Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän opiskelija-avovaimoja

Vierailija
21.06.2013 |

Olen eläessäni pitänyt "avovaimoina" kolmea opiskelijatyttöstä, iältään 19-23 vuotta. Ne on kaikki ollut kanssani koska saa opiskelun ajaksi siedettävän elintason eikä tarvitse nostaa opintolainaa. Jokainen on pitänyt minua sponsorinaan ja yksi on puhunut siitä avoimesti kavereiden kesken, ja ilmeisesti kukaan niistä ei ole aavistanut että minä olen kokoajan tiennyt mikä on homman nimi.

Käytännössä kyse on naisten puolesta ollut kaunistellusta prostituutiosta. Minä taas en valita sillä olen aina saanut nuorehkoa naista paljaana, vailla pelkoa vahinkolapsesta. Samalla olen tehnyt selväksi etten elätä ketään huvikseni vaan opintojen on edistyttävä ja arvosanojen on oltava siedettävät.

Muutaman vuoden päästä viimeistään lähden sitten säätämään ja keksimään tekaistuja ongelmia niin että saa "avoliiton" purettua. Yleensä nainen ei aavistakaan mitä tapahtui.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:49"]

Karsin pois ne jotka sanoo että pitää lapsen jos tulee vahinkoraskaus. Opiskelijat harvemmin haluaa lapsia joten aika harvinaista on että ne epäröi.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:45"]

Miten niin vailla pelkoa vahinkolapsista? Yksi tuttu teki noin ja oli todella hädissään siinä vaiheessa, kun pillereistä huolimatta tulikin vauva :-). Mikäpä siinä sitten, mies sai elättää avovaimon ja lapsen, vaimo kun tajusi, että avoanopin avulla hän sai miehen maksajaksi. Piti vain uhkailla avoanopille, että jättää miehen eikä mummi sitten enää näe lapsenlasta.

[/quote]

[/quote]

Höpöhöpö. Opiskelija jos kuka tietää, että lapset kannattaa tehdä opintojen loppuvaiheessa ja nimenomaan sellaisen miehen kanssa, jolla on rahaa maksaa.

Vierailija
22/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko hei joku ihan oikeesti tämän jäpikkään juttuja? Minä en usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 16:16"]

Tavallaan ymmärrettävää, sillä näin evoluutio meille järjesti aikanaan että ne urokset jotka pystyi parhaiten elättämään naisen myös sai helpoiten naiset.

[/quote]

Näinhän me naiset olemme antaneet miesten ymmärtää. Onneksi te miehet olette niin älykääpiöitä, ettette ymmärrä, kuka oikeasti kaikesta hyötyy eniten. Nainen saa aika paljon asioita, kun mies saa pelkästään pillua.

Vierailija
24/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 16:26"]

Näinhän me naiset olemme antaneet miesten ymmärtää. Onneksi te miehet olette niin älykääpiöitä, ettette ymmärrä, kuka oikeasti kaikesta hyötyy eniten. Nainen saa aika paljon asioita, kun mies saa pelkästään pillua.

[/quote]

Näinhän toimivat muutkin apinat. Sivistyksen pintasilaus on hyvin, hyvin ohut.

Vierailija
25/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten onkin hyvä lähteä vauvan äitinä työmarkkinoille kilpailemaan >5 vuotta alalla olleiden, lapsettomien kanssa. Ei pidä paikkansa. Varsinkin hoitsut hankkii lapsensa heti kun saa vakituisen viran. Sama koskee jossakin määrin opettajia.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:49"]

Karsin pois ne jotka sanoo että pitää lapsen jos tulee vahinkoraskaus. Opiskelijat harvemmin haluaa lapsia joten aika harvinaista on että ne epäröi.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:45"]

Miten niin vailla pelkoa vahinkolapsista? Yksi tuttu teki noin ja oli todella hädissään siinä vaiheessa, kun pillereistä huolimatta tulikin vauva :-). Mikäpä siinä sitten, mies sai elättää avovaimon ja lapsen, vaimo kun tajusi, että avoanopin avulla hän sai miehen maksajaksi. Piti vain uhkailla avoanopille, että jättää miehen eikä mummi sitten enää näe lapsenlasta.

[/quote]

[/quote]

Höpöhöpö. Opiskelija jos kuka tietää, että lapset kannattaa tehdä opintojen loppuvaiheessa ja nimenomaan sellaisen miehen kanssa, jolla on rahaa maksaa.

[/quote]

Vierailija
26/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttusi ovat ristiriitaisia. Ensin kerrot että parin vuoden elatuksen jälkeen keksit tekosyitä ja ongelmia liiton purkuun eikä nainen edes aavista mitä on tapahtunut. Toisaalta kuitenkin edellytät heiltä opintomenestystä elättämistä vastaan, eli lauseesta saa sen käsityksen että sekä sinä että nainen olette kumpikin kärryillä mikä on homman nimi, ja asia on puhuttu selväksi. Miksei sopimusta voi siis lyödä kättäpäälle ja sopia että juttu loppuu kahden vuoden kuluttua, ilman tuollaista ihme säätämistä?

Vierailija
27/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on tarve uskotella itsellesi, että olet niskan päällä? Jättivätkö he kaikki sinut nuoremman, komeamma ja paremman takia ja kostat nyt omassa mielessäsi väheksymällä heitä?:DD Tyypillistä.

Jos tuo kuvio olisi oikeasti totta, niin tekisit sen avoimilla korteilla. Voisitte sopia naisten kanssa yhteisasumisen säännöt. Ja se ei muuten ole huoraamista, joten voit lopettaa haukkumisen.

Vierailija
28/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuo yksi sanoi niin jotkut opiskelijat ajoittaa lapsen opiskelujen loppuvaiheeseen ja kun on löytänyt maksukykyisen miehen. Siksi lopetan nämä jutut mielummin hyvissä ajoin ennen sitä.

Asiat ON molemmille osapuolille aika selvät. Nainen ei vaan hiffaa että sitä talutetaan kun uuhia narussa. Ja hyvä näin.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 16:30"]

Juttusi ovat ristiriitaisia. Ensin kerrot että parin vuoden elatuksen jälkeen keksit tekosyitä ja ongelmia liiton purkuun eikä nainen edes aavista mitä on tapahtunut. Toisaalta kuitenkin edellytät heiltä opintomenestystä elättämistä vastaan, eli lauseesta saa sen käsityksen että sekä sinä että nainen olette kumpikin kärryillä mikä on homman nimi, ja asia on puhuttu selväksi. Miksei sopimusta voi siis lyödä kättäpäälle ja sopia että juttu loppuu kahden vuoden kuluttua, ilman tuollaista ihme säätämistä?

[/quote]

Vierailija
29/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se huoraamista jos nainen nostaa hameen korviin elintason tai rahan takia.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 16:50"]

Miksi sinulla on tarve uskotella itsellesi, että olet niskan päällä? Jättivätkö he kaikki sinut nuoremman, komeamma ja paremman takia ja kostat nyt omassa mielessäsi väheksymällä heitä?:DD Tyypillistä.

Jos tuo kuvio olisi oikeasti totta, niin tekisit sen avoimilla korteilla. Voisitte sopia naisten kanssa yhteisasumisen säännöt. Ja se ei muuten ole huoraamista, joten voit lopettaa haukkumisen.

[/quote]

Vierailija
30/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:23"]

Olen eläessäni pitänyt "avovaimoina" kolmea opiskelijatyttöstä, iältään 19-23 vuotta. Ne on kaikki ollut kanssani koska saa opiskelun ajaksi siedettävän elintason eikä tarvitse nostaa opintolainaa. Jokainen on pitänyt minua sponsorinaan ja yksi on puhunut siitä avoimesti kavereiden kesken, ja ilmeisesti kukaan niistä ei ole aavistanut että minä olen kokoajan tiennyt mikä on homman nimi.

Käytännössä kyse on naisten puolesta ollut kaunistellusta prostituutiosta. Minä taas en valita sillä olen aina saanut nuorehkoa naista paljaana, vailla pelkoa vahinkolapsesta. Samalla olen tehnyt selväksi etten elätä ketään huvikseni vaan opintojen on edistyttävä ja arvosanojen on oltava siedettävät.

Muutaman vuoden päästä viimeistään lähden sitten säätämään ja keksimään tekaistuja ongelmia niin että saa "avoliiton" purettua. Yleensä nainen ei aavistakaan mitä tapahtui.

[/quote]

Mut voishan se olla ihan yhteinen sopimus että pari vuotta tälleen ja sit piste.

Vierailija
31/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pelottavaa, miten joillakin miehillä koko elämä pyörii sen ympärillä, että saavat paljasta pillua nuorilta naisilta. :o Sitäkö se ap:n elämän sisältö on? Kalliiksi tulee pillu, kun ajattelee että elätät ja maksat ekstraakin varmaan...tiesit varmaan, että kaikki taudit eivät näe/tunnu heti, vaan voi mennä vuosia että huomaat sellaista sairastavasi?

Haluaisin myös tietää 100% varman ehkäisykeinon, koska sellaista ei ole selibaatin lisäksi vielä olemassa.

Vierailija
32/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on UUHTA narussa, ei UUHIA ap! :D

Vierailija
33/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pässi itsekin :(

-ap

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 16:59"]

Se on UUHTA narussa, ei UUHIA ap! :D

[/quote]

Vierailija
34/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättää ja elättää... laskunsa naiset maksaa pääsääntöisesti itse, mutta ne saa käyttöön minun vanhat esimerkiksi tietokoneet ja kännykät. Yllättävän halvalla ne antaa viedä itseään loppujen lopuksi.

-ap

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 16:58"]

Jotenkin pelottavaa, miten joillakin miehillä koko elämä pyörii sen ympärillä, että saavat paljasta pillua nuorilta naisilta. :o Sitäkö se ap:n elämän sisältö on? Kalliiksi tulee pillu, kun ajattelee että elätät ja maksat ekstraakin varmaan...tiesit varmaan, että kaikki taudit eivät näe/tunnu heti, vaan voi mennä vuosia että huomaat sellaista sairastavasi?

Haluaisin myös tietää 100% varman ehkäisykeinon, koska sellaista ei ole selibaatin lisäksi vielä olemassa.

[/quote]

Vierailija
35/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:59"]

No tuskin sentään. Olen alusta asti tiennyt mitä ne ajaa takaa ja harvoin kustantanut muuta kun välttämättömän elämisen. Mistään autoista, ulkomaanmatkoista (ruotsinristeilyjä ei lasketa) ja merkkivaatteista on ihan turha tulla minun kanssa juttelemaan.

Opintomenestystä edellytän vain uskottavuuden takia. Sanon niille etten elätä joutilaita.

Ja se olen minä joka ratkaisee kauanko homma jatkuu ja millä ehdoilla.

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 15:56"]

Ihan yhtä lailla he ovat sua kusettaneet :) Etpä itsekään ole mikään penaalin terävin, kun olet suostunut tuollaiseksi maksumieheksi. Mikset vain seurustellut heidän kanssaan? Tällöin olisit saanut samat edut ilman toisen elättämistä. Vai halusitko itsekin elää huokeampaa elämää, eivätkö omatkaa rahasi riittäneet?

Muuten, mitä ihmeen väliä arvosanoilla ja opintojen edistymisellä on, jos halusit vain pillua? Luulenpa että olet jälkikäteen keksinyt nämä motiivisi (ja ehkä itsekin alkanut uskoa niihin), kun olet havainnut että sinua käytetään vain maksumiehenä.

[/quote]

[/quote]

Kyllä toisen elättäminen tulee ihan helvetin kalliiksi ihan perusjutuillakin. Täytyy sanoa, että olet ollut ihan helvetin tyhmä, jos olet tuollaisen hinnan maksanut siitä, että pääset vetelemään paljaalla :DDD

Tosin, kukaanhan ei usko juttujasi. :) Olet joku jätetty lassukka, joka nyt selittelee itselleen olleensa The Gamen Master Mind........................ tirsk :)

Vierailija
36/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette nyt ihan oikeesti uskois näin onnetonta provoo... joko se on juuri jätetty lassukka joka vääntelee näitä satuja defenssikseen, ettei aivan minuus romahtaisi kun tajuaa olleensa vain lompakko, tai sitten tää on provo. Oikeesti, miksi joku kolmea tyttöstä vuositolkulla kyynisesti hyväkseen käyttänyt päättäis nyt kolmannen kohdalla tulla avautumaan ja kertoilemaan näistä seikkailuistaan kaikista palstoista tälle? (eikä vaikka sihteeriopistolle.) Just niin. Ärsyttääkseen. Joten pliis, voidaanko vaieta näin paska provo kuoliaaksi, jooko?

Vierailija
37/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 17:34"]

Elättää ja elättää... laskunsa naiset maksaa pääsääntöisesti itse, mutta ne saa käyttöön minun vanhat esimerkiksi tietokoneet ja kännykät. Yllättävän halvalla ne antaa viedä itseään loppujen lopuksi.

-ap

[/quote]

[/quote]

Johan siinä on saalis, mies jonka naiset maksaa itse omat laskunsa ja saavat käyttöönsä tämän miehen vanhat tietokoneet ja kännykät. Hahhahhahhaa, millainen alfauros :D :D - No ei, on todellakin nolo!

Vierailija
38/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää siten kun haluaa, jos tuollainen elämä riittää niin siitä vaan, ei ole multa pois. Aika säälittäväähän tuo minusta on, mutta se on vaan mun mielipide.

Vierailija
39/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2013 klo 17:34"]

-ap

[/quote]

[/quote]

Ensin kehua retostelee kuinka elättää nuoria naisia pillun saamiseksi ja sitten paljastuukin ettei herra kykenekään niitä elättämään. Naiset maksaa itse laskunsa eikä herralla ole edes varaa niille edes uutta kännykkää ostaa. Ei helkatti mikä uros :) Oikea saalis, kaikkien naisten suuri unelma :) 

Vierailija
40/44 |
21.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MINKÄ IKÄINEN OLET AP? 50v? Kiinnostaa tietää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi