesta, äkkiä mies onkin mies hautaan saakka, vaikka kuinka leikkauttaisi itsensä naiseksi. Silloin olet kundi, äijä, äijien äijä. Kaipa teillä pointtina on se, että toista pitää vaan päästä loukkaamaan.

Itseäni ei kiinnosta seksi, mutten ole kuitenkaan asksuaali, joten en tiedä kelpaisinko ap:lle. Tosin en tällä ulkonäöllä ehkä kelpaisi muutenkaan.

Vierailija
94/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙁 Liian vanha.

Kolmikymppinen, kiitos!

Miksi noin tarkka kriteeri?

Vierailija
95/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko A-seksuaalimiehellä

naisen tasoa testosteronit vai mistä se haluttomuus johtuu?

Vierailija
96/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet tuossa suhteessa koska....?

Vierailija
97/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on parisuhteessa se asia mikä erottaa kämppiksestä. Joitakin poisluettavia asioita ehkä kuten suuteleminen sillä sitä ei ehkä normikämppiksen kanssa tehdä.

Ymmärrän kuitenkin jos ihminen ei pidä seksistä eikä kaipaa sitä niin kaipaa lähelleen toista samanlaista jolta saa läheisyyttä jne. Sitä vaan on niin vaikea ymmärtää kun itsellä seksuaalivietti on melko korkea.

Kämppistä harvoin rakastaa yli kaiken ja esim.on valmis maksamaan koko vuokran itse. Kämppiksen kanssa et astelee alttarille eikä hän istu vierelläsi äitisi hautajaisissa. Te olette niitä, joille pelkkä seksi on kaikki kaikessa ettekä teidän oikeasta rakkaudesta mitään.

Vierailija
98/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko A-seksuaalimiehellä

naisen tasoa testosteronit vai mistä se haluttomuus johtuu?

Jos olisi, avun saisi injektiosta.

Vierailija
99/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ymmärrä jotakin, ei tarkoita ettäkö olisitte asiantuntijoita. Saatte aikaan myötähäpeää.

Itselleni kelpaisi a-seksuaalimies, koska haluan parisuhteen, mutta en kykene seksiin.

Vierailija
100/302 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi 33v aseksuaali mies vailla kumppania. Olen komeaksikin kehuttu 183cm/86kg urheilullinen ja eläinrakas..

Mistä olet ap? Miten voisimme tavata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi